Valt ook weer weinig over te zeggen als je bv. het brandstofverbruik weer niet weet.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:27 schreef Peterselieman het volgende:
klopt. Aerodynamisch gezien is de Red Bull nog steeds de beste, maar de Renault-motor komt nog iets tekort
McLaren wordt in de paddock ingeschat als het slechtste Mercedesteam (subjectief). Hun innovatieve achterwielophanging geeft alleen voordeel op circuits die veel downforce eisen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:41 schreef sanger het volgende:
[..]
Button heeft gezegd dat hij ingehaald werd en de RBR door de bocht zag gaan, en onder de indruk was. Maar er is niet bijgezegd of hij werd ingehaald op volle snelheid of dat hij de RBR er langs liet of e.d.
Die kans is natuurlijk zeer groot aanwezigquote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:48 schreef Peterselieman het volgende:
ik denk sowieso dat Button die Red Bull er langs liet om het bochtengedrag van dat ding te kunnen observeren
Ik geloof dat Williams al heeft gezegd makkelijk een raceafstand te kunnen voltooien met de brandstofhoeveelheid.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:03 schreef twiFight het volgende:
[..]
Valt ook weer weinig over te zeggen als je bv. het brandstofverbruik weer niet weet.
Mwah, tijdens de eerste test waren ze het snelste Mercedes team. Ik denk dat McLaren tijdens de Bahrein tests vooral op betrouwbaarheid getest heeft.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:14 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
McLaren wordt in de paddock ingeschat als het slechtste Mercedesteam (subjectief). Hun innovatieve achterwielophanging geeft alleen voordeel op circuits die veel downforce eisen.
Waardoor ze de druk iets van de ketel afhalen en plotseling toch in Melbourne met een officiële aankondiging komen. Verrassingseffect neemt toe en betere reclame voor de hoofdsponsor. Wat ik wel opmerkelijk vind is dat ForceIndia ook al een sony sponsoring leek te hebben met iets van ps4 ofzo ?quote:
Ja, alhoewel dat non-actief nog een grijsgebied is. Hij zal in ieder geval geen teambaas meer zijn. Nu is de vraag of ze hem een andere functie geven ergens in de organisatie, of dat hij geheel vertrekt.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:07 schreef Fer het volgende:
Begrijp ik ook goed Withmarsh momenteel non-actief is. Ron Dennis de baas in de fabriek en Eric Boullier aan de pitmuur de scepter zal zwaaien?
Zie hierboven voor een update.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:34 schreef Meike26 het volgende:
Volgens mij komt hij dan echt niet uit zijn woorden. Enige wat hij doet bij commentaar geven is bevestigen of ontkennen van wat Martin zei, of hij verteld wéér één van zijn akendotes. Maar een race verslaan deed hij eigenlijk maar weinig
Hopen dan dat Olav lijntjes gaat leggen met GvdG in de pitstraat.. Kan ook leuk wordenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:44 schreef twiFight het volgende:
[..]
Zie hierboven voor een update.
Overigens heb je wel gelijk. Daarom is de 'gouden combinatie' ook een ex-coureur plus een solide commentator. Technische details van een ex-coureur vind ik onmisbaar, maar een race lang kunnen becommentarieren is ook een vak apart.
Hij deed het al een jaar samen met Ben nogwat toch.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:34 schreef Meike26 het volgende:
Ik vraag mij echt af hoe David het in zijn eentje gaat doen ?
Volgens mij komt hij dan echt niet uit zijn woorden. Enige wat hij doet bij commentaar geven is bevestigen of ontkennen van wat Martin zei, of hij verteld wéér één van zijn akendotes. Maar een race verslaan deed hij eigenlijk maar weinig.
Edwards....quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:55 schreef Beach het volgende:
[..]
Hij deed het al een jaar samen met Ben nogwat toch.
Moet Giedo dan geen doping tests ondergaan als officiële 3de rijder?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:54 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Hopen dan dat Olav lijntjes gaat leggen met GvdG in de pitstraat.. Kan ook leuk worden
Mobil1 (Zoals te zien op het hesje van die kerel) is ook McLaren sponsor, en dat ding aan het plafond komt toch wel overeen met deze: http://cdn-2.motorsport.c(...)900/1528952/s1_1.jpgquote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:01 schreef LWD-Godius het volgende:
Die side pod-kappen blijken toch niet echt overeen te komen met de vorm van de side pods die McLaren in Jerez en Bahrein gebruikte, lees ik nu op diverse fora. Misschien heeft dit dan toch niets met F1 te maken, gewoon van een andere klasse. Vergissing van AMuS,
Waarom kunnen ze het niet altijd voor 5 euro in de maand doen...?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:38 schreef Breaker.Faker het volgende:
Alleen snap ik Sport1 niet zo de maand maart is voor de meeste mensen gratis dat is mooi meegenomen. Na de maand maart kan je voor de eerste 3 maanden sport1 nemen voor 5 euro per maand daarna 15 per maand. Waarom kunnen ze het abonnement niet voor altijd ¤5 per maand maken??
Natuurlijk snap ik wel dat Sport1 dit doet om zo de klanten terug te halen. Maar het blijf toch een raar bedrijf omdat ze vorige jaar ons niet hebben beantwoord op vragen via de mail en Facebook. En nog steeds reageren ze niet op vragen van hun klanten dat kan je goed merken als de klachten leest op hun Facebook pagina.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |