Ik vind hem ook wat wit maar er zal misschien nog een (grote) sponsor bijkomenquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:02 schreef LWD-Godius het volgende:
Behoorlijk veel wit in die Williamskleurstelling. Het lijkt een beetje op de witte Sauberkleurstelling van een paar jaar geleden. Ben er niet echt van onder de indruk. Nu maar hopen dat de alternatieve kleurstellingen er beter uit gaan zien.
Meestal is zo'n grote sponsor (die op de sidepod staat bedoel ik dan) ook de titel sponsor, Vodafone afgelopen jaar, Infiniti RBR, Sahara Force India, enzo.... En aangezien het nu Williams Martini Racing denk ik niet dat daar nog 1 (grote) sponsor komt te staan, misschien enkele kleinere.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind hem ook wat wit maar er zal misschien nog een (grote) sponsor bijkomen
Kan ook haast niet anders. Ik begreep dat alcoholreclame bij sommige races verboden is.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:59 schreef Meike26 het volgende:
Heb nu even geen tijd om van twitter te quoten, maar Will Buxton weet te melden dat we dit jaar meerdere Martini liveries gaan zien, per race afhankelijk hoe Martini sponsoring getoond kn /gaat worden.
Ze reden in Bahrein zonder DRS en niet met weinig brandstof. Maar toch denkt hij dat de Williams wat sneller is. (handige info voor de f1-manager).quote:Van de Mercedes-teams worden het Mercedes-fabrieksteam en nieuwe klant Williams door de meeste mensen als de sterkste twee gezien, maar Hülkenberg vindt het moeilijk in te schatten hoe Force India zich tot die twee formaties verhoudt. "Ik heb in Bahrein namelijk niet met een lege tank gereden en wij reden ook zonder DRS, dus ik ben niet tot het uiterste gegaan, maar ondanks dat waren hun tijden denk ik moeilijk te evenaren geweest", legt hij uit.
Zit wat in, iig mooie kleurstelling met veel mogelijkhedenquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:36 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Meestal is zo'n grote sponsor (die op de sidepod staat bedoel ik dan) ook de titel sponsor, Vodafone afgelopen jaar, Infiniti RBR, Sahara Force India, enzo.... En aangezien het nu Williams Martini Racing denk ik niet dat daar nog 1 (grote) sponsor komt te staan, misschien enkele kleinere.
twitter:willbuxton twitterde op donderdag 06-03-2014 om 13:49:31Williams will have three or more separate liveries this season. Martini lines considered part of brand, so livery will change per country. reageer retweet
Ik heb een nieuwe backgroundquote:Op donderdag 6 maart 2014 20:27 schreef New_Pope het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor de pixelfetishisten onder ons.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is de bedoeling om in het circuit te blijven en niet buitenom te lopen. Het is voor een evenement dat ik binnenkort ga bezoeken.![]()
gewoon in dat tunneltje blijven staan als ze langskomen, aah gooosebumpsquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:38 schreef Sinister-D- het volgende:
Idd zoals New_Pope zegt kun je bij Eau Rouge een tunneltje onder de baan door. Afgelopen jaar nog gelopen en foto's gemaakt
Als je daar aan de binnenkant van Kemmel richting Pouhon wilt gaan pak je wel direct het steilste stuk van de loopweggetjes
Grappig dat ze de regenbanden er onder hebben gelegd, voor de kleurstellingquote:
Ik denk dat dat twee teams met tranen wordenquote:Op donderdag 6 maart 2014 10:13 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Wat te denken van een nieuwe battle Hamilton versus Massa ?![]()
Ik heb het er duidelijk neergezet als mijn mening en dat was het ook. Sowieso komt er echt geen nobody in de F1 terecht. Misschien is het probleem ook wel dat F1 rookies die alle andere klassen hebben gewonnen een beetje te veel overhyped worden.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:34 schreef Geralt het volgende:
[..]
Hulkenberg heeft volgens mij elke serie waar hij aan meegedaan gewonnen zo een beetje; dus een aardig potje sturen kan hij echt wel en het is zeker geen nobody. Met de juiste wagen kan die prima WC worden lijkt me zo
Of te snel weer aan de kant geschoven worden. Of dat de oude garde te lang doorgaat en stoeletjes bezet houdt waardoor nieuwe aanwas bij voorbaat al bijna compleet kansloos is om een mooie F1 carrière op te bouwen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 05:53 schreef twiFight het volgende:
Misschien is het probleem ook wel dat F1 rookies die alle andere klassen hebben gewonnen een beetje te veel overhyped worden.
Heeft wel wat weg van Estoril.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:46 schreef nils7 het volgende:
Welk circuit zijn die plaatjes gemaakt van de Williams?
Ascari?
Vind t wel stoer dat Martini er weer bij is, zeker nu de Williams ook redelijk gaat in de tests.
Doe mij maar gewoon een zonnige start van het seizoen. We hebben verdomme al weer veel te lang gewacht en ik wil weten hoe de pikorde er voor staat zo ongeveer. Dus bewaar die regen maar voor een paar GP's verder zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 08:40 schreef Meike26 het volgende:
Weer niet in de gelegenheid om vanaf Twitter te quoten (mobiel) maar Olav had al een mogelijke weersvoorspelling getweet van Spaanse bron. Nu geloof ik deze verwachtingen van ruim een week ook maar voor 20%, maar een regenweekend kan de boel wel nog verder op zijn kop zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |