Die onderarmen!!quote:Op maandag 24 februari 2014 10:49 schreef fathank het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
een echte connaisseur hierquote:Op maandag 24 februari 2014 11:02 schreef Champy het volgende:
[..]
Dat sowieso. En vooral als het heel druk is, dan weet je zeker dat je verse hebt
Of eentje zonder 'x' bestellen, dan weet je dat die 'vers' is. (Tussen 2 kkdikke aanhalingstekens want vers bij de mac:'))quote:
jij gaat 1 frietje bestellen? sklltj hahahquote:Op maandag 24 februari 2014 11:21 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Of eentje zonder 'x' bestellen, dan weet je dat die 'vers' is. (Tussen 2 kkdikke aanhalingstekens want vers bij de mac:'))
quote:Op maandag 24 februari 2014 11:25 schreef seto het volgende:
[..]
jij gaat 1 frietje bestellen? sklltj hahah
Wel met kip toch? Ook zonder croutons neem ik aan?quote:Op maandag 24 februari 2014 11:30 schreef Awesome_ het volgende:
Ik bestel altijd maaltijdsalade zonder dressing. Verantwoord genieten
Waarom moet ik hier hardop om lachen, echt voor schutquote:Op maandag 24 februari 2014 11:25 schreef seto het volgende:
[..]
jij gaat 1 frietje bestellen? sklltj hahah
Wel de gegrilde want dat is nog gezonder! Met zonder croutons idd. Denk dat jij ook wel dun bent.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:32 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wel met kip toch? Ook zonder croutons neem ik aan?
Wat een kankersite. Al die 'hippe' effectjes.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:35 schreef Champy het volgende:
http://www.mcdonaldsmenu.info/nutrition/home.jsp?loc=ne&lang=ne
Genieten van gezonde keuzes
fit is the new skinnyquote:Op maandag 24 februari 2014 11:34 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Wel de gegrilde want dat is nog gezonder! Met zonder croutons idd. Denk dat jij ook wel dun bent.
gisteren toch rond de 1200kcal geprikt, dus over mijn kcals gegaanquote:Op maandag 24 februari 2014 11:35 schreef Champy het volgende:
http://www.mcdonaldsmenu.info/nutrition/home.jsp?loc=ne&lang=ne
Genieten van gezonde keuzes
In sla zitten toch minder calsloeries dan dat je nodig hebt om het weer te verbranden? Negatieve calorieenquote:
dat wij in jouw topic posten betekent nog niet dat jij dat hier ook mag doen jaquote:Op maandag 24 februari 2014 11:50 schreef Keshet het volgende:
Ik vind het jammer dat je zo loopt te trollen Ethanolic. Ik denk dat je ook de essentie van het topic niet begrijpt. Er wordt vooral gepost door mensen die minstens net zo serieus met hun lichaam bezig zijn als de meeste posters in dit topic.
En ja, misschien bedoelde je het anders dan het overkomt gezien je PI maar dan nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |