Ik ééntje.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:08 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Perfecte score heb ik nog niet uitgedeeld en zal ik waarschijnlijk ook nooit uitdelen.
Sommige van je keuzes vind ik echt heel bijzonder, haha.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:09 schreef Kerftminister het volgende:
Heb er drie op 9.8:
https://rateyourmusic.com(...)st_i_mean_the_list_/
Smaak kan niet geniaal zijn, maar manmanmanquote:Op donderdag 13 maart 2014 00:09 schreef Kerftminister het volgende:
Heb er drie op 9.8:
https://rateyourmusic.com(...)st_i_mean_the_list_/
OK Computer uiteraard. Vind ik oprecht het beste album dat ik ooit gehoord heb.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
The Age of Adz toevallig?
Dat is mijn nummer 1 nu
Vertel, ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sommige van je keuzes vind ik echt heel bijzonder, haha.
Nja ik stond wel redelijk vooraan toen het uitgedeeld werd.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:10 schreef Moody het volgende:
[..]
Smaak kan niet geniaal zijn, maar manmanman
Damien Rice ineensquote:Op donderdag 13 maart 2014 00:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sommige van je keuzes vind ik echt heel bijzonder, haha.
Ja, dat moet jij weten... Daar hebben Joy Division en ik verder volledig schijt aan, hoor.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:08 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Perfecte score heb ik nog niet uitgedeeld en zal ik waarschijnlijk ook nooit uitdelen.
Ik kan me 80% niet voor de geest halenquote:Op donderdag 13 maart 2014 00:10 schreef Moody het volgende:
[..]
Smaak kan niet geniaal zijn, maar manmanman
Ik zag je staan. Ik probeerde voor te kruipen, maar een modje floot me terugquote:Op donderdag 13 maart 2014 00:11 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Nja ik stond wel redelijk vooraan toen het uitgedeeld werd.
Ehm, zal er wat noemen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Beatles bij de eerste 100Afgezien daarvan wel echt een goede lijst. Mooie balans van klassiek en modern, heel veel goede namen, heel veel dingen die ik nog moet luisteren. Baas
![]()
quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ehm, zal er wat noemen.Ja bij Madvillainy kan ik het niet echt uitleggen, maar past gewoon geweldig in het geheel allemaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Beatles bij de eerste 100Afgezien daarvan wel echt een goede lijst. Mooie balans van klassiek en modern, heel veel goede namen, heel veel dingen die ik nog moet luisteren. Baas
Van Coltrane en Mingus heb ik nog maar weinig geluisterd, kom telkens maar niet aan Jazz toe.
Shine On You had ik opgezocht op Wiki hoe alle delen verdeeld zijn, om zo accurater te raten.
Dat was nog wel redelijk aan het begin, dat soort dingen doe ik nu niet meer.
De-Loused vind ik geniaal, maar ik snap dat je die tempowisselingen en Cedric's stem minder kan vinden.
Damien Rice, tja, vind er echt prachtige nummers op dat album zitten terwijl het eigenlijk niet echt mijn ding is overall.
En Like Clockwork, tja, misschien wat hoog, maar ik heb al die nummers echt al tientallen keren geluisterd, blijven heerlijk. Kan er niets anders van maken.
Over de Beatles, vind het zeker goede muziek, maar ik zal ze niet zo hard prijzen als de meeste hier in dit topic. Revolver had wel heel hoog kunnen komen maar door 1 of 2 irritante nummers staat die op een 8.9. Mijn favoriet is Magical Mystery Tour, maar zelfs die heeft 1 of 2 matige nummers. Al compenseert Blue Jay Way dat echt ENORM, beste Beatles nummer vind ik.Dé lijst der albums: https://rateyourmusic.com(...)st_i_mean_the_list_/
Alle aanraders worden gewaardeerd, als ze daar hoog staan in mijn lijst weet je genoeg.quote:
Zeker doen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:18 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik zag je staan. Ik probeerde voor te kruipen, maar een modje floot me terug
Zou bijna hiphop gaan luisteren. Die albums staan tussen mijn favoriete classics in je lijst
Dat vind ik nu juist het minste nummer op dat album. Stoor me er zelfs 'n beetje aan.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:24 schreef Kerftminister het volgende:
Al compenseert Blue Jay Way dat echt ENORM, beste Beatles nummer vind ik.
Zeker waar. Dit is dan ook niet echt een lijst van mijn favoriete albums, maar gewoon van wat ik het beste vond, maar tegelijk natuurlijk ook wat ik leuk vond. Beetje lastig uit te leggen, maar bij een lijst van favoriete albums staat J Dilla - Donuts bovenaan bij mij. Noem het een Norragetje.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:30 schreef Moody het volgende:
Misschien is je sterke punt ook direct je zwakte, Kerft. Je kan niet alles met een cijfer beoordelen
Alles hangt samen met het gevoel van het moment als het gaat om beoordelen.
Marvin fuckin' Gayequote:Op donderdag 13 maart 2014 00:32 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Zeker waar. Dit is dan ook niet echt een lijst van mijn favoriete albums, maar gewoon van wat ik het beste vond, maar tegelijk natuurlijk ook wat ik leuk vond. Beetje lastig uit te leggen, maar bij een lijst van favoriete albums staat J Dilla - Donuts bovenaan bij mij. Noem het een Norragetje.
Bijvoorbeeld Marvin Gaye vind ik geweldig, maar luister ik bijna nooit.
Ja, eens. Ik vraag me ook altijd af hoe nuttig een lijst van 1000 albums is. Uitgaande van 12 nummers per album doet Kerft er bijna 8 maanden over om alles te luisteren, als je alleen maar uit de lijst luistert. In realiteit staan er natuurlijk dingen tussen die je jaren niet gehoord hebt, dan kan je mening er over echt heel erg veranderen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:30 schreef Moody het volgende:
Misschien is je sterke punt ook direct je zwakte, Kerft. Je kan niet alles met een cijfer beoordelen
Alles hangt samen met het gevoel van het moment als het gaat om beoordelen.
Ik ken wel hele goede albums die dermate zwaar zijn dat ik er niet altijd van kan genieten. Dan vind ik ze dus soms niet leuk, hoewel ze wel heel goed zijn. Klinkt dat logisch?quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:35 schreef DO2 het volgende:
Ah, dus het beste album is eigenlijk niet het beste album omdat een minder goed album stiekem veel leuker is.
Jullie sporen echt niet, man.
Lijst is een jaar oud, maar is meer een muziekbibliotheek, om te kijken wat ik geluisterd heb en wat ik ervan vond. Kan nooit helemaal relevant zijn, had ik ook in de description gezet.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, eens. Ik vraag me ook altijd af hoe nuttig een lijst van 1000 albums is. Uitgaande van 12 nummers per album doet Kerft er bijna 8 maanden over om alles te luisteren, als je alleen maar uit de lijst luistert. In realiteit staan er natuurlijk dingen tussen die je jaren niet gehoord hebt, dan kan je mening er over echt heel erg veranderen.
Nee, het beste album is eigenlijk niet het beste album omdat er heule veule beste albums zijn.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:35 schreef DO2 het volgende:
Ah, dus het beste album is eigenlijk niet het beste album omdat een minder goed album stiekem veel leuker is.
Jullie sporen echt niet, man.
Ik heb het nog niet gehoord, gelukkig. Volgens mij komt het zo bij P&W en dan mute ik het.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:34 schreef Moody het volgende:
Wat vinden we van het Songfestivalnummer?
Luister het nu een beetje, maar weer enorm dertien in een dozijn hoor, typisch Nederlands. Zit geen climax ofzo in, gewoon eenzelfde deuntje met een beetje gejengel.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:34 schreef Moody het volgende:
Wat vinden we van het Songfestivalnummer?
Historisch-onverantwoord.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet gehoord, gelukkig. Volgens mij komt het zo bij P&W en dan mute ik het.
Ik vind het wel goed dat we tegenwoordig artiesten sturen in plaats van de lokale hobbyvereniging.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:38 schreef Moody het volgende:
[..]
Historisch-onverantwoord.
Heb het net gehoord. Gewoon een doorsnee country-pop nummer. Totaal ongeschikt om uit te blinken, dus daarmee ook totaal geen kans. Ze snappen het hier echt niet. Het is een wedstrijd, probeer die eens te winnen voor de lol
...maar dan moeten die artiesten wel snappen dat het een wedstrijdje is en de regels kennen. Anders gewoon jezelf niet voor lul zetten toch?quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind het wel goed dat we tegenwoordig artiesten sturen in plaats van de lokale hobbyvereniging.
Ik heb er maar weinig persoonlijk van beluisterd, maar zo te zien wissel je pure diarree af met platen die Pitchfork geweldig vindt.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:36 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Het is overigens maar goed dat jullie de onderste regionen van mijn lijst niet hebben bekeken, dan waren de reacties een stuk verontwaardigder geweest.
Tja erg he.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:38 schreef Moody het volgende:
[..]
Historisch-onverantwoord.
Heb het net gehoord. Gewoon een doorsnee country-pop nummer. Totaal ongeschikt om uit te blinken, dus daarmee ook totaal geen kans. Ze snappen het hier echt niet. Het is een wedstrijd, probeer die eens te winnen voor de lol
Blur, een van mijn favoriete bands.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:39 schreef Tchock het volgende:
Ik ben met luisteren en raten bij Blur. Dat is absoluut geen straf.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:40 schreef Tchock het volgende:
Waarom is dit geen apart nummer op de plaat
Zit wel pure diarree tussen ja.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb er maar weinig persoonlijk van beluisterd, maar zo te zien wissel je pure diarree af met platen die Pitchfork geweldig vindt.
Tread carefully.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:43 schreef Kerftminister het volgende:
Verder duidde ik ook op mijn 6je voor OK Computer, en dat vind ik nog heel genereus voor mezelf.
Thanks sarcasmo man!quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:44 schreef Moody het volgende:
[..]
Jij hebt zoveel andere kwaliteiten Tsjok
Oké vertel. Nu wil ik het horen ook.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:46 schreef Moody het volgende:
[..]
Kan er serieus zo 2 noemen....no shit!
Die speelden ze geloof ik ook nog live op de reünie tour.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:40 schreef Tchock het volgende:
Waarom is dit geen apart nummer op de plaat
Dat is de bedoeling, wil alles een keer geprobeerd hebben. Daarom staat er onderin ook een Kirgizisch Black Metal album.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |