SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En de special, gymmembers van de maand:
JB en Ethan
[ Bericht 2% gewijzigd door Montelly op 23-02-2014 16:37:44 ]Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Droog? WTF, geen spuug?quote:Op zondag 23 februari 2014 16:18 schreef Sapstengel het volgende:
Ach als ze zich droog in de kont laat neuken door een vreemdeling zijn een paar naaktfoto's toch ook geen probleem?
Jaquote:Op zondag 23 februari 2014 16:55 schreef Klokov het volgende:
Was die actie voor het goede doel ook het einde van de FOK!carriere van SHE? (ik poste destijds nog niet)
Vrouwenlogica bro, probeer het niet te begrijpen.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:18 schreef Sapstengel het volgende:
Ach als ze zich droog in de kont laat neuken door een vreemdeling zijn een paar naaktfoto's toch ook geen probleem?
Helemaal toppie meit!quote:Op zondag 23 februari 2014 17:04 schreef Klokov het volgende:
• O 1 beker Havermout, 0,5 liter melk, een handjevol rozijnen, een banaan, een eetlepel honing en een beetje kaneel
• T Tussendoortje 500gr kwark, een beker muesli, een banaan, een handjevol rozijnen, een eetlepel honing en een beetje kaneel
• L 2 borden gehakt in bladerdeeg, een kleine salade
• D nog niet
• S nog niet
Ik houd jullie op de hoogte m.b.t. de D&S, ok?
Haha wel uitkijken met die eitjes he zit echt veel cholesterol in.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:09 schreef Weissman het volgende:
[..]
Helemaal toppie meit!
Mijn lijstje voor vandaag:
O: 4 zacht gekookte eieren
T: had geen zin
L: Rijst met lamsshoarma
T: Halve liter melk met koekjes
D: Weet ik nog niet. Nog even overleggen met vriendlief.
S: Toetje!
Dankje lieverdquote:Op zondag 23 februari 2014 17:10 schreef Levolution het volgende:
[..]
Haha wel uitkijken met die eitjes he zit echt veel cholesterol in.
Maar verder goed bezig schat!
Was wel gezellig.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:13 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dankje lieverdHoe was het verjaardagsfeestje van je schoonzus
Ik ook hoor, maar ik had nog punten over van vorige week dus het kon.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:15 schreef Levolution het volgende:
[..]
Was wel gezellig.![]()
Wel per ongeluk wat bitterballen gesnoept hoor maar volgende dag gewoon balansdag gedaan dus helemaal top!
Ja, kan ik me herinneren als de dag van..nvm.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:17 schreef seto het volgende:
haha wisten jullie nog toen awesome de OP van de dieetclub kaapte
echt vet was dat
Jesse video's klik ik niet aan. Beter kijk je de Keuringsdienst van Waarde.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:43 schreef Klokov het volgende:
Ik ga bessen eten, net deze video van Jesse v/d Velde gekeken welke werd aangeraden door Weissman:
Even lezen.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:57 schreef Klokov het volgende:
Lijkt me wel een goed topic voor Cor om zich uit te leven:
LIF / Al je hele leven zo mager als een plank zijn...
Welk cynisme en waar?quote:Op zondag 23 februari 2014 20:17 schreef Eleiko het volgende:
Fathank/Sapstengel: de meeste mensen zijn te dom om het cynisme te snappen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
ik bel het nr altijd in het bijzijn van het meisje, als het haar phone niet is krijgt ze toch klappe...quote:Op zondag 23 februari 2014 22:57 schreef no1uknow het volgende:
Vanavond zat ik te eten in vapiano in den haag (#hipster) en er liep tot 3 keer toe een leuk klein meisje langs die lief naar me lachte. Ik dacht, opgestookt door die vriend waar ik mee was eten, ik ga gewoon d'r nummer vragen. Dus ik er naar toe terwijl ze stond te wachten, superkort gesprekje gehouden en telefoonnummer in de pocket. Was wel beetje zenuwachtig hoor#dimafeels
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
Heb zin om die hele bak nu leeg te gaan eten.quote:Op maandag 24 februari 2014 02:00 schreef Sapstengel het volgende:
Sorry man was naar de McDrive, last minute voordat ze dicht gingen om 02:00.
Moet ook een keer van die protein bulkrepen maken ja.
diepvriespizza of van de pizzaboer? Diepvriespizza is vaak maar 750kcal ofzo terwijl een 32cm pizza dik over de 1600kcal kan gaan.quote:Op maandag 24 februari 2014 02:26 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ga iig niks meer eten, ik sterf
Vandaag o.a. 1 pizza met extra salami gehad, anderhalve liter cola en net 3 big macs. Lol, dat dirty bulk.
Van de Italiaanse pizzaboer. Geen ider hoeveel kcals het is maar het vulde aardigquote:Op maandag 24 februari 2014 03:45 schreef Drinky het volgende:
[..]
diepvriespizza of van de pizzaboer? Diepvriespizza is vaak maar 750kcal ofzo terwijl een 32cm pizza dik over de 1600kcal kan gaan.
Niks beter dan dirty bulk. Vandaag "dirty" gebulkt en over de 200g eiwitten. U wot m8?
Mischien moet ik maar eens gezonder gaan eten
hahaquote:
In dat magere plank-topic Jesse postenquote:
Dit ja. Zat ooit daar in de trein. Komen er 4 van die pubermeisjes de trein in. Best wel gezet, extreem hoerig gekleed en alles half open waardoor borsten (cup groot) er aan alle kanten uitpuilden. En dat was ook in de winter. Wat een paupervolk is dat toch.quote:Op maandag 24 februari 2014 07:56 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha
net Londen na 20:00 op oudjaarsavond die twee linkse.
iedereen loopt het te bestereven buiten (zelfs ik toen) langs de kade bij dat Londen Eye, lopen er van zulke wijven (het was -10 buiten) zo gekleed en op hun blote voeten overstraat he. En niet 1 maar gewoon een keer of 10 gezien.
Ranzige ordinaire Engelse wijven.
lolquote:Op maandag 24 februari 2014 08:58 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dit ja. Zat ooit daar in de trein. Komen er 4 van die pubermeisjes de trein in. Best wel gezet, extreem hoerig gekleed en alles half open waardoor borsten (cup groot) er aan alle kanten uitpuilden. En dat was ook in de winter. Wat een paupervolk is dat toch.
FF die Tanya-Naghten googlen. Brb.quote:Op maandag 24 februari 2014 00:24 schreef THEFXR het volgende:
[..]
met der blote tieten, het moet gewoon verboden worden,
Tanyaquote:Op maandag 24 februari 2014 09:00 schreef Eleiko het volgende:
[..]
FF die Tanya-Naghten googlen. Brb.
Nee. Ik zet de laatste tijd een Montelly/etha qua dagindeling en was mijn oordopjes vergeten dus kon geen audiobook luisteren of zo, dus kom jullie wel weer lastig vallen. Leuk je weer te spreken, vriend.quote:Op maandag 24 februari 2014 09:22 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Is het al een week geleden? Kun je nu muziek produceren?
Waarom die witte vlakkenquote:Op zondag 23 februari 2014 23:33 schreef Sapstengel het volgende:
Zie net dit voorbij komen op news feed
[ afbeelding ]
HHNNNNNGGGGGGGGGG
Engelsenquote:Op maandag 24 februari 2014 07:56 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha
net Londen na 20:00 op oudjaarsavond die twee linkse.
iedereen loopt het te bestereven buiten (zelfs ik toen) langs de kade bij dat Londen Eye, lopen er van zulke wijven (het was -10 buiten) zo gekleed en op hun blote voeten overstraat he. En niet 1 maar gewoon een keer of 10 gezien.
Ranzige ordinaire Engelse wijven.
Niks mis mee, doe ik ook. Maar hoe heb je Yuri's programma gekraakt?!?quote:Op maandag 24 februari 2014 09:24 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Nee. Ik zet de laatste tijd een Montelly/etha qua dagindeling en was mijn oordopjes vergeten dus kon geen audiobook luisteren of zo, dus kom jullie wel weer lastig vallen. Leuk je weer te spreken, vriend.
quote:Op maandag 24 februari 2014 09:30 schreef Awesome_ het volgende:
LIF / [Dieetclub] #592 GYM TAKEOVER! MUAHAHAHAHAHA
EN JULLIE ZEIDEN DAT IK HET NIET KON!! WIE IS ER NU DE KONING HE?? WIE?? IK!!!
Zit op mijn laptop als ik werk en daar staat dat programma niet op.quote:Op maandag 24 februari 2014 09:27 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Niks mis mee, doe ik ook. Maar hoe heb je Yuri's programma gekraakt?!?
Andere prioriteiten vriend.quote:En waarom heb je je niet verdiept in producen.
Good to see you back bruv.
Mijn lachspieren zijn weer getraind vandaag. Dankjewelquote:Op maandag 24 februari 2014 09:50 schreef Awesome_ het volgende:
Thanks broeders! Dit doet een mens goed.
Ook zonder het door te koken is het niet te eten dus dat scheeltquote:Op maandag 24 februari 2014 09:49 schreef RaymondK het volgende:
woah
perongeluk m'n brocoli doorgekookt tot snot gisteren.
Ik dacht dat gaat nog wel maar Geeeeeees wat een bocht, niet te vreten
lolquote:Op maandag 24 februari 2014 09:59 schreef Ganzz het volgende:
[..]
Ook zonder het door te koken is het niet te eten dus dat scheelt
Ik weet dat het gezond is, maar ik vind het opgebakken (in de koekenpan) wel lekker, het moet goed stevig blijven. Misschien inderdaad heel kort koken.quote:Op maandag 24 februari 2014 10:04 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
ja wel joh. goeie micro's hoor brocolli. Heel kort koken dan lust je het ook wel denk ik.
Ik vind broccoli eigenlijk wel lekker.quote:Op maandag 24 februari 2014 09:59 schreef Ganzz het volgende:
[..]
Ook zonder het door te koken is het niet te eten dus dat scheelt
Voornamelijk van de halve kilo sucadelappen en blik tonijn met ei. Gek genoeg zit in 100g boemboe voor rendang ongeveer net zoveel eiwit als in 40g van die repen, alleen zit er in de repen een kleine 80kcal meer energiequote:Op maandag 24 februari 2014 04:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Van de Italiaanse pizzaboer. Geen ider hoeveel kcals het is maar het vulde aardigik dacht is vast wel 1k met een halve liter cola erbij
Best wat eiwit voor een dirty bulkkwam ook door die diarree repen?
WUt uwutuw WUT????!?quote:Op maandag 24 februari 2014 10:20 schreef Drinky het volgende:
[..]
Voornamelijk van de halve kilo sucadelappen en blik tonijn met ei. Gek genoeg zit in 100g boemboe voor rendang ongeveer net zoveel eiwit als in 40g van die repen, alleen zit er in de repen een kleine 80kcal meer energie. Kan voortaan beter gewoon rendangsaus overal bij gieten
.
Net de dag met zo'n reep begonnen, geen slim plan, dikke sugar rush
Ik heb trouwens wel het idee dat de hoeveelheid eiwitten, 51g in een blikje van 185g (inc olie) kan never nooit niet.
quote:Op maandag 24 februari 2014 10:22 schreef RaymondK het volgende:
Ik doe altijd boemboe maar tel het nooit mee...
Dat hadden 'wij van hiernaast' je dus al eerder kunnen vertellen.quote:Op maandag 24 februari 2014 10:22 schreef RaymondK het volgende:
[..]
WUt uwutuw WUT????!?
es ff de macro's bekijken dan...
In boemboe rendang zit iig zo'n 14g protons. In andere boemboes zit soms er bijna niks.quote:Op maandag 24 februari 2014 10:22 schreef RaymondK het volgende:
[..]
WUt uwutuw WUT????!?
es ff de macro's bekijken dan...
Net zoiets als broccoli kokenquote:Op maandag 24 februari 2014 10:27 schreef Keshet het volgende:
[..]
Dat hadden 'wij van hiernaast' je dus al eerder kunnen vertellen.
Deze chickquote:Op maandag 24 februari 2014 10:33 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Net zoiets als broccoli koken. Dat hoor je te stomen.
Jij herkent mij echt niet meer hoorquote:Op maandag 24 februari 2014 10:35 schreef Weissman het volgende:
[..]
Deze chick![]()
Wouldgooutandhavedinnerwith/10
Hoezo kan dat niet?quote:Op maandag 24 februari 2014 10:20 schreef Drinky het volgende:
[..]
Voornamelijk van de halve kilo sucadelappen en blik tonijn met ei. Gek genoeg zit in 100g boemboe voor rendang ongeveer net zoveel eiwit als in 40g van die repen, alleen zit er in de repen een kleine 80kcal meer energie. Kan voortaan beter gewoon rendangsaus overal bij gieten
.
Net de dag met zo'n reep begonnen, geen slim plan, dikke sugar rush
Ik heb trouwens wel het idee dat de hoeveelheid eiwitten, 51g in een blikje van 185g (inc olie) kan never nooit niet.
Topicreeks: Dieetclubquote:Op maandag 24 februari 2014 10:39 schreef JackieBrown het volgende:
Wat is hier nou weer allemaal aan de hand![]()
Spinazie.quote:Op maandag 24 februari 2014 10:07 schreef Awesome_ het volgende:
Broccoli is de groente van de goden.
135g is het uitlekgewicht dacht ik, dan zou je aan 37g per 100g tonijn komen, beetje over the top.quote:
Je moet em ook niet uit laten lekken, zonde van de kcalsquote:Op maandag 24 februari 2014 10:49 schreef Drinky het volgende:
[..]
135g is het uitlekgewicht dacht ik, dan zou je aan 37g per 100g tonijn komen, beetje over the top.
Hij wil Sap aan een date helpenquote:Op maandag 24 februari 2014 10:51 schreef seto het volgende:
carbon die meteen weer meets gaat organiseren in dieetclub
Viel me ook op jaquote:Op maandag 24 februari 2014 10:51 schreef seto het volgende:
ah okquote:Op maandag 24 februari 2014 10:29 schreef Drinky het volgende:
[..]
In boemboe rendang zit iig zo'n 14g protons. In andere boemboes zit soms er bijna niks.
De friet bij de Mac, die is pas zoutquote:Op maandag 24 februari 2014 10:53 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ah ok
uiteindelijk maakt het nog weinig uit, want 100gram boemboe doe ik zo'n beetje in 10 maaltijden mee maken. Das net 1gram eiwit meer per maaltijd.
Maar het is wel mooi dus.
En lekker zout.
Zout is goed.
idd. bremzoutquote:Op maandag 24 februari 2014 10:54 schreef Champy het volgende:
[..]
De friet bij de Mac, die is pas zout
Hoezo? Borstvergroting gehad?quote:Op maandag 24 februari 2014 10:38 schreef douche-eendje het volgende:
Jij herkent mij echt niet meer hoorHahaha.
Senior PUA shows his know-howquote:Op maandag 24 februari 2014 10:51 schreef seto het volgende:
Zoiets jaquote:Op maandag 24 februari 2014 10:55 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hoezo? Borstvergroting gehad?
[..]
Senior PUA shows his know-how
Maar wel beter dan die van de BurgerKing.quote:Op maandag 24 februari 2014 10:54 schreef Champy het volgende:
[..]
De friet bij de Mac, die is pas zout
Gelukkig weet niemand daar wie Carbon is.quote:Op maandag 24 februari 2014 10:55 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hoezo? Borstvergroting gehad?
[..]
Senior PUA shows his know-how
Dat sowieso. En vooral als het heel druk is, dan weet je zeker dat je verse hebtquote:Op maandag 24 februari 2014 11:01 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Maar wel beter dan die van de BurgerKing.
Die onderarmen!!quote:Op maandag 24 februari 2014 10:49 schreef fathank het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
een echte connaisseur hierquote:Op maandag 24 februari 2014 11:02 schreef Champy het volgende:
[..]
Dat sowieso. En vooral als het heel druk is, dan weet je zeker dat je verse hebt
Of eentje zonder 'x' bestellen, dan weet je dat die 'vers' is. (Tussen 2 kkdikke aanhalingstekens want vers bij de mac:'))quote:
jij gaat 1 frietje bestellen? sklltj hahahquote:Op maandag 24 februari 2014 11:21 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Of eentje zonder 'x' bestellen, dan weet je dat die 'vers' is. (Tussen 2 kkdikke aanhalingstekens want vers bij de mac:'))
quote:Op maandag 24 februari 2014 11:25 schreef seto het volgende:
[..]
jij gaat 1 frietje bestellen? sklltj hahah
Wel met kip toch? Ook zonder croutons neem ik aan?quote:Op maandag 24 februari 2014 11:30 schreef Awesome_ het volgende:
Ik bestel altijd maaltijdsalade zonder dressing. Verantwoord genieten
Waarom moet ik hier hardop om lachen, echt voor schutquote:Op maandag 24 februari 2014 11:25 schreef seto het volgende:
[..]
jij gaat 1 frietje bestellen? sklltj hahah
Wel de gegrilde want dat is nog gezonder! Met zonder croutons idd. Denk dat jij ook wel dun bent.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:32 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wel met kip toch? Ook zonder croutons neem ik aan?
Wat een kankersite. Al die 'hippe' effectjes.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:35 schreef Champy het volgende:
http://www.mcdonaldsmenu.info/nutrition/home.jsp?loc=ne&lang=ne
Genieten van gezonde keuzes
fit is the new skinnyquote:Op maandag 24 februari 2014 11:34 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Wel de gegrilde want dat is nog gezonder! Met zonder croutons idd. Denk dat jij ook wel dun bent.
gisteren toch rond de 1200kcal geprikt, dus over mijn kcals gegaanquote:Op maandag 24 februari 2014 11:35 schreef Champy het volgende:
http://www.mcdonaldsmenu.info/nutrition/home.jsp?loc=ne&lang=ne
Genieten van gezonde keuzes
In sla zitten toch minder calsloeries dan dat je nodig hebt om het weer te verbranden? Negatieve calorieenquote:
dat wij in jouw topic posten betekent nog niet dat jij dat hier ook mag doen jaquote:Op maandag 24 februari 2014 11:50 schreef Keshet het volgende:
Ik vind het jammer dat je zo loopt te trollen Ethanolic. Ik denk dat je ook de essentie van het topic niet begrijpt. Er wordt vooral gepost door mensen die minstens net zo serieus met hun lichaam bezig zijn als de meeste posters in dit topic.
En ja, misschien bedoelde je het anders dan het overkomt gezien je PI maar dan nog.
Hmm, volgens mij is het topic geopend door Awesome. Niet mijn topic bro,quote:Op maandag 24 februari 2014 11:51 schreef seto het volgende:
[..]
dat wij in jouw topic posten betekent nog niet dat jij dat hier ook mag doen ja
Lees de OP van het BB topic. Verder kan iemand als Fanta-Stick je misschien helpen? Woont ook in de buurt van Rotjeknor.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:51 schreef Keshet het volgende:
Maar goed. Tips voor mij? Ik wil dus ook liften en alles maar ik weet niet waar te beginnen.
Als wij jou nu een schema geven waarvan wij allemaal denken dat het jou het meest zou helpen, zou je het dan gaan doen?quote:Op maandag 24 februari 2014 11:51 schreef Keshet het volgende:
Maar goed. Tips voor mij? Ik wil dus ook liften en alles maar ik weet niet waar te beginnen.
Ja, nadat ik zelf even uitgezocht heb of het een serieus schema is. Dit blijft ONZ he.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:53 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Als wij jou nu een schema geven waarvan wij allemaal denken dat het jou het meest zou helpen, zou je het dan gaan doen?
Hier kort en krachtig artikel over KT voor vrouwen.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:51 schreef Keshet het volgende:
Ik vind het soms ook jammer dat ik moet trollen. Ik kan het niet laten.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:50 schreef Keshet het volgende:
Ik vind het jammer dat je zo loopt te trollen Ethanolic. Ik denk dat je ook de essentie van het topic niet begrijpt. Er wordt vooral gepost door mensen die minstens net zo serieus met hun lichaam bezig zijn als de meeste posters in dit topic.
En ja, misschien bedoelde je het anders dan het overkomt gezien je PI maar dan nog.
Ik denk dat er serieus mensen zijn in de dieetclub (en waar dan ook) die jullie kennis over KT en voeding waarderen en daar wat mee doen.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:53 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Als wij jou nu een schema geven waarvan wij allemaal denken dat het jou het meest zou helpen, zou je het dan gaan doen?
quote:Op maandag 24 februari 2014 11:57 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik vind het soms ook jammer dat ik moet trollen. Ik kan het niet laten.
Eat sleep troll repeat bestaat mijn leven een voornamelijk uit. Soms train ik ook, maar alleen zodat ik hier mag blijven posten.
Starting Strength of Stronglifts. Kies er 1 en commit voor een maand of 4. Niet meer zoeken naar andere shit. Gewoon 3x keihard knallen op de oefeningen van voorgenoemde schema's. Overigens wel even voor je zelf duidelijk maken of je nog wilt afvallen of spiermassa wil gaan aanzetten en adhv die keuze je total kcals bepalen. Easypeasylemonsqueezy. En kap met die gekke besjes.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:57 schreef Keshet het volgende:
Op van BB ziet er interessant uit, daar ga ik ook eens kijken.
Bedankt voor de link ook V1Z0r!
Dit ja, maar niet als er neerbuigend wordt gedaan over mensen die in de dieetclub reeks posten.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:58 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik denk dat er serieus mensen zijn in de dieetclub (en waar dan ook) die jullie kennis over KT en voeding waarderen en daar wat mee doen.
Ja dat betwijfel ik dus altijd. Die 'ik wil niet zo gespierd worden'-shit begint na een week of twee toch weer op te spelen is mijn ervaring.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:58 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik denk dat er serieus mensen zijn in de dieetclub (en waar dan ook) die jullie kennis over KT en voeding waarderen en daar wat mee doen.
Iedereen in de reeks weet heus wel dat je er echt niet zomaar uit komt te zien als een bodybuild(s)ter.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:00 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ja dat betwijfel ik dus altijd. Die 'ik wil niet zo gespierd worden'-shit begint na een week of twee toch weer op te spelen is mijn ervaring.
MAAR WAAROM ZIJN VROUWEN DAN ALTIJD ZO ALLERGISCH VOOR KRACHTTRAINING EN BEZIG MET BBB-SCHEMAS, ZUMBA KICKFUN OF ANDERE SHIT HE????????quote:Op maandag 24 februari 2014 12:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Iedereen in de reeks weet heus wel dat je er echt niet zomaar uit komt te zien als een bodybuild(s)ter.
Dat is dus een beetje mijn dilemma. Ik ben 1.87 lang en ben nog niet in vorm. Er mogen kilo's af, maar ik vind het ook prima als mijn gewicht hetzelfde blijft, mijn vetpercentage omlaag gaat en ik overall gewoon strakker wordt.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:59 schreef Awesome_ het volgende:
Starting Strength of Stronglifts. Kies er 1 en commit voor een maand of 4. Niet meer zoeken naar andere shit. Gewoon 3x keihard knallen op de oefeningen van voorgenoemde schema's. Overigens wel even voor je zelf duidelijk maken of je nog wilt afvallen of spiermassa wil gaan aanzetten en adhv die keuze je total kcals bepalen. Easypeasylemonsqueezy. En kap met die gekke besjes.
Naja weet je ik hoef ook geen sixpack, om het maar even kort door de bocht te zeggen. Maar ik val liever iets minder af, en dat ik wel spieren opbouw en dus wat strakker blijf dan dat ik ff 50 kilo afval en met ik weet niet hoeveel hangend vel blijf zitten.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:00 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ja dat betwijfel ik dus altijd. Die 'ik wil niet zo gespierd worden'-shit begint na een week of twee toch weer op te spelen is mijn ervaring.
Omdat ze zumba leuker vinden? Nu heb je het over vrouwen in het algemeen, niet over 'ons' in de dieetreeks.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:03 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
MAAR WAAROM ZIJN VROUWEN DAN ALTIJD ZO ALLERGISCH VOOR KRACHTTRAINING EN BEZIG MET BBB-SCHEMAS, ZUMBA KICKFUN OF ANDERE SHIT HE????????
denk dat het BB-topic daar beter voor is, maar wel een goed idee jaquote:Op maandag 24 februari 2014 12:03 schreef Keshet het volgende:
[..]
Dat is dus een beetje mijn dilemma. Ik ben 1.87 lang en ben nog niet in vorm. Er mogen kilo's af, maar ik vind het ook prima als mijn gewicht hetzelfde blijft, mijn vetpercentage omlaag gaat en ik overall gewoon strakker wordt.
Mijn probleemgebieden zijn het vet op mijn buiken en bovenbenen.
Ik zal me eens inlezen in beide opties die je aangaf. Vinden jullie het leuk als ik mijn voortgang deel?
Omdat Ray loopt te ruften in het hok...quote:Op maandag 24 februari 2014 12:03 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
MAAR WAAROM ZIJN VROUWEN DAN ALTIJD ZO ALLERGISCH VOOR KRACHTTRAINING EN BEZIG MET BBB-SCHEMAS, ZUMBA KICKFUN OF ANDERE SHIT HE????????
quote:Op maandag 24 februari 2014 11:15 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haah sure. zo veel mogelijk geintjes d'r in natuurlijk![]()
had ik vorige week maar gefilmd. Toen was het "let here rip" tijdens een PR poging deadliftsrs
![]()
Och, spieren kweken is leuk hoor. Ik heb een 0 en 8 weken meting gehad, oa -17 cm buikomvang. Geen idee hoe ik dat voor elkaar heb gekregen in zo'n korte tijdquote:Op maandag 24 februari 2014 12:00 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ja hoor, die zag ik ook al aankomen. Prima, kom maar op, dan hebben we die ook weer gehad.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:05 schreef seto het volgende:
een vrouw van 1.87 lang
ik hoor etha alweer een troll post typen
Misschien lijkt etha klein omdat jij je ogen altijd half dicht hebt?quote:Op maandag 24 februari 2014 12:05 schreef seto het volgende:
een vrouw van 1.87 lang
ik hoor etha alweer een troll post typen
Ik denk dat dat serieus voor een gedeelte komt door hoe KT in sportscholen worden gepresenteerd. En dat met name de "free weight" gedeeltes.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:03 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 februari 2014 12:03 schreef Keshet het volgende:
[..]
Dat is dus een beetje mijn dilemma. Ik ben 1.87 lang en ben nog niet in vorm. Er mogen kilo's af, maar ik vind het ook prima als mijn gewicht hetzelfde blijft, mijn vetpercentage omlaag gaat en ik overall gewoon strakker wordt.
Ik zal me eens inlezen in beide opties die je aangaf. Vinden jullie het leuk als ik mijn voortgang deel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Eens. Dat kan beter.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:06 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat serieus voor een gedeelte komt door hoe KT in sportscholen worden gepresenteerd. En dat met name de "free weight" gedeeltes.
Altijd een beetje afgesloten van de rest, met een beetje pech voor met popijopi-figuren die meer bezig zijn met de spiegel dat hun lijf.
ik heb er geen problemen mee hoor, lange vrouwenquote:Op maandag 24 februari 2014 12:06 schreef Keshet het volgende:
[..]
Ja hoor, die zag ik ook al aankomen. Prima, kom maar op, dan hebben we die ook weer gehad.
Edit: Schoenmaat is 42 trouwens. Neem die meteen ook even mee dan.![]()
Jonges iedereen en allemaal aan de hardloop!quote:Op maandag 24 februari 2014 12:06 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hardlopen een optie?
( door duursporten te doen worden spieren langer.. en zou het kunnen dat je bovenbenen en kont slanker kunnen worden.. maaaaar.. ik ben ook geen expert)
Probleemgebieden moet je gewoon mee handlen. Je kunt toch niks plaatselijk verbranden en de enige manier is om gewoon lang genoeg in een kcaldeficit te blijven en te wachten tot die area's worden aangepakt.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:03 schreef Keshet het volgende:
[..]
Ow jij hebt dat probleem niet wat ik altijd had. "te kort voor je gewicht zijn".quote:Op maandag 24 februari 2014 12:06 schreef Keshet het volgende:
[..]
Ja hoor, die zag ik ook al aankomen. Prima, kom maar op, dan hebben we die ook weer gehad.
binnenkort even een camaro bekrassen denk ikquote:Op maandag 24 februari 2014 12:06 schreef Champy het volgende:
[..]
Misschien lijkt etha klein omdat jij je ogen altijd half dicht hebt?
Even wat achtergrond info: er postten hier een aantal "mannetjes" die zeker een kwart kleiner zijn dan jij en ook je schoenmaat niet halen. Die hebben nogal moeite met het vinden van een vrouw die kleiner is dan hunzelf (waarom dat perse moet weet ik ook niet) en dat proberen ze te compenseren met BB-en.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:06 schreef Keshet het volgende:
[..]
Prik er maar gewoon een gat bij in het voorschermquote:Op maandag 24 februari 2014 12:09 schreef seto het volgende:
[..]
binnenkort even een camaro bekrassen denk ik
Jammer dat de probleemgebieden meestal als laatste gaan. In mijn geval mijn heupen.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:08 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Probleemgebieden moet je gewoon mee handlen. Je kunt toch niks plaatselijk verbranden en de enige manier is om gewoon lang genoeg in een kcaldeficit te blijven en te wachten tot die area's worden aangepakt.
De eeuwige struggle van de manlet.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:09 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Even wat achtergrond info: er postten hier een aantal "mannetjes" die zeker een kwart kleiner zijn dan jij en ook je schoenmaat niet halen. Die hebben nogal moeite met het vinden van een vrouw die kleiner is dan hunzelf (waarom dat perse moet weet ik ook niet) en dat proberen ze te compenseren met BB-en.
Nicequote:Op maandag 24 februari 2014 12:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jammer dat de probleemgebieden meestal als laatste gaan. In mijn geval mijn heupen.
De milde franse kwark van de Jumbo!! Lekker!quote:Op maandag 24 februari 2014 12:08 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Probleemgebieden moet je gewoon mee handlen. Je kunt toch niks plaatselijk verbranden en de enige manier is om gewoon lang genoeg in een kcaldeficit te blijven en te wachten tot die area's worden aangepakt.
Voortgang zou ik doen in de bb-reeks. Zelfde users. Ik voel me onwennig om hier serieus te zijn, dus;
Welke kwark hebbe jullie??![]()
Oh! Van die jongetjes die ik kan gebruiken bij het deadliften?quote:Op maandag 24 februari 2014 12:09 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Even wat achtergrond info: er postten hier een aantal "mannetjes" die zeker een kwart kleiner zijn dan jij en ook je schoenmaat niet halen. Die hebben nogal moeite met het vinden van een vrouw die kleiner is dan hunzelf (waarom dat perse moet weet ik ook niet) en dat proberen ze te compenseren met BB-en.
Leuk voor erbij (voor de vrouwtjes althans).quote:Op maandag 24 februari 2014 12:10 schreef J0ycie88 het volgende:
Mag ik nog een serieuze vraag stellen?
Wat denken jullie van bodypump?
hence the 'probleemgebieden'.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jammer dat de probleemgebieden meestal als laatste gaan. In mijn geval mijn heupen.
Niks mis mee. Heb ik zelf jaren geleden ook gedaan. Maar ook hiervoor geldt: het meeste effect heb je als je het goed zwaar voor jezelf maakt.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:10 schreef J0ycie88 het volgende:
Mag ik nog een serieuze vraag stellen?
Wat denken jullie van bodypump?
Picsquote:Op maandag 24 februari 2014 12:11 schreef Keshet het volgende:
[..]
Oh! Van die jongetjes die ik kan gebruiken bij het deadliften?
Dat, ja.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:11 schreef Keshet het volgende:
[..]
Oh! Van die jongetjes die ik kan gebruiken bij het deadliften?
Dan ga ik denk ik toch maar weer aan de bodypump denk ik. Hopelijk zijn de lessen bij Fit for Free een beetje ok.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:12 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Niks mis mee. Heb ik zelf jaren geleden ook gedaan. Maar ook hiervoor geldt: het meeste effect heb je als je het goed zwaar voor jezelf maakt.
Overigens: voor diegene die met losse gewichten wil gaan trainen in de fitness: de oefeningen die je bij Bodypump doet zijn prima oefeningen om in je schema op te nemen.
Jaquote:
Dit. Ik wil dit ook wel eens zien.quote:
quote:Op maandag 24 februari 2014 12:05 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Omdat Ray loopt te ruften in het hok...
[..]
Wil je oefenen met mij? Ik ben ook kleinquote:Op maandag 24 februari 2014 12:13 schreef Keshet het volgende:
[..]
Ja, later. Moet eerst even oefenen.
Dat zijn ze, want ze geven de orginele Les Mills. Die zijn beter dan Club Joy of eigen gemaakte lessen. Bij Les Mills moeten instructeurs elk kwartaal op herhalingscursus.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:13 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Dan ga ik denk ik toch maar weer aan de bodypump denk ik. Hopelijk zijn de lessen bij Fit for Free een beetje ok.
Ik post in OUD he, dus ik heb prima oefenmateriaal. 2 van 12kg.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:14 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Wil je oefenen met mij? Ik ben ook klein
Deze post i.c.m. je UIquote:Op maandag 24 februari 2014 12:05 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Omdat Ray loopt te ruften in het hok...
[..]
mits je de uitvoerig aanpast aan een 'echte' training met zware gewichten ipv wat de meeste met bodypump als uitleg krijgen.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:12 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Niks mis mee. Heb ik zelf jaren geleden ook gedaan. Maar ook hiervoor geldt: het meeste effect heb je als je het goed zwaar voor jezelf maakt.
Overigens: voor diegene die met losse gewichten wil gaan trainen in de fitness: de oefeningen die je bij Bodypump doet zijn prima oefeningen om in je schema op te nemen.
En je worden automagisch zwaarder waardoor je jezelf blijft uitdagen.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:15 schreef Keshet het volgende:
[..]
Ik post in OUD he, dus ik heb prima oefenmateriaal. 2 van 12kg.
Ow ja, begin daar dan eerst maar meequote:Op maandag 24 februari 2014 12:15 schreef Keshet het volgende:
[..]
Ik post in OUD he, dus ik heb prima oefenmateriaal. 2 van 12kg.
Nee man. Ik laat ze cutten. Beter nu al shredded zijn dan pas op hun 12e.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:16 schreef Eleiko het volgende:
[..]
En je worden automagisch zwaarder waardoor je jezelf blijft uitdagen.
Bij de echte Bodypump wordt vaak goed uitleg gegeven en gecorrigeerd, bij allerlei klonen vaak niet.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:16 schreef stinkie het volgende:
[..]
mits je de uitvoerig aanpast aan een 'echte' training met zware gewichten ipv wat de meeste met bodypump als uitleg krijgen.
Komt het woord crossfit (©) ook voor in je vocabulaire?quote:
quote:Op maandag 24 februari 2014 12:09 schreef Eleiko het volgende:
[..]
quote:
Dit.. Mijn ervaring is dat ze daar goed naar kijken. Zelf heb ik echt wel flink overgewicht en kon ik sommige oefeningen echt niet goed doen en dan kreeg ik een vervangende.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:17 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Bij de echte Bodypump wordt vaak goed uitleg gegeven en gecorrigeerd, bij allerlei klonen vaak niet.
Bij bodypump train je, vind ik, op uithoudingsvermogen. Je doet zowat 20 herhalingen per oefening en dat 2 of 3x. Vrij lastig om dat te doen met zwaar gewicht.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:16 schreef stinkie het volgende:
[..]
mits je de uitvoerig aanpast aan een 'echte' training met zware gewichten ipv wat de meeste met bodypump als uitleg krijgen.
Merk op dat een aantal vaste posters hier nu akelig stil zijn nu er een 1.87/schoenmaat 42 vrouw zich hier meldt.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:19 schreef fathank het volgende:
[..]![]()
Sowieso alleen voor vrouwen aan die kleiner dan jezelf zijn
Nu nog: superset, dropset, en afkortingen leren zoals: wod, dom, SLDL, ohp, bor, etc.quote:
quote:Op maandag 24 februari 2014 12:19 schreef fathank het volgende:
[..]![]()
Sowieso alleen voor vrouwen gaan die kleiner dan jezelf zijn
Yup.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:19 schreef seto het volgende:
[..]
jij was zeker stiekem 1 van de bijna 200 lurkers?
Iets voor Dima?quote:Op maandag 24 februari 2014 12:20 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Merk op dat een aantal vaste posters hier nu akelig stil zijn nu er een 1.87/schoenmaat 42 vrouw zich hier meldt.
Nu wel! Er zit een interessant centrum op 5km fietsen hiervandaan! Dank voor de tip, ik neem het allemaal mee.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:18 schreef Champy het volgende:
[..]
Komt het woord crossfit (©) ook voor in je vocabulaire?
Hangt ervan af wat je onder veel gewicht verstaat. Daarnaast kun je echt wel strak en licht gespierd worden met Bodypump (ook als vrouw).quote:Op maandag 24 februari 2014 12:19 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Bij bodypump train je, vind ik, op uithoudingsvermogen. Je doet zowat 20 herhalingen per oefening en dat 2 of 3x. Vrij lastig om dat te doen met zwaar gewicht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Ik ga je auto niet poetsen idioot!quote:Op maandag 24 februari 2014 12:20 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nu nog: superset, dropset, en afkortingen leren zoals: wod, dom, SLDL, ohp, bor, etc.
En laat iemand je uitleggen wat een ''power clean'' is. Nee, het heeft niks met schoonmaken van doen.
Lolledquote:
Ja maar ook op kracht, een deadlift die ik tijdens de bodypump deed, deed ik met 5 kg. En wanneer ik gewoon in series trainde in sets met een 16 KG kettlebell.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:19 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Bij bodypump train je, vind ik, op uithoudingsvermogen. Je doet zowat 20 herhalingen per oefening en dat 2 of 3x. Vrij lastig om dat te doen met zwaar gewicht.
ik heb de lees Miles gedaan. Incl een form-les. Maar wel de 'veilige' uitvoering.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:17 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Bij de echte Bodypump wordt vaak goed uitleg gegeven en gecorrigeerd, bij allerlei klonen vaak niet.
idd.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:24 schreef Keshet het volgende:
Trouwens. Die topickaap backfirede snel he.
Nu hebben jullie al die dieettopicposters hier. Whaha!
Dan heb je Keshet nog nooit van niveau zien dalen.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:25 schreef seto het volgende:
ik denk dat jullie snel naar het BB-topic verhuizen als deze reeks weer naar het normale niveau daalt
Helaas begint het echte leven zo voor mij, ik moet werken.........quote:Op maandag 24 februari 2014 12:25 schreef Keshet het volgende:
Zullen we zo stoppen met ons getroll J0ycie? Het is tijd voor onze bloemschikcursus!
quote:Op maandag 24 februari 2014 12:26 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dan heb je Keshet nog nooit van niveau zien dalen.
Whehe, wacht maar tot de trannytalk.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:26 schreef Keshet het volgende:
Nee hoor. All your threads are belong to us now.
quote:Op maandag 24 februari 2014 10:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zeg, homie. Je bent al een paar posts bezig met de 'oh kijk mij die Viva-wijven belachelijk maken'-houding, maar echt gehapt wordt er niet. Voornamelijk omdat hier dus ook gewoon mensen zitten die heel serieus met hun lijf bezig zijn, en er net zo veel kennis en tijd in stoppen als jullie. Die vooroordelen zijn schattig hoor, maar het werkt niet echt. Give it up.
Wel gevarieerd hoor, we hebben van alles, chinees, pools, nederlands, turks, amerikaansquote:
quote:Op maandag 24 februari 2014 12:21 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Hangt ervan af wat je onder veel gewicht verstaat. Daarnaast kun je echt wel strak en licht gespierd worden met Bodypump (ook als vrouw).Met zwaar gewicht bedoel ik hetgeen wat jij gebruikt tijdens een normaal dagje trainen. Ik kan geen 20x 30 kilo benchpressen per setSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen ik ging bodypumpen moest ik mijn normale gewicht verminderen met 70% om enigszins vol te houden. Maar dat kan ook puur aan mezelf liggen
Uiteraard ook op kracht maar wat ik net hierboven zei: ik vind het persoonlijk lastig om veel herhalingen te doen op hoog gewichtquote:Op maandag 24 februari 2014 12:23 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ja maar ook op kracht, een deadlift die ik tijdens de bodypump deed, deed ik met 5 kg. En wanneer ik gewoon in series trainde in sets met een 16 KG kettlebell.![]()
Kunnen we vast oefenen?quote:Op maandag 24 februari 2014 12:26 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Whehe, wacht maar tot de trannytalk.
Lekker. Gestoomd en al, natuurlijk.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:28 schreef Champy het volgende:
[..]
Wel gevarieerd hoor, we hebben van alles, chinees, pools, nederlands, turks, amerikaans
lol die user kan wel iets wat verhit overkomen.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:27 schreef no1uknow het volgende:
HAHAHAHa die Montelly werd ff hard in z'n ongebleekte anjer genomen in het dieettopic zeg
[..]
Montelly moet ook gewoon aangepakt worden.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:27 schreef no1uknow het volgende:
HAHAHAHa die Montelly werd ff hard in z'n ongebleekte anjer genomen in het dieettopic zeg
[..]
quote:Op maandag 24 februari 2014 12:30 schreef Klokov het volgende:
[..]
Montelly moet ook gewoon aangepakt worden.
Post jij een pic van een random chick die door zou gaan als tranny, dan gaan wij raten.quote:
don't go there.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:31 schreef Eleiko het volgende:
Het niveau in dit topic is wel enorm gestegen.
quote:
Ik betrapte me net gewoon op solid advise hier. Moet niet gekker worden.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:31 schreef Eleiko het volgende:
Het niveau in dit topic is wel enorm gestegen.
Dieetclub gemist?quote:Op maandag 24 februari 2014 12:32 schreef Push. het volgende:
De tering, wat doen al die huisvrouwen hier
hey weissman hahahquote:
quote:Op maandag 24 februari 2014 12:32 schreef Push. het volgende:
De tering, wat doen al die huisvrouwen hier
Lorena Gonzalesquote:
ben jij die op die plaatje die jonge aan het traine isquote:
http://www.dumpert.nl/med(...)rijgt_makeunder.htmlquote:Op maandag 24 februari 2014 12:31 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Post jij een pic van een random chick die door zou gaan als tranny, dan gaan wij raten.
gewoon no1 dm'enquote:Op maandag 24 februari 2014 12:35 schreef Awesome_ het volgende:
Als wij zometeen gekaapt worden neem ik contact op met het hoogste orgaan!
quote:Op maandag 24 februari 2014 12:35 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
gewoon no1 dm'en
hij doet beveiliging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |