Ach, iedereen heeft zijn tekortkomingen, dus de jouwe accepteer ik ook gewoon.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:39 schreef Moody het volgende:
[..]
Nee, ik verdenkt ze er van dat ze hun scheurende gitaren onderdompelen in een badje met honing.
Een band die iets teveel zijn best doet om als tough guys over te komen, maar zo glad als een aal zijn. Toch hebben ze enkele goede nummers gemaakt hoor
Klopt, James Brown hoort er ook nog bij, geen idee hoe ik die zou raten.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:48 schreef Norrage het volgende:
Curtis Mayfield is nog een overtreffende trap beter ja. MAar beiden iconen en helden.
Daar kan ik wel inkomen, het is wel hele ruwe Soul. Ik vind het heerlijk, die basljintjes, dat gegroove, zijn schreeuwen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:54 schreef Norrage het volgende:
James Brown, hoewel fantastisch, is net niet helemaal mijn smaak.
Ietsje meer blauw, doet dat het voor je?quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:11 schreef Maxerazzi het volgende:
Het viel me net op hoe ontzettend lelijk die hoes van de nieuwe Elbow is. Had net zo goed een pseudo-boeddhistische plaat van de Blokker kunnen zijn met geluiden van ritselend bamboe, dansende olifanten en kletterende watervallen.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ietsje meer blauw, doet dat het voor je?
[ afbeelding ]
quote:
Bookmarked. Dit is echt heel chill, veel beter danquote:
Tja, ik vond het debuut ook meteen het beste.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bookmarked. Dit is echt heel chill, veel beter dan
Even quoten.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:41 schreef Maxerazzi het volgende:
Kenny G, the horror. Als ik moet uitbeelden hoe ver je over de lijn bent gegaan:
.
.
.
.
------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Kerftminister
Over de schreef gaan wel, maar dat is niet echt een lijn. Hmm.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:45 schreef Maxerazzi het volgende:
O, 'over de lijn gaan' is helemaal geen uitdrukking in 't Nederlands. Struggles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |