Geen idee hoe Vettel zijn nieuwe wagen gaat noemen, mar Kvyat kan de zijne wel 'John Holmes' noemen...quote:
Misschien vernoemen naar een Russische gewichtshefster, die hebben allemaal een enorme klit door de hormonen, bijna een penis.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:58 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Geen idee hoe Vettel zijn nieuwe wagen gaat noemen, mar Kvyat kan de zijne wel 'John Holmes' noemen...
Olga!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:25 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Misschien vernoemen naar een Russische gewichtshefster, die hebben allemaal een enorme klit door de hormonen, bijna een penis.
Mila klinkt snel en strak. Olga is typisch de naam van een oost-duitse kogelstootster en dat vind ik wel passend, draaien ook een paar rondjes, laten een onderdeel los en komen verder niet van hun plek (tenzij ze omvallen)quote:Op zondag 2 maart 2014 00:20 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Da's een goeie inderdaad..
Al had ik liever een Milla (Jovovich) gezien qua wagen.
quote:Op zondag 2 maart 2014 00:23 schreef Karstman het volgende:
[..]
Mila klinkt snel en strak. Olga is typisch de naam van een oost-duitse kogelstootster en dat vind ik wel passend, draaien ook een paar rondjes, laten een onderdeel los en komen verder niet van hun plek (tenzij ze omvallen)
quote:Op zondag 2 maart 2014 00:23 schreef Karstman het volgende:
Mila klinkt snel en strak. Olga is typisch de naam van een oost-duitse kogelstootster en dat vind ik wel passend, draaien ook een paar rondjes, laten een onderdeel los en komen verder niet van hun plek (tenzij ze omvallen)
en dan alvast voor 2015 het laatste couplet:quote:Cyborg Bette
You never treat me
You never treat me right
Why you gotta run so hot?
quote:Cyborg Bette
You done me
Wrong for the last time
I got a new girl
The latest model
And she's mine oh mine
Ze proberen nu gewoon de tracktime van de anderen te verminderen, ook een taktiekquote:09:05 Fire extinguishers are in action, tending to the rear of the RB10.
09:04 It's the Red Bull of Vettel. The car has a hint of smoke, but the most bizarre thing is that the Red Bull - which appears to have gone straight on - is at 180 degrees to the direction of the track.09:03 We have our first red flag of the day. There appears to be a car off at Turn 1.
Is dat zo? Van die bijdrage? Nooit geweten en wat heeft hij dan precies bijgedragen aan dat ontwerp?quote:Circuit Bahrein vernoemt bocht naar Schumacher
Het Bahrain International Circuit gaat de eerste bocht vernoemen naar Michael Schumacher. Het circuit doet dit als eerbetoon aan de zevenvoudig wereldkampioen, die nog altijd in coma in het ziekenhuis van Grenoble ligt.
Schumacher won in2004 voor Ferrari de allereerste Grand Prix van Bahrein en heeft sinds dat jaar met een 1:30.252 ook het ronderecord op zijn naam staan. De Duitser droeg daarnaast ook zijn steentje bij aan het ontwerp van het Formule 1-circuit. Schumacher’s manager Sabine Kehm liet namens de familie van de oud-Formule 1-coureur weten erg vereerd te zijn.
‘Michael’s familie wil het Bahrain International Circuit bedanken voor dit mooie gebaar. Ik ben ervan overtuigd dat Michael dit initiatief erg zal waarderen en zich vereerd zal voelen met het feit dat er een bocht naar hem vernoemd wordt.’
Bahrein is niet het eerste Formule 1-circuit dat een bocht naar Michael Schumacher vernoemt. Bocht 8 en 9 op de Nürburgring , een snelle links-rechtscombinatie ,kreeg in 2007 al de naam ‘Schumacher S’.
Gaat normaliter snel als je wat verandert is mijn ervaring met UPCquote:Op zondag 2 maart 2014 10:26 schreef Geralt het volgende:
Even een praktische vraag. Als ik Ziggo bel dat ik weer Sport1 wil hebben, activeren ze dat dan direct? Of gaat daar wat tijd overheen en kan ik best nu al activeren?
Ok dus in de week ervoor ergens aanvragen en dan komt het wel goedquote:Op zondag 2 maart 2014 10:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gaat normaliter snel als je wat verandert is mijn ervaring met UPC
Denk het wel al weet ik niet hoe die abonnementen lopen, als ze gewoon bij het begin van de maand beginnen te tellen kan je het net zo goed nu doenquote:Op zondag 2 maart 2014 10:58 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ok dus in de week ervoor ergens aanvragen en dan komt het wel goed
Je hoeft het deze maand nog niet te activeren, het is namelijk zender van de maand op kanaal 401 bij Ziggo in HD. Dus beter in April dit bestellen, anders 5 euro voor niks kwijtquote:Op zondag 2 maart 2014 10:26 schreef Geralt het volgende:
Even een praktische vraag. Als ik Ziggo bel dat ik weer Sport1 wil hebben, activeren ze dat dan direct? Of gaat daar wat tijd overheen en kan ik best nu al activeren?
Nouja ik wil het eigenlijk wel van te voren al hebben. Ik heb de laatste tijd wat gezeik met zenders die het niet doen en dat heeft te maken met mijn coaxkabels en 4G, dus als Sport1 het ook niet doet moet ik eerst nieuwe coaxkabels halen.quote:Op zondag 2 maart 2014 11:04 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Je hoeft het deze maand nog niet te activeren, het is namelijk zender van de maand op kanaal 401 bij Ziggo in HD. Dus beter in April dit bestellen, anders 5 euro voor niks kwijt
Nu eerst carnaval.quote:
kwou net vragen wat je nog thuis aan het doen bentquote:
Een goeie bodem aan het leggen voor zometeen.quote:Op zondag 2 maart 2014 12:20 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
kwou net vragen wat je nog thuis aan het doen bent
vandaag eentje in Margraten nog, en dan morgen en overmorgen terug de grens over in eigen dorp.quote:Op zondag 2 maart 2014 12:20 schreef Geralt het volgende:
[..]
Een goeie bodem aan het leggen voor zometeen.
Dalijk naar Weert heen; morgen hier in het dorp
als je wilt knokken is that the place to bequote:Op zondag 2 maart 2014 12:23 schreef Geralt het volgende:
Jammer dat tegenwoordig uit mn vriendengroep niemand meer naar Maastricht gaat.
Welnee, gewoon het Vriethof vermijden en lekker naar het OLV plein. Altijd prima sfeertje daar hoorquote:Op zondag 2 maart 2014 12:25 schreef THEFXR het volgende:
[..]
als je wilt knokken is that the place to be
Nouja niet alleen voor Massa. Williams is wel een team wat ik het erg gun om weer eens met regelmaat vooraan mee te kunnen doenquote:Op zondag 2 maart 2014 12:59 schreef alwaysonhold het volgende:
Ivo Pakvis ( F1 journalist) tweet dat Williams qua racepace misschien wel de beste auto heeft. Wat zou dat toch geweldig zijn voor Massa
Dat is een goed tekenquote:Op zondag 2 maart 2014 12:21 schreef Geralt het volgende:
En ik heb carnavalsmuziek op staan.
Brennie wordt er gek van![]()
Die is van f1today of van f1racing...quote:Op zondag 2 maart 2014 14:05 schreef LWD-Godius het volgende:
Wie is Pakvis? Nog nooit van gehoord, kan hij ook zijn stelling motiveren met vergelijkende rondetijden?
Dat zou wel geniaal zijn. Mercedes en Ferrari rekenen stiekem op de titel, hopen dat RB een te grote achterstand zal oplopen aan het begin van het seizoen, Lotus tellen ze niet mee tot de kanshebbers en dan.... plop... Williams. "Where the f*ck did they come from?!"quote:Op zondag 2 maart 2014 13:08 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nouja niet alleen voor Massa. Williams is wel een team wat ik het erg gun om weer eens met regelmaat vooraan mee te kunnen doen
Zou wel een bak zijn trouwens als Massa WC wordt dit jaar. Alonso wordt helemaal gek![]()
Daar behoorde ze aan het begin van de voorgaande seizoenen ook niet helemaal. We weten allemaal hoe dat geëindigd is.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:21 schreef alwaysonhold het volgende:
Vettel geeft aan dat als betrouwbaarheid issues zijn opgelost, ze nog niet bij de snelste horen. Zozo:
http://www.autosport.com/news/report.php/id/112736
ok, ik heb zijn tweet even opgezocht en daar had hij het trouwens over een gevoel. totaal niet op feiten gebaseerd dus.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:45 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Die is van f1today of van f1racing...
http://www.jhedmedia.nl/
die laatste is GPUpdate, Voetbalupdate, Tennisupdate, etc. Soms net even iets te makkelijk geschreven, waardoor je net de finesse in een uitspraak mist.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:45 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Die is van f1today of van f1racing...
http://www.jhedmedia.nl/
quote:...
The conclusion we can draw so far is that the 2014 tyres are more consistent and wear less than their predecessors, without compromising performance, said Pirelli motorsport director Paul Hembery.
...
At a glance - tyre compounds for 2014:
Australia - medium, soft
Malaysia - hard, medium
China - medium, soft
Bahrain - medium, soft
Martini livery op een oudere chassis van Williams:twitter:takiinoue twitterde op maandag 03-03-2014 om 19:25:17What a beautiful ! http://t.co/2roOT79jr2 reageer retweet
In Forza motorsport 5:quote:Op maandag 3 maart 2014 20:04 schreef LWD-Godius het volgende:
Martini livery op een oudere chassis van Williams:twitter:takiinoue twitterde op maandag 03-03-2014 om 19:25:17What a beautiful ! http://t.co/2roOT79jr2 reageer retweet
[ afbeelding ]
Zeker waar, maar er zit ook een pak meer trekkracht op de achterwielen. Het is dus geen gegeven dat banden in de praktijk ook langer mee zullen gaan. Wel hoop ik dat ze wat minder last hebben van de 'cliff', want coureurs die doorrijden met een stop minder kunnen tot verrassende, maar leuke uitslagen rijden.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:30 schreef sasquatsch het volgende:
Pirelli heeft de bandencompounds voor de eerste 4 races bekend gemaakt. De banden zouden ook minder snel slijten dan de voorgaande banden
[..]
Red Bull is altijd aan het down-playen. Ik geloof al jaren geen woord meer uit hun mond. Er valt wat te zeggen voor 'under-promise, over-deliver', maar in het geval van RB vind ik het een beetje een zwaktebod. De voorgaande jaren deden ze ook elke race alsof ze het moeilijk hadden. Top 6 a 8 tijden in de vrije trainingen en dan in de kwalificatie met 0.5 seconden voor de P2 kwalificeren.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:21 schreef alwaysonhold het volgende:
Vettel geeft aan dat als betrouwbaarheid issues zijn opgelost, ze nog niet bij de snelste horen. Zozo:
http://www.autosport.com/news/report.php/id/112736
quote:Op maandag 3 maart 2014 20:25 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
In Forza motorsport 5:
https://twitter.com/Offic(...)985055862784/photo/1
quote:Op maandag 3 maart 2014 20:04 schreef LWD-Godius het volgende:
Martini livery op een oudere chassis van Williams:twitter:takiinoue twitterde op maandag 03-03-2014 om 19:25:17What a beautiful ! http://t.co/2roOT79jr2 reageer retweet
[ afbeelding ]
Las dat Button tijdens de test was ingehaald door Ricciardo in een snelle bocht. Hij was onder de indruk. Dus qua downforce en wegligging zit de Red Bull er goed bij. Als de motor betrouwbaar is/wordt kan Red Bull zeker meedoen om de topklasseringen. Misschien niet qua topsnelheid (op het rechte stuk kwam hij er niet langs), maar wel in de bochten, waar Red Bull sowieso de afgelopen jaren het verschil maakte.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:11 schreef twiFight het volgende:
[..]
Red Bull is altijd aan het down-playen. Ik geloof al jaren geen woord meer uit hun mond. Er valt wat te zeggen voor 'under-promise, over-deliver', maar in het geval van RB vind ik het een beetje een zwaktebod. De voorgaande jaren deden ze ook elke race alsof ze het moeilijk hadden. Top 6 a 8 tijden in de vrije trainingen en dan in de kwalificatie met 0.5 seconden voor de P2 kwalificeren.
RB wil gewoon geen flater slaan, wat logisch is, maar ik vind het wat kinderachtig gedrag. Als je 4 jaar lang de beste auto van het veld hebt, dan mag de F1 wereld wel degelijk verwachten dat ze nu ook meedoen in de top. Aan hun budget zal het niet liggen.
Lang verhaal kort: ze kunnen lullen wat ze willen, maar ik verwacht niet anders dan dat ze er in Melbourn weer 100% bij zitten. Waarschijnlijk niet twee-vingers-in-de-neus-#YOLO, maar wel degelijk mee doen aan te top.
Nee dat geloof ik echt niet. Ze hebben minder dan 1/3 van het aantal kilometers gereden vergeleken met Mercedes/Ferrari. Sandbagging doet elk team, maar je zal toch echt kilometers moeten maken om data te verzamelen en betrouwbaarheid te verhogen. Tenzij ze ergens stiekem hebben kunnen testen, maar dat geloof ik ook niet.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:11 schreef twiFight het volgende:
[..]
Red Bull is altijd aan het down-playen. Ik geloof al jaren geen woord meer uit hun mond. Er valt wat te zeggen voor 'under-promise, over-deliver', maar in het geval van RB vind ik het een beetje een zwaktebod. De voorgaande jaren deden ze ook elke race alsof ze het moeilijk hadden. Top 6 a 8 tijden in de vrije trainingen en dan in de kwalificatie met 0.5 seconden voor de P2 kwalificeren.
RB wil gewoon geen flater slaan, wat logisch is, maar ik vind het wat kinderachtig gedrag. Als je 4 jaar lang de beste auto van het veld hebt, dan mag de F1 wereld wel degelijk verwachten dat ze nu ook meedoen in de top. Aan hun budget zal het niet liggen.
Lang verhaal kort: ze kunnen lullen wat ze willen, maar ik verwacht niet anders dan dat ze er in Melbourn weer 100% bij zitten. Waarschijnlijk niet twee-vingers-in-de-neus-#YOLO, maar wel degelijk mee doen aan te top.
Inderdaad, net zo min als dat ze onder noemer 'sandbaggen' het chassis open zouden zagen en allerlei buisjes naar buiten laten steken die de windstroom en dergelijken negatief beïnvloeden.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:01 schreef kepler het volgende:
[..]
Nee dat geloof ik echt niet. Ze hebben minder dan 1/3 van het aantal kilometers gereden vergeleken met Mercedes/Ferrari. Sandbagging doet elk team, maar je zal toch echt kilometers moeten maken om data te verzamelen en betrouwbaarheid te verhogen. Tenzij ze ergens stiekem hebben kunnen testen, maar dat geloof ik ook niet.
quote:Na McLaren en haar wishbones, zit nu de turbo van Ferrari op de korrel van de overige teams. Het geval wil dat Ferrari om gewicht te besparen, géén metalen plaat onder de carbon ‘motorkap’ heeft geplaatst.
In plaats daarvan zeggen de Italianen dat ze het zogenaamde slakkenhuis van de turbo zo hebben ontworpen dat deze de brokstukken kan opvangen, mocht de turbine door een defect uit elkaar spatten.
Hiertoe heeft Ferrari besloten om de turbo met lucht én water te koelen, waarbij de extra watermantel fungeert als de vereiste extra laag tegen brokstukken. Het grote voordeel is dat de afmetingen van de radiatoren met 15% kunnen worden verminderd.
Het vermoedden bestaat dat Ferrari hiermee tussen de 3 en 4 kilo aan gewicht bespaart ten opzichte van Mercedes en Renault.
Tel daarbij op dat men er vanuit gaat dat Ferrari sowieso de lichtste motor heeft gebouwd en die besparing van 3 á 4 kilo geeft ze nog meer ruimte om met de ballast van de wagen te spelen.
De opponenten willen de oplossing omwille van de veiligheid nader laten onderzoeken, maar als die watermantel dik genoeg is zal de FIA het naar alle waarschijnlijkheid toestaan.
Slim gevonden van het oudste renstal van de grid!
Blijkbaar, al lees ik dat Mercedes en Renault daar niet mee akkoord zijn en zij zouden wel eens een protest in Melbourne kunnen indienen (volgens de berichten) als de turbo mantel niet verstevigd is/wordt.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:12 schreef sanger het volgende:
Oud nieuws al![]()
De turbo is reeds goedgekeurd dacht ik
Kloptquote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:19 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Blijkbaar, al lees ik dat Mercedes en Renault daar niet mee akkoord zijn en zij zouden wel eens een protest in Melbourne kunnen indienen (volgens de berichten) als de turbo mantel niet verstevigd is/wordt.
Sowieso wel vreemd dat McLaren in Bahrain erop achteruit is gegaan. Of liever gezegd; de andere teams hebben veel updates geïntroduceerd waardoor ze de voorsprong die de in Jerez leken te hebben kwijt zijn geraakt. Zo erg zelfs dat het maar de vraag is of ze wel voor de Force India's blijven.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:55 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Las dat Button tijdens de test was ingehaald door Ricciardo in een snelle bocht. Hij was onder de indruk. Dus qua downforce en wegligging zit de Red Bull er goed bij. Als de motor betrouwbaar is/wordt kan Red Bull zeker meedoen om de topklasseringen. Misschien niet qua topsnelheid (op het rechte stuk kwam hij er niet langs), maar wel in de bochten, waar Red Bull sowieso de afgelopen jaren het verschil maakte.
Het is nog altijd koffiedik kijken. McLaren kan zich wel gericht hebben op langere runs, weinig met de zachte banden gereden hebben etc.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:54 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Sowieso wel vreemd dat McLaren in Bahrain erop achteruit is gegaan. Of liever gezegd; de andere teams hebben veel updates geïntroduceerd waardoor ze de voorsprong die de in Jerez leken te hebben kwijt zijn geraakt. Zo erg zelfs dat het maar de vraag is of ze wel voor de Force India's blijven.
Creëert die innovatieve achterwielophanging dan misschien te veel drag voor circuits als Bahrain? Dan lijkt het me beter om het alleen te gebruiken bij de high downforce circuits.
Je kan niet alles aanpassen gedurende het seizoen. Er zat iets structureel fout in die wagen, wat ze in deze wagen hebben opgelost.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:17 schreef JohnB52 het volgende:
Dat McLaren snel kan ontwikkelen hebben we vorig jaar wel gezien.
Dus omdat het vorig jaar niet lukte ga je voorbij aan de vele jaren daarvoor waarin ze daarin wel slaagden?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:17 schreef JohnB52 het volgende:
Dat McLaren snel kan ontwikkelen hebben we vorig jaar wel gezien.
Nou, klein probleempje is dat die mensen die daarvoor zorgden er niet meer werken...quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:44 schreef sanger het volgende:
[..]
Dus omdat het vorig jaar niet lukte ga je voorbij aan de vele jaren daarvoor waarin ze daarin wel slaagden?
Ja want het is niet ook afhankelijk van de infrastructuur, maar hangt af van slechts enkele personen....quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:52 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Nou, klein probleempje is dat die mensen die daarvoor zorgden er niet meer werken...
komt later vandaagquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:51 schreef New_Pope het volgende:
Hoe zit het met de F1Manager voor dit jaar.
Topquote:
Ik ga dit jaar voor het eerst meedoen!quote:
Ik sluit me wel aan hoor, maar ik garandeer niet dat ik goed benquote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:45 schreef Meike26 het volgende:
Vorig jaar een Racing diva's subleague opgezet. Niet echt veel aanloop op gehad. Nieuwe poging doen voor dit seizoen ?
Ik best wel weer meedoenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:45 schreef Meike26 het volgende:
Vorig jaar een Racing diva's subleague opgezet. Niet echt veel aanloop op gehad. Nieuwe poging doen voor dit seizoen ?
Bedoel je Utrechters? Dan ben ik een oud-Ut(e)rechts(j)e!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:53 schreef Meike26 het volgende:
Die garantie ga ik ook niet gevenZelf ook niet de beste teammanager. Het is ook een kwestie van geluk hebben. Seizoen 2012 zaten we met een kleine subleague met UItrechters ook plots in de top 10 te vissen en gefinisht. Ging erg goed toen. Vorig jaar met zelfde sub ergens in de 30 of 40 geëindigd.
Ik vind het sowieso al supertof dat jullie de managers maken, ik kan het niet beter dus mij zul je niet horen klagen!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:01 schreef Sally het volgende:
[..]
Bedoel je Utrechters? Dan ben ik een oud-Ut(e)rechts(j)e!
Maar als we elkaar nu tips gaan geven? Dan zouden we toch iets aardigs neer moeten kunnen zetten. Komt vast goed.
Alleen werkt het reactiesysteem minder handig dan ik (ja, zelfs ik als coördinator vind ik dat) eigenlijk had gehoopt. Tegenwoordig heb je toch meer dat de nieuwste reactie bovenaan staat, en het reageerveld ook.
Bij de oude subleague vorig jaar, moest je helemaal naar onder bladeren om de reactie(s) te lezen en te reageren. Mss eens even mee naar achter nemen.
Maar het is/was al een hele klus om met zo weinig crewleden in elk geval de nieuwe FOK! Formule 1-manager 2014 klaar te maken voor opening! Dus het komt op een wish-list...
Is het niet beter als de reacties van de subleagues multiple worden verstuurd zoals DM hier op het forum?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:01 schreef Sally het volgende:
[..]
Bedoel je Utrechters? Dan ben ik een oud-Ut(e)rechts(j)e!
Maar als we elkaar nu tips gaan geven? Dan zouden we toch iets aardigs neer moeten kunnen zetten. Komt vast goed.
Alleen werkt het reactiesysteem minder handig dan ik (ja, zelfs ik als coördinator vind ik dat) eigenlijk had gehoopt. Tegenwoordig heb je toch meer dat de nieuwste reactie bovenaan staat, en het reageerveld ook.
Bij de oude subleague vorig jaar, moest je helemaal naar onder bladeren om de reactie(s) te lezen en te reageren. Mss eens even mee naar achter nemen.
Maar het is/was al een hele klus om met zo weinig crewleden in elk geval de nieuwe FOK! Formule 1-manager 2014 klaar te maken voor opening! Dus het komt op een wish-list...
Dank jequote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso al supertof dat jullie de managers maken, ik kan het niet beter dus mij zul je niet horen klagen!
De voetbalmanager ziet er ook heel gaaf uit, geen idee wat ik daar doe, maar ik ben 390e ofzo.
Ik heb geen idee of dat zou werken. Maar ik merk zelf dat ik gek word van DM's. Een waarschuwingssysteem a la PM zou dan wellicht voor mij weer een optie zijn.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:07 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Is het niet beter als de reacties van de subleagues multiple worden verstuurd zoals DM hier op het forum?
Het is soms akelig stil in de subs, met DM-achtige reacties houd je de subs wat levendiger en zullen er teams zijn die wat actiever gaan managen = andere uitslagen en meer competitie tussen de subs ?
Ik had m'n team wel samengesteld, maar nog niet opgeslagen. Wist niet zeker of je nog kostenloos kunt wisselen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:09 schreef Geralt het volgende:
Hey ben ik nou als eerste klaar met mn team?
Jeuj! Heb er weer zin inquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:10 schreef Peterselieman het volgende:
Het linkje naar de manager: http://managers.fok.nl/f1/f1-2014
dat kan tot de eerste racequote:Op woensdag 5 maart 2014 00:47 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik had m'n team wel samengesteld, maar nog niet opgeslagen. Wist niet zeker of je nog kostenloos kunt wisselen.
Daar werd Gebraden_Wombat al op attent gemaakt in het vorige topic, en hij zou het aanpassen als bekend zou zijn welke GP's ook door Veronica uitgezonden gaan worden....quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:26 schreef sasquatsch het volgende:
Kan iemand de kalender in de OP aanpassen?
De tweede race is op 30 maart, niet op de 24ste zoals daarin staat.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:36 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Nee ik was het gewoon weer vergeten.
Komt eraan.
twitter:AntonioMesquida twitterde op donderdag 06-03-2014 om 08:51:09Como no, en #autosport "@NobleF1: For those asking, Williams livery reveal event starts at 11.45am UK time. http://t.co/aX5dvY7mEi" reageer retweet
Bedankt.quote:Op donderdag 6 maart 2014 08:53 schreef Tarado het volgende:
twitter:AntonioMesquida twitterde op donderdag 06-03-2014 om 08:51:09Como no, en #autosport "@NobleF1: For those asking, Williams livery reveal event starts at 11.45am UK time. http://t.co/aX5dvY7mEi" reageer retweet
Bron : http://www.autosport.com/news/report.php/id/112773quote:Sergio Perez enters the 2014 Formula 1 championship a better and more rounded driver following his season at McLaren, according to Force India deputy team principal Bob Fernley.
The Mexican joined McLaren as Lewis Hamilton's replacement after scoring three podiums in two years with Sauber, but was then dropped at the end of 2013 in favour of rookie Kevin Magnussen.
Fernley though says the experience of driving for a championship-winning team, and adapting to the associated demands, will be a massive benefit to Perez and by proxy Force India in the coming campaign.
"Checo's time with McLaren will benefit us enormously here as he's embraced the disciplines that go with running with a top team," Fernley told AUTOSPORT.
"I thought that the last six months that he was with McLaren he matured well. He still had that aggressive touch but it was contained.
"The thing that the fans find exciting, but teams find worrying, is when you go for a gap at Monaco that isn't there.
"[In] the second six months he was very measured in the way he approached things and had great success in terms of what he was doing driving-wise.
"I believe that, again, we have benefitted from the McLaren process."
'ARROGANT' REPUTATION NO CONCERN
While some at McLaren felt Perez could be arrogant in his approach, Fernley said his attitude will help him flourish at the team and carry the fight to new team-mate Nico Hulkenberg.
"A driver has to have an element of arrogance, otherwise they don't believe in themselves," he said.
Sergio Perez
"They've got to believe in their minds that they're the best that's out there.
"That must be unshakeable because if it isn't then the doubts come in and that's when they start to struggle.
"Checo's easy to work with and he'll take the team with him, like Nico does.
"What better team-mate could Checo have than Nico?
"We don't need to do anything because he's going to be sitting next to somebody who is rated as a potential world champion [and] who's going to challenge him every time he sits in the car."
Wat te denken van een nieuwe battle Hamilton versus Massa ?quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:04 schreef twiFight het volgende:
'Grappig'. Ik heb juist afgelopen jaar een grote hekel gekregen aan Perez. En dat terwijl Force India juist een van mijn favoriete teams is geworden (zeg maar mijn favoriete van de underdogs). En terwijl ik Hulkenburg vroeger een 'nobody' vond, vind ik dat nu juist weer een ontzettende toffe peer! Ondanks dat ik semi-Button fan ben - en hoop dat McLaren dit jaar weer een van de topteams is - is Hulkenberg misschien wel stiekem een beetje mijn favoriet voor dit jaar. Niet eens voor het kampioenschap, maar wel als 'eye catcher' van het jaar.
Qua kampioenschap hoop ik overigens dat Vettel in geen velden of wegen te bekennen is en er een harde strijd komt tussen Hamilton en Rosberg. Hamilton met de pure snelheid en mooie acties vs. Rosberg met consistentie en de discipline. En dan een Raikkonen die roet in het eten gooitEn ondanks dat ik een hekel heb aan Massa, zou een race win voor Williams ook zoooo prachtig zijn! Frank heeft het cosmische récht om zijn team nog minimaal een keer aan de top te zien.
Ben ik helemaal met je eens en ik kon de keuze voor Massa bij Williams ook niet echt begrijpen. De strijdlust van Massa was hoe dan ook verdwenen en alhoewel hij soms erg snel kon zijn, een gehele race op scherpst van de snede heb ik hem niet meer zien doen sinds dat ongeval.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:31 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb echt he-le-maal niks met Massa... nadat ik een aantal jaren terug bij een regenrace in Silverstone was waarbij Massa weet ik niet hoe vaak gespind is, is hij wat mij betreft wel echt afgeschreven. Hij heeft lang genoeg de kans gehad om zich te bewijzen en is na zijn ongeluk niet meer dan een sub-topper gebleken.
Als er al een Williams op het podium staat dan hoop ik dat Bottas zich dit jaar echt kan laten zien. Daar had ik vorig jaar na de wintertests best hoge verwachtingen van, maar helaas kon de Williams toen geen potten breken.
Hij is de enige Braziliaanse coureur dus er kwam genoeg geld vrij om hem te laten rijden, ik vind het wel een sympathieke jongen maar is het ook kwijt na zijn ongeval en de vraag is of hij ervoor goed genoeg was, hij heeft er een keer heel dichtbij gezetenquote:Op donderdag 6 maart 2014 11:10 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eens en ik kon de keuze voor Massa bij Williams ook niet echt begrijpen. De strijdlust van Massa was hoe dan ook verdwenen en alhoewel hij soms erg snel kon zijn, een gehele race op scherpst van de snede heb ik hem niet meer zien doen sinds dat ongeval.
Toch denk ikdat ik mijn mening over Massa dit jaar wel ga bijschaven. Hij heeft goed werk werricht tijdens de tests en ik heb het idee dat we dit jaar de oude Massa gaan zien. Misschien wel meer zelfs, hij heeft een appeltje te schillen met alle criticasters en de progressie die Williams gemaakt lijkt te hebben past denk ik heel goed bij zijn plan.
Ik denk dat er niemand is die de F1 leuk vind, het Williams niet gunt om weer succes te boeken? Iedereen heeft er wel bepaalde herinneringen aan of gewoon sympathie voor dat team. Frank Williams gaan we hopelijk veel zien dit jaar, met zijn glimmende ogen van trots![]()
Jammer dat deze actie alleen voor UPC geldt. KPN heeft geen aanbieding zoals deze.quote:Op zondag 2 maart 2014 11:04 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Je hoeft het deze maand nog niet te activeren, het is namelijk zender van de maand op kanaal 401 bij Ziggo in HD. Dus beter in April dit bestellen, anders 5 euro voor niks kwijt
Nice.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:29 schreef Joene het volgende:
De officiele nieuwe livery van williams :
[ afbeelding ]
Sorry, maar ik vind hem veel te witquote:Op donderdag 6 maart 2014 12:29 schreef Joene het volgende:
De officiele nieuwe livery van williams :
[ afbeelding ]
Hulkenberg heeft volgens mij elke serie waar hij aan meegedaan gewonnen zo een beetje; dus een aardig potje sturen kan hij echt wel en het is zeker geen nobody. Met de juiste wagen kan die prima WC worden lijkt me zoquote:Op donderdag 6 maart 2014 10:04 schreef twiFight het volgende:
En terwijl ik Hulkenburg vroeger een 'nobody' vond
OMG HOE VET!!!!!quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:29 schreef Joene het volgende:
De officiele nieuwe livery van williams :
[ afbeelding ]
Niet allemaal. Hij is geen kampioen geworden in het Dutis F3 kampioenschap. Ik vond hem in het begin ook overhyped (vooral door zijn overmacht in de A1GP, maar dat kwam imho voornamelijk door bij het juiste team/ juiste engineer te zitten dat het jaar ervoor en erna ook bijna alles wist te winnen).quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:34 schreef Geralt het volgende:
[..]
Hulkenberg heeft volgens mij elke serie waar hij aan meegedaan gewonnen zo een beetje; dus een aardig potje sturen kan hij echt wel en het is zeker geen nobody. Met de juiste wagen kan die prima WC worden lijkt me zo
Dat zal niet voor niks zijn denk ikquote:Op donderdag 6 maart 2014 12:43 schreef New_Pope het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie filter trouwens, doet een beetje 60's/70's aan.
Deze vond ik anders wel mooi hoor:quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:44 schreef Sinister-D- het volgende:
Betere livery dan die gelekte foto van een klein maandje geleden (en nee, bedoel niet die render van Forza 5......)
Mee eens.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:40 schreef Meike26 het volgende:
Ik vind hem ook erg gaaf geworden, maar ben het ook wel met NewPope eens, beetje TE wit nu. Die impressie op de eerste pagina had het ook mogen worden.
Hoe dan ook een auto met een gave livery
Nee, bedoel deze:quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:45 schreef Geralt het volgende:
[..]
Deze vond ik anders wel mooi hoor:
[ afbeelding ]
Ik had Martini-logo wel op de sidepods verwacht, dat zijn toch een van de duurste plekken op de auto.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:40 schreef Meike26 het volgende:
Ik vind hem ook erg gaaf geworden, maar ben het ook wel met NewPope eens, beetje TE wit nu. Die impressie op de eerste pagina had het ook mogen worden.
Hoe dan ook een auto met een gave livery
quote:
Vooral iets meer rood/grotere uitvoering van de Martini-streperij had de auto net wat sneller gemaakt qua looks. Nu is het subtiel en erg 70/80's inderdaad. Zoals Motors.tv al opmerkte, erg veel gelijkenis met Brabham.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:50 schreef New_Pope het volgende:
[..]
Ik had Martini-logo wel op de sidepods verwacht, dat zijn toch een van de duurste plekken op de auto.
Goed, waar kan ik dat shirt bestellenquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:02 schreef Meike26 het volgende:
Die overall & helm van Bo77as![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Susie is ook een trots ei hóór![]()
Die zal binnenkort hier wel bij staan gok ik zomaar:quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:08 schreef New_Pope het volgende:
[..]
Goed, waar kan ik dat shirt bestellen.
Dat heeft ferrari niet nodig , die zetten sowieso meer dan 2/3 miljoen euro per jaar aan merchandise om.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:16 schreef Meike26 het volgende:
Die merchandise van Williams is zo uitverkocht![]()
Zouden andere teams nu ook kleur & fashion specialisten inhuren voor de 'perfecte' livery ? Denk ergens wel dat Williams hier een trend mee kan zetten.
Nee dat denk ik niet dat Williams die heeft. Kleur specialisten zijn meestal zweverige types die met aura's en kleurstalen gaan rommelen om te kijken wat het beste past bij merk/bedrijf/persoon.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:17 schreef Geralt het volgende:
Heeft Williams kleur en fashion specialisten ingehuurd dan?
Wat is een kleur specialist eigenlijk precies?
OnPole had een paar weken terug al een plaatje van de Williams Martini shirt, dat nu dus blijkt te kloppen. Dus daar ook wel denk ik.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:08 schreef New_Pope het volgende:
[..]
Goed, waar kan ik dat shirt bestellen.
Dit is samen met Lotus toch wel de mooiste.
twitter:willbuxton twitterde op donderdag 06-03-2014 om 13:49:31Williams will have three or more separate liveries this season. Martini lines considered part of brand, so livery will change per country. reageer retweet
Niet per se 'zweverig', hoor.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:21 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet dat Williams die heeft. Kleur specialisten zijn meestal zweverige types die met aura's en kleurstalen gaan rommelen om te kijken wat het beste past bij merk/bedrijf/persoon.
Als ik ervan uit ga dat je Williams bedoelt: ik zou zeggen dat dat rode komt van de (hoofd)sponsor Martini.quote:Denk dat als Williams nu plots zo populair is door deze retro livery, dat bijv. Lotus denkt.... dat willen wij ook. In feite zitten ze er dicht bij met hun JPS achtige livery, maar is het rood in hun design een vervloeking op de retro-waarde.
Nee, het rood in de Lotus kleurstelling komt niet overeen met de oorspronkelijke JPS look.quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:12 schreef Sally het volgende:
[..]
Niet per se 'zweverig', hoor.
Het is bewezen dat mensen (ja, wij als zoogdieren) gevoelig zijn voor kleur in het algemeen, en voor specifieke kleuren. Je wordt toch ook zonniger van een geel geverfde wachtkamer bij de tandarts dan wanneer de muren zwart zouden zijn?
En de kleuren van de operatieschorten van de artsen is niet voor niets blauw of groen, die kleuren zijn rustgevend.
[..]
Als ik ervan uit ga dat je Williams bedoelt: ik zou zeggen dat dat rode komt van de (hoofd)sponsor Martini.
Die heeft zwart met rood als logo (even heel grof gezegd).
Kwestie van: wie betaalt, bepaalt
Dan heb ik Meike's post verkeerd begrepen (het stond ook wat verwarrend in die laatste zinnen, maar ik heb dan ook niet verder teruggelezen in dit topic dan zeg maar de foto's van Bottas + helm en het Williams-team).quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:14 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nee, het rood in de Lotus kleurstelling komt niet overeen met de oorspronkelijke JPS look.
Tegenovergestelde van Roy Donders?quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:17 schreef Geralt het volgende:
Heeft Williams kleur en fashion specialisten ingehuurd dan?
Wat is een kleur specialist eigenlijk precies?
Ik vind hem ook wat wit maar er zal misschien nog een (grote) sponsor bijkomenquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:02 schreef LWD-Godius het volgende:
Behoorlijk veel wit in die Williamskleurstelling. Het lijkt een beetje op de witte Sauberkleurstelling van een paar jaar geleden. Ben er niet echt van onder de indruk. Nu maar hopen dat de alternatieve kleurstellingen er beter uit gaan zien.
Meestal is zo'n grote sponsor (die op de sidepod staat bedoel ik dan) ook de titel sponsor, Vodafone afgelopen jaar, Infiniti RBR, Sahara Force India, enzo.... En aangezien het nu Williams Martini Racing denk ik niet dat daar nog 1 (grote) sponsor komt te staan, misschien enkele kleinere.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind hem ook wat wit maar er zal misschien nog een (grote) sponsor bijkomen
Kan ook haast niet anders. Ik begreep dat alcoholreclame bij sommige races verboden is.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:59 schreef Meike26 het volgende:
Heb nu even geen tijd om van twitter te quoten, maar Will Buxton weet te melden dat we dit jaar meerdere Martini liveries gaan zien, per race afhankelijk hoe Martini sponsoring getoond kn /gaat worden.
Ze reden in Bahrein zonder DRS en niet met weinig brandstof. Maar toch denkt hij dat de Williams wat sneller is. (handige info voor de f1-manager).quote:Van de Mercedes-teams worden het Mercedes-fabrieksteam en nieuwe klant Williams door de meeste mensen als de sterkste twee gezien, maar Hülkenberg vindt het moeilijk in te schatten hoe Force India zich tot die twee formaties verhoudt. "Ik heb in Bahrein namelijk niet met een lege tank gereden en wij reden ook zonder DRS, dus ik ben niet tot het uiterste gegaan, maar ondanks dat waren hun tijden denk ik moeilijk te evenaren geweest", legt hij uit.
Zit wat in, iig mooie kleurstelling met veel mogelijkhedenquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:36 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Meestal is zo'n grote sponsor (die op de sidepod staat bedoel ik dan) ook de titel sponsor, Vodafone afgelopen jaar, Infiniti RBR, Sahara Force India, enzo.... En aangezien het nu Williams Martini Racing denk ik niet dat daar nog 1 (grote) sponsor komt te staan, misschien enkele kleinere.
twitter:willbuxton twitterde op donderdag 06-03-2014 om 13:49:31Williams will have three or more separate liveries this season. Martini lines considered part of brand, so livery will change per country. reageer retweet
Ik heb een nieuwe backgroundquote:Op donderdag 6 maart 2014 20:27 schreef New_Pope het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor de pixelfetishisten onder ons.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is de bedoeling om in het circuit te blijven en niet buitenom te lopen. Het is voor een evenement dat ik binnenkort ga bezoeken.![]()
gewoon in dat tunneltje blijven staan als ze langskomen, aah gooosebumpsquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:38 schreef Sinister-D- het volgende:
Idd zoals New_Pope zegt kun je bij Eau Rouge een tunneltje onder de baan door. Afgelopen jaar nog gelopen en foto's gemaakt
Als je daar aan de binnenkant van Kemmel richting Pouhon wilt gaan pak je wel direct het steilste stuk van de loopweggetjes
Grappig dat ze de regenbanden er onder hebben gelegd, voor de kleurstellingquote:
Ik denk dat dat twee teams met tranen wordenquote:Op donderdag 6 maart 2014 10:13 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Wat te denken van een nieuwe battle Hamilton versus Massa ?![]()
Ik heb het er duidelijk neergezet als mijn mening en dat was het ook. Sowieso komt er echt geen nobody in de F1 terecht. Misschien is het probleem ook wel dat F1 rookies die alle andere klassen hebben gewonnen een beetje te veel overhyped worden.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:34 schreef Geralt het volgende:
[..]
Hulkenberg heeft volgens mij elke serie waar hij aan meegedaan gewonnen zo een beetje; dus een aardig potje sturen kan hij echt wel en het is zeker geen nobody. Met de juiste wagen kan die prima WC worden lijkt me zo
Of te snel weer aan de kant geschoven worden. Of dat de oude garde te lang doorgaat en stoeletjes bezet houdt waardoor nieuwe aanwas bij voorbaat al bijna compleet kansloos is om een mooie F1 carrière op te bouwen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 05:53 schreef twiFight het volgende:
Misschien is het probleem ook wel dat F1 rookies die alle andere klassen hebben gewonnen een beetje te veel overhyped worden.
Heeft wel wat weg van Estoril.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:46 schreef nils7 het volgende:
Welk circuit zijn die plaatjes gemaakt van de Williams?
Ascari?
Vind t wel stoer dat Martini er weer bij is, zeker nu de Williams ook redelijk gaat in de tests.
Doe mij maar gewoon een zonnige start van het seizoen. We hebben verdomme al weer veel te lang gewacht en ik wil weten hoe de pikorde er voor staat zo ongeveer. Dus bewaar die regen maar voor een paar GP's verder zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 08:40 schreef Meike26 het volgende:
Weer niet in de gelegenheid om vanaf Twitter te quoten (mobiel) maar Olav had al een mogelijke weersvoorspelling getweet van Spaanse bron. Nu geloof ik deze verwachtingen van ruim een week ook maar voor 20%, maar een regenweekend kan de boel wel nog verder op zijn kop zetten
Mijn geheugen is waarschijnlijk nog slechter dan die van jou, maar volgens mij hebben we er heel weinig tot geen gehad vorig jaar. Een aantal waar regen mogelijk een factor zou worden, maar waar om racetijd geen buien meer waren en de baan al zo goed als droog was.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:03 schreef 4-elements het volgende:
Wanneer was eigenlijk de laatste regenrace? Hebben we er in 2013 wel eentje gehad eigenlijk? Mijn geheugen laat me wat dat betreft een beetje in de steek.![]()
Van mij mag het wel wat vaker regenen tijdens de race. Of nog mooier zijn wisselende weersomstandigheden.
Na Raikkonen en Kobayashi, nu Bianchi dus ook al rokendequote:Bianchi 'mugged while smoking cigarette' - report
Jules Bianchi has been attacked near Champs-Elysees.
Mar.7 (GMM) F1 driver Jules Bianchi has been attacked and mugged near Paris' famous Champs-Elysees.
Le Parisien reports that while the Marussia driver and Frenchman, in Paris for a television appearance, stood outside the luxury Pershing hotel smoking a cigarette before midnight, three assailants attacked him.
Bianchi, 24, was reportedly knocked to the ground and held while his watch was removed.
The newspaper said the watch stolen was a model by Richard Mille, the luxury Swiss brand, worth EUR 70,000. Bianchi filed a report with the police.
Williams is er weg... of althans nog niet terug hahahahquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:32 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
OnPole had een paar weken terug al een plaatje van de Williams Martini shirt, dat nu dus blijkt te kloppen. Dus daar ook wel denk ik.
En ik weet niet of McGregor ook nog aan Williams sponsoring doet (kan het op de livery niet terugvinden), dus misschien daar ook wel.
Maleisië begon nat. Vettel had al snel een voorsprong opgebouwd maar ging te vroeg naar binnen waardoor Webber voor Vettel kwam te zitten.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:03 schreef 4-elements het volgende:
Wanneer was eigenlijk de laatste regenrace? Hebben we er in 2013 wel eentje gehad eigenlijk? Mijn geheugen laat me wat dat betreft een beetje in de steek.![]()
Van mij mag het wel wat vaker regenen tijdens de race. Of nog mooier zijn wisselende weersomstandigheden.
Prachtigquote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:33 schreef Fiorano het volgende:
Even compleet offtopic, maar hier kreeg ik wel een beetje kippenvel van:
Doet me erg denken aan de regie van F1 van vroeger. Toen zag je ook 60+ minuten lang de leider eenzaam zijn rondjes rijden en werd alleen af en toe geswitched naar een pitstop. Gevechten verder in het veld zag je niet. Hooguit in de top 6, maar die waren er niet zo veel. Ik ben blij dat de regie behoorlijk veranderd is sindsdien en dat het veld een stuk dichter bij elkaar ligt. Ik mis alleen af en toe de gevechten in het achterveld nog. Natuurlijk boeit een Caterham vs. Marussia veel fans niet, maar als zij net zo snel zijn kan het toch mooie gevechten opleveren.quote:
Dat las ik gister ergens ja. Is me nog nooit opgevallen dat die dat al sinds 94 op hun neus hebben staanquote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:19 schreef LWD-Godius het volgende:
All tributes to Senna in the Williams nose since 1995
[ afbeelding ]
quote:Formule 1 Jaaroverzicht 2013
zondag 09 maart, 12:55
Overzicht van het Formule 1 seizoen 2013. In een uur kijken we terug op het 4e kampioenschap van Sebastiaan Vettel, zien we alle hoogtepunten en de meest dramatische ontwikkelingen van de mooie strijd in het Formule 1 seizoen 2013.
Yup alleen het kanaal Sport 1 Select HD.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:56 schreef Geralt het volgende:
Was Sport1 overigens momenteel te zien bij Ziggo; gratis?
Ik zit namelijk met een zooi 48-32 meldingen op verschillende zenders wat zou komen door mijn unshielded coaxkabels en 4G netwerk. Dat moet wel opgelost zijn voor 15 maart zegmaar.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:18 schreef Karstman het volgende:
[..]
Yup alleen het kanaal Sport 1 Select.
Irritant. Hij zit ook op het evenementkanaal van ziggo zie ik nu. Ik dacht dat ie op het themakanaal zou zitten maar dat is iets met paarden.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:18 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik zit namelijk met een zooi 48-32 meldingen op verschillende zenders wat zou komen door mijn unshielded coaxkabels en 4G netwerk. Dat moet wel opgelost zijn voor 15 maart zegmaar.
Ehmz, vorig jaar toch wel hoorquote:
Of juist niet. Pannenkoekquote:Zelfgebouwde simulator
Aangezien de snelle Nederlander slechts mondjesmaat in de auto plaatsneemt, hoe ziet zijn gemiddelde dag eruit? “Ik train tweemaal per dag met daarnaast meetings met verschillende partijen. Zodra het seizoen begint, ben ik alleen maar van huis. Ik ben nu een weekje thuis, volgende week ga ik naar Melbourne, dan weer een weekje thuis en dan ben ik vijf a zes weken weg. Het is dus druk zat! Verder moet ik af en toe naar het team om te kijken welke problemen er zijn, om een stoeltje te passen... Er komt veel bij kijken.” Kilometers maken in de simulator van het team hoeft Van der Garde nog niet, om een eenvoudige reden: “Ze hebben nog geen simulator maar ze zijn bezig er eentje aan te schaffen. Thuis heb ik mijn eigen simulator gemaakt. Recent hebben we de software van de nieuwe auto ingeladen en in Melbourne krijg ik het nieuwe stuur van de C33. Daarmee is mijn sim compleet, echt een dik ding!
Het grappige was dat ik, voordat het team naar Bahrein ging, een 1:36.1 reed met de nieuwe Sauber met V6-motor. De snelste tijd van Sutil in de testweken was een 1:36.4, dus hij is echt goed gebouwd!”
Dan toch wel een pro versie neem ik aan niet?quote:
Geen idee, ik weet niet of het mogelijk is in rFactor de huidige complexe motoren te simuleren.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:50 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dan toch wel een pro versie neem ik aan niet?
Wel als je op 401 kijktquote:
De screenshots op die site komen uit de Reiza sims, Formula Truck en Game Stock car.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:02 schreef Ferry_76 het volgende:
Van der Garde en zijn sim: http://www.h-engineering.(...)giedo-van-der-garde/
Hier geen Ziggo, laat staan Sport1.quote:
Volgens mij ook gratis in maart bij UPC, CanalDigitaal en meer digitale tv aanbieders.quote:Op zondag 9 maart 2014 14:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Hier geen Ziggo, laat staan Sport1.
Wel jammer dat ik het moet missen, wat is de precieze naam van de uitzending?
Verdorie, heb hier UPC, maar dan alsnog gemist vandaag natuurlijk.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:19 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Volgens mij ook gratis in maart bij UPC, CanalDigitaal en meer digitale tv aanbieders.
Ja.quote:
Je bedoelt de naam van het programma?quote:Op zondag 9 maart 2014 22:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Verdorie, heb hier UPC, maar dan alsnog gemist vandaag natuurlijk.
Er was nog een vraag, die blijft staan. Jij mss sas, of anderen?
Dat zie ik echt niet gebeuren; genoeg teams die een hele race hebben gesimuleerd.quote:Op maandag 10 maart 2014 11:06 schreef Karstman het volgende:
Van Twitter:
Magneti Marelli chief says that EVERY car might retire in Melbourne. Not what an F1 boss wants to hear from the supplier of his electronics.
Ik ook niet. Mercedes teams zie ik wel over de finisch komen. Renault teams met grote kans niet.quote:Op maandag 10 maart 2014 11:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat zie ik echt niet gebeuren; genoeg teams die een hele race hebben gesimuleerd.
Ferrari ook wel hoor, ben benieuwd hoe vaak die Renaults gelapt gaan wordenquote:Op maandag 10 maart 2014 11:23 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Ik ook niet. Mercedes teams zie ik wel over de finisch komen. Renault teams met grote kans niet.
Red Bull zal na de Mercedes teams en Ferrari staan. Wie weet worden ze wel niet gelapt.quote:Op maandag 10 maart 2014 11:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ferrari ook wel hoor, ben benieuwd hoe vaak die Renaults gelapt gaan worden
Iig rijden ze dan nogquote:Op maandag 10 maart 2014 11:27 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Red Bull zal na de Mercedes teams en Ferrari staan. Wie weet worden ze wel niet gelapt.
Maar je weet niet of dat ook op race snelheid was...quote:Op maandag 10 maart 2014 11:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat zie ik echt niet gebeuren; genoeg teams die een hele race hebben gesimuleerd.
Het volledige bericht.quote:Op maandag 10 maart 2014 11:06 schreef Karstman het volgende:
Van Twitter:
Magneti Marelli chief says that EVERY car might retire in Melbourne. Not what an F1 boss wants to hear from the supplier of his electronics.
quote:Mar.10 (GMM) It is possible every single car will fail to finish Sunday's season-opening Australian Grand Prix.
That is the claim of Roberto Dalla, the head of F1 electronics supplier Magneti Marelli.
He told Italy's La Gazzetta dello Sport that the electronics of the cars have become so much more complicated in 2014, without a corresponding increase in the amount of pre-season testing.
"Last year," said Dalla, "there was a single unit made by McLaren that was the brain of every aspect.
"But now it only has control of a portion, and the underlying challenge is to be able to operate like an orchestra the engine, the turbo, the recovery systems.
"To find the right solutions will take another two to three months," he claimed.
"Doing it during three winter sessions with only 12 days in total was a real mission impossible.
"In Melbourne, it could happen that all the cars do not see the finish line, because every team experienced serious problems in testing," Dalla added.
Die laatste 2 zijn niet kunstmatig al zouden het bij de banden meer op tactiek aan moeten laten komenquote:Op maandag 10 maart 2014 12:10 schreef zoem het volgende:
Blijkt maar weer eens hoe dom die testrestricties zijn. Ach, valt er in ieder geval wat te zien tijdens de eerste GP. Na kunstmatig spanning creëren met DRS en de Pirelli-banden, is er nu ook plotselinge uitval
Nee maar wel voor iedereen gelijkquote:Op maandag 10 maart 2014 12:49 schreef zoem het volgende:
Die banden zijn van nature zo slecht wou je zeggen?
Dit dus.quote:Op maandag 10 maart 2014 11:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat zie ik echt niet gebeuren; genoeg teams die een hele race hebben gesimuleerd.
Niet elk renault team heeft zijn onderdelen zo strak op elkaar zitten als Red Bull. Ik denk dat RB de grootste issues wel te boven is. Wellicht dat Lotus nog wat meer problemen heeft.quote:Op maandag 10 maart 2014 11:23 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Ik ook niet. Mercedes teams zie ik wel over de finisch komen. Renault teams met grote kans niet.
Niet mee eens. Of je blij met met de regels daar kun je over discussieren, maar het testseizoen is niet veel anders dan anders en de regels waren ver van te voren bekend. Dat bepaalde teams/bedrijven hun zaakjes nie top orde hebben betekent niet dat de testregels verkeerd zijn.quote:Op maandag 10 maart 2014 12:10 schreef zoem het volgende:
Blijkt maar weer eens hoe dom die testrestricties zijn. Ach, valt er in ieder geval wat te zien tijdens de eerste GP. Na kunstmatig spanning creëren met DRS en de Pirelli-banden, is er nu ook plotselinge uitval
Ik vind het eerlijk gezegd een beetje sensatiezoekerij om niks, om zelf ook maar even in de media te komenquote:Op maandag 10 maart 2014 12:38 schreef Nattekat het volgende:
Dit is juist leuke kunstmatige spanning
Klopt, maar het is wel een middel om kunstmatig spanning te creëren. Zonder de bandenregels zouden er minder pitstops zijn.quote:
In het perspectief van de grote hoeveelheid veranderingen is het raar dat er niet meer ruimte is om de wagen op de baan te mogen testen. Dat is de enige manier om het totaalpakket te testen om zo te zien of alles goed op elkaar is afgestemd. De resultaten verkregen op papier of op de testbank zijn geen garantie voor een goed werkende wagen.quote:Op maandag 10 maart 2014 12:55 schreef twiFight het volgende:
Niet mee eens. Of je blij met met de regels daar kun je over discussieren, maar het testseizoen is niet veel anders dan anders en de regels waren ver van te voren bekend. Dat bepaalde teams/bedrijven hun zaakjes nie top orde hebben betekent niet dat de testregels verkeerd zijn.
Zoals ik al zei, hoeveel tijd er zou zijn om te testen was van te voren bekend. En de regels zijn voor iedereen gelijk. Een aantal fabrikanten hadden hun zaakjes wel op orde, zo ook een aantal teams. De een door eerder te beginnen aan de wagen van dit jaar (McLaren bv.), de ander door gewoon een minder gewaagd ontwerp te kiezen (Caterham bv.). Hoe dan ook heeft ongeveer de helft van het veld zijn zaakjes prima op orde en van de andere helft waarschijnlijk (bijna) iedereen ook wel na een race of twee. Het kan dus prima. De teams die langer problemen blijven hebben hebben of verkeerd gegokt, of gewoon minder kunde in huis. En dat is prima, maar dan haal je de eerste paar races misschien wat minder punten.quote:Op maandag 10 maart 2014 13:00 schreef zoem het volgende:
[..]
In het perspectief van de grote hoeveelheid veranderingen is het raar dat er niet meer ruimte is om de wagen op de baan te mogen testen. Dat is de enige manier om het totaalpakket te testen om zo te zien of alles goed op elkaar is afgestemd. De resultaten verkregen op papier of op de testbank zijn geen garantie voor een goed werkende wagen.
Daarom vind ik die regel dat je 2 compounds moet gebruiken niet goed, ze zouden gewoon alle 4 compounds altijd beschikbaar moeten stellen met de restrictie dat je maximaal 3 keer mag wisselen per race, dan komt het veel meer op tactiek aanquote:Op maandag 10 maart 2014 13:00 schreef zoem het volgende:
[..]
Klopt, maar het is wel een middel om kunstmatig spanning te creëren. Zonder de bandenregels zouden er minder pitstops zijn.
[..]
In het perspectief van de grote hoeveelheid veranderingen is het raar dat er niet meer ruimte is om de wagen op de baan te mogen testen. Dat is de enige manier om het totaalpakket te testen om zo te zien of alles goed op elkaar is afgestemd. De resultaten verkregen op papier of op de testbank zijn geen garantie voor een goed werkende wagen.
Het gaat ook niet om het voortraject want daarin ben ik het compleet me je eens, maar om de daadwerkelijke baantest. Die is relatief kort vergeleken met de lading veranderingen dit seizoen. Multidisciplinaire systemen in de praktijk testen kun je niet uitvlakken. Om het seizoen daarop te laten beslissen is zonde, want het leukste is om hevige strijd tijdens de race te zien.quote:Op maandag 10 maart 2014 13:18 schreef twiFight het volgende:
Zoals ik al zei, hoeveel tijd er zou zijn om te testen was van te voren bekend. En de regels zijn voor iedereen gelijk.
Voor de FOK! Formule 1-manager bedoel je?quote:
Ik denk het ook. Al zal er best wel een verschil qua snelheid zijn tussen de Mercedes en de RedBull.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:53 schreef alwaysonhold het volgende:
Horner overdrijft lijkt me:
http://m.gpupdate.net/nl/(...)den-verschil-winnen/
Red Bull zal echt niet in de huidige vorm vooraan verschijnen. Alleen 2 ronde voorsprong lijkt me onwaarschijnlijk. Zou wel leuk zijn als Vettel 1 keer gelapt zou worden.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:18 schreef Meike26 het volgende:
En dan doodleuk met 2 auto's vooran de grid starten zeker ?
Ik beticht RedBull er ook van steeds maar weer van die loze quasi 'we hebben het moeilijk' berichten de wereld in te helpen. Soort van underdog positie in willen nemen als titelkandidaat. Geloof er geen snars van. Ik weet het, iemand zei dit al eerder in dit of vorige deel, maar was wat te laat om daar nog op te reageren. Ik was het er hoe dan ook helemaal mee eens dat RB steeds weer pers berichtjes de wereld in stuurde om hun prestaties beter te doen laten lijken.
Als die het al volhoudt....quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:27 schreef Peterselieman het volgende:
klopt. Aerodynamisch gezien is de Red Bull nog steeds de beste, maar de Renault-motor komt nog iets tekort
Ja schijnen toch weer een hoge (de hoogste) bochtensnelheid te hebbenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:27 schreef Peterselieman het volgende:
klopt. Aerodynamisch gezien is de Red Bull nog steeds de beste, maar de Renault-motor komt nog iets tekort
Caterham volgens mijquote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:32 schreef sanger het volgende:
[..]
Als die het al volhoudt....
Is er tijdens de test eigenlijk een renault team geweest die een racesim heeft gedaan?
Ik geloof dat McLaren dat riep ja. Op de rechte stukken blazen de Mercedessen er momenteel nog wel omheenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja schijnen toch weer een hoge (de hoogste) bochtensnelheid te hebben
Button heeft gezegd dat hij ingehaald werd en de RBR door de bocht zag gaan, en onder de indruk was. Maar er is niet bijgezegd of hij werd ingehaald op volle snelheid of dat hij de RBR er langs liet of e.d.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Caterham volgens mij
[..]
Ik geloof dat McLaren dat riep ja. Op de rechte stukken blazen de Mercedessen er momenteel nog wel omheen
Valt ook weer weinig over te zeggen als je bv. het brandstofverbruik weer niet weet.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:27 schreef Peterselieman het volgende:
klopt. Aerodynamisch gezien is de Red Bull nog steeds de beste, maar de Renault-motor komt nog iets tekort
McLaren wordt in de paddock ingeschat als het slechtste Mercedesteam (subjectief). Hun innovatieve achterwielophanging geeft alleen voordeel op circuits die veel downforce eisen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:41 schreef sanger het volgende:
[..]
Button heeft gezegd dat hij ingehaald werd en de RBR door de bocht zag gaan, en onder de indruk was. Maar er is niet bijgezegd of hij werd ingehaald op volle snelheid of dat hij de RBR er langs liet of e.d.
Die kans is natuurlijk zeer groot aanwezigquote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:48 schreef Peterselieman het volgende:
ik denk sowieso dat Button die Red Bull er langs liet om het bochtengedrag van dat ding te kunnen observeren
Ik geloof dat Williams al heeft gezegd makkelijk een raceafstand te kunnen voltooien met de brandstofhoeveelheid.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:03 schreef twiFight het volgende:
[..]
Valt ook weer weinig over te zeggen als je bv. het brandstofverbruik weer niet weet.
Mwah, tijdens de eerste test waren ze het snelste Mercedes team. Ik denk dat McLaren tijdens de Bahrein tests vooral op betrouwbaarheid getest heeft.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:14 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
McLaren wordt in de paddock ingeschat als het slechtste Mercedesteam (subjectief). Hun innovatieve achterwielophanging geeft alleen voordeel op circuits die veel downforce eisen.
Waardoor ze de druk iets van de ketel afhalen en plotseling toch in Melbourne met een officiële aankondiging komen. Verrassingseffect neemt toe en betere reclame voor de hoofdsponsor. Wat ik wel opmerkelijk vind is dat ForceIndia ook al een sony sponsoring leek te hebben met iets van ps4 ofzo ?quote:
Ja, alhoewel dat non-actief nog een grijsgebied is. Hij zal in ieder geval geen teambaas meer zijn. Nu is de vraag of ze hem een andere functie geven ergens in de organisatie, of dat hij geheel vertrekt.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:07 schreef Fer het volgende:
Begrijp ik ook goed Withmarsh momenteel non-actief is. Ron Dennis de baas in de fabriek en Eric Boullier aan de pitmuur de scepter zal zwaaien?
Zie hierboven voor een update.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:34 schreef Meike26 het volgende:
Volgens mij komt hij dan echt niet uit zijn woorden. Enige wat hij doet bij commentaar geven is bevestigen of ontkennen van wat Martin zei, of hij verteld wéér één van zijn akendotes. Maar een race verslaan deed hij eigenlijk maar weinig
Hopen dan dat Olav lijntjes gaat leggen met GvdG in de pitstraat.. Kan ook leuk wordenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:44 schreef twiFight het volgende:
[..]
Zie hierboven voor een update.
Overigens heb je wel gelijk. Daarom is de 'gouden combinatie' ook een ex-coureur plus een solide commentator. Technische details van een ex-coureur vind ik onmisbaar, maar een race lang kunnen becommentarieren is ook een vak apart.
Hij deed het al een jaar samen met Ben nogwat toch.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:34 schreef Meike26 het volgende:
Ik vraag mij echt af hoe David het in zijn eentje gaat doen ?
Volgens mij komt hij dan echt niet uit zijn woorden. Enige wat hij doet bij commentaar geven is bevestigen of ontkennen van wat Martin zei, of hij verteld wéér één van zijn akendotes. Maar een race verslaan deed hij eigenlijk maar weinig.
Edwards....quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:55 schreef Beach het volgende:
[..]
Hij deed het al een jaar samen met Ben nogwat toch.
Moet Giedo dan geen doping tests ondergaan als officiële 3de rijder?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:54 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Hopen dan dat Olav lijntjes gaat leggen met GvdG in de pitstraat.. Kan ook leuk worden
Mobil1 (Zoals te zien op het hesje van die kerel) is ook McLaren sponsor, en dat ding aan het plafond komt toch wel overeen met deze: http://cdn-2.motorsport.c(...)900/1528952/s1_1.jpgquote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:01 schreef LWD-Godius het volgende:
Die side pod-kappen blijken toch niet echt overeen te komen met de vorm van de side pods die McLaren in Jerez en Bahrein gebruikte, lees ik nu op diverse fora. Misschien heeft dit dan toch niets met F1 te maken, gewoon van een andere klasse. Vergissing van AMuS,
Waarom kunnen ze het niet altijd voor 5 euro in de maand doen...?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:38 schreef Breaker.Faker het volgende:
Alleen snap ik Sport1 niet zo de maand maart is voor de meeste mensen gratis dat is mooi meegenomen. Na de maand maart kan je voor de eerste 3 maanden sport1 nemen voor 5 euro per maand daarna 15 per maand. Waarom kunnen ze het abonnement niet voor altijd ¤5 per maand maken??
Natuurlijk snap ik wel dat Sport1 dit doet om zo de klanten terug te halen. Maar het blijf toch een raar bedrijf omdat ze vorige jaar ons niet hebben beantwoord op vragen via de mail en Facebook. En nog steeds reageren ze niet op vragen van hun klanten dat kan je goed merken als de klachten leest op hun Facebook pagina.
Oplossing. Deze site http://www.wiziwig.tv/?part=sportsquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:38 schreef Breaker.Faker het volgende:
Zal wel mooi een regen race op de 1ste race van het seizoen. Ook zonder regen gaat het een leuke race worden ik denk dat Renault veel problemen gaat krijgen en ik verwacht zeker geen RB op het podium. Zaterdag en zondag ga ik zeker kijken ook omdat Olav Mol weer erbij zit. Ben benieuwd wat hij te vertellen heeft ik weet nu al zeker dat het veel malen beter is toen hij het nog deed in de studio en beter is dan vorige jaar toen Ronald van Dam het nog deed ik was er met 1 race al klaar mee.
Alleen snap ik Sport1 niet zo de maand maart is voor de meeste mensen gratis dat is mooi meegenomen. Na de maand maart kan je voor de eerste 3 maanden sport1 nemen voor 5 euro per maand daarna 15 per maand. Waarom kunnen ze het abonnement niet voor altijd ¤5 per maand maken??
Natuurlijk snap ik wel dat Sport1 dit doet om zo de klanten terug te halen. Maar het blijf toch een raar bedrijf omdat ze vorige jaar ons niet hebben beantwoord op vragen via de mail en Facebook. En nog steeds reageren ze niet op vragen van hun klanten dat kan je goed merken als de klachten leest op hun Facebook pagina.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:17 schreef DenS het volgende:
Als je Sport1 bij Ziggo hebt kun je ook met jouw Ziggo account inloggen bij Sport1 Go
Wat kan ik daarmee?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:17 schreef DenS het volgende:
Dit jaar is er geen aparte F1 account nog bij Sport1 Go! F1 zal te zien zijn onder alle Sport1 Go gebruikers: http://info.sport1.nl/?page=Onze+Sporten&cat=Formule+1
Als je Sport1 bij Ziggo hebt kun je ook met jouw Ziggo account inloggen bij Sport1 Go
Toegang tot 6 extra livestrams betreft F1. Een race, pit, onboard, hoogtepunten, livetiming en livetracker kanaal. Vorig jaar moest je er een apart abonnement op nemen, nu zit het dus bij Sport1 Go in.quote:
kloptquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:06 schreef Beach het volgende:
Ik denk niet dat dat hier besproken mag worden.
Werd vorig jaar tijdens de races wel gedaan meen ik me te herinneren.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:06 schreef Beach het volgende:
Ik denk niet dat dat hier besproken mag worden.
Dat kon nog wel eens flink helpen voor de Renault teams.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:03 schreef Pagan het volgende:
Ter verhoging van de feestvreugde krijgen we zo te zien een warme, droge quali en een koele race met kans op regen.
http://www.bbc.com/weather/2158177
Serieus niet? Wat een aanfluiting weer. Wie maakt dat beleid hier eigenlijk? Danny? Of de mods?quote:
Dat ziet er wel beter uit. Misschien dan maar sport1 go abonnement nemen voor het hele jaar. 10 euro per maand voor al die kanalen vind ik best wel een goede deal. Nu nog chromecast ondersteuning en ik ben helemaal blij.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:17 schreef DenS het volgende:
Dit jaar is er geen aparte F1 account nog bij Sport1 Go! F1 zal te zien zijn onder alle Sport1 Go gebruikers: http://info.sport1.nl/?page=Onze+Sporten&cat=Formule+1
Als je Sport1 bij Ziggo hebt kun je ook met jouw Ziggo account inloggen bij Sport1 Go
Jawel hoor. Voor zover ik weer is die regel er alleen voor voetbalstreams.quote:
Neem eerst wel 3 maanden Film1 en Sport1 voor 7,50 p/m. Wel leuke aanbieding voor Film1, Sport1 en Sport1 Goquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:40 schreef Waffle het volgende:
[..]
Dat ziet er wel beter uit. Misschien dan maar sport1 go abonnement nemen voor het hele jaar. 10 euro per maand voor al die kanalen vind ik best wel een goede deal. Nu nog chromecast ondersteuning en ik ben helemaal blij.
Dit. We hebben het hier altijd over streams. Geen haan die er ooit naar gekraaid heeft.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
Jawel hoor. Voor zover ik weer is die regel er alleen voor voetbalstreams.
VBL / belangrijk bericht mbt livestreams!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |