abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 maart 2014 @ 12:50:16 #205
369251 Geralt
of Rivia
pi_137541210
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 12:36 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

rFactor gebruikt hij geloof ik.
Dan toch wel een pro versie neem ik aan niet? :@
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_137541353
quote:
7s.gif Op zondag 9 maart 2014 12:50 schreef Geralt het volgende:

[..]

Dan toch wel een pro versie neem ik aan niet? :@
Geen idee, ik weet niet of het mogelijk is in rFactor de huidige complexe motoren te simuleren.
pi_137541362
Of een 2014 mod van F1 2013 :+
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  zondag 9 maart 2014 @ 12:56:36 #208
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_137541413
quote:
1s.gif Op zondag 9 maart 2014 12:12 schreef kepler het volgende:

[..]

Bij Ziggo is Sport1 geen HD...
Wel als je op 401 kijkt ;)
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_137541706
quote:
De screenshots op die site komen uit de Reiza sims, Formula Truck en Game Stock car.
De video van de NSX komt uit rFactor, waar die kerel ook de physics voor heeft gedaan en hier te downloaden is:
http://www.rfactorcentral.com/detail.cfm?ID=Honda%20NSX

Mooie hardware, maar een beetje te duur voor mij.
pi_137543501
quote:
1s.gif Op zondag 9 maart 2014 12:12 schreef kepler het volgende:

[..]

Bij Ziggo is Sport1 geen HD...
Hier geen Ziggo, laat staan Sport1.

Wel jammer dat ik het moet missen, wat is de precieze naam van de uitzending?
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_137554986
We gaan weer starten met F1 Predictions! Wil je er meer over weten en/of je aanmelden, zie hier:
SPT / [F1] F1 Predicitons 2014
[img]http://i.minus.com/ibnbBZVlYCvsZI.gif[/img]
pi_137563769
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 14:17 schreef Sally het volgende:

[..]

Hier geen Ziggo, laat staan Sport1.

Wel jammer dat ik het moet missen, wat is de precieze naam van de uitzending?
Volgens mij ook gratis in maart bij UPC, CanalDigitaal en meer digitale tv aanbieders.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_137563890
quote:
1s.gif Op zondag 9 maart 2014 22:19 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Volgens mij ook gratis in maart bij UPC, CanalDigitaal en meer digitale tv aanbieders.
Verdorie, heb hier UPC, maar dan alsnog gemist vandaag natuurlijk.

Er was nog een vraag, die blijft staan. Jij mss sas, of anderen?
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  zondag 9 maart 2014 @ 22:28:01 #215
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_137564356
Dus, de eerste race wel te zien bij UPC?
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
pi_137565232
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 22:28 schreef Tazz het volgende:
Dus, de eerste race wel te zien bij UPC?
Ja.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_137565526
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 22:21 schreef Sally het volgende:

[..]

Verdorie, heb hier UPC, maar dan alsnog gemist vandaag natuurlijk.

Er was nog een vraag, die blijft staan. Jij mss sas, of anderen?
Je bedoelt de naam van het programma?

Dat is Formule 1 jaaroverzicht 2013. Daarvoor was Legends of F1.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_137575360
Van Twitter:
Magneti Marelli chief says that EVERY car might retire in Melbourne. Not what an F1 boss wants to hear from the supplier of his electronics.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  Moderator / Redactie Sport maandag 10 maart 2014 @ 11:20:31 #219
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_137575813
quote:
2s.gif Op maandag 10 maart 2014 11:06 schreef Karstman het volgende:
Van Twitter:
Magneti Marelli chief says that EVERY car might retire in Melbourne. Not what an F1 boss wants to hear from the supplier of his electronics.
Dat zie ik echt niet gebeuren; genoeg teams die een hele race hebben gesimuleerd.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_137575910
quote:
1s.gif Op maandag 10 maart 2014 11:20 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dat zie ik echt niet gebeuren; genoeg teams die een hele race hebben gesimuleerd.
Ik ook niet. Mercedes teams zie ik wel over de finisch komen. Renault teams met grote kans niet.
  maandag 10 maart 2014 @ 11:25:35 #221
131800 Tarado
capô de fusca
pi_137575981
quote:
1s.gif Op maandag 10 maart 2014 11:23 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

Ik ook niet. Mercedes teams zie ik wel over de finisch komen. Renault teams met grote kans niet.
Ferrari ook wel hoor, ben benieuwd hoe vaak die Renaults gelapt gaan worden
pi_137576037
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 11:25 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ferrari ook wel hoor, ben benieuwd hoe vaak die Renaults gelapt gaan worden
Red Bull zal na de Mercedes teams en Ferrari staan. Wie weet worden ze wel niet gelapt.
  maandag 10 maart 2014 @ 11:29:55 #223
131800 Tarado
capô de fusca
pi_137576111
quote:
1s.gif Op maandag 10 maart 2014 11:27 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

Red Bull zal na de Mercedes teams en Ferrari staan. Wie weet worden ze wel niet gelapt.
Iig rijden ze dan nog :)
pi_137576551
quote:
1s.gif Op maandag 10 maart 2014 11:20 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dat zie ik echt niet gebeuren; genoeg teams die een hele race hebben gesimuleerd.
Maar je weet niet of dat ook op race snelheid was...

Ik zie Bernd Meilander zijn eerste race winnen. En nog FL ook ;-)
pi_137576565
quote:
2s.gif Op maandag 10 maart 2014 11:06 schreef Karstman het volgende:
Van Twitter:
Magneti Marelli chief says that EVERY car might retire in Melbourne. Not what an F1 boss wants to hear from the supplier of his electronics.
Het volledige bericht.

quote:
Mar.10 (GMM) It is possible every single car will fail to finish Sunday's season-opening Australian Grand Prix.

That is the claim of Roberto Dalla, the head of F1 electronics supplier Magneti Marelli.

He told Italy's La Gazzetta dello Sport that the electronics of the cars have become so much more complicated in 2014, without a corresponding increase in the amount of pre-season testing.

"Last year," said Dalla, "there was a single unit made by McLaren that was the brain of every aspect.

"But now it only has control of a portion, and the underlying challenge is to be able to operate like an orchestra the engine, the turbo, the recovery systems.

"To find the right solutions will take another two to three months," he claimed.

"Doing it during three winter sessions with only 12 days in total was a real mission impossible.

"In Melbourne, it could happen that all the cars do not see the finish line, because every team experienced serious problems in testing," Dalla added.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_137577195
Blijkt maar weer eens hoe dom die testrestricties zijn. Ach, valt er in ieder geval wat te zien tijdens de eerste GP. Na kunstmatig spanning creëren met DRS en de Pirelli-banden, is er nu ook plotselinge uitval :P
  Moderator / Redactie Sport maandag 10 maart 2014 @ 12:38:31 #227
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_137578037
Dit is juist leuke kunstmatige spanning :Y
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 10 maart 2014 @ 12:45:37 #228
131800 Tarado
capô de fusca
pi_137578268
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 12:10 schreef zoem het volgende:
Blijkt maar weer eens hoe dom die testrestricties zijn. Ach, valt er in ieder geval wat te zien tijdens de eerste GP. Na kunstmatig spanning creëren met DRS en de Pirelli-banden, is er nu ook plotselinge uitval :P
Die laatste 2 zijn niet kunstmatig al zouden het bij de banden meer op tactiek aan moeten laten komen
pi_137578413
Die banden zijn van nature zo slecht wou je zeggen?
  maandag 10 maart 2014 @ 12:51:42 #230
131800 Tarado
capô de fusca
pi_137578475
quote:
10s.gif Op maandag 10 maart 2014 12:49 schreef zoem het volgende:
Die banden zijn van nature zo slecht wou je zeggen?
Nee maar wel voor iedereen gelijk
  maandag 10 maart 2014 @ 12:55:03 #231
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_137578579
quote:
1s.gif Op maandag 10 maart 2014 11:20 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dat zie ik echt niet gebeuren; genoeg teams die een hele race hebben gesimuleerd.
Dit dus.

quote:
1s.gif Op maandag 10 maart 2014 11:23 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

Ik ook niet. Mercedes teams zie ik wel over de finisch komen. Renault teams met grote kans niet.
Niet elk renault team heeft zijn onderdelen zo strak op elkaar zitten als Red Bull. Ik denk dat RB de grootste issues wel te boven is. Wellicht dat Lotus nog wat meer problemen heeft.

quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 12:10 schreef zoem het volgende:
Blijkt maar weer eens hoe dom die testrestricties zijn. Ach, valt er in ieder geval wat te zien tijdens de eerste GP. Na kunstmatig spanning creëren met DRS en de Pirelli-banden, is er nu ook plotselinge uitval :P
Niet mee eens. Of je blij met met de regels daar kun je over discussieren, maar het testseizoen is niet veel anders dan anders en de regels waren ver van te voren bekend. Dat bepaalde teams/bedrijven hun zaakjes nie top orde hebben betekent niet dat de testregels verkeerd zijn.

quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 12:38 schreef Nattekat het volgende:
Dit is juist leuke kunstmatige spanning :Y
Ik vind het eerlijk gezegd een beetje sensatiezoekerij om niks, om zelf ook maar even in de media te komen :O
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_137578783
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 12:51 schreef Tarado het volgende:

[..]

Nee maar wel voor iedereen gelijk
Klopt, maar het is wel een middel om kunstmatig spanning te creëren. Zonder de bandenregels zouden er minder pitstops zijn.
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 12:55 schreef twiFight het volgende:
Niet mee eens. Of je blij met met de regels daar kun je over discussieren, maar het testseizoen is niet veel anders dan anders en de regels waren ver van te voren bekend. Dat bepaalde teams/bedrijven hun zaakjes nie top orde hebben betekent niet dat de testregels verkeerd zijn.
In het perspectief van de grote hoeveelheid veranderingen is het raar dat er niet meer ruimte is om de wagen op de baan te mogen testen. Dat is de enige manier om het totaalpakket te testen om zo te zien of alles goed op elkaar is afgestemd. De resultaten verkregen op papier of op de testbank zijn geen garantie voor een goed werkende wagen.
  maandag 10 maart 2014 @ 13:18:38 #233
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_137579375
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 13:00 schreef zoem het volgende:

[..]

In het perspectief van de grote hoeveelheid veranderingen is het raar dat er niet meer ruimte is om de wagen op de baan te mogen testen. Dat is de enige manier om het totaalpakket te testen om zo te zien of alles goed op elkaar is afgestemd. De resultaten verkregen op papier of op de testbank zijn geen garantie voor een goed werkende wagen.
Zoals ik al zei, hoeveel tijd er zou zijn om te testen was van te voren bekend. En de regels zijn voor iedereen gelijk. Een aantal fabrikanten hadden hun zaakjes wel op orde, zo ook een aantal teams. De een door eerder te beginnen aan de wagen van dit jaar (McLaren bv.), de ander door gewoon een minder gewaagd ontwerp te kiezen (Caterham bv.). Hoe dan ook heeft ongeveer de helft van het veld zijn zaakjes prima op orde en van de andere helft waarschijnlijk (bijna) iedereen ook wel na een race of twee. Het kan dus prima. De teams die langer problemen blijven hebben hebben of verkeerd gegokt, of gewoon minder kunde in huis. En dat is prima, maar dan haal je de eerste paar races misschien wat minder punten.

Laten we dit jaar alsjeblieft niet weer zo'n jank-jaar maken zoals vorig jaar met de banden, waardoor halverwege het seizoen het kampioenschap in feite het raam uit is gegooid ten faveure van een paar teams.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  maandag 10 maart 2014 @ 13:28:07 #234
131800 Tarado
capô de fusca
pi_137579739
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 13:00 schreef zoem het volgende:

[..]

Klopt, maar het is wel een middel om kunstmatig spanning te creëren. Zonder de bandenregels zouden er minder pitstops zijn.

[..]

In het perspectief van de grote hoeveelheid veranderingen is het raar dat er niet meer ruimte is om de wagen op de baan te mogen testen. Dat is de enige manier om het totaalpakket te testen om zo te zien of alles goed op elkaar is afgestemd. De resultaten verkregen op papier of op de testbank zijn geen garantie voor een goed werkende wagen.
Daarom vind ik die regel dat je 2 compounds moet gebruiken niet goed, ze zouden gewoon alle 4 compounds altijd beschikbaar moeten stellen met de restrictie dat je maximaal 3 keer mag wisselen per race, dan komt het veel meer op tactiek aan
pi_137580636
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 13:18 schreef twiFight het volgende:
Zoals ik al zei, hoeveel tijd er zou zijn om te testen was van te voren bekend. En de regels zijn voor iedereen gelijk.
Het gaat ook niet om het voortraject want daarin ben ik het compleet me je eens, maar om de daadwerkelijke baantest. Die is relatief kort vergeleken met de lading veranderingen dit seizoen. Multidisciplinaire systemen in de praktijk testen kun je niet uitvlakken. Om het seizoen daarop te laten beslissen is zonde, want het leukste is om hevige strijd tijdens de race te zien.
  maandag 10 maart 2014 @ 15:37:47 #236
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_137583430
Dat was ook wat ik bedoelde hoor :P maar soit, 'agree to disagree' dan maar. Ik denk dat die hevige strijd er ook zeker komt hoor :) Misschien nog niet in Melbourne, maar snel genoeg. Dat sommige mensen nu al huilen dat Mercedes het kampioenschap al gewonnen heeft.. tsja, dat hoort helaas bij het gebrek aan mentale ontwikkeling van mensen tegenwoordig.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_137583862
Komt er nog een F1 forumtopic subleague?
.
pi_137584585
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 15:52 schreef Fer het volgende:
Komt er nog een F1 forumtopic subleague?
Voor de FOK! Formule 1-manager bedoel je?

Ik zou zeggen (mits niet al aangemaakt inmiddels): ga je gang! ^O^

Dit is het topic waar het over de F1-manager gaat: SPT / De FOK! F1-manager 2014 is van start!
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  dinsdag 11 maart 2014 @ 12:57:04 #241
300252 Rembrand21
Rembrandt Harmenszoon van Rijn
pi_137614058
quote:
Ik denk het ook. Al zal er best wel een verschil qua snelheid zijn tussen de Mercedes en de RedBull.
Maar 2 ronden lijkt me ook wat veel. Maar Horner heeft de data van de RedBull en weet hoever ze zijn. Dat kunnen wij niet bepalen.
Don’t mess too much with your hair, or by the time you're 40, it will look 85.
pi_137614732
En dan doodleuk met 2 auto's vooran de grid starten zeker ?

Ik beticht RedBull er ook van steeds maar weer van die loze quasi 'we hebben het moeilijk' berichten de wereld in te helpen. Soort van underdog positie in willen nemen als titelkandidaat. Geloof er geen snars van. Ik weet het, iemand zei dit al eerder in dit of vorige deel, maar was wat te laat om daar nog op te reageren. Ik was het er hoe dan ook helemaal mee eens dat RB steeds weer pers berichtjes de wereld in stuurde om hun prestaties beter te doen laten lijken.
pi_137614819
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 13:18 schreef Meike26 het volgende:
En dan doodleuk met 2 auto's vooran de grid starten zeker ?

Ik beticht RedBull er ook van steeds maar weer van die loze quasi 'we hebben het moeilijk' berichten de wereld in te helpen. Soort van underdog positie in willen nemen als titelkandidaat. Geloof er geen snars van. Ik weet het, iemand zei dit al eerder in dit of vorige deel, maar was wat te laat om daar nog op te reageren. Ik was het er hoe dan ook helemaal mee eens dat RB steeds weer pers berichtjes de wereld in stuurde om hun prestaties beter te doen laten lijken.
Red Bull zal echt niet in de huidige vorm vooraan verschijnen. Alleen 2 ronde voorsprong lijkt me onwaarschijnlijk. Zou wel leuk zijn als Vettel 1 keer gelapt zou worden.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 11 maart 2014 @ 13:27:37 #244
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_137614977
klopt. Aerodynamisch gezien is de Red Bull nog steeds de beste, maar de Renault-motor komt nog iets tekort
Altijd onderweg naar het avontuur
  dinsdag 11 maart 2014 @ 13:32:34 #245
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_137615118
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 13:27 schreef Peterselieman het volgende:
klopt. Aerodynamisch gezien is de Red Bull nog steeds de beste, maar de Renault-motor komt nog iets tekort
Als die het al volhoudt....

Is er tijdens de test eigenlijk een renault team geweest die een racesim heeft gedaan?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 13:39:13 #246
131800 Tarado
capô de fusca
pi_137615295
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 13:27 schreef Peterselieman het volgende:
klopt. Aerodynamisch gezien is de Red Bull nog steeds de beste, maar de Renault-motor komt nog iets tekort
Ja schijnen toch weer een hoge (de hoogste) bochtensnelheid te hebben
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 11 maart 2014 @ 13:40:11 #247
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_137615328
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 13:32 schreef sanger het volgende:

[..]

Als die het al volhoudt....

Is er tijdens de test eigenlijk een renault team geweest die een racesim heeft gedaan?
Caterham volgens mij
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 13:39 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ja schijnen toch weer een hoge (de hoogste) bochtensnelheid te hebben
Ik geloof dat McLaren dat riep ja. Op de rechte stukken blazen de Mercedessen er momenteel nog wel omheen
Altijd onderweg naar het avontuur
  dinsdag 11 maart 2014 @ 13:41:46 #248
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_137615378
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 13:40 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Caterham volgens mij

[..]

Ik geloof dat McLaren dat riep ja. Op de rechte stukken blazen de Mercedessen er momenteel nog wel omheen
Button heeft gezegd dat hij ingehaald werd en de RBR door de bocht zag gaan, en onder de indruk was. Maar er is niet bijgezegd of hij werd ingehaald op volle snelheid of dat hij de RBR er langs liet of e.d.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 11 maart 2014 @ 13:48:34 #249
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_137615570
ik denk sowieso dat Button die Red Bull er langs liet om het bochtengedrag van dat ding te kunnen observeren
Altijd onderweg naar het avontuur
  dinsdag 11 maart 2014 @ 13:51:54 #250
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_137615668
Nog een paar dagen, ik heb er zin in!
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  dinsdag 11 maart 2014 @ 14:03:27 #251
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_137616046
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 13:27 schreef Peterselieman het volgende:
klopt. Aerodynamisch gezien is de Red Bull nog steeds de beste, maar de Renault-motor komt nog iets tekort
Valt ook weer weinig over te zeggen als je bv. het brandstofverbruik weer niet weet.

Anyway, ik heb sterk het gevoel dat Horner de dramaqueen aan het uithangen is, om de FIA alvast soepel te maken voor het aanpassen van het regelement. De dominantie van Red Bull zelf is wat de FIA juist wil doorbreken en Horner doet 180 graden huilie-huilie door nu alvast de dominantie van Mercedes te insinueren. We zijn verdomme nog niet eens in Australie begonnen.

Ik weet zeker dat als RB nu ergens problemen mee heeft, dat ze net zo lang proberen te mekkeren als vorig jaar, toen ze de banden niet goed vonden en die aangepast werden.

RB heeft gegokt en verloren. Toen McLaren vorig jaar fout zat met hun design hoorde ik RB ook niet. Deal with it.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_137616384
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 13:41 schreef sanger het volgende:

[..]

Button heeft gezegd dat hij ingehaald werd en de RBR door de bocht zag gaan, en onder de indruk was. Maar er is niet bijgezegd of hij werd ingehaald op volle snelheid of dat hij de RBR er langs liet of e.d.
McLaren wordt in de paddock ingeschat als het slechtste Mercedesteam (subjectief). Hun innovatieve achterwielophanging geeft alleen voordeel op circuits die veel downforce eisen.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 14:50:47 #253
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_137617627
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 13:48 schreef Peterselieman het volgende:
ik denk sowieso dat Button die Red Bull er langs liet om het bochtengedrag van dat ding te kunnen observeren
Die kans is natuurlijk zeer groot aanwezig :Y
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 14:52:16 #254
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_137617675
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 14:03 schreef twiFight het volgende:

[..]

Valt ook weer weinig over te zeggen als je bv. het brandstofverbruik weer niet weet.
Ik geloof dat Williams al heeft gezegd makkelijk een raceafstand te kunnen voltooien met de brandstofhoeveelheid.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 14:53:34 #255
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_137617715
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 14:14 schreef LWD-Godius het volgende:

[..]

McLaren wordt in de paddock ingeschat als het slechtste Mercedesteam (subjectief). Hun innovatieve achterwielophanging geeft alleen voordeel op circuits die veel downforce eisen.
Mwah, tijdens de eerste test waren ze het snelste Mercedes team. Ik denk dat McLaren tijdens de Bahrein tests vooral op betrouwbaarheid getest heeft.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')