Nu wel! Er zit een interessant centrum op 5km fietsen hiervandaan! Dank voor de tip, ik neem het allemaal mee.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:18 schreef Champy het volgende:
[..]
Komt het woord crossfit (©) ook voor in je vocabulaire?
Hangt ervan af wat je onder veel gewicht verstaat. Daarnaast kun je echt wel strak en licht gespierd worden met Bodypump (ook als vrouw).quote:Op maandag 24 februari 2014 12:19 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Bij bodypump train je, vind ik, op uithoudingsvermogen. Je doet zowat 20 herhalingen per oefening en dat 2 of 3x. Vrij lastig om dat te doen met zwaar gewicht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Ik ga je auto niet poetsen idioot!quote:Op maandag 24 februari 2014 12:20 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nu nog: superset, dropset, en afkortingen leren zoals: wod, dom, SLDL, ohp, bor, etc.
En laat iemand je uitleggen wat een ''power clean'' is. Nee, het heeft niks met schoonmaken van doen.
Lolledquote:
Ja maar ook op kracht, een deadlift die ik tijdens de bodypump deed, deed ik met 5 kg. En wanneer ik gewoon in series trainde in sets met een 16 KG kettlebell.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:19 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Bij bodypump train je, vind ik, op uithoudingsvermogen. Je doet zowat 20 herhalingen per oefening en dat 2 of 3x. Vrij lastig om dat te doen met zwaar gewicht.
ik heb de lees Miles gedaan. Incl een form-les. Maar wel de 'veilige' uitvoering.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:17 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Bij de echte Bodypump wordt vaak goed uitleg gegeven en gecorrigeerd, bij allerlei klonen vaak niet.
idd.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:24 schreef Keshet het volgende:
Trouwens. Die topickaap backfirede snel he.
Nu hebben jullie al die dieettopicposters hier. Whaha!
Dan heb je Keshet nog nooit van niveau zien dalen.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:25 schreef seto het volgende:
ik denk dat jullie snel naar het BB-topic verhuizen als deze reeks weer naar het normale niveau daalt
Helaas begint het echte leven zo voor mij, ik moet werken.........quote:Op maandag 24 februari 2014 12:25 schreef Keshet het volgende:
Zullen we zo stoppen met ons getroll J0ycie? Het is tijd voor onze bloemschikcursus!
quote:Op maandag 24 februari 2014 12:26 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dan heb je Keshet nog nooit van niveau zien dalen.
Whehe, wacht maar tot de trannytalk.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:26 schreef Keshet het volgende:
Nee hoor. All your threads are belong to us now.
quote:Op maandag 24 februari 2014 10:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zeg, homie. Je bent al een paar posts bezig met de 'oh kijk mij die Viva-wijven belachelijk maken'-houding, maar echt gehapt wordt er niet. Voornamelijk omdat hier dus ook gewoon mensen zitten die heel serieus met hun lijf bezig zijn, en er net zo veel kennis en tijd in stoppen als jullie. Die vooroordelen zijn schattig hoor, maar het werkt niet echt. Give it up.
Wel gevarieerd hoor, we hebben van alles, chinees, pools, nederlands, turks, amerikaansquote:
quote:Op maandag 24 februari 2014 12:21 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Hangt ervan af wat je onder veel gewicht verstaat. Daarnaast kun je echt wel strak en licht gespierd worden met Bodypump (ook als vrouw).Met zwaar gewicht bedoel ik hetgeen wat jij gebruikt tijdens een normaal dagje trainen. Ik kan geen 20x 30 kilo benchpressen per setSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen ik ging bodypumpen moest ik mijn normale gewicht verminderen met 70% om enigszins vol te houden. Maar dat kan ook puur aan mezelf liggen
Uiteraard ook op kracht maar wat ik net hierboven zei: ik vind het persoonlijk lastig om veel herhalingen te doen op hoog gewichtquote:Op maandag 24 februari 2014 12:23 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ja maar ook op kracht, een deadlift die ik tijdens de bodypump deed, deed ik met 5 kg. En wanneer ik gewoon in series trainde in sets met een 16 KG kettlebell.![]()
Kunnen we vast oefenen?quote:Op maandag 24 februari 2014 12:26 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Whehe, wacht maar tot de trannytalk.
Lekker. Gestoomd en al, natuurlijk.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:28 schreef Champy het volgende:
[..]
Wel gevarieerd hoor, we hebben van alles, chinees, pools, nederlands, turks, amerikaans
lol die user kan wel iets wat verhit overkomen.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:27 schreef no1uknow het volgende:
HAHAHAHa die Montelly werd ff hard in z'n ongebleekte anjer genomen in het dieettopic zeg
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |