SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En de special, gymmembers van de maand:
JB en Ethan
[ Bericht 2% gewijzigd door Montelly op 23-02-2014 16:37:44 ]Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Droog? WTF, geen spuug?quote:Op zondag 23 februari 2014 16:18 schreef Sapstengel het volgende:
Ach als ze zich droog in de kont laat neuken door een vreemdeling zijn een paar naaktfoto's toch ook geen probleem?
Jaquote:Op zondag 23 februari 2014 16:55 schreef Klokov het volgende:
Was die actie voor het goede doel ook het einde van de FOK!carriere van SHE? (ik poste destijds nog niet)
Vrouwenlogica bro, probeer het niet te begrijpen.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:18 schreef Sapstengel het volgende:
Ach als ze zich droog in de kont laat neuken door een vreemdeling zijn een paar naaktfoto's toch ook geen probleem?
Helemaal toppie meit!quote:Op zondag 23 februari 2014 17:04 schreef Klokov het volgende:
• O 1 beker Havermout, 0,5 liter melk, een handjevol rozijnen, een banaan, een eetlepel honing en een beetje kaneel
• T Tussendoortje 500gr kwark, een beker muesli, een banaan, een handjevol rozijnen, een eetlepel honing en een beetje kaneel
• L 2 borden gehakt in bladerdeeg, een kleine salade
• D nog niet
• S nog niet
Ik houd jullie op de hoogte m.b.t. de D&S, ok?
Haha wel uitkijken met die eitjes he zit echt veel cholesterol in.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:09 schreef Weissman het volgende:
[..]
Helemaal toppie meit!
Mijn lijstje voor vandaag:
O: 4 zacht gekookte eieren
T: had geen zin
L: Rijst met lamsshoarma
T: Halve liter melk met koekjes
D: Weet ik nog niet. Nog even overleggen met vriendlief.
S: Toetje!
Dankje lieverdquote:Op zondag 23 februari 2014 17:10 schreef Levolution het volgende:
[..]
Haha wel uitkijken met die eitjes he zit echt veel cholesterol in.
Maar verder goed bezig schat!
Was wel gezellig.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:13 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dankje lieverdHoe was het verjaardagsfeestje van je schoonzus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |