En caterham dan?quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:57 schreef LWD-Godius het volgende:
Marrusia met de langste- en Force India met de kortste wielbasis:
[ afbeelding ]
X
Lotus staat er ook niet bij.quote:
6 maart.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:46 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Waar blijft die mooie Martini-livery nou?
net snelle ronde neergezet!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Red BullDat ziet er wel pijnlijk uit, dat houtje touwtje werk.
SPT / [F1] F1 nieuwtjes topic deel 142: Formula Strap-onquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:24 schreef Rossdale het volgende:
http://www.racingfanatic.(...)reeze-extension.html
Renault heeft uitstel gevraagd op het bevriezen van motor configuraties met 2 tot 3 maanden om de problemen te kunnen oplossen... dat is wel héél pijnlijk.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | Sergio Perez Force India-Mercedes 1m35.570s 108 Fernando Alonso Ferrari 1m35.634s +0.064s 122 Daniel Ricciardo Red Bull-Renault 1m35.743s +0.173s 66 Felipe Massa Williams-Mercedes 1m36.507s +0.937s 103 Jenson Button McLaren-Mercedes 1m36.901s +1.331s 52 Jules Bianchi Marussia-Ferrari 1m38.092s +2.522s 75 Lewis Hamilton Mercedes 1m39.041s +3.471s 89 Jean-Eric Vergne Toro Rosso-Renault 1m39.636s +4.066s 61 Esteban Gutierrez Sauber-Ferrari 1m39.976s +4.406s 106 Pastor Maldonado Lotus-Renault 1m41.613s +6.043s 31 Marcus Ericsson Caterham-Renault 1m42.516s +6.946s 55 |
Nog pijnlijker is dat er geen uitstel wordt verleend..quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:24 schreef Rossdale het volgende:
Renault heeft uitstel gevraagd op het bevriezen van motor configuraties met 2 tot 3 maanden om de problemen te kunnen oplossen... dat is wel héél pijnlijk.
De Porsche LMP1 schijnt anders ook nog behoorlijke problemen met betrouwbaarheid en snelheid te hebben...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:08 schreef Beach het volgende:
Webber gaat zich vast kapot lachen voor de tv.
En Kimi in de Ferrari als ie weer een Lotus lapt..quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:08 schreef Beach het volgende:
Webber gaat zich vast kapot lachen voor de tv.
En niet gekregen:quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:24 schreef Rossdale het volgende:
quote:Verschuiven deadline afgewezen
Vrijdagochtend werd bekend dat Renault om uitstel had gevraagd van de deadline voor het inleveren van de uiteindelijke versie van de nieuwe V6-turbootoren. De Franse motorfabrikant komt vanwege de grote problemen tijd tekort in de ontwikkeling. Renault had daarom gevraagd of de deadline van middernacht 28 februari met twee tot drie maanden kon worden uitgesteld, om zo de problemen beter te kunnen verhelpen. Na deze deadline mag er niets meer worden veranderd aan het vermogen van de motoren.
De Strategy Group, waar ook teams als Mercedes, McLaren en Ferrari deel van uit maakten, gaf geen unanieme goedkeuring voor het verschuiven van de deadline, waardoor ook Renault zich aan de deadline van 28 februari zal moeten houden. Na deze deadline mogen alleen nog wijzigingen aan de motoren worden aangebracht die de veiligheid en/of de betrouwbaarheid van de krachtbron vergroten
nou van mij had die motorenregel wel tot een week na de laatste test mogen zijn. Nu kunnen geen van de leveranciers morgen of vrijdag nog extra data vergaren. Heb toch liever tien competatieve teams en niet vier die max 40 rondjes op volle snelheid kunnen rijden.quote:
Ze mogen wel verbeteringen doorvoeren om de betrouwbaarheid te verbeteren. Alleen geen performance verbeteringen, uitzonderingen daargelaten. Die kunnen volgend jaar weer, want dan begint het hele spelletje opnieuw.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:02 schreef franklop het volgende:
[..]
nou van mij had die motorenregel wel tot een week na de laatste test mogen zijn. Nu kunnen geen van de leveranciers morgen of vrijdag nog extra data vergaren. Heb toch liever tien competatieve teams en niet vier die max 40 rondjes op volle snelheid kunnen rijden.
Nog wel voor de laatste?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:52 schreef Kw4Kje het volgende:
Mooi, dubbele punten regel voor de laatste drie races gaat ook niet door.
Aan de ene kant wel maar die deadline was toch al een tijd bekendquote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:02 schreef franklop het volgende:
[..]
nou van mij had die motorenregel wel tot een week na de laatste test mogen zijn. Nu kunnen geen van de leveranciers morgen of vrijdag nog extra data vergaren. Heb toch liever tien competatieve teams en niet vier die max 40 rondjes op volle snelheid kunnen rijden.
Helaas wel.quote:
Zie http://www.gpupdate.net/n(...)drie-races-sneuvelt/quote:Het voorstel van Formule 1-baas Bernie Ecclestone om in de laatste drie races van het jaar dubbele punten uit te reiken, in plaats van in alleen de seizoensafsluiter, heeft het vrijdag niet gehaald.
Vraag maar aan Meike 26quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:46 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Waar blijft die mooie Martini-livery nou?
iedereen zal er wel bij zijn, maar het snelheidsverschil zal in de eerste wedstrijden wat groter zijn dan normaalquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:09 schreef Ferry_76 het volgende:
Met de 107% regel zou het zo maar eens kunnen gebeuren dat we de eerste races wel een hele kleine startgrid gaan hebben..
Dat zal wel meevallen. Misschien dat Caterham wat moeite heeft, maar ook dat betwijfel ik. Ik denk wel dat we veel uitvallers krijgen de eerste races.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:09 schreef Ferry_76 het volgende:
Met de 107% regel zou het zo maar eens kunnen gebeuren dat we de eerste races wel een hele kleine startgrid gaan hebben..
Bij HRT is eerder al eens bij de start van het seizoen door de vingers gekeken. Zal nu niet anders zijn.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:09 schreef Ferry_76 het volgende:
Maar dan zaten ze tijdens de vrije trainingen wel binnen de 107% procent; als een team of rijder dat tijdens die drie sessies niet lukt dan heeft hij wel een probleem als hij ook buiten de 107% kwalificeert.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:57 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Bij HRT is eerder al eens bij de start van het seizoen door de vingers gekeken. Zal nu niet anders zijn.
Als ik me niet vergis is HRT 2x van hun 3 jarig bestaan geweigerd te starten in Melbourne. Waarbij de 107% regel in 2010 nog niet was herinstalleert.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:57 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Bij HRT is eerder al eens bij de start van het seizoen door de vingers gekeken. Zal nu niet anders zijn.
quote:Red Bull ontkent woede-uitbarsting Sebastian Vettel op komische wijze
Het Red Bull F1 Team heeft de geruchten over een woede-uitbarsting van Sebastian Vettel tijdens de laatste testdag in Jerez de la Frontera naar het rijk der fabelen verwezen. De BBC meldde eerder deze week dat de regerend wereldkampioen tijdens de slotdag van de eerste testweek woedend uit zijn auto was gestapt en weigerde verder te rijden totdat de problemen zouden zijn opgelost. Deze uitbarsting zou de oorzaak zijn van het vroegtijdig afblazen van de eerste test, aldus de Britse zender.
Op de eigen website plaatste de Red Bull Spy het volgende komisch verhaal: “Ons favoriete gerucht van vandaag gaat over Seb, die in Jerez woedend was, weigerde de auto te besturen omdat hij niet goed was, en de deur uit zou zijn gestormd. Een grote nieuwszender plaatste vanmorgen dit bericht, samen met de zin: 'niemand buiten het team weet of dit daadwerkelijk heeft plaatsgevonden, en de mensen van binnen het team zullen het niet zeggen'.”
“Misschien kan het kloppen. Misschien is de viervoudig wereldkampioen echt een schreeuwende primadonna geworden. Misschien gebeurde dit echt: hij sprong uit de auto en begon te schuimbekken. Hij maakte een zeer onbeleefd gebaar naar Adrian, snauwde naar Rocky en sloeg Ole voordat hij de garage uit stormde, zadelde zijn eenhoorn op en reed naar Zwitserland. Ondertussen verloor Adrian zijn exemplaar van de Illustrated Junior Encyclopaedia of Motorsport en zei dat hij zonder dat boek niet kan ontwerpen. De mokkende Daniel haalt bij iedereen het plezier weg, Dr. Marko heeft besloten terug te keren naar zijn roots en is dubstep producer geworden onder de straatnaam DJ Graz en Christian was altijd al meer geïnteresseerd in straatkunst dan in de Formule 1.”
“Misschien is dit gebeurd. Misschien is het enkel een gerucht. Niemand buiten het team weet of dit daadwerkelijk heeft plaatsgevonden, en de mensen van binnen het team zullen het niet zeggen...
Tevens ook een sneer naar Alonso volgens mij, die wordt ook vaker een heethoofd en "Primadonna" genoemd.quote:
BBC is toch aardig betrouwbaar wel een beetje "biased" maar ik kan me best voorstellen dat Vettel in woede is uitgebarstenquote:
Als je de foto van F1today ziet van vandaag van Vettel, staat zijn gezicht op onweer modus. De man is gewoon geen tegenslag meer gewend, dit gaat een boeiend jaar worden.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 09:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
BBC is toch aardig betrouwbaar wel een beetje "biased" maar ik kan me best voorstellen dat Vettel in woede is uitgebarsten
Als ik Vettel was zou ik daar ook niet lachend rondlopen. Hij heeft vier titels achter elkaar gewonnen en natuurlijk wil hij er meer.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 09:20 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Als je de foto van F1today ziet van vandaag van Vettel, staat zijn gezicht op onweer modus. De man is gewoon geen tegenslag meer gewend, dit gaat een boeiend jaar worden.
Als je maar gezond bent, zie the Schuquote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:46 schreef Geralt het volgende:
Whehehe
Wat ben ik blij dat ik Vettel niet ben
Andersom geldt hetzelfde denk ikquote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:46 schreef Geralt het volgende:
Whehehe
Wat ben ik blij dat ik Vettel niet ben
Nou dat weet ik niet; hij heeft Brennie nooit gezien natuurlijkquote:
Ja dat wordt nooits meer watquote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je maar gezond bent, zie the Schu
Wij ook niet!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:55 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nou dat weet ik niet; hij heeft Brennie nooit gezien natuurlijk
Had je vroeger beter op moeten lettenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |