quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:41 schreef Maxerazzi het volgende:
Kenny G, the horror. Als ik moet uitbeelden hoe ver je over de lijn bent gegaan:
.
.
.
.
------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Kerftminister
Ik heb hem een 7.9 gegeven en Wildfire 5/5. Ook omdat ik fan ben van Yukimi's stem.quote:Op woensdag 12 maart 2014 01:15 schreef Tchock het volgende:
Er komt meer goede muziek aan/uit dan ik bij kan houden.SBTRKT komt met een nieuw album later dit jaar maar in aanloop daarnaartoe zes nieuwe tracks op drie singles
Altijd een beetje het gevoel gehad dat ik ongeveer de enige was hier die SBTRKT's debuut kon waarderen. Anyways, luisteren hierrrr.
De nieuwe nummers klinken vet.quote:Op woensdag 12 maart 2014 01:21 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ik heb hem een 7.9 gegeven en Wildfire 5/5. Ook omdat ik fan ben van Yukimi's stem.
Sorry man, maar je grap is echt geniaalquote:Op woensdag 12 maart 2014 00:32 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Tja, ik vond het debuut ook meteen het beste.
Tweede was meer van hetzelfde:
En derde was anders, dus rommel:
quote:Op woensdag 12 maart 2014 02:08 schreef Tchock het volgende:
Ongerelateerde klacht: waarom kan ik SBTRKT probleemloos typen keer op keer maar CHVRCHES niet? Op een of andere manier krijgen mijn vingers dat woord er niet in één keer goed uit.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
quote:
http://listofrandomwords.com/index.cfm?blistquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:20 schreef Maxerazzi het volgende:
The War On Drugs is een matige naam, maar Real Estate is gewoon letterlijk met je ogen dicht je vinger laten vallen op een willekeurig woord in de krant en het als bandnaam nemen.
Eels is tof.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:24 schreef Tchock het volgende:
Kom maar op, mensen. Slechtste band- en artiestennamen?
Persoonlijke niet-zo-favorieten zijn 'AWOLNATION', 'Alt-J', 'dEUS' (waarom die hoofdletters?), 'Eels' en 'vtgnike'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |