Mind. Bl...quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:01 schreef Norrage het volgende:
Rolling Stones is ook een toffe naam, gezien het een verbastering is van Rock & Roll
Haha, mind blownquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:01 schreef Norrage het volgende:
Rolling Stones is ook een toffe naam, gezien het een verbastering is van Rock & Roll
Ah, dan heb ik niets gezegd.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:01 schreef Norrage het volgende:
de band is een verbastering van rock'n'roll jaquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:01 schreef Norrage het volgende:
Alleen waren de Rolling Stones al drie jaar bezig toen Bob Dylan dat nummer in 1965 schreefquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:03 schreef ranja het volgende:
[..]
de band is een verbastering van rock'n'roll ja
de naam komt toch gewoon van die Dylan song?
quote:According to Richards, Jones christened the band during a phone call to Jazz News. When asked for a band name Jones saw a Muddy Waters LP lying on the floor of which one of the tracks was "Rollin' Stone".
Zanger Bob ook, het toevoegen van 'zanger' dekt de lading zo goedquote:
Je hebt ook nog Zanger BOB (Boegn Of Barstn!)quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:07 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Zanger Bob ook, het toevoegen van 'zanger' dekt de lading zo goed
Ik krijg ineens zin in een vleeskroketquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je hebt ook nog Zanger BOB (Boegn Of Barstn!)
quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:12 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik krijg ineens zin in een vleeskroket
quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kijk ze losgaanCheck die fiets
Zie die sfeer
Ik krijg toch het idee dat Zanger Bob de beste bob isquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kijk ze losgaanCheck die fiets
Zie die sfeer
quote:
quote:
Lol...is dit serieus nieuw voor jullie?quote:
Idd, ik wilde het zelf niet typenquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:15 schreef Norrage het volgende:
[..]
[..]
[..]
Lol...is dit serieus nieuw voor jullie?
Jaquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:15 schreef Norrage het volgende:
[..]
Lol...is dit serieus nieuw voor jullie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |