Bedankt.quote:Op donderdag 6 maart 2014 08:53 schreef Tarado het volgende:
twitter:AntonioMesquida twitterde op donderdag 06-03-2014 om 08:51:09Como no, en #autosport "@NobleF1: For those asking, Williams livery reveal event starts at 11.45am UK time. http://t.co/aX5dvY7mEi" reageer retweet
Bron : http://www.autosport.com/news/report.php/id/112773quote:Sergio Perez enters the 2014 Formula 1 championship a better and more rounded driver following his season at McLaren, according to Force India deputy team principal Bob Fernley.
The Mexican joined McLaren as Lewis Hamilton's replacement after scoring three podiums in two years with Sauber, but was then dropped at the end of 2013 in favour of rookie Kevin Magnussen.
Fernley though says the experience of driving for a championship-winning team, and adapting to the associated demands, will be a massive benefit to Perez and by proxy Force India in the coming campaign.
"Checo's time with McLaren will benefit us enormously here as he's embraced the disciplines that go with running with a top team," Fernley told AUTOSPORT.
"I thought that the last six months that he was with McLaren he matured well. He still had that aggressive touch but it was contained.
"The thing that the fans find exciting, but teams find worrying, is when you go for a gap at Monaco that isn't there.
"[In] the second six months he was very measured in the way he approached things and had great success in terms of what he was doing driving-wise.
"I believe that, again, we have benefitted from the McLaren process."
'ARROGANT' REPUTATION NO CONCERN
While some at McLaren felt Perez could be arrogant in his approach, Fernley said his attitude will help him flourish at the team and carry the fight to new team-mate Nico Hulkenberg.
"A driver has to have an element of arrogance, otherwise they don't believe in themselves," he said.
Sergio Perez
"They've got to believe in their minds that they're the best that's out there.
"That must be unshakeable because if it isn't then the doubts come in and that's when they start to struggle.
"Checo's easy to work with and he'll take the team with him, like Nico does.
"What better team-mate could Checo have than Nico?
"We don't need to do anything because he's going to be sitting next to somebody who is rated as a potential world champion [and] who's going to challenge him every time he sits in the car."
Wat te denken van een nieuwe battle Hamilton versus Massa ?quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:04 schreef twiFight het volgende:
'Grappig'. Ik heb juist afgelopen jaar een grote hekel gekregen aan Perez. En dat terwijl Force India juist een van mijn favoriete teams is geworden (zeg maar mijn favoriete van de underdogs). En terwijl ik Hulkenburg vroeger een 'nobody' vond, vind ik dat nu juist weer een ontzettende toffe peer! Ondanks dat ik semi-Button fan ben - en hoop dat McLaren dit jaar weer een van de topteams is - is Hulkenberg misschien wel stiekem een beetje mijn favoriet voor dit jaar. Niet eens voor het kampioenschap, maar wel als 'eye catcher' van het jaar.
Qua kampioenschap hoop ik overigens dat Vettel in geen velden of wegen te bekennen is en er een harde strijd komt tussen Hamilton en Rosberg. Hamilton met de pure snelheid en mooie acties vs. Rosberg met consistentie en de discipline. En dan een Raikkonen die roet in het eten gooitEn ondanks dat ik een hekel heb aan Massa, zou een race win voor Williams ook zoooo prachtig zijn! Frank heeft het cosmische récht om zijn team nog minimaal een keer aan de top te zien.
Ben ik helemaal met je eens en ik kon de keuze voor Massa bij Williams ook niet echt begrijpen. De strijdlust van Massa was hoe dan ook verdwenen en alhoewel hij soms erg snel kon zijn, een gehele race op scherpst van de snede heb ik hem niet meer zien doen sinds dat ongeval.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:31 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb echt he-le-maal niks met Massa... nadat ik een aantal jaren terug bij een regenrace in Silverstone was waarbij Massa weet ik niet hoe vaak gespind is, is hij wat mij betreft wel echt afgeschreven. Hij heeft lang genoeg de kans gehad om zich te bewijzen en is na zijn ongeluk niet meer dan een sub-topper gebleken.
Als er al een Williams op het podium staat dan hoop ik dat Bottas zich dit jaar echt kan laten zien. Daar had ik vorig jaar na de wintertests best hoge verwachtingen van, maar helaas kon de Williams toen geen potten breken.
Hij is de enige Braziliaanse coureur dus er kwam genoeg geld vrij om hem te laten rijden, ik vind het wel een sympathieke jongen maar is het ook kwijt na zijn ongeval en de vraag is of hij ervoor goed genoeg was, hij heeft er een keer heel dichtbij gezetenquote:Op donderdag 6 maart 2014 11:10 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eens en ik kon de keuze voor Massa bij Williams ook niet echt begrijpen. De strijdlust van Massa was hoe dan ook verdwenen en alhoewel hij soms erg snel kon zijn, een gehele race op scherpst van de snede heb ik hem niet meer zien doen sinds dat ongeval.
Toch denk ikdat ik mijn mening over Massa dit jaar wel ga bijschaven. Hij heeft goed werk werricht tijdens de tests en ik heb het idee dat we dit jaar de oude Massa gaan zien. Misschien wel meer zelfs, hij heeft een appeltje te schillen met alle criticasters en de progressie die Williams gemaakt lijkt te hebben past denk ik heel goed bij zijn plan.
Ik denk dat er niemand is die de F1 leuk vind, het Williams niet gunt om weer succes te boeken? Iedereen heeft er wel bepaalde herinneringen aan of gewoon sympathie voor dat team. Frank Williams gaan we hopelijk veel zien dit jaar, met zijn glimmende ogen van trots![]()
Jammer dat deze actie alleen voor UPC geldt. KPN heeft geen aanbieding zoals deze.quote:Op zondag 2 maart 2014 11:04 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Je hoeft het deze maand nog niet te activeren, het is namelijk zender van de maand op kanaal 401 bij Ziggo in HD. Dus beter in April dit bestellen, anders 5 euro voor niks kwijt
Nice.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:29 schreef Joene het volgende:
De officiele nieuwe livery van williams :
[ afbeelding ]
Sorry, maar ik vind hem veel te witquote:Op donderdag 6 maart 2014 12:29 schreef Joene het volgende:
[ afbeelding ]
Hulkenberg heeft volgens mij elke serie waar hij aan meegedaan gewonnen zo een beetje; dus een aardig potje sturen kan hij echt wel en het is zeker geen nobody. Met de juiste wagen kan die prima WC worden lijkt me zoquote:Op donderdag 6 maart 2014 10:04 schreef twiFight het volgende:
En terwijl ik Hulkenburg vroeger een 'nobody' vond
OMG HOE VET!!!!!quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:29 schreef Joene het volgende:
[ afbeelding ]
Niet allemaal. Hij is geen kampioen geworden in het Dutis F3 kampioenschap. Ik vond hem in het begin ook overhyped (vooral door zijn overmacht in de A1GP, maar dat kwam imho voornamelijk door bij het juiste team/ juiste engineer te zitten dat het jaar ervoor en erna ook bijna alles wist te winnen).quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:34 schreef Geralt het volgende:
[..]
Hulkenberg heeft volgens mij elke serie waar hij aan meegedaan gewonnen zo een beetje; dus een aardig potje sturen kan hij echt wel en het is zeker geen nobody. Met de juiste wagen kan die prima WC worden lijkt me zo
Dat zal niet voor niks zijn denk ikquote:Op donderdag 6 maart 2014 12:43 schreef New_Pope het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie filter trouwens, doet een beetje 60's/70's aan.
Deze vond ik anders wel mooi hoor:quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:44 schreef Sinister-D- het volgende:
Betere livery dan die gelekte foto van een klein maandje geleden (en nee, bedoel niet die render van Forza 5......)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |