3? Maak daar maar 4,5 seconden van hoor!quote:Op donderdag 27 februari 2014 09:10 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja wetende dat de snelste ronde van mercedes nu , 3 seconde langzamer is dan hun snelste run vorige week. Dus dat de mercedes nu niet maximaal ging.
najah kijk dat dus.quote:Op donderdag 27 februari 2014 09:22 schreef sanger het volgende:
[..]
3? Maak daar maar 4,5 seconden van hoor!
Snelste run op 22-02-2014: 1.33:283
Snelste run op 27-02-2014: 1.37:722
zou me niet verbazen als hun motor iets tekort komt op de Mercedesquote:Op donderdag 27 februari 2014 09:40 schreef nils7 het volgende:
Is Ferrari aan t sandbaggen of hebben ze weer een draak van een wagen gebouwd...
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | Perez Force India 1m35.290s Rosberg Mercedes 1m36.624s +1.334 Magnussen McLaren 1m37.825s +2.535 Sutil Sauber 1m37.892s +2.602 Ricciardo Red Bull 1m37.908s +2.618 Bottas Williams 1m38.907s +3.617 Kvyat Toro Rosso 1m39.242s +3.952 Raikkonen Ferrari 1m40.505s +5.215 Maldonado Lotus 1m40.599s +5.309 Chilton Marussia 1m41.073s +5.783 Kobayashi Caterham 1m42.285s +6.995 |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | Perez Force India 1m35.290s 105 Bottas Williams 1m36.184s +0.894 128 Raikkonen Ferrari 1m36.432s +1.142 54 Rosberg Mercedes 1m36.624s +1.334 89 Sutil Sauber 1m37.700s +2.410 89 Magnussen McLaren 1m37.825s +2.535 109 Ricciardo Red Bull 1m37.908s +2.618 39 Chilton Marussia 1m38.610s +3.320 44 Kvyat Toro Rosso 1m39.242s +3.952 56 Maldonado Lotus 1m40.599s +5.309 31 Kobayashi Caterham 1m42.285s +6.995 19 |
Hoe laat is dat?quote:Op donderdag 27 februari 2014 08:26 schreef Meike26 het volgende:
Even wat anders dan het gekibbel over tv en kabelexploos, vanmiddag presentatie Williams-Martini livery![]()
Kan haast niet tegenvallen, niet dat de Williamsen van de afgelopen jaren zo lelijk waren, integendeel. Maar denk dat deze livery symbool gaat staan voor Williams en de terugkeer naar de top !
Ik kan nu al niet wachten op de do or die acties van Vettel en die chagrijnige kop van hem nadat hij voor de zoveelste keer een vinger op heeft moeten steken die alweer staat voor een uitvalbeurt!quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:25 schreef Joene het volgende:
Het team van Red Bull zou nog steeds kampen met problemen met de koeling.
De temperaturen in de Renault-motor lopen hoger op dan de regerend kampioenen hadden voorzien.
En de V6-turbo is vrij krap in de RB10 verpakt, wat de nodige problemen veroorzaakt.
Das al de tweede keer in 2 weken dat je dat zegt, en toen zei ik ook al dat dat pas in Melbourne zou gebeuren......quote:Op donderdag 27 februari 2014 08:26 schreef Meike26 het volgende:
Even wat anders dan het gekibbel over tv en kabelexploos, vanmiddag presentatie Williams-Martini livery![]()
Kan haast niet tegenvallen, niet dat de Williamsen van de afgelopen jaren zo lelijk waren, integendeel. Maar denk dat deze livery symbool gaat staan voor Williams en de terugkeer naar de top !
Had gelezen dat de nieuwe livery pas in Australië onthuld werd.quote:
ja maar dat hadden ze toen naar 2e testweek in Bahrein gezet, 6 maart, volgens mij ook ergens met een tijd rond 16 of 17 uur. Dat is dus weer terug gezet?quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:48 schreef Rembrand21 het volgende:
[..]
Had gelezen dat de nieuwe livery pas in Australië onthuld werd.
Het zou wel humor zijn wanneer hij na een zeer moeizame seizoensstart toch nog WK kan worden door de dubbele punten in de laatste race.quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:38 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik kan nu al niet wachten op de do or die acties van Vettel en die chagrijnige kop van hem nadat hij voor de zoveelste keer een vinger op heeft moeten steken die alweer staat voor een uitvalbeurt!
Dit beloofd een mooi seizoen te worden!
Er was toch sprake van dat Bernie de laatste 3 races dubbele punten wil, of was dat een grap? RBR was voor begreep ik.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:32 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het zou wel humor zijn wanneer hij na een zeer moeizame seizoensstart toch nog WK kan worden door de dubbele punten in de laatste race.
Laat dat dan ook een les zijn voor de FIA: Hou eens op met regels maken waarmee achteraf het afgelopen seizoen leuker zou zijn geweest.
De laatste race levert dubbele punten op, volgens het huidige plan.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er was toch sprake van dat Bernie de laatste 3 races dubbele punten wil, of was dat een grap? RBR was voor begreep ik.
Ik zet er 100 euro op dat dat niet waar is.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:41 schreef alwaysonhold het volgende:
Het gaat de eerste races tussen Hamilton en Rosberg, de rest is veld vulling.
eens. ik verwacht ook veel van Button en Magnussen. De rest komt snelheid tekort, maar wat niet is kan nog komen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:41 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik zet er 100 euro op dat dat niet waar is.
dit dusquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:51 schreef Fir3fly het volgende:
Wat mij betreft hebben we nog helemaal niets gezien. Iedereen die denkt nu al voorspellingen te kunnen doen is wat mij betreft of naïef of biased.
Voor Melbourne, en de datum zou 6 maart zijn, iets wat al een week geleden bekend gemaakt zou zijn.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:25 schreef Sinister-D- het volgende:
Voor zover ik weet heeft Williams, sinds de eerste meters van de FW36, gezegd dat de uiteindelijke livery in Melbourne gepresenteerd gaat worden. Via geruchten en dergelijke zijn wel eens andere data naar voren gekomen, maar Williams heeft dat nooit officieel bevestigd.
quote:Williams' new Martini-themed 2014 livery will be unveiled on 6 March, a week before the F1 circus gathers in Melbourne for the season opener.
Initially, it was believed the Grove team would pull the official wraps off its highly-anticipated new title sponsorship deal during Bahrain testing.
But that theory was dismissed on the basis that alcohol advertising is not allowed in Arab countries.
So Speed Week reported that Williams' deal with the iconic Italian vermouth label would be announced on the Wednesday or Thursday of Australian grand prix week.
But according to France's Auto Hebdo, the British team has finally confirmed the real launch date -- March 6, exactly a week before the paddock bursts to life in Melbourne.
ergens na het weekendquote:Op donderdag 27 februari 2014 10:13 schreef Blijepeen het volgende:
Btw, iemand een idee wanneer de F1 manager 2014 online is?
tot over 2,5 weekquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:41 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik zet er 100 euro op dat dat niet waar is.
quote:The FIA is due to make a decision on Friday over whether it will grant a 2015 F1 entry to Gene Haas or the Romanian project fronted by Colin Kolles.
The FIA announced a “call for expression of interest” on December 12, and noted that a decision would be made on February 28 – although it remains to be seen whether that schedule still holds, or if so when the result will be communicated to the world at large.
Haas is tied to Ferrari, and will be able to take advantage of the fact that the FIA is relaxing the rules on sharing technology between teams next season. In effect it means that the NASCAR team co-owner can buy almost everything he needs from Maranello. However, he has to own the IP of his chassis and bodywork.
As revealed here some time ago, the Romanian project is believed to involve state funded backing and is in theory closer to being realised than its American rival. Lotus LMP1/LMP2 constructor Kolles, who ran HRT from his base near Munich, can provide existing race team and manufacturing facilities.
The two candidates paid a $130,000 fee and went through a vetting process which culminated in meetings with key FIA figures on Tuesday of this week. It’s believed that Jean Todt, who incidentally celebrated his birthday on Tuesday, was not directly involved with the meetings.
The original FIA announcement gives some idea of what was discussed: “All applicants will be expected to undergo thorough due diligence. By way of indication only, the applicable selection criteria will include: (a) the technical ability and resources of the team; (b) the ability of the team to raise and maintain sufficient funding to allow participation in the Championship at a competitive level; (c) the team’s experience and human resources; (d) the FIA’s assessment of the value that the candidate may bring to the Championship as a whole.”
The FIA also noted that if no suitable candidate was found no entry would be awarded.
quote:Today is the day on which the specification of the F1 engines of 2014 must be homologated.
What does that mean? Well, homologation is basically another word for “certification” or “accreditation” and means that the engines are given official approval by the FIA. This is achieved by the engine manufacturers each delivering an engine and all auxiliaries to the federation to be a yardstick for the rest of the year. All additional units used this year must be the same specification. The FIA can carry out checks at any time to ensure that the engines are the same.
This presents a problem for Renault because its engines have been suffering from reliability trouble in the tests thus far. The good news is that there is an allowance for reliability problems. The manufacturer writes to the FIA and explains the problem and indicates how this can be solved without an improvement in performance and if the FIA agrees it asks the other manufacturers if they have any objections to a change.
There can be performance changes made this time next year when the engines will be homologated for 2015. There will be a similar opportunity before the start of 2016 as well, although the changes will be more restricted at each stage. In theory this means that performance gaps will narrow and development costs will be contained. Like most things in F1, however, there is always potential for change, based on lobbying. F1 needs to maintain the support of its engine manufacturers and so has to be a little flexible if a car company says it needs change or it will quit. This is obviously controversial, particularly as the federation is run by a Frenchman, and Renault is a French company. The FIA will need to be careful that it does not stir up accusations of favouritism from the rival engine manufacturers who all want to win, competing on a level playing field.
The obvious thing for all of the engine makers is to homologate engines that have the highest spec possible, but the risk is that there will be blow-ups. Reliability fixes can then be applied but World Championship points may be lost in this process. Titles are won and lost over the course of the whole season, so deciding on the spec of engine to homologate is a pretty important decision.
And a bit of a balancing act…
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | Donderdag Vrijdag Zaterdag Zondag Red Bull Daniel Ricciardo Daniel Ricciardo Sebastian Vettel Sebastian Vettel Mercedes Nico Rosberg Lewis Hamilton Nico Rosberg Lewis Hamilton Ferrari Kimi Raikkonen Fernando Alonso Kimi Raikkonen Fernando Alonso Lotus Pastor Maldonado Pastor Maldonado Romain Grosjean Romain Grosjean McLaren Kevin Magnussen Jenson Button Kevin Magnussen Jenson Button Force India Sergio Perez Sergio Perez Nico Hülkenberg Nico Hülkenberg Sauber Adrian Sutil Esteban Gutierrez Adrian Sutil Esteban Gutierrez Toro Rosso Daniil Kvyat Jean-Eric Vergne Daniil Kvyat Jean-Eric Vergne Williams Valtteri Bottas Felipe Massa Felipe Massa Valtteri Bottas Marussia Max Chilton Jules Bianchi Jules Bianchi Max Chilton Caterham Kamui Kobayashi Marcus Ericsson Kamui Kobayashi Marcus Ericsson |
Renault heeft om verlenging van de periode van homologatie gevraagd vanwege de problemen die ze hebben.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:27 schreef sasquatsch het volgende:
Vandaag is ook de homologatie van de motoren. Dat betekent dat elk team een motor met aanverwante onderdelen aan de FIA moet geven, die gebruikt gaat worden om de racemotoren gedurende het seizoen te controleren.
[..]
quote:Feb.28 (GMM) Renault has asked for an extension to Friday's deadline for the development 'freeze' of its troubled turbo V6 power unit.
Actually, the homologation deadline is Friday at mightnight, when the basic performance specifications of Mercedes, Ferrari and Renault's new power units are set to be formally homologated by F1's governing body.
But Auto Motor und Sport reports that Renault, grappling so obviously with its new V6 and related systems, asked the FIA for a postponement of the deadline on Thursday.
Correspondent Michael Schmidt claims Renault, supplier to the reigning world champion team Red Bull and three others, has asked for "two to three" more months to get to the bottom of its technical problems.
Renault's request will be on the agenda at Friday's meeting of the strategy group in London, Schmidt added.
It is reported Renault president Carlos Ghosn has already met with FIA president Jean Todt "to convince him of the seriousness of the situation".
twitter:PeterDWindsor twitterde op vrijdag 28-02-2014 om 13:07:01Amazing actually to hear tyre squeal in #F1 now; I don't recall that even from the early 1980s (quiet) Renault turbo days. reageer retweet
De Ferrari motor 75 pk minder dan de Mercedes motor.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:02 schreef JohnB52 het volgende:
Olav Mol tweette dat de Renault motoren 160 pk te kort komen op Mercedes...
Sport 1 was vorig jaar ook al eens rond deze tijd zender van de maand. Van wat ik me kan herinneren was het geen hd-kwaliteit maar er kwamen geen banners of dergelijk door het beeld (KPN). Prima te doen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:52 schreef Breaker.Faker het volgende:
Ik zie dat KPN, UPC, Ziggo, Caiway, DELTA, SK Veendam en Canal Digitaal is Sport1 zender van de maand maart.
Ik ben benieuwd of ik Sport1 kan volgen via de volledige scherm en niet waar zo banner ik beeld is. En of het in HD te volgen is.
Normaliter is Sport1 wel HD op kanaal 1&2quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:22 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Sport 1 was vorig jaar ook al eens rond deze tijd zender van de maand. Van wat ik me kan herinneren was het geen hd-kwaliteit maar er kwamen geen banners of dergelijk door het beeld (KPN). Prima te doen.
En caterham dan?quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:57 schreef LWD-Godius het volgende:
Marrusia met de langste- en Force India met de kortste wielbasis:
[ afbeelding ]
X
Lotus staat er ook niet bij.quote:
6 maart.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:46 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Waar blijft die mooie Martini-livery nou?
net snelle ronde neergezet!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Red BullDat ziet er wel pijnlijk uit, dat houtje touwtje werk.
SPT / [F1] F1 nieuwtjes topic deel 142: Formula Strap-onquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:24 schreef Rossdale het volgende:
http://www.racingfanatic.(...)reeze-extension.html
Renault heeft uitstel gevraagd op het bevriezen van motor configuraties met 2 tot 3 maanden om de problemen te kunnen oplossen... dat is wel héél pijnlijk.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | Sergio Perez Force India-Mercedes 1m35.570s 108 Fernando Alonso Ferrari 1m35.634s +0.064s 122 Daniel Ricciardo Red Bull-Renault 1m35.743s +0.173s 66 Felipe Massa Williams-Mercedes 1m36.507s +0.937s 103 Jenson Button McLaren-Mercedes 1m36.901s +1.331s 52 Jules Bianchi Marussia-Ferrari 1m38.092s +2.522s 75 Lewis Hamilton Mercedes 1m39.041s +3.471s 89 Jean-Eric Vergne Toro Rosso-Renault 1m39.636s +4.066s 61 Esteban Gutierrez Sauber-Ferrari 1m39.976s +4.406s 106 Pastor Maldonado Lotus-Renault 1m41.613s +6.043s 31 Marcus Ericsson Caterham-Renault 1m42.516s +6.946s 55 |
Nog pijnlijker is dat er geen uitstel wordt verleend..quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:24 schreef Rossdale het volgende:
http://www.racingfanatic.(...)reeze-extension.html
Renault heeft uitstel gevraagd op het bevriezen van motor configuraties met 2 tot 3 maanden om de problemen te kunnen oplossen... dat is wel héél pijnlijk.
De Porsche LMP1 schijnt anders ook nog behoorlijke problemen met betrouwbaarheid en snelheid te hebben...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:08 schreef Beach het volgende:
Webber gaat zich vast kapot lachen voor de tv.
En Kimi in de Ferrari als ie weer een Lotus lapt..quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:08 schreef Beach het volgende:
Webber gaat zich vast kapot lachen voor de tv.
En niet gekregen:quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:24 schreef Rossdale het volgende:
http://www.racingfanatic.(...)reeze-extension.html
Renault heeft uitstel gevraagd op het bevriezen van motor configuraties met 2 tot 3 maanden om de problemen te kunnen oplossen... dat is wel héél pijnlijk.
quote:Verschuiven deadline afgewezen
Vrijdagochtend werd bekend dat Renault om uitstel had gevraagd van de deadline voor het inleveren van de uiteindelijke versie van de nieuwe V6-turbootoren. De Franse motorfabrikant komt vanwege de grote problemen tijd tekort in de ontwikkeling. Renault had daarom gevraagd of de deadline van middernacht 28 februari met twee tot drie maanden kon worden uitgesteld, om zo de problemen beter te kunnen verhelpen. Na deze deadline mag er niets meer worden veranderd aan het vermogen van de motoren.
De Strategy Group, waar ook teams als Mercedes, McLaren en Ferrari deel van uit maakten, gaf geen unanieme goedkeuring voor het verschuiven van de deadline, waardoor ook Renault zich aan de deadline van 28 februari zal moeten houden. Na deze deadline mogen alleen nog wijzigingen aan de motoren worden aangebracht die de veiligheid en/of de betrouwbaarheid van de krachtbron vergroten
nou van mij had die motorenregel wel tot een week na de laatste test mogen zijn. Nu kunnen geen van de leveranciers morgen of vrijdag nog extra data vergaren. Heb toch liever tien competatieve teams en niet vier die max 40 rondjes op volle snelheid kunnen rijden.quote:
Ze mogen wel verbeteringen doorvoeren om de betrouwbaarheid te verbeteren. Alleen geen performance verbeteringen, uitzonderingen daargelaten. Die kunnen volgend jaar weer, want dan begint het hele spelletje opnieuw.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:02 schreef franklop het volgende:
[..]
nou van mij had die motorenregel wel tot een week na de laatste test mogen zijn. Nu kunnen geen van de leveranciers morgen of vrijdag nog extra data vergaren. Heb toch liever tien competatieve teams en niet vier die max 40 rondjes op volle snelheid kunnen rijden.
Nog wel voor de laatste?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:52 schreef Kw4Kje het volgende:
Mooi, dubbele punten regel voor de laatste drie races gaat ook niet door.
Aan de ene kant wel maar die deadline was toch al een tijd bekendquote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:02 schreef franklop het volgende:
[..]
nou van mij had die motorenregel wel tot een week na de laatste test mogen zijn. Nu kunnen geen van de leveranciers morgen of vrijdag nog extra data vergaren. Heb toch liever tien competatieve teams en niet vier die max 40 rondjes op volle snelheid kunnen rijden.
Helaas wel.quote:
Zie http://www.gpupdate.net/n(...)drie-races-sneuvelt/quote:Het voorstel van Formule 1-baas Bernie Ecclestone om in de laatste drie races van het jaar dubbele punten uit te reiken, in plaats van in alleen de seizoensafsluiter, heeft het vrijdag niet gehaald.
Vraag maar aan Meike 26quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:46 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Waar blijft die mooie Martini-livery nou?
iedereen zal er wel bij zijn, maar het snelheidsverschil zal in de eerste wedstrijden wat groter zijn dan normaalquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:09 schreef Ferry_76 het volgende:
Met de 107% regel zou het zo maar eens kunnen gebeuren dat we de eerste races wel een hele kleine startgrid gaan hebben..
Dat zal wel meevallen. Misschien dat Caterham wat moeite heeft, maar ook dat betwijfel ik. Ik denk wel dat we veel uitvallers krijgen de eerste races.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:09 schreef Ferry_76 het volgende:
Met de 107% regel zou het zo maar eens kunnen gebeuren dat we de eerste races wel een hele kleine startgrid gaan hebben..
Bij HRT is eerder al eens bij de start van het seizoen door de vingers gekeken. Zal nu niet anders zijn.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:09 schreef Ferry_76 het volgende:
Met de 107% regel zou het zo maar eens kunnen gebeuren dat we de eerste races wel een hele kleine startgrid gaan hebben..
Maar dan zaten ze tijdens de vrije trainingen wel binnen de 107% procent; als een team of rijder dat tijdens die drie sessies niet lukt dan heeft hij wel een probleem als hij ook buiten de 107% kwalificeert.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:57 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Bij HRT is eerder al eens bij de start van het seizoen door de vingers gekeken. Zal nu niet anders zijn.
Als ik me niet vergis is HRT 2x van hun 3 jarig bestaan geweigerd te starten in Melbourne. Waarbij de 107% regel in 2010 nog niet was herinstalleert.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:57 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Bij HRT is eerder al eens bij de start van het seizoen door de vingers gekeken. Zal nu niet anders zijn.
quote:Red Bull ontkent woede-uitbarsting Sebastian Vettel op komische wijze
Het Red Bull F1 Team heeft de geruchten over een woede-uitbarsting van Sebastian Vettel tijdens de laatste testdag in Jerez de la Frontera naar het rijk der fabelen verwezen. De BBC meldde eerder deze week dat de regerend wereldkampioen tijdens de slotdag van de eerste testweek woedend uit zijn auto was gestapt en weigerde verder te rijden totdat de problemen zouden zijn opgelost. Deze uitbarsting zou de oorzaak zijn van het vroegtijdig afblazen van de eerste test, aldus de Britse zender.
Op de eigen website plaatste de Red Bull Spy het volgende komisch verhaal: “Ons favoriete gerucht van vandaag gaat over Seb, die in Jerez woedend was, weigerde de auto te besturen omdat hij niet goed was, en de deur uit zou zijn gestormd. Een grote nieuwszender plaatste vanmorgen dit bericht, samen met de zin: 'niemand buiten het team weet of dit daadwerkelijk heeft plaatsgevonden, en de mensen van binnen het team zullen het niet zeggen'.”
“Misschien kan het kloppen. Misschien is de viervoudig wereldkampioen echt een schreeuwende primadonna geworden. Misschien gebeurde dit echt: hij sprong uit de auto en begon te schuimbekken. Hij maakte een zeer onbeleefd gebaar naar Adrian, snauwde naar Rocky en sloeg Ole voordat hij de garage uit stormde, zadelde zijn eenhoorn op en reed naar Zwitserland. Ondertussen verloor Adrian zijn exemplaar van de Illustrated Junior Encyclopaedia of Motorsport en zei dat hij zonder dat boek niet kan ontwerpen. De mokkende Daniel haalt bij iedereen het plezier weg, Dr. Marko heeft besloten terug te keren naar zijn roots en is dubstep producer geworden onder de straatnaam DJ Graz en Christian was altijd al meer geïnteresseerd in straatkunst dan in de Formule 1.”
“Misschien is dit gebeurd. Misschien is het enkel een gerucht. Niemand buiten het team weet of dit daadwerkelijk heeft plaatsgevonden, en de mensen van binnen het team zullen het niet zeggen...
Tevens ook een sneer naar Alonso volgens mij, die wordt ook vaker een heethoofd en "Primadonna" genoemd.quote:
BBC is toch aardig betrouwbaar wel een beetje "biased" maar ik kan me best voorstellen dat Vettel in woede is uitgebarstenquote:
Als je de foto van F1today ziet van vandaag van Vettel, staat zijn gezicht op onweer modus. De man is gewoon geen tegenslag meer gewend, dit gaat een boeiend jaar worden.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 09:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
BBC is toch aardig betrouwbaar wel een beetje "biased" maar ik kan me best voorstellen dat Vettel in woede is uitgebarsten
Als ik Vettel was zou ik daar ook niet lachend rondlopen. Hij heeft vier titels achter elkaar gewonnen en natuurlijk wil hij er meer.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 09:20 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Als je de foto van F1today ziet van vandaag van Vettel, staat zijn gezicht op onweer modus. De man is gewoon geen tegenslag meer gewend, dit gaat een boeiend jaar worden.
Als je maar gezond bent, zie the Schuquote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:46 schreef Geralt het volgende:
Whehehe
Wat ben ik blij dat ik Vettel niet ben
Andersom geldt hetzelfde denk ikquote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:46 schreef Geralt het volgende:
Whehehe
Wat ben ik blij dat ik Vettel niet ben
Nou dat weet ik niet; hij heeft Brennie nooit gezien natuurlijkquote:
Ja dat wordt nooits meer watquote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je maar gezond bent, zie the Schu
Wij ook niet!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:55 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nou dat weet ik niet; hij heeft Brennie nooit gezien natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |