Geen idee hoe Vettel zijn nieuwe wagen gaat noemen, mar Kvyat kan de zijne wel 'John Holmes' noemen...quote:
Misschien vernoemen naar een Russische gewichtshefster, die hebben allemaal een enorme klit door de hormonen, bijna een penis.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:58 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Geen idee hoe Vettel zijn nieuwe wagen gaat noemen, mar Kvyat kan de zijne wel 'John Holmes' noemen...
Olga!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:25 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Misschien vernoemen naar een Russische gewichtshefster, die hebben allemaal een enorme klit door de hormonen, bijna een penis.
Mila klinkt snel en strak. Olga is typisch de naam van een oost-duitse kogelstootster en dat vind ik wel passend, draaien ook een paar rondjes, laten een onderdeel los en komen verder niet van hun plek (tenzij ze omvallen)quote:Op zondag 2 maart 2014 00:20 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Da's een goeie inderdaad..
Al had ik liever een Milla (Jovovich) gezien qua wagen.
quote:Op zondag 2 maart 2014 00:23 schreef Karstman het volgende:
[..]
Mila klinkt snel en strak. Olga is typisch de naam van een oost-duitse kogelstootster en dat vind ik wel passend, draaien ook een paar rondjes, laten een onderdeel los en komen verder niet van hun plek (tenzij ze omvallen)
quote:Op zondag 2 maart 2014 00:23 schreef Karstman het volgende:
Mila klinkt snel en strak. Olga is typisch de naam van een oost-duitse kogelstootster en dat vind ik wel passend, draaien ook een paar rondjes, laten een onderdeel los en komen verder niet van hun plek (tenzij ze omvallen)
en dan alvast voor 2015 het laatste couplet:quote:Cyborg Bette
You never treat me
You never treat me right
Why you gotta run so hot?
quote:Cyborg Bette
You done me
Wrong for the last time
I got a new girl
The latest model
And she's mine oh mine
Ze proberen nu gewoon de tracktime van de anderen te verminderen, ook een taktiekquote:09:05 Fire extinguishers are in action, tending to the rear of the RB10.
09:04 It's the Red Bull of Vettel. The car has a hint of smoke, but the most bizarre thing is that the Red Bull - which appears to have gone straight on - is at 180 degrees to the direction of the track.09:03 We have our first red flag of the day. There appears to be a car off at Turn 1.
Is dat zo? Van die bijdrage? Nooit geweten en wat heeft hij dan precies bijgedragen aan dat ontwerp?quote:Circuit Bahrein vernoemt bocht naar Schumacher
Het Bahrain International Circuit gaat de eerste bocht vernoemen naar Michael Schumacher. Het circuit doet dit als eerbetoon aan de zevenvoudig wereldkampioen, die nog altijd in coma in het ziekenhuis van Grenoble ligt.
Schumacher won in2004 voor Ferrari de allereerste Grand Prix van Bahrein en heeft sinds dat jaar met een 1:30.252 ook het ronderecord op zijn naam staan. De Duitser droeg daarnaast ook zijn steentje bij aan het ontwerp van het Formule 1-circuit. Schumacher’s manager Sabine Kehm liet namens de familie van de oud-Formule 1-coureur weten erg vereerd te zijn.
‘Michael’s familie wil het Bahrain International Circuit bedanken voor dit mooie gebaar. Ik ben ervan overtuigd dat Michael dit initiatief erg zal waarderen en zich vereerd zal voelen met het feit dat er een bocht naar hem vernoemd wordt.’
Bahrein is niet het eerste Formule 1-circuit dat een bocht naar Michael Schumacher vernoemt. Bocht 8 en 9 op de Nürburgring , een snelle links-rechtscombinatie ,kreeg in 2007 al de naam ‘Schumacher S’.
Gaat normaliter snel als je wat verandert is mijn ervaring met UPCquote:Op zondag 2 maart 2014 10:26 schreef Geralt het volgende:
Even een praktische vraag. Als ik Ziggo bel dat ik weer Sport1 wil hebben, activeren ze dat dan direct? Of gaat daar wat tijd overheen en kan ik best nu al activeren?
Ok dus in de week ervoor ergens aanvragen en dan komt het wel goedquote:Op zondag 2 maart 2014 10:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gaat normaliter snel als je wat verandert is mijn ervaring met UPC
Denk het wel al weet ik niet hoe die abonnementen lopen, als ze gewoon bij het begin van de maand beginnen te tellen kan je het net zo goed nu doenquote:Op zondag 2 maart 2014 10:58 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ok dus in de week ervoor ergens aanvragen en dan komt het wel goed
Je hoeft het deze maand nog niet te activeren, het is namelijk zender van de maand op kanaal 401 bij Ziggo in HD. Dus beter in April dit bestellen, anders 5 euro voor niks kwijtquote:Op zondag 2 maart 2014 10:26 schreef Geralt het volgende:
Even een praktische vraag. Als ik Ziggo bel dat ik weer Sport1 wil hebben, activeren ze dat dan direct? Of gaat daar wat tijd overheen en kan ik best nu al activeren?
Nouja ik wil het eigenlijk wel van te voren al hebben. Ik heb de laatste tijd wat gezeik met zenders die het niet doen en dat heeft te maken met mijn coaxkabels en 4G, dus als Sport1 het ook niet doet moet ik eerst nieuwe coaxkabels halen.quote:Op zondag 2 maart 2014 11:04 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Je hoeft het deze maand nog niet te activeren, het is namelijk zender van de maand op kanaal 401 bij Ziggo in HD. Dus beter in April dit bestellen, anders 5 euro voor niks kwijt
Nu eerst carnaval.quote:
kwou net vragen wat je nog thuis aan het doen bentquote:
Een goeie bodem aan het leggen voor zometeen.quote:Op zondag 2 maart 2014 12:20 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
kwou net vragen wat je nog thuis aan het doen bent
vandaag eentje in Margraten nog, en dan morgen en overmorgen terug de grens over in eigen dorp.quote:Op zondag 2 maart 2014 12:20 schreef Geralt het volgende:
[..]
Een goeie bodem aan het leggen voor zometeen.
Dalijk naar Weert heen; morgen hier in het dorp
als je wilt knokken is that the place to bequote:Op zondag 2 maart 2014 12:23 schreef Geralt het volgende:
Jammer dat tegenwoordig uit mn vriendengroep niemand meer naar Maastricht gaat.
Welnee, gewoon het Vriethof vermijden en lekker naar het OLV plein. Altijd prima sfeertje daar hoorquote:Op zondag 2 maart 2014 12:25 schreef THEFXR het volgende:
[..]
als je wilt knokken is that the place to be
Nouja niet alleen voor Massa. Williams is wel een team wat ik het erg gun om weer eens met regelmaat vooraan mee te kunnen doenquote:Op zondag 2 maart 2014 12:59 schreef alwaysonhold het volgende:
Ivo Pakvis ( F1 journalist) tweet dat Williams qua racepace misschien wel de beste auto heeft. Wat zou dat toch geweldig zijn voor Massa
Dat is een goed tekenquote:Op zondag 2 maart 2014 12:21 schreef Geralt het volgende:
En ik heb carnavalsmuziek op staan.
Brennie wordt er gek van![]()
Die is van f1today of van f1racing...quote:Op zondag 2 maart 2014 14:05 schreef LWD-Godius het volgende:
Wie is Pakvis? Nog nooit van gehoord, kan hij ook zijn stelling motiveren met vergelijkende rondetijden?
Dat zou wel geniaal zijn. Mercedes en Ferrari rekenen stiekem op de titel, hopen dat RB een te grote achterstand zal oplopen aan het begin van het seizoen, Lotus tellen ze niet mee tot de kanshebbers en dan.... plop... Williams. "Where the f*ck did they come from?!"quote:Op zondag 2 maart 2014 13:08 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nouja niet alleen voor Massa. Williams is wel een team wat ik het erg gun om weer eens met regelmaat vooraan mee te kunnen doen
Zou wel een bak zijn trouwens als Massa WC wordt dit jaar. Alonso wordt helemaal gek![]()
Daar behoorde ze aan het begin van de voorgaande seizoenen ook niet helemaal. We weten allemaal hoe dat geëindigd is.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:21 schreef alwaysonhold het volgende:
Vettel geeft aan dat als betrouwbaarheid issues zijn opgelost, ze nog niet bij de snelste horen. Zozo:
http://www.autosport.com/news/report.php/id/112736
ok, ik heb zijn tweet even opgezocht en daar had hij het trouwens over een gevoel. totaal niet op feiten gebaseerd dus.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:45 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Die is van f1today of van f1racing...
http://www.jhedmedia.nl/
die laatste is GPUpdate, Voetbalupdate, Tennisupdate, etc. Soms net even iets te makkelijk geschreven, waardoor je net de finesse in een uitspraak mist.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:45 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Die is van f1today of van f1racing...
http://www.jhedmedia.nl/
quote:...
The conclusion we can draw so far is that the 2014 tyres are more consistent and wear less than their predecessors, without compromising performance, said Pirelli motorsport director Paul Hembery.
...
At a glance - tyre compounds for 2014:
Australia - medium, soft
Malaysia - hard, medium
China - medium, soft
Bahrain - medium, soft
Martini livery op een oudere chassis van Williams:twitter:takiinoue twitterde op maandag 03-03-2014 om 19:25:17What a beautiful ! http://t.co/2roOT79jr2 reageer retweet
In Forza motorsport 5:quote:Op maandag 3 maart 2014 20:04 schreef LWD-Godius het volgende:
Martini livery op een oudere chassis van Williams:twitter:takiinoue twitterde op maandag 03-03-2014 om 19:25:17What a beautiful ! http://t.co/2roOT79jr2 reageer retweet
[ afbeelding ]
Zeker waar, maar er zit ook een pak meer trekkracht op de achterwielen. Het is dus geen gegeven dat banden in de praktijk ook langer mee zullen gaan. Wel hoop ik dat ze wat minder last hebben van de 'cliff', want coureurs die doorrijden met een stop minder kunnen tot verrassende, maar leuke uitslagen rijden.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:30 schreef sasquatsch het volgende:
Pirelli heeft de bandencompounds voor de eerste 4 races bekend gemaakt. De banden zouden ook minder snel slijten dan de voorgaande banden
[..]
Red Bull is altijd aan het down-playen. Ik geloof al jaren geen woord meer uit hun mond. Er valt wat te zeggen voor 'under-promise, over-deliver', maar in het geval van RB vind ik het een beetje een zwaktebod. De voorgaande jaren deden ze ook elke race alsof ze het moeilijk hadden. Top 6 a 8 tijden in de vrije trainingen en dan in de kwalificatie met 0.5 seconden voor de P2 kwalificeren.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:21 schreef alwaysonhold het volgende:
Vettel geeft aan dat als betrouwbaarheid issues zijn opgelost, ze nog niet bij de snelste horen. Zozo:
http://www.autosport.com/news/report.php/id/112736
quote:Op maandag 3 maart 2014 20:25 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
In Forza motorsport 5:
https://twitter.com/Offic(...)985055862784/photo/1
quote:Op maandag 3 maart 2014 20:04 schreef LWD-Godius het volgende:
Martini livery op een oudere chassis van Williams:twitter:takiinoue twitterde op maandag 03-03-2014 om 19:25:17What a beautiful ! http://t.co/2roOT79jr2 reageer retweet
[ afbeelding ]
Las dat Button tijdens de test was ingehaald door Ricciardo in een snelle bocht. Hij was onder de indruk. Dus qua downforce en wegligging zit de Red Bull er goed bij. Als de motor betrouwbaar is/wordt kan Red Bull zeker meedoen om de topklasseringen. Misschien niet qua topsnelheid (op het rechte stuk kwam hij er niet langs), maar wel in de bochten, waar Red Bull sowieso de afgelopen jaren het verschil maakte.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:11 schreef twiFight het volgende:
[..]
Red Bull is altijd aan het down-playen. Ik geloof al jaren geen woord meer uit hun mond. Er valt wat te zeggen voor 'under-promise, over-deliver', maar in het geval van RB vind ik het een beetje een zwaktebod. De voorgaande jaren deden ze ook elke race alsof ze het moeilijk hadden. Top 6 a 8 tijden in de vrije trainingen en dan in de kwalificatie met 0.5 seconden voor de P2 kwalificeren.
RB wil gewoon geen flater slaan, wat logisch is, maar ik vind het wat kinderachtig gedrag. Als je 4 jaar lang de beste auto van het veld hebt, dan mag de F1 wereld wel degelijk verwachten dat ze nu ook meedoen in de top. Aan hun budget zal het niet liggen.
Lang verhaal kort: ze kunnen lullen wat ze willen, maar ik verwacht niet anders dan dat ze er in Melbourn weer 100% bij zitten. Waarschijnlijk niet twee-vingers-in-de-neus-#YOLO, maar wel degelijk mee doen aan te top.
Nee dat geloof ik echt niet. Ze hebben minder dan 1/3 van het aantal kilometers gereden vergeleken met Mercedes/Ferrari. Sandbagging doet elk team, maar je zal toch echt kilometers moeten maken om data te verzamelen en betrouwbaarheid te verhogen. Tenzij ze ergens stiekem hebben kunnen testen, maar dat geloof ik ook niet.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:11 schreef twiFight het volgende:
[..]
Red Bull is altijd aan het down-playen. Ik geloof al jaren geen woord meer uit hun mond. Er valt wat te zeggen voor 'under-promise, over-deliver', maar in het geval van RB vind ik het een beetje een zwaktebod. De voorgaande jaren deden ze ook elke race alsof ze het moeilijk hadden. Top 6 a 8 tijden in de vrije trainingen en dan in de kwalificatie met 0.5 seconden voor de P2 kwalificeren.
RB wil gewoon geen flater slaan, wat logisch is, maar ik vind het wat kinderachtig gedrag. Als je 4 jaar lang de beste auto van het veld hebt, dan mag de F1 wereld wel degelijk verwachten dat ze nu ook meedoen in de top. Aan hun budget zal het niet liggen.
Lang verhaal kort: ze kunnen lullen wat ze willen, maar ik verwacht niet anders dan dat ze er in Melbourn weer 100% bij zitten. Waarschijnlijk niet twee-vingers-in-de-neus-#YOLO, maar wel degelijk mee doen aan te top.
Inderdaad, net zo min als dat ze onder noemer 'sandbaggen' het chassis open zouden zagen en allerlei buisjes naar buiten laten steken die de windstroom en dergelijken negatief beïnvloeden.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:01 schreef kepler het volgende:
[..]
Nee dat geloof ik echt niet. Ze hebben minder dan 1/3 van het aantal kilometers gereden vergeleken met Mercedes/Ferrari. Sandbagging doet elk team, maar je zal toch echt kilometers moeten maken om data te verzamelen en betrouwbaarheid te verhogen. Tenzij ze ergens stiekem hebben kunnen testen, maar dat geloof ik ook niet.
quote:Na McLaren en haar wishbones, zit nu de turbo van Ferrari op de korrel van de overige teams. Het geval wil dat Ferrari om gewicht te besparen, géén metalen plaat onder de carbon ‘motorkap’ heeft geplaatst.
In plaats daarvan zeggen de Italianen dat ze het zogenaamde slakkenhuis van de turbo zo hebben ontworpen dat deze de brokstukken kan opvangen, mocht de turbine door een defect uit elkaar spatten.
Hiertoe heeft Ferrari besloten om de turbo met lucht én water te koelen, waarbij de extra watermantel fungeert als de vereiste extra laag tegen brokstukken. Het grote voordeel is dat de afmetingen van de radiatoren met 15% kunnen worden verminderd.
Het vermoedden bestaat dat Ferrari hiermee tussen de 3 en 4 kilo aan gewicht bespaart ten opzichte van Mercedes en Renault.
Tel daarbij op dat men er vanuit gaat dat Ferrari sowieso de lichtste motor heeft gebouwd en die besparing van 3 á 4 kilo geeft ze nog meer ruimte om met de ballast van de wagen te spelen.
De opponenten willen de oplossing omwille van de veiligheid nader laten onderzoeken, maar als die watermantel dik genoeg is zal de FIA het naar alle waarschijnlijkheid toestaan.
Slim gevonden van het oudste renstal van de grid!
Blijkbaar, al lees ik dat Mercedes en Renault daar niet mee akkoord zijn en zij zouden wel eens een protest in Melbourne kunnen indienen (volgens de berichten) als de turbo mantel niet verstevigd is/wordt.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:12 schreef sanger het volgende:
Oud nieuws al![]()
De turbo is reeds goedgekeurd dacht ik
Kloptquote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:19 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Blijkbaar, al lees ik dat Mercedes en Renault daar niet mee akkoord zijn en zij zouden wel eens een protest in Melbourne kunnen indienen (volgens de berichten) als de turbo mantel niet verstevigd is/wordt.
Sowieso wel vreemd dat McLaren in Bahrain erop achteruit is gegaan. Of liever gezegd; de andere teams hebben veel updates geïntroduceerd waardoor ze de voorsprong die de in Jerez leken te hebben kwijt zijn geraakt. Zo erg zelfs dat het maar de vraag is of ze wel voor de Force India's blijven.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:55 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Las dat Button tijdens de test was ingehaald door Ricciardo in een snelle bocht. Hij was onder de indruk. Dus qua downforce en wegligging zit de Red Bull er goed bij. Als de motor betrouwbaar is/wordt kan Red Bull zeker meedoen om de topklasseringen. Misschien niet qua topsnelheid (op het rechte stuk kwam hij er niet langs), maar wel in de bochten, waar Red Bull sowieso de afgelopen jaren het verschil maakte.
Het is nog altijd koffiedik kijken. McLaren kan zich wel gericht hebben op langere runs, weinig met de zachte banden gereden hebben etc.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:54 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Sowieso wel vreemd dat McLaren in Bahrain erop achteruit is gegaan. Of liever gezegd; de andere teams hebben veel updates geïntroduceerd waardoor ze de voorsprong die de in Jerez leken te hebben kwijt zijn geraakt. Zo erg zelfs dat het maar de vraag is of ze wel voor de Force India's blijven.
Creëert die innovatieve achterwielophanging dan misschien te veel drag voor circuits als Bahrain? Dan lijkt het me beter om het alleen te gebruiken bij de high downforce circuits.
Je kan niet alles aanpassen gedurende het seizoen. Er zat iets structureel fout in die wagen, wat ze in deze wagen hebben opgelost.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:17 schreef JohnB52 het volgende:
Dat McLaren snel kan ontwikkelen hebben we vorig jaar wel gezien.
Dus omdat het vorig jaar niet lukte ga je voorbij aan de vele jaren daarvoor waarin ze daarin wel slaagden?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:17 schreef JohnB52 het volgende:
Dat McLaren snel kan ontwikkelen hebben we vorig jaar wel gezien.
Nou, klein probleempje is dat die mensen die daarvoor zorgden er niet meer werken...quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:44 schreef sanger het volgende:
[..]
Dus omdat het vorig jaar niet lukte ga je voorbij aan de vele jaren daarvoor waarin ze daarin wel slaagden?
Ja want het is niet ook afhankelijk van de infrastructuur, maar hangt af van slechts enkele personen....quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:52 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Nou, klein probleempje is dat die mensen die daarvoor zorgden er niet meer werken...
komt later vandaagquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:51 schreef New_Pope het volgende:
Hoe zit het met de F1Manager voor dit jaar.
Topquote:
Ik ga dit jaar voor het eerst meedoen!quote:
Ik sluit me wel aan hoor, maar ik garandeer niet dat ik goed benquote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:45 schreef Meike26 het volgende:
Vorig jaar een Racing diva's subleague opgezet. Niet echt veel aanloop op gehad. Nieuwe poging doen voor dit seizoen ?
Ik best wel weer meedoenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:45 schreef Meike26 het volgende:
Vorig jaar een Racing diva's subleague opgezet. Niet echt veel aanloop op gehad. Nieuwe poging doen voor dit seizoen ?
Bedoel je Utrechters? Dan ben ik een oud-Ut(e)rechts(j)e!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:53 schreef Meike26 het volgende:
Die garantie ga ik ook niet gevenZelf ook niet de beste teammanager. Het is ook een kwestie van geluk hebben. Seizoen 2012 zaten we met een kleine subleague met UItrechters ook plots in de top 10 te vissen en gefinisht. Ging erg goed toen. Vorig jaar met zelfde sub ergens in de 30 of 40 geëindigd.
Ik vind het sowieso al supertof dat jullie de managers maken, ik kan het niet beter dus mij zul je niet horen klagen!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:01 schreef Sally het volgende:
[..]
Bedoel je Utrechters? Dan ben ik een oud-Ut(e)rechts(j)e!
Maar als we elkaar nu tips gaan geven? Dan zouden we toch iets aardigs neer moeten kunnen zetten. Komt vast goed.
Alleen werkt het reactiesysteem minder handig dan ik (ja, zelfs ik als coördinator vind ik dat) eigenlijk had gehoopt. Tegenwoordig heb je toch meer dat de nieuwste reactie bovenaan staat, en het reageerveld ook.
Bij de oude subleague vorig jaar, moest je helemaal naar onder bladeren om de reactie(s) te lezen en te reageren. Mss eens even mee naar achter nemen.
Maar het is/was al een hele klus om met zo weinig crewleden in elk geval de nieuwe FOK! Formule 1-manager 2014 klaar te maken voor opening! Dus het komt op een wish-list...
Is het niet beter als de reacties van de subleagues multiple worden verstuurd zoals DM hier op het forum?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:01 schreef Sally het volgende:
[..]
Bedoel je Utrechters? Dan ben ik een oud-Ut(e)rechts(j)e!
Maar als we elkaar nu tips gaan geven? Dan zouden we toch iets aardigs neer moeten kunnen zetten. Komt vast goed.
Alleen werkt het reactiesysteem minder handig dan ik (ja, zelfs ik als coördinator vind ik dat) eigenlijk had gehoopt. Tegenwoordig heb je toch meer dat de nieuwste reactie bovenaan staat, en het reageerveld ook.
Bij de oude subleague vorig jaar, moest je helemaal naar onder bladeren om de reactie(s) te lezen en te reageren. Mss eens even mee naar achter nemen.
Maar het is/was al een hele klus om met zo weinig crewleden in elk geval de nieuwe FOK! Formule 1-manager 2014 klaar te maken voor opening! Dus het komt op een wish-list...
Dank jequote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso al supertof dat jullie de managers maken, ik kan het niet beter dus mij zul je niet horen klagen!
De voetbalmanager ziet er ook heel gaaf uit, geen idee wat ik daar doe, maar ik ben 390e ofzo.
Ik heb geen idee of dat zou werken. Maar ik merk zelf dat ik gek word van DM's. Een waarschuwingssysteem a la PM zou dan wellicht voor mij weer een optie zijn.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:07 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Is het niet beter als de reacties van de subleagues multiple worden verstuurd zoals DM hier op het forum?
Het is soms akelig stil in de subs, met DM-achtige reacties houd je de subs wat levendiger en zullen er teams zijn die wat actiever gaan managen = andere uitslagen en meer competitie tussen de subs ?
Ik had m'n team wel samengesteld, maar nog niet opgeslagen. Wist niet zeker of je nog kostenloos kunt wisselen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:09 schreef Geralt het volgende:
Hey ben ik nou als eerste klaar met mn team?
Jeuj! Heb er weer zin inquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:10 schreef Peterselieman het volgende:
Het linkje naar de manager: http://managers.fok.nl/f1/f1-2014
dat kan tot de eerste racequote:Op woensdag 5 maart 2014 00:47 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik had m'n team wel samengesteld, maar nog niet opgeslagen. Wist niet zeker of je nog kostenloos kunt wisselen.
Daar werd Gebraden_Wombat al op attent gemaakt in het vorige topic, en hij zou het aanpassen als bekend zou zijn welke GP's ook door Veronica uitgezonden gaan worden....quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:26 schreef sasquatsch het volgende:
Kan iemand de kalender in de OP aanpassen?
De tweede race is op 30 maart, niet op de 24ste zoals daarin staat.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:36 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Nee ik was het gewoon weer vergeten.
Komt eraan.
twitter:AntonioMesquida twitterde op donderdag 06-03-2014 om 08:51:09Como no, en #autosport "@NobleF1: For those asking, Williams livery reveal event starts at 11.45am UK time. http://t.co/aX5dvY7mEi" reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |