Mobil1 (Zoals te zien op het hesje van die kerel) is ook McLaren sponsor, en dat ding aan het plafond komt toch wel overeen met deze: http://cdn-2.motorsport.c(...)900/1528952/s1_1.jpgquote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:01 schreef LWD-Godius het volgende:
Die side pod-kappen blijken toch niet echt overeen te komen met de vorm van de side pods die McLaren in Jerez en Bahrein gebruikte, lees ik nu op diverse fora. Misschien heeft dit dan toch niets met F1 te maken, gewoon van een andere klasse. Vergissing van AMuS,
Waarom kunnen ze het niet altijd voor 5 euro in de maand doen...?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:38 schreef Breaker.Faker het volgende:
Alleen snap ik Sport1 niet zo de maand maart is voor de meeste mensen gratis dat is mooi meegenomen. Na de maand maart kan je voor de eerste 3 maanden sport1 nemen voor 5 euro per maand daarna 15 per maand. Waarom kunnen ze het abonnement niet voor altijd ¤5 per maand maken??
Natuurlijk snap ik wel dat Sport1 dit doet om zo de klanten terug te halen. Maar het blijf toch een raar bedrijf omdat ze vorige jaar ons niet hebben beantwoord op vragen via de mail en Facebook. En nog steeds reageren ze niet op vragen van hun klanten dat kan je goed merken als de klachten leest op hun Facebook pagina.
Oplossing. Deze site http://www.wiziwig.tv/?part=sportsquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:38 schreef Breaker.Faker het volgende:
Zal wel mooi een regen race op de 1ste race van het seizoen. Ook zonder regen gaat het een leuke race worden ik denk dat Renault veel problemen gaat krijgen en ik verwacht zeker geen RB op het podium. Zaterdag en zondag ga ik zeker kijken ook omdat Olav Mol weer erbij zit. Ben benieuwd wat hij te vertellen heeft ik weet nu al zeker dat het veel malen beter is toen hij het nog deed in de studio en beter is dan vorige jaar toen Ronald van Dam het nog deed ik was er met 1 race al klaar mee.
Alleen snap ik Sport1 niet zo de maand maart is voor de meeste mensen gratis dat is mooi meegenomen. Na de maand maart kan je voor de eerste 3 maanden sport1 nemen voor 5 euro per maand daarna 15 per maand. Waarom kunnen ze het abonnement niet voor altijd ¤5 per maand maken??
Natuurlijk snap ik wel dat Sport1 dit doet om zo de klanten terug te halen. Maar het blijf toch een raar bedrijf omdat ze vorige jaar ons niet hebben beantwoord op vragen via de mail en Facebook. En nog steeds reageren ze niet op vragen van hun klanten dat kan je goed merken als de klachten leest op hun Facebook pagina.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:17 schreef DenS het volgende:
Als je Sport1 bij Ziggo hebt kun je ook met jouw Ziggo account inloggen bij Sport1 Go
Wat kan ik daarmee?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:17 schreef DenS het volgende:
Dit jaar is er geen aparte F1 account nog bij Sport1 Go! F1 zal te zien zijn onder alle Sport1 Go gebruikers: http://info.sport1.nl/?page=Onze+Sporten&cat=Formule+1
Als je Sport1 bij Ziggo hebt kun je ook met jouw Ziggo account inloggen bij Sport1 Go
Toegang tot 6 extra livestrams betreft F1. Een race, pit, onboard, hoogtepunten, livetiming en livetracker kanaal. Vorig jaar moest je er een apart abonnement op nemen, nu zit het dus bij Sport1 Go in.quote:
kloptquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:06 schreef Beach het volgende:
Ik denk niet dat dat hier besproken mag worden.
Werd vorig jaar tijdens de races wel gedaan meen ik me te herinneren.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:06 schreef Beach het volgende:
Ik denk niet dat dat hier besproken mag worden.
Dat kon nog wel eens flink helpen voor de Renault teams.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:03 schreef Pagan het volgende:
Ter verhoging van de feestvreugde krijgen we zo te zien een warme, droge quali en een koele race met kans op regen.
http://www.bbc.com/weather/2158177
Serieus niet? Wat een aanfluiting weer. Wie maakt dat beleid hier eigenlijk? Danny? Of de mods?quote:
Dat ziet er wel beter uit. Misschien dan maar sport1 go abonnement nemen voor het hele jaar. 10 euro per maand voor al die kanalen vind ik best wel een goede deal. Nu nog chromecast ondersteuning en ik ben helemaal blij.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:17 schreef DenS het volgende:
Dit jaar is er geen aparte F1 account nog bij Sport1 Go! F1 zal te zien zijn onder alle Sport1 Go gebruikers: http://info.sport1.nl/?page=Onze+Sporten&cat=Formule+1
Jawel hoor. Voor zover ik weer is die regel er alleen voor voetbalstreams.quote:
Neem eerst wel 3 maanden Film1 en Sport1 voor 7,50 p/m. Wel leuke aanbieding voor Film1, Sport1 en Sport1 Goquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:40 schreef Waffle het volgende:
[..]
Dat ziet er wel beter uit. Misschien dan maar sport1 go abonnement nemen voor het hele jaar. 10 euro per maand voor al die kanalen vind ik best wel een goede deal. Nu nog chromecast ondersteuning en ik ben helemaal blij.
Dit. We hebben het hier altijd over streams. Geen haan die er ooit naar gekraaid heeft.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
Jawel hoor. Voor zover ik weer is die regel er alleen voor voetbalstreams.
VBL / belangrijk bericht mbt livestreams!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |