SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
ik bel het nr altijd in het bijzijn van het meisje, als het haar phone niet is krijgt ze toch klappe...quote:Op zondag 23 februari 2014 22:57 schreef no1uknow het volgende:
Vanavond zat ik te eten in vapiano in den haag (#hipster) en er liep tot 3 keer toe een leuk klein meisje langs die lief naar me lachte. Ik dacht, opgestookt door die vriend waar ik mee was eten, ik ga gewoon d'r nummer vragen. Dus ik er naar toe terwijl ze stond te wachten, superkort gesprekje gehouden en telefoonnummer in de pocket. Was wel beetje zenuwachtig hoor#dimafeels
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
Heb zin om die hele bak nu leeg te gaan eten.quote:Op maandag 24 februari 2014 02:00 schreef Sapstengel het volgende:
Sorry man was naar de McDrive, last minute voordat ze dicht gingen om 02:00.
Moet ook een keer van die protein bulkrepen maken ja.
diepvriespizza of van de pizzaboer? Diepvriespizza is vaak maar 750kcal ofzo terwijl een 32cm pizza dik over de 1600kcal kan gaan.quote:Op maandag 24 februari 2014 02:26 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ga iig niks meer eten, ik sterf
Vandaag o.a. 1 pizza met extra salami gehad, anderhalve liter cola en net 3 big macs. Lol, dat dirty bulk.
Van de Italiaanse pizzaboer. Geen ider hoeveel kcals het is maar het vulde aardigquote:Op maandag 24 februari 2014 03:45 schreef Drinky het volgende:
[..]
diepvriespizza of van de pizzaboer? Diepvriespizza is vaak maar 750kcal ofzo terwijl een 32cm pizza dik over de 1600kcal kan gaan.
Niks beter dan dirty bulk. Vandaag "dirty" gebulkt en over de 200g eiwitten. U wot m8?
Mischien moet ik maar eens gezonder gaan eten
hahaquote:
In dat magere plank-topic Jesse postenquote:
Dit ja. Zat ooit daar in de trein. Komen er 4 van die pubermeisjes de trein in. Best wel gezet, extreem hoerig gekleed en alles half open waardoor borsten (cup groot) er aan alle kanten uitpuilden. En dat was ook in de winter. Wat een paupervolk is dat toch.quote:Op maandag 24 februari 2014 07:56 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha
net Londen na 20:00 op oudjaarsavond die twee linkse.
iedereen loopt het te bestereven buiten (zelfs ik toen) langs de kade bij dat Londen Eye, lopen er van zulke wijven (het was -10 buiten) zo gekleed en op hun blote voeten overstraat he. En niet 1 maar gewoon een keer of 10 gezien.
Ranzige ordinaire Engelse wijven.
lolquote:Op maandag 24 februari 2014 08:58 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dit ja. Zat ooit daar in de trein. Komen er 4 van die pubermeisjes de trein in. Best wel gezet, extreem hoerig gekleed en alles half open waardoor borsten (cup groot) er aan alle kanten uitpuilden. En dat was ook in de winter. Wat een paupervolk is dat toch.
FF die Tanya-Naghten googlen. Brb.quote:Op maandag 24 februari 2014 00:24 schreef THEFXR het volgende:
[..]
met der blote tieten, het moet gewoon verboden worden,
Tanyaquote:Op maandag 24 februari 2014 09:00 schreef Eleiko het volgende:
[..]
FF die Tanya-Naghten googlen. Brb.
Nee. Ik zet de laatste tijd een Montelly/etha qua dagindeling en was mijn oordopjes vergeten dus kon geen audiobook luisteren of zo, dus kom jullie wel weer lastig vallen. Leuk je weer te spreken, vriend.quote:Op maandag 24 februari 2014 09:22 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Is het al een week geleden? Kun je nu muziek produceren?
Waarom die witte vlakkenquote:Op zondag 23 februari 2014 23:33 schreef Sapstengel het volgende:
Zie net dit voorbij komen op news feed
[ afbeelding ]
HHNNNNNGGGGGGGGGG
Engelsenquote:Op maandag 24 februari 2014 07:56 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha
net Londen na 20:00 op oudjaarsavond die twee linkse.
iedereen loopt het te bestereven buiten (zelfs ik toen) langs de kade bij dat Londen Eye, lopen er van zulke wijven (het was -10 buiten) zo gekleed en op hun blote voeten overstraat he. En niet 1 maar gewoon een keer of 10 gezien.
Ranzige ordinaire Engelse wijven.
Niks mis mee, doe ik ook. Maar hoe heb je Yuri's programma gekraakt?!?quote:Op maandag 24 februari 2014 09:24 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Nee. Ik zet de laatste tijd een Montelly/etha qua dagindeling en was mijn oordopjes vergeten dus kon geen audiobook luisteren of zo, dus kom jullie wel weer lastig vallen. Leuk je weer te spreken, vriend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |