Ja, maar dat is dus blijkbaar omdat ze naar jouw muziek luisterenquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:47 schreef Tchock het volgende:
Mijn ouders luisteren sowieso wel veel toffe muziek. Bon Iver, Arcade Fire, Other Lives, Spinvis, Johan staan in de platenkast. Naast de Tom Waits en Bruce Springsteens natuurlijk want het blijven ouders.
Moet je koesteren. Daarbij zijn Tom Waits en Springsteen geen verkeerde namen om in de platenkast te hebben. Die had je anders zelf ook toegevoegdquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:47 schreef Tchock het volgende:
Mijn ouders luisteren sowieso wel veel toffe muziek. Bon Iver, Arcade Fire, Other Lives, Spinvis, Johan staan in de platenkast. Naast de Tom Waits en Bruce Springsteens natuurlijk want het blijven ouders.
Nogmaalsquote:
Gedeeltelijk wel. Als ik weet dat ze iets leuk vinden stuur ik dat of geef ik het cadeau en meestal zit ik wel goed.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dus blijkbaar omdat ze naar jouw muziek luisteren
Hoe overrated kun je zijn na 2 heel behoorlijke albums?quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik vind Bon Iver eigenlijk een beetje overrated
Ik moest gewoon even wat ouwelullenmuziek verzinnen en kwam tot niets beters. Ik heb hier een plaat van Tom Waits liggen trouwens maar nog nooit gedraaid.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:49 schreef Moody het volgende:
[..]
Moet je koesteren. Daarbij zijn Tom Waits en Springsteen geen verkeerde namen om in de platenkast te hebben. Die had je anders zelf ook toegevoegd
Vond die liedjes voor Emma eigenlijk een beetje saaiigquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:51 schreef Moody het volgende:
[..]
Hoe overrated kun je zijn na 2 heel behoorlijke albums?
Mijn vader vind QOTSA geweldig ('Tchock! Er komt een nieuw album! Iets met tijd of zo want er staan plaatjes op facebook!') en mijn moeder vind alleen No One Knows vet.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:51 schreef Kerftminister het volgende:
Hier vinden ze al Qotsa pokkeherrie en emo-muziek. Raaskallen.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Vond die liedjes voor Emma eigenlijk een beetje saaiig
Ik ken het.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik moest gewoon even wat ouwelullenmuziek verzinnen en kwam tot niets beters. Ik heb hier een plaat van Tom Waits liggen trouwens maar nog nooit gedraaid.
Mijn ouders luisteren letterlijk geen muziekquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gedeeltelijk wel. Als ik weet dat ze iets leuk vinden stuur ik dat of geef ik het cadeau en meestal zit ik wel goed.
Mijn moeder klaagde trouwens altijd dat sommige van mijn muziek 'teringherrie' was dus toen heb ik een keer absurd hard Loveless over de stereo laten knallen. Dat was dan wel weer vet, omdat er zo veel in zat, maar ze hoefde het niet te downloaden. Gheghe.
Dat doe ik ook wel. Probeer de klassiekers te leren kennen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:53 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik ken het.
Ik heb ook heel lang gewacht tot het draaien van ouwe meuk. Af en toe moet je gewoon een klassieker uit de jaren '60 of '70 draaien. Al is het alleen om de puzzelstukjes van de muziekgeschiedenis op de plek te kunnen laten vallen. Hoor mij eens
Als je dit saai vindt, kun je 62,3% van de hele muziekgeschiedenis achterwege latenquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Vond die liedjes voor Emma eigenlijk een beetje saaiig
Jaloers.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mijn vader vind QOTSA geweldig ('Tchock! Er komt een nieuw album! Iets met tijd of zo want er staan plaatjes op facebook!') en mijn moeder vind alleen No One Knows vet.
Pap zet altijd keihard die live-DVD van ze aan als mijn moeder weg is.
Het bananenalbum van The Velvet Undergroundquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat doe ik ook wel. Probeer de klassiekers te leren kennen.
Is die kerel niet president geweest?quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:55 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Jaloers.
Enige wat mijn vader en ik beiden goed vinden is Toto, en daar vind ik lang niet alles goed van.
Mijn moeder gaf gisteren zelfs toe George Clinton niet te kennen, terwijl dat toch haar tijd moet zijn? :/
Lou Reed was een van de groten iddquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het bananenalbum van The Velvet Underground
True dat, het is nooit allemaal geweldig. Maar er zitten voor iedereen enorme parels tussen. Voor mij bijvoorbeeld Marquee Moon, heb hem nu op 3 staan bij mijn hoogst gerate platen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:53 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik ken het.
Ik heb ook heel lang gewacht tot het draaien van ouwe meuk. Af en toe moet je gewoon een klassieker uit de jaren '60 of '70 draaien. Al is het alleen om de puzzelstukjes van de muziekgeschiedenis op de plek te kunnen laten vallen. Hoor mij eens
Die ken ik ook niet. Oh wacht, Wiki zegt Parliament en Funkadelic. Die ken ik beide dan weer wel.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:55 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Jaloers.
Enige wat mijn vader en ik beiden goed vinden is Toto, en daar vind ik lang niet alles goed van.
Mijn moeder gaf gisteren zelfs toe George Clinton niet te kennen, terwijl dat toch haar tijd moet zijn? :/
Die ja, en Beach Boys, Beatles, Stones, Dylan, The Who, Zeppelin IV, Bowie recent gedownload. Ik ken veel te weinig uit die tijd eigenlijkquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het bananenalbum van The Velvet Underground
Ziet dit eruit als een president?quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Is die kerel niet president geweest?
Impliceer jij nu dat negers geen president kunnen worden?quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:57 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ziet dit eruit als een president?
[ afbeelding ]
Ook allemaal gehad de afgelopen maanden. Beviel me lang niet allemaal. Ziggy Stardust kon me niet boeiend, Low vond ik gematigd goed, Zeppelin IV vond ik geen ruk aan en The Beach Boys hebben we het hier wel eens over gehad al.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die ken ik ook niet. Oh wacht, Wiki zegt Parliament en Funkadelic. Die ken ik beide dan weer wel.
[..]
Die ja, en Beach Boys, Beatles, Stones, Dylan, The Who, Zeppelin IV, Bowie recent gedownload. Ik ken veel te weinig uit die tijd eigenlijk
Niet met dit haar:quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Impliceer jij nu dat negers geen president kunnen worden?Racist!
Geweldige recente oude muziek is o.a. R.E.M.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Daarnaast Joy Division. Verder luister ik bijzonder weinig oude meuk eigenlijk
Zeppelin IV nog niet geluisterd (behalve Black Dog want die speel ik vaak op gitaar en Stairway natuurlijk). Ziggy Stardust draait mijn vriendin vaak, bijna alles vind ik er wel leuk op. Low nog niet geluisterd, "Heroes" is tof, Beach Boys zijn aardig maar relatief saai. Dylan moet ik ook nog luisteren.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:58 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ook allemaal gehad de afgelopen maanden. Beviel me lang niet allemaal. Ziggy Stardust kon me niet boeiend, Low vond ik gematigd goed, Zeppelin IV vond ik geen ruk aan en The Beach Boys hebben we het hier wel eens over gehad al.
De rest kan ik wel waarderen.
Voor mij is dat ook REM, maar ook al die britpopdingenquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:59 schreef Moody het volgende:
[..]
Geweldige recente oude muziek is o.a. R.E.M.
Hier moet ik het mee eens zijn. Geldt ook deels voor The Cure. Geweldige producties hadden ze toen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:57 schreef Tchock het volgende:
Joy Division heeft als bijzondere eigenschap dat het klinkt alsof het gisteren gemaakt is. Ik ken echt bijna niets wat zo goed de tand des tijds doorstaat.
Brrrrquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:59 schreef Moody het volgende:
[..]
Geweldige recente oude muziek is o.a. R.E.M.
Het jaar 2046 is dichter bij vandaag dan de opnames van Unknown Pleasures.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:01 schreef Moody het volgende:
[..]
Hier moet ik het mee eens zijn. Geldt ook deels voor The Cure. Geweldige producties hadden ze toen.
The Clashquote:Op donderdag 13 maart 2014 00:01 schreef Moody het volgende:
[..]
Hier moet ik het mee eens zijn. Geldt ook deels voor The Cure. Geweldige producties hadden ze toen.
Meh. Ik ben heel erg groot fan van London Calling maar veel andere muziek van de Clash klinkt toch wel redelijk gedateerd. Zoals alle punk trouwens.quote:
Heb dat bij Rage Against the Machine, wat minder oud, maar wel 23 jaar oud, klinkt hooguit 3 jaar oud.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:01 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik mis juist wel een beetje dat gedateerde geluid somsquote:Op donderdag 13 maart 2014 00:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Meh. Ik ben heel erg groot fan van London Calling maar veel andere muziek van de Clash klinkt toch wel redelijk gedateerd. Zoals alle punk trouwens.
En stiekem ook de enige band die ik ken met een 'perfect score'.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:57 schreef Tchock het volgende:
Joy Division heeft als bijzondere eigenschap dat het klinkt alsof het gisteren gemaakt is. Ik ken echt bijna niets wat zo goed de tand des tijds doorstaat.
Luister alle albums van de Beatles zoals ik deze week heb gedaan, keuze genoeg.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik mis juist wel een beetje dat gedateerde geluid soms
Nirvana.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zijn Nirvana en Smashing Pumpkins ook oud?
Eigenlijk gek dat er een Best Of album isquote:Op donderdag 13 maart 2014 00:07 schreef DO2 het volgende:
[..]
En stiekem ook de enige band die ik ken met een 'perfect score'.
Ze hebben 2 studioalbums uitgebracht die beide een 10 verdienen en tot de klassiekers gerekend moeten worden.
Smashing Pumpkins ligt aan de muziek. Sommige dingen klinken oud, andere niet. Wat niet heel gek is voor een band die zo lang bezig is.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zijn Nirvana en Smashing Pumpkins ook oud?
Ja, en dan ook nog eens live ontzettend sterk. Gewoon een willekeurige bootleg downloaden en je zit goed. Wat een topbandquote:Op donderdag 13 maart 2014 00:07 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ze hebben 2 studioalbums uitgebracht die beide een 10 verdienen en tot de klassiekers gerekend moeten worden.
Meerdere zelfs.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Eigenlijk gek dat er een Best Of album is
Als ze op spotify komenquote:Op donderdag 13 maart 2014 00:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Luister alle albums van de Beatles zoals ik deze week heb gedaan, keuze genoeg.
Perfecte score heb ik nog niet uitgedeeld en zal ik waarschijnlijk ook nooit uitdelen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:07 schreef DO2 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |