Hmm, volgens mij is het topic geopend door Awesome. Niet mijn topic bro,quote:Op maandag 24 februari 2014 11:51 schreef seto het volgende:
[..]
dat wij in jouw topic posten betekent nog niet dat jij dat hier ook mag doen ja
Lees de OP van het BB topic. Verder kan iemand als Fanta-Stick je misschien helpen? Woont ook in de buurt van Rotjeknor.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:51 schreef Keshet het volgende:
Maar goed. Tips voor mij? Ik wil dus ook liften en alles maar ik weet niet waar te beginnen.
Als wij jou nu een schema geven waarvan wij allemaal denken dat het jou het meest zou helpen, zou je het dan gaan doen?quote:Op maandag 24 februari 2014 11:51 schreef Keshet het volgende:
Maar goed. Tips voor mij? Ik wil dus ook liften en alles maar ik weet niet waar te beginnen.
Ja, nadat ik zelf even uitgezocht heb of het een serieus schema is. Dit blijft ONZ he.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:53 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Als wij jou nu een schema geven waarvan wij allemaal denken dat het jou het meest zou helpen, zou je het dan gaan doen?
Hier kort en krachtig artikel over KT voor vrouwen.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:51 schreef Keshet het volgende:
Ik vind het soms ook jammer dat ik moet trollen. Ik kan het niet laten.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:50 schreef Keshet het volgende:
Ik vind het jammer dat je zo loopt te trollen Ethanolic. Ik denk dat je ook de essentie van het topic niet begrijpt. Er wordt vooral gepost door mensen die minstens net zo serieus met hun lichaam bezig zijn als de meeste posters in dit topic.
En ja, misschien bedoelde je het anders dan het overkomt gezien je PI maar dan nog.
Ik denk dat er serieus mensen zijn in de dieetclub (en waar dan ook) die jullie kennis over KT en voeding waarderen en daar wat mee doen.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:53 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Als wij jou nu een schema geven waarvan wij allemaal denken dat het jou het meest zou helpen, zou je het dan gaan doen?
quote:Op maandag 24 februari 2014 11:57 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik vind het soms ook jammer dat ik moet trollen. Ik kan het niet laten.
Eat sleep troll repeat bestaat mijn leven een voornamelijk uit. Soms train ik ook, maar alleen zodat ik hier mag blijven posten.
Starting Strength of Stronglifts. Kies er 1 en commit voor een maand of 4. Niet meer zoeken naar andere shit. Gewoon 3x keihard knallen op de oefeningen van voorgenoemde schema's. Overigens wel even voor je zelf duidelijk maken of je nog wilt afvallen of spiermassa wil gaan aanzetten en adhv die keuze je total kcals bepalen. Easypeasylemonsqueezy. En kap met die gekke besjes.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:57 schreef Keshet het volgende:
Op van BB ziet er interessant uit, daar ga ik ook eens kijken.
Bedankt voor de link ook V1Z0r!
Dit ja, maar niet als er neerbuigend wordt gedaan over mensen die in de dieetclub reeks posten.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:58 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik denk dat er serieus mensen zijn in de dieetclub (en waar dan ook) die jullie kennis over KT en voeding waarderen en daar wat mee doen.
Ja dat betwijfel ik dus altijd. Die 'ik wil niet zo gespierd worden'-shit begint na een week of twee toch weer op te spelen is mijn ervaring.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:58 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik denk dat er serieus mensen zijn in de dieetclub (en waar dan ook) die jullie kennis over KT en voeding waarderen en daar wat mee doen.
Iedereen in de reeks weet heus wel dat je er echt niet zomaar uit komt te zien als een bodybuild(s)ter.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:00 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ja dat betwijfel ik dus altijd. Die 'ik wil niet zo gespierd worden'-shit begint na een week of twee toch weer op te spelen is mijn ervaring.
MAAR WAAROM ZIJN VROUWEN DAN ALTIJD ZO ALLERGISCH VOOR KRACHTTRAINING EN BEZIG MET BBB-SCHEMAS, ZUMBA KICKFUN OF ANDERE SHIT HE????????quote:Op maandag 24 februari 2014 12:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Iedereen in de reeks weet heus wel dat je er echt niet zomaar uit komt te zien als een bodybuild(s)ter.
Dat is dus een beetje mijn dilemma. Ik ben 1.87 lang en ben nog niet in vorm. Er mogen kilo's af, maar ik vind het ook prima als mijn gewicht hetzelfde blijft, mijn vetpercentage omlaag gaat en ik overall gewoon strakker wordt.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:59 schreef Awesome_ het volgende:
Starting Strength of Stronglifts. Kies er 1 en commit voor een maand of 4. Niet meer zoeken naar andere shit. Gewoon 3x keihard knallen op de oefeningen van voorgenoemde schema's. Overigens wel even voor je zelf duidelijk maken of je nog wilt afvallen of spiermassa wil gaan aanzetten en adhv die keuze je total kcals bepalen. Easypeasylemonsqueezy. En kap met die gekke besjes.
Naja weet je ik hoef ook geen sixpack, om het maar even kort door de bocht te zeggen. Maar ik val liever iets minder af, en dat ik wel spieren opbouw en dus wat strakker blijf dan dat ik ff 50 kilo afval en met ik weet niet hoeveel hangend vel blijf zitten.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:00 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ja dat betwijfel ik dus altijd. Die 'ik wil niet zo gespierd worden'-shit begint na een week of twee toch weer op te spelen is mijn ervaring.
Omdat ze zumba leuker vinden? Nu heb je het over vrouwen in het algemeen, niet over 'ons' in de dieetreeks.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:03 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
MAAR WAAROM ZIJN VROUWEN DAN ALTIJD ZO ALLERGISCH VOOR KRACHTTRAINING EN BEZIG MET BBB-SCHEMAS, ZUMBA KICKFUN OF ANDERE SHIT HE????????
denk dat het BB-topic daar beter voor is, maar wel een goed idee jaquote:Op maandag 24 februari 2014 12:03 schreef Keshet het volgende:
[..]
Dat is dus een beetje mijn dilemma. Ik ben 1.87 lang en ben nog niet in vorm. Er mogen kilo's af, maar ik vind het ook prima als mijn gewicht hetzelfde blijft, mijn vetpercentage omlaag gaat en ik overall gewoon strakker wordt.
Mijn probleemgebieden zijn het vet op mijn buiken en bovenbenen.
Ik zal me eens inlezen in beide opties die je aangaf. Vinden jullie het leuk als ik mijn voortgang deel?
Omdat Ray loopt te ruften in het hok...quote:Op maandag 24 februari 2014 12:03 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
MAAR WAAROM ZIJN VROUWEN DAN ALTIJD ZO ALLERGISCH VOOR KRACHTTRAINING EN BEZIG MET BBB-SCHEMAS, ZUMBA KICKFUN OF ANDERE SHIT HE????????
quote:Op maandag 24 februari 2014 11:15 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haah sure. zo veel mogelijk geintjes d'r in natuurlijk![]()
had ik vorige week maar gefilmd. Toen was het "let here rip" tijdens een PR poging deadliftsrs
![]()
Och, spieren kweken is leuk hoor. Ik heb een 0 en 8 weken meting gehad, oa -17 cm buikomvang. Geen idee hoe ik dat voor elkaar heb gekregen in zo'n korte tijdquote:Op maandag 24 februari 2014 12:00 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ja hoor, die zag ik ook al aankomen. Prima, kom maar op, dan hebben we die ook weer gehad.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:05 schreef seto het volgende:
een vrouw van 1.87 lang
ik hoor etha alweer een troll post typen
Misschien lijkt etha klein omdat jij je ogen altijd half dicht hebt?quote:Op maandag 24 februari 2014 12:05 schreef seto het volgende:
een vrouw van 1.87 lang
ik hoor etha alweer een troll post typen
Ik denk dat dat serieus voor een gedeelte komt door hoe KT in sportscholen worden gepresenteerd. En dat met name de "free weight" gedeeltes.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:03 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 februari 2014 12:03 schreef Keshet het volgende:
[..]
Dat is dus een beetje mijn dilemma. Ik ben 1.87 lang en ben nog niet in vorm. Er mogen kilo's af, maar ik vind het ook prima als mijn gewicht hetzelfde blijft, mijn vetpercentage omlaag gaat en ik overall gewoon strakker wordt.
Mijn probleemgebieden zijn het vet op mijn buiken en bovenbenen.
Ik zal me eens inlezen in beide opties die je aangaf. Vinden jullie het leuk als ik mijn voortgang deel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |