Ik sluit me wel aan hoor, maar ik garandeer niet dat ik goed benquote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:45 schreef Meike26 het volgende:
Vorig jaar een Racing diva's subleague opgezet. Niet echt veel aanloop op gehad. Nieuwe poging doen voor dit seizoen ?
Ik best wel weer meedoenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:45 schreef Meike26 het volgende:
Vorig jaar een Racing diva's subleague opgezet. Niet echt veel aanloop op gehad. Nieuwe poging doen voor dit seizoen ?
Bedoel je Utrechters? Dan ben ik een oud-Ut(e)rechts(j)e!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:53 schreef Meike26 het volgende:
Die garantie ga ik ook niet gevenZelf ook niet de beste teammanager. Het is ook een kwestie van geluk hebben. Seizoen 2012 zaten we met een kleine subleague met UItrechters ook plots in de top 10 te vissen en gefinisht. Ging erg goed toen. Vorig jaar met zelfde sub ergens in de 30 of 40 geëindigd.
Ik vind het sowieso al supertof dat jullie de managers maken, ik kan het niet beter dus mij zul je niet horen klagen!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:01 schreef Sally het volgende:
[..]
Bedoel je Utrechters? Dan ben ik een oud-Ut(e)rechts(j)e!
Maar als we elkaar nu tips gaan geven? Dan zouden we toch iets aardigs neer moeten kunnen zetten. Komt vast goed.
Alleen werkt het reactiesysteem minder handig dan ik (ja, zelfs ik als coördinator vind ik dat) eigenlijk had gehoopt. Tegenwoordig heb je toch meer dat de nieuwste reactie bovenaan staat, en het reageerveld ook.
Bij de oude subleague vorig jaar, moest je helemaal naar onder bladeren om de reactie(s) te lezen en te reageren. Mss eens even mee naar achter nemen.
Maar het is/was al een hele klus om met zo weinig crewleden in elk geval de nieuwe FOK! Formule 1-manager 2014 klaar te maken voor opening! Dus het komt op een wish-list...
Is het niet beter als de reacties van de subleagues multiple worden verstuurd zoals DM hier op het forum?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:01 schreef Sally het volgende:
[..]
Bedoel je Utrechters? Dan ben ik een oud-Ut(e)rechts(j)e!
Maar als we elkaar nu tips gaan geven? Dan zouden we toch iets aardigs neer moeten kunnen zetten. Komt vast goed.
Alleen werkt het reactiesysteem minder handig dan ik (ja, zelfs ik als coördinator vind ik dat) eigenlijk had gehoopt. Tegenwoordig heb je toch meer dat de nieuwste reactie bovenaan staat, en het reageerveld ook.
Bij de oude subleague vorig jaar, moest je helemaal naar onder bladeren om de reactie(s) te lezen en te reageren. Mss eens even mee naar achter nemen.
Maar het is/was al een hele klus om met zo weinig crewleden in elk geval de nieuwe FOK! Formule 1-manager 2014 klaar te maken voor opening! Dus het komt op een wish-list...
Dank jequote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso al supertof dat jullie de managers maken, ik kan het niet beter dus mij zul je niet horen klagen!
De voetbalmanager ziet er ook heel gaaf uit, geen idee wat ik daar doe, maar ik ben 390e ofzo.
Ik heb geen idee of dat zou werken. Maar ik merk zelf dat ik gek word van DM's. Een waarschuwingssysteem a la PM zou dan wellicht voor mij weer een optie zijn.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:07 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Is het niet beter als de reacties van de subleagues multiple worden verstuurd zoals DM hier op het forum?
Het is soms akelig stil in de subs, met DM-achtige reacties houd je de subs wat levendiger en zullen er teams zijn die wat actiever gaan managen = andere uitslagen en meer competitie tussen de subs ?
Ik had m'n team wel samengesteld, maar nog niet opgeslagen. Wist niet zeker of je nog kostenloos kunt wisselen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:09 schreef Geralt het volgende:
Hey ben ik nou als eerste klaar met mn team?
Jeuj! Heb er weer zin inquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:10 schreef Peterselieman het volgende:
Het linkje naar de manager: http://managers.fok.nl/f1/f1-2014
dat kan tot de eerste racequote:Op woensdag 5 maart 2014 00:47 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik had m'n team wel samengesteld, maar nog niet opgeslagen. Wist niet zeker of je nog kostenloos kunt wisselen.
Daar werd Gebraden_Wombat al op attent gemaakt in het vorige topic, en hij zou het aanpassen als bekend zou zijn welke GP's ook door Veronica uitgezonden gaan worden....quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:26 schreef sasquatsch het volgende:
Kan iemand de kalender in de OP aanpassen?
De tweede race is op 30 maart, niet op de 24ste zoals daarin staat.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:36 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Nee ik was het gewoon weer vergeten.
Komt eraan.
twitter:AntonioMesquida twitterde op donderdag 06-03-2014 om 08:51:09Como no, en #autosport "@NobleF1: For those asking, Williams livery reveal event starts at 11.45am UK time. http://t.co/aX5dvY7mEi" reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |