quote:Op maandag 24 februari 2014 10:22 schreef RaymondK het volgende:
Ik doe altijd boemboe maar tel het nooit mee...
Dat hadden 'wij van hiernaast' je dus al eerder kunnen vertellen.quote:Op maandag 24 februari 2014 10:22 schreef RaymondK het volgende:
[..]
WUt uwutuw WUT????!?
es ff de macro's bekijken dan...
In boemboe rendang zit iig zo'n 14g protons. In andere boemboes zit soms er bijna niks.quote:Op maandag 24 februari 2014 10:22 schreef RaymondK het volgende:
[..]
WUt uwutuw WUT????!?
es ff de macro's bekijken dan...
Net zoiets als broccoli kokenquote:Op maandag 24 februari 2014 10:27 schreef Keshet het volgende:
[..]
Dat hadden 'wij van hiernaast' je dus al eerder kunnen vertellen.
Deze chickquote:Op maandag 24 februari 2014 10:33 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Net zoiets als broccoli koken. Dat hoor je te stomen.
Jij herkent mij echt niet meer hoorquote:Op maandag 24 februari 2014 10:35 schreef Weissman het volgende:
[..]
Deze chick![]()
Wouldgooutandhavedinnerwith/10
Hoezo kan dat niet?quote:Op maandag 24 februari 2014 10:20 schreef Drinky het volgende:
[..]
Voornamelijk van de halve kilo sucadelappen en blik tonijn met ei. Gek genoeg zit in 100g boemboe voor rendang ongeveer net zoveel eiwit als in 40g van die repen, alleen zit er in de repen een kleine 80kcal meer energie. Kan voortaan beter gewoon rendangsaus overal bij gieten
.
Net de dag met zo'n reep begonnen, geen slim plan, dikke sugar rush
Ik heb trouwens wel het idee dat de hoeveelheid eiwitten, 51g in een blikje van 185g (inc olie) kan never nooit niet.
Topicreeks: Dieetclubquote:Op maandag 24 februari 2014 10:39 schreef JackieBrown het volgende:
Wat is hier nou weer allemaal aan de hand![]()
Spinazie.quote:Op maandag 24 februari 2014 10:07 schreef Awesome_ het volgende:
Broccoli is de groente van de goden.
135g is het uitlekgewicht dacht ik, dan zou je aan 37g per 100g tonijn komen, beetje over the top.quote:
Je moet em ook niet uit laten lekken, zonde van de kcalsquote:Op maandag 24 februari 2014 10:49 schreef Drinky het volgende:
[..]
135g is het uitlekgewicht dacht ik, dan zou je aan 37g per 100g tonijn komen, beetje over the top.
Hij wil Sap aan een date helpenquote:Op maandag 24 februari 2014 10:51 schreef seto het volgende:
carbon die meteen weer meets gaat organiseren in dieetclub
Viel me ook op jaquote:Op maandag 24 februari 2014 10:51 schreef seto het volgende:
ah okquote:Op maandag 24 februari 2014 10:29 schreef Drinky het volgende:
[..]
In boemboe rendang zit iig zo'n 14g protons. In andere boemboes zit soms er bijna niks.
De friet bij de Mac, die is pas zoutquote:Op maandag 24 februari 2014 10:53 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ah ok
uiteindelijk maakt het nog weinig uit, want 100gram boemboe doe ik zo'n beetje in 10 maaltijden mee maken. Das net 1gram eiwit meer per maaltijd.
Maar het is wel mooi dus.
En lekker zout.
Zout is goed.
idd. bremzoutquote:Op maandag 24 februari 2014 10:54 schreef Champy het volgende:
[..]
De friet bij de Mac, die is pas zout
Hoezo? Borstvergroting gehad?quote:Op maandag 24 februari 2014 10:38 schreef douche-eendje het volgende:
Jij herkent mij echt niet meer hoorHahaha.
Senior PUA shows his know-howquote:Op maandag 24 februari 2014 10:51 schreef seto het volgende:
Zoiets jaquote:Op maandag 24 februari 2014 10:55 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hoezo? Borstvergroting gehad?
[..]
Senior PUA shows his know-how
Maar wel beter dan die van de BurgerKing.quote:Op maandag 24 februari 2014 10:54 schreef Champy het volgende:
[..]
De friet bij de Mac, die is pas zout
Gelukkig weet niemand daar wie Carbon is.quote:Op maandag 24 februari 2014 10:55 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hoezo? Borstvergroting gehad?
[..]
Senior PUA shows his know-how
Dat sowieso. En vooral als het heel druk is, dan weet je zeker dat je verse hebtquote:Op maandag 24 februari 2014 11:01 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Maar wel beter dan die van de BurgerKing.
Die onderarmen!!quote:Op maandag 24 februari 2014 10:49 schreef fathank het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
een echte connaisseur hierquote:Op maandag 24 februari 2014 11:02 schreef Champy het volgende:
[..]
Dat sowieso. En vooral als het heel druk is, dan weet je zeker dat je verse hebt
Of eentje zonder 'x' bestellen, dan weet je dat die 'vers' is. (Tussen 2 kkdikke aanhalingstekens want vers bij de mac:'))quote:
jij gaat 1 frietje bestellen? sklltj hahahquote:Op maandag 24 februari 2014 11:21 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Of eentje zonder 'x' bestellen, dan weet je dat die 'vers' is. (Tussen 2 kkdikke aanhalingstekens want vers bij de mac:'))
quote:Op maandag 24 februari 2014 11:25 schreef seto het volgende:
[..]
jij gaat 1 frietje bestellen? sklltj hahah
Wel met kip toch? Ook zonder croutons neem ik aan?quote:Op maandag 24 februari 2014 11:30 schreef Awesome_ het volgende:
Ik bestel altijd maaltijdsalade zonder dressing. Verantwoord genieten
Waarom moet ik hier hardop om lachen, echt voor schutquote:Op maandag 24 februari 2014 11:25 schreef seto het volgende:
[..]
jij gaat 1 frietje bestellen? sklltj hahah
Wel de gegrilde want dat is nog gezonder! Met zonder croutons idd. Denk dat jij ook wel dun bent.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:32 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wel met kip toch? Ook zonder croutons neem ik aan?
Wat een kankersite. Al die 'hippe' effectjes.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:35 schreef Champy het volgende:
http://www.mcdonaldsmenu.info/nutrition/home.jsp?loc=ne&lang=ne
Genieten van gezonde keuzes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |