binnenkort even een camaro bekrassen denk ikquote:Op maandag 24 februari 2014 12:06 schreef Champy het volgende:
[..]
Misschien lijkt etha klein omdat jij je ogen altijd half dicht hebt?
Even wat achtergrond info: er postten hier een aantal "mannetjes" die zeker een kwart kleiner zijn dan jij en ook je schoenmaat niet halen. Die hebben nogal moeite met het vinden van een vrouw die kleiner is dan hunzelf (waarom dat perse moet weet ik ook niet) en dat proberen ze te compenseren met BB-en.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:06 schreef Keshet het volgende:
[..]
Ja hoor, die zag ik ook al aankomen. Prima, kom maar op, dan hebben we die ook weer gehad.
Edit: Schoenmaat is 42 trouwens. Neem die meteen ook even mee dan.![]()
Prik er maar gewoon een gat bij in het voorschermquote:Op maandag 24 februari 2014 12:09 schreef seto het volgende:
[..]
binnenkort even een camaro bekrassen denk ik
Jammer dat de probleemgebieden meestal als laatste gaan. In mijn geval mijn heupen.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:08 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Probleemgebieden moet je gewoon mee handlen. Je kunt toch niks plaatselijk verbranden en de enige manier is om gewoon lang genoeg in een kcaldeficit te blijven en te wachten tot die area's worden aangepakt.
De eeuwige struggle van de manlet.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:09 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Even wat achtergrond info: er postten hier een aantal "mannetjes" die zeker een kwart kleiner zijn dan jij en ook je schoenmaat niet halen. Die hebben nogal moeite met het vinden van een vrouw die kleiner is dan hunzelf (waarom dat perse moet weet ik ook niet) en dat proberen ze te compenseren met BB-en.
Nicequote:Op maandag 24 februari 2014 12:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jammer dat de probleemgebieden meestal als laatste gaan. In mijn geval mijn heupen.
De milde franse kwark van de Jumbo!! Lekker!quote:Op maandag 24 februari 2014 12:08 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Probleemgebieden moet je gewoon mee handlen. Je kunt toch niks plaatselijk verbranden en de enige manier is om gewoon lang genoeg in een kcaldeficit te blijven en te wachten tot die area's worden aangepakt.
Voortgang zou ik doen in de bb-reeks. Zelfde users. Ik voel me onwennig om hier serieus te zijn, dus;
Welke kwark hebbe jullie??![]()
Oh! Van die jongetjes die ik kan gebruiken bij het deadliften?quote:Op maandag 24 februari 2014 12:09 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Even wat achtergrond info: er postten hier een aantal "mannetjes" die zeker een kwart kleiner zijn dan jij en ook je schoenmaat niet halen. Die hebben nogal moeite met het vinden van een vrouw die kleiner is dan hunzelf (waarom dat perse moet weet ik ook niet) en dat proberen ze te compenseren met BB-en.
Leuk voor erbij (voor de vrouwtjes althans).quote:Op maandag 24 februari 2014 12:10 schreef J0ycie88 het volgende:
Mag ik nog een serieuze vraag stellen?
Wat denken jullie van bodypump?
hence the 'probleemgebieden'.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jammer dat de probleemgebieden meestal als laatste gaan. In mijn geval mijn heupen.
Niks mis mee. Heb ik zelf jaren geleden ook gedaan. Maar ook hiervoor geldt: het meeste effect heb je als je het goed zwaar voor jezelf maakt.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:10 schreef J0ycie88 het volgende:
Mag ik nog een serieuze vraag stellen?
Wat denken jullie van bodypump?
Picsquote:Op maandag 24 februari 2014 12:11 schreef Keshet het volgende:
[..]
Oh! Van die jongetjes die ik kan gebruiken bij het deadliften?
Dat, ja.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:11 schreef Keshet het volgende:
[..]
Oh! Van die jongetjes die ik kan gebruiken bij het deadliften?
Dan ga ik denk ik toch maar weer aan de bodypump denk ik. Hopelijk zijn de lessen bij Fit for Free een beetje ok.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:12 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Niks mis mee. Heb ik zelf jaren geleden ook gedaan. Maar ook hiervoor geldt: het meeste effect heb je als je het goed zwaar voor jezelf maakt.
Overigens: voor diegene die met losse gewichten wil gaan trainen in de fitness: de oefeningen die je bij Bodypump doet zijn prima oefeningen om in je schema op te nemen.
Jaquote:
Dit. Ik wil dit ook wel eens zien.quote:
quote:Op maandag 24 februari 2014 12:05 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Omdat Ray loopt te ruften in het hok...
[..]
Wil je oefenen met mij? Ik ben ook kleinquote:Op maandag 24 februari 2014 12:13 schreef Keshet het volgende:
[..]
Ja, later. Moet eerst even oefenen.
Dat zijn ze, want ze geven de orginele Les Mills. Die zijn beter dan Club Joy of eigen gemaakte lessen. Bij Les Mills moeten instructeurs elk kwartaal op herhalingscursus.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:13 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Dan ga ik denk ik toch maar weer aan de bodypump denk ik. Hopelijk zijn de lessen bij Fit for Free een beetje ok.
Ik post in OUD he, dus ik heb prima oefenmateriaal. 2 van 12kg.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:14 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Wil je oefenen met mij? Ik ben ook klein
Deze post i.c.m. je UIquote:Op maandag 24 februari 2014 12:05 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Omdat Ray loopt te ruften in het hok...
[..]
mits je de uitvoerig aanpast aan een 'echte' training met zware gewichten ipv wat de meeste met bodypump als uitleg krijgen.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:12 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Niks mis mee. Heb ik zelf jaren geleden ook gedaan. Maar ook hiervoor geldt: het meeste effect heb je als je het goed zwaar voor jezelf maakt.
Overigens: voor diegene die met losse gewichten wil gaan trainen in de fitness: de oefeningen die je bij Bodypump doet zijn prima oefeningen om in je schema op te nemen.
En je worden automagisch zwaarder waardoor je jezelf blijft uitdagen.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:15 schreef Keshet het volgende:
[..]
Ik post in OUD he, dus ik heb prima oefenmateriaal. 2 van 12kg.
Ow ja, begin daar dan eerst maar meequote:Op maandag 24 februari 2014 12:15 schreef Keshet het volgende:
[..]
Ik post in OUD he, dus ik heb prima oefenmateriaal. 2 van 12kg.
Nee man. Ik laat ze cutten. Beter nu al shredded zijn dan pas op hun 12e.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:16 schreef Eleiko het volgende:
[..]
En je worden automagisch zwaarder waardoor je jezelf blijft uitdagen.
Bij de echte Bodypump wordt vaak goed uitleg gegeven en gecorrigeerd, bij allerlei klonen vaak niet.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:16 schreef stinkie het volgende:
[..]
mits je de uitvoerig aanpast aan een 'echte' training met zware gewichten ipv wat de meeste met bodypump als uitleg krijgen.
Komt het woord crossfit (©) ook voor in je vocabulaire?quote:
quote:Op maandag 24 februari 2014 12:09 schreef Eleiko het volgende:
[..]
quote:
Dit.. Mijn ervaring is dat ze daar goed naar kijken. Zelf heb ik echt wel flink overgewicht en kon ik sommige oefeningen echt niet goed doen en dan kreeg ik een vervangende.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:17 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Bij de echte Bodypump wordt vaak goed uitleg gegeven en gecorrigeerd, bij allerlei klonen vaak niet.
Bij bodypump train je, vind ik, op uithoudingsvermogen. Je doet zowat 20 herhalingen per oefening en dat 2 of 3x. Vrij lastig om dat te doen met zwaar gewicht.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:16 schreef stinkie het volgende:
[..]
mits je de uitvoerig aanpast aan een 'echte' training met zware gewichten ipv wat de meeste met bodypump als uitleg krijgen.
Merk op dat een aantal vaste posters hier nu akelig stil zijn nu er een 1.87/schoenmaat 42 vrouw zich hier meldt.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:19 schreef fathank het volgende:
[..]![]()
Sowieso alleen voor vrouwen aan die kleiner dan jezelf zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |