Qua toegankelijk misschien wel ja, je ziet alleen geen flikker omdat iedereen ervoor staatquote:Op woensdag 19 februari 2014 17:55 schreef Salatrel het volgende:
[..]
jaarbeurs is rolstoelvriendelijk hoor.
Niks, dat is juist het rarequote:Op woensdag 19 februari 2014 17:55 schreef Salatrel het volgende:
ik bedoel wat heb je nou weer uitgespookt
jazekerquote:Op woensdag 19 februari 2014 18:13 schreef Vinniiee het volgende:
Kaartjes gewonnen? Kon dat überhaupt?
naar keuze.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nice, voor een willekeurige dag?
quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:13 schreef Vinniiee het volgende:
Oh ik wist niet eens dat FOK! een actie hadquote:Op woensdag 19 februari 2014 18:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
naar keuze.
hier op FOK! gewonnen
ik ga er vrijdagmiddag/avond heen.
Dan zou ik voor vrijdag gaan, zaterdag is het focking druk altijdquote:Op woensdag 19 februari 2014 18:49 schreef mjan het volgende:
[..]Vrijdagavond/zaterdagochtend, even kijken wat handig uitkomt.
stond gewoon hier in PTA en links naar dat topic zijn zelfs hier voorbij gekomenquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh ik wist niet eens dat FOK! een actie hadIk kijk nooit op de FP
Gemist, ben vervroegd uit m'n winterslaap gekomenquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:17 schreef Salatrel het volgende:
[..]
stond gewoon hier in PTA en links naar dat topic zijn zelfs hier voorbij gekomen
Newbie, elk jaar in januari jonguh!quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:13 schreef Vinniiee het volgende:
Misschien moet ik m'n winterslaap voortaan maar overslaan danquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Newbie, elk jaar in januari jonguh!
misschien effe de wekker zetten halverwege januari?quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Misschien moet ik m'n winterslaap voortaan maar overslaan dan
Hmm ja dat is ook een optiequote:Op woensdag 19 februari 2014 20:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
misschien effe de wekker zetten halverwege januari?
Ze hebben wèl een zonnevizier dan hoor.quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:41 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je bij alle drie de merken alleen de mogelijkheid om inderdad kinstuk open te klappen, maar heb je vervolgens geen vizier.
Iets wat de Shark wel heeft.
Mjah, heb ook nog iets van werk te doen schijnt.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh ik wist niet eens dat FOK! een actie hadIk kijk nooit op de FP
[..]
Dan zou ik voor vrijdag gaan, zaterdag is het focking druk altijd
De beurs is open tot 22.00 uur héquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:05 schreef mjan het volgende:
[..]
Mjah, heb ook nog iets van werk te doen schijnt.
Weet iemand of die motorparkeerplaats een beetje te doen is of is die overvol en kan ik dan alsnog op de stoep een plekje opsnorren?
Het is ook nog wel 170 km rijden voordat ik er benquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
De beurs is open tot 22.00 uur hé
Hmm, dat werkt in de spits niet zo goed neequote:Op woensdag 19 februari 2014 21:10 schreef mjan het volgende:
[..]
Het is ook nog wel 170 km rijden voordat ik er ben
Half uurtje, topsquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:10 schreef mjan het volgende:
[..]
Het is ook nog wel 170 km rijden voordat ik er ben
En, gaan jullie weer motorbeurzen in de file?quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:27 schreef Sounddragon het volgende:
Half uurtje, tops![]()
![]()
Ik ging vroegah ook altijd op de motor, maar vanuit Limburg is dat ook wat minder aantrekkelijk, dus de laatste 2 jaar maar met de autow, maar dan heb je het laatste half uur standaard de schurft er op in omdat je in de freakin' rij staat vanaf de snelweg terwijl de motoren je links en rechts lekker voorbij tuffen
Uhuh. Jij op de motor en ik met de auto.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Half uurtje, tops![]()
![]()
Ik ging vroegah ook altijd op de motor, maar vanuit Limburg is dat ook wat minder aantrekkelijk, dus de laatste 2 jaar maar met de autow, maar dan heb je het laatste half uur standaard de schurft er op in omdat je in de freakin' rij staat vanaf de snelweg terwijl de motoren je links en rechts lekker voorbij tuffen
Hehe, bij ons is de rolverdeling dus precies omgekeerdquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:29 schreef Anne het volgende:
[..]
Uhuh. Jij op de motor en ik met de auto.
En jij dan een hele hoop zooi kopen, die IK dan met de auto mee terug mag nemen.
Goed plan om op de motor te gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's funny
But not ha-ha funny.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:37 schreef Nero22 het volgende:
Of gewoon met de trein die voor de deur van de Jaarbeurs stopt.neehoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:37 schreef Nero22 het volgende:
Of gewoon met de trein die voor de deur van de Jaarbeurs stopt.Met de snelste treinverbinding ben ik sowieso al 3 uur onderwegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
Dan is het niet zo sjiek nee, en waarschijnlijk nog hartstikke duur ook.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:44 schreef mjan het volgende:
[..]
Met de snelste treinverbinding ben ik sowieso al 3 uur onderweg
29 euro incl entree voor de beursquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:53 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Dan is het niet zo sjiek nee, en waarschijnlijk nog hartstikke duur ook.
Was KT idd.quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:59 schreef Daantke het volgende:
Had iemand nou nog interesse in de Laser uitlaat van mijn TA? KT geloof ik?
quote:
Kwam deze ook al tegen op motormeuk, hachelijk momentje inderdaad!quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:50 schreef mstx het volgende:
Nou zo ziet het er dus uit als er een auto op je afkomt, gelukkig reed er bij deze meneer een bus voor
Wat wil je nou met een E-keur Laser?quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:51 schreef KneusTeun het volgende:
motorbeurs too much bmw rijders rondom
Bmw stand wou me de nine-T aansmeren.
Voor de rest was wel wat minder dan vorig jaar, wel lekker rustig.
Ja die laser was die e-keur?
Is het zo erg ja? Ik ben de afgelopen jaren met de trein gegaan maar ga nu met de auto. We kunnen 'm dus beter niet bij de Jaarbeurs neerzetten?quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Half uurtje, tops![]()
![]()
bij maarseveenseplassen, ideaal. Vandaag werkte het perfect en gratisch dus Hollands goedquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:06 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Is het zo erg ja? Ik ben de afgelopen jaren met de trein gegaan maar ga nu met de auto. We kunnen 'm dus beter niet bij de Jaarbeurs neerzetten?
gewoon gas durven geven in Duutslandquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:05 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Wat wil je nou met een E-keur Laser?
Dat is aan de verkeerde kant van Utrecht voor ons, P+R is beter.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:07 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
bij maarseveenseplassen, ideaal. Vandaag werkte het perfect en gratisch dus Hollands goed
Oja..quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:07 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
gewoon gas durven geven in Duutsland
Je kon hem er vandaag makkelijk kwijt (de auto)quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:06 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Is het zo erg ja? Ik ben de afgelopen jaren met de trein gegaan maar ga nu met de auto. We kunnen 'm dus beter niet bij de Jaarbeurs neerzetten?
P+R achter Rijkswaterstaat, bij de... A12 ergens.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:07 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dat is aan de verkeerde kant van Utrecht voor ons, P+R is beter.
Mwah, 'erg' is een groot woord, maar een half uur doen over een kippenstukkie vanaf de A12 naar de Jaarbeurs wat je normaliter in 5 minuten doet is gewoon qud. Zeker als je je ook nog bedenkt dat je daar flink voor mag lappen ook, terwijl de brommer er grattisjh staat.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:06 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Altijd met een beurs. En dan komt er nog eten en drinken bij die 100% over de kop gaan. Das altijd jammer met een beurs.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:56 schreef Vinniiee het volgende:
Kaartjes zijn ook wel belachelijk duur zag ik.
Volgend jaar Januari zet ik alvast in de agendaquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:15 schreef Anne het volgende:
Daarom altijd zorgen voor gratis kaartjes.
april ben je er dus niet bij?quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:55 schreef Maegrim het volgende:
morgen ff buurten bij de stand van mobike, de mensen van am tunnel zijn daar![]()
in mei er weer heen, zin in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:21 schreef Salatrel het volgende:
[..]
april ben je er dus niet bij?vakantie in mei staat al een half jaar vastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat is geen antwoordquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:47 schreef Maegrim het volgende:
[..]
vakantie in mei staat al een half jaar vast
De laatste keer dat ik ben geweest (2 jaar geleden) was het volgens mij 'maar' 12 euro.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:12 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Altijd met een beurs. En dan komt er nog eten en drinken bij die 100% over de kop gaan. Das altijd jammer met een beurs.
Ja ja ja ja, nu weet ik het welquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:15 schreef Anne het volgende:
Daarom altijd zorgen voor gratis kaartjes.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:21 schreef Salatrel het volgende:
[..]
april ben je er dus niet bij?Dit is de route voor kampeerrit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 van de 2 hoezo?quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik ben geweest (2 jaar geleden) was het volgens mij 'maar' 12 euro.
[..]
Ja ja ja ja, nu weet ik het wel
[..]
Dit is de route voor kampeerrit?
is het ook nietquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dat in mei was
Je kunt em ook inslijpen met een Dremel of zo, gegarandeerd dat jij wint.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:34 schreef BlackLining het volgende:
Krijg alleen de binnenring van het onderste lager niet van de stuurpen af. Da's een beetje jammer. Maar dan neem ik die stuurpen wel een keer mee naar een garage, moet geen probleem zijn om dat ff te laten doen.
Hmm, da's ook wel een optie ja. En dan bijna door tot de stuurpen en dan uit elkaar hengsten met een hamer en schroevendraaier of iets?quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:38 schreef vannelle het volgende:
[..]
Je kunt em ook inslijpen met een Dremel of zo, gegarandeerd dat jij wint.
11,50 - 13,50 is belachelijk duur? Ik heb vanaf december ongeveer elke week een mail gekregen waar je met korting de kaartjes kan bestellen. Van verschillende bedrijven, motorbeurs zelf, motoport, suzuki importeur. Niemand hoeft de volledige prijs te betalen volgens mijquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:56 schreef Vinniiee het volgende:
Kaartjes zijn ook wel belachelijk duur zag ik.
Beetje water ga je niet dood aan hoorquote:Op vrijdag 21 februari 2014 08:10 schreef Nero22 het volgende:
Ik dacht vandaag lekker met de brommert naar school te kunnen, voorspellen ze regen in Amsterdam. Dan maar de trein van half 7 's ochtends.
Maar het is mijn 1e keer dat ik zoveel km maak op de snelweg.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 08:20 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Beetje water ga je niet dood aan hoor
Beetje tussen de buien door slalommenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 08:10 schreef Nero22 het volgende:
Ik dacht vandaag lekker met de brommert naar school te kunnen, voorspellen ze regen in Amsterdam. Dan maar de trein van half 7 's ochtends.
Lekker knus en warm toch?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:17 schreef BlackLining het volgende:
Lekker voor sardientje aan het spelen in de trein naar Utrecht
had ze wel paar keer gezien geloof ik, twijfelde namelijk meteen of ik die stand in de fik zou zettenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:14 schreef Tunafish het volgende:
Ongelofeloos. Heul die beurs afgestruind en niet één tent met van die oortjes voor op je helm![]()
[ afbeelding ]
Zo'n beetje de enige reden voor mijn broer om mee te gaan
Boh, wij nergens. Wel mutsen met vage lange oortjes eraan, maar niet de plakoortjes.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:25 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
had ze wel paar keer gezien geloof ik, twijfelde namelijk meteen of ik die stand in de fik zou zetten
Gewoon in de parkeertoren naast de ingang; kostte 9¤ en binnen 2 minuten binnenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:48 schreef Daantke het volgende:
Auto kun je best bij P+R parkeren ja, of buitenwijk zoals iemand al zei. Overvecht-Zuid (kun je gelijk ff koffie komen doen) en Zuilen (vanaf mertenssstraat) bijvoorbeeld is gratis parkeren en met de bus ben je er in 10 minuut.
Laser is voor racing use only trouwens
Top, drukte op de weg valt mee?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Gewoon in de parkeertoren naast de ingang; kostte 9¤ en binnen 2 minuten binnen
File vanaf de A12 tot aan de jaarbeurs, maar de slimmerds rijden dan een afslagje door en maken een ommetje via de nieuwe brugquote:
Enige wat ik eigenlijk ècht interessant vond dit jaar was het kraampje met gereedschap. Snoepwinkelquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:57 schreef Sounddragon het volgende:
Ik vond het een beetje flauwtjes eigenlijk... weinig aktie, weinig toffe aanbiedingen, weinig variatie in kleding.. had het vrij rap gezien.. zelfs voor mijn doen![]()
Volgend jaar maar eens overslaan denk ik, of ik moet écht iets nodig hebben ofzo..
Ja, is handig als je wat kooptquote:
Jeh, dat heb ik ook; snel doorlopenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:49 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Enige wat ik eigenlijk ècht interessant vond dit jaar was het kraampje met gereedschap. Snoepwinkel
hoop dat ze passenquote:
niet goed geld terug of opnieuw laten aanmetenquote:
Dit. Beetje eentonig en weinig spectaculaire dingen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:57 schreef Sounddragon het volgende:
Ik vond het een beetje flauwtjes eigenlijk... weinig aktie, weinig toffe aanbiedingen, weinig variatie in kleding.. had het vrij rap gezien.. zelfs voor mijn doen![]()
Volgend jaar maar eens overslaan denk ik, of ik moet écht iets nodig hebben ofzo..
Dat vooral, alle winkels hadden dezelfde collectie mee.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:57 schreef Sounddragon het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
Ik ga natuurlijk niet met een crosshelm woon-werk rijden, en dat stukje snelweg al helemaal nietquote:
Goed puntquote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:21 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik ga natuurlijk niet met een crosshelm woon-werk rijden, en dat stukje snelweg al helemaal niet
Voor de zomerse plezierritjes koop ik wel een aparte crosshelm ipv zo'n wannabe alles-in-1 ding![]()
Shoei DS hornet was gewoon te duurquote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:21 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik ga natuurlijk niet met een crosshelm woon-werk rijden, en dat stukje snelweg al helemaal niet
Voor de zomerse plezierritjes koop ik wel een aparte crosshelm ipv zo'n wannabe alles-in-1 ding![]()
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:17 schreef mstx het volgende:
[..]
Dat vooral, alle winkels hadden dezelfde collectie mee.Ik heb dus ook niks gekocht omdat ze allemaal net niet hadden wat ik zocht.
Vanochtend dus maar even naar Termaat geweest en alles gekocht wat ik nodig had, en ik denk zelfs voor een mooiere prijs dan ik op de beurs zou moeten betalen.En bijkomend voordeel was dat het daar lekker rustig was dus ik was er ruim 1,5 uur.
Termaat lekker rustig? Hoe laat was je er? 8 uurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Zit je nou mijn Hornet DS af te zeiken?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:21 schreef mstx het volgende:
[..]
9:15, idd expres vroeg gegaan zodat ik ook nog normaal kon parkeren daar.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:54 schreef Anne het volgende:
[..]
Termaat lekker rustig? Hoe laat was je er? 8 uur?
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zit je nou mijn Hornet DS af te zeiken?
Echt niet?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:16 schreef mstx het volgende:
[..]
9:15, idd expres vroeg gegaan zodat ik ook nog normaal kon parkeren daar.
[..]
Dat is overigens wel een mooi ding, maar voor zover ik kan zien is die er niet in het oranje![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Echt niet?Oh toch wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar nu je het zegt heb ik die op de beurs ook wel zien liggen. Leuk spul maar voor woon-werk leek me integraal wat praktischer, anders haalde ik die klep er waarschijnlijk toch vanaf ivm snelweg.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
Ik heb er een tonnetje ofzo mee weg, en weinig last gehad van de klep. Alleen als je op de snelweg halverwege omgedraaid gaat zitten pakt ie wind, voor de rest valt het allemaal wel mee. Wereld helmquote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:35 schreef mstx het volgende:
[..]
Oh toch wel.Maar nu je het zegt heb ik die op de beurs ook wel zien liggen. Leuk spul maar voor woon-werk leek me integraal wat praktischer, anders haalde ik die klep er waarschijnlijk toch vanaf ivm snelweg.
Ben de beurs voorbij gereden vandaag. Wel naast een TA geparkeerd vandaag bij de Ikeaquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:28 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Kijk, iemand die het begrijpt
Omfg die ga ik bestellenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:21 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Bij de zadelboer op het toilet
Roestbakken dat wel. Veel onderdelen zijn echt zo door geroest.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:47 schreef Dekatria het volgende:
Overigens stond bij de zadelboer (tevens motorsloop) ook nog zo'n ding:
[ afbeelding ]
Vet ding. Die kleurstelling
Je zit redelijk bij me in de regio maar ik heb helaas andere dingen te doen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:23 schreef Nero22 het volgende:
Wie heeft er morgen niks te doen en is in voor een klein ritje (omgeving Zuid-West Gelderland) met een n00bie?![]()
#durftevragen
Jammer maar helaas.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:50 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Je zit redelijk bij me in de regio maar ik heb helaas andere dingen te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's funny
But not ha-ha funny.
waar ligt; 'zuid-west Gelderland'?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:23 schreef Nero22 het volgende:
Wie heeft er morgen niks te doen en is in voor een klein ritje (omgeving Zuid-West Gelderland) met een n00bie?![]()
#durftevragen
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:54 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Jammer maar helaas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet niet of ik anders ja had gezegd, normaal ben ik voor zoiets wel te porren maar ik heb vandaag ook alweer 400km ww achter de rug en maandagochtend mag ik weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jouw woonplaats kan ik anders ook niet vinden op google mapsquote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
waar ligt; 'zuid-west Gelderland'?
In je profiel staat iets héél anders![]()
Vlak bij Yoooo!; is naast me buuf jeweetzquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:01 schreef Salatrel het volgende:
[..]
jouw woonplaats kan ik anders ook niet vinden op google maps
Hehe, dat was vorig jaar nog. Zit nu in Tiel.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
waar ligt; 'zuid-west Gelderland'?
In je profiel staat iets héél anders![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tussen Utrecht, Arnhem en Den Bosch.
[ Bericht 10% gewijzigd door Nero22 op 22-02-2014 20:22:32 ]It's funny
But not ha-ha funny.
moewerkenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:23 schreef Nero22 het volgende:
#durftevragen
Dat was de volgende optie, jaquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:30 schreef Erasmo het volgende:
Je kunt alvast de de Newbie-rit gaan voorrijden
O my.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:52 schreef Vrieskist het volgende:
Ik ben nog een pareltje tegengekomen op het parkeerterrein voor "motoren":
[ afbeelding ]
ik vond die goldwingcloon van BMW ook wel aardigquote:
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:17 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Hehe, dat was vorig jaar nog. Zit nu in Tiel.Tiel vinnik te ver, azzie nou in de regio Nijmegen had gezeten ofzo...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tussen Utrecht, Arnhem en Den Bosch.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
K1600gtl 34.500,-quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:24 schreef Maegrim het volgende:
R1200RT? begon bij de 20k ja... vond de MV agusta F4 vanaf 28k een stuk erger
Hebbie dat gratis ticket nog, Dekra?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:42 schreef Dekatria het volgende:
Da's ook de laatste keer dat ik tot 's morgens vroeg ga stappen voor de Motorbeursgratis ticket vergeten en ook nog inchecken met de trein waar dat niet hoeft.
Wel geslaagd dagje verders.
Pfff weer zo een hipster iemand een flamethrowerquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:50 schreef Dekatria het volgende:
Nu we het daar toch over hebben:
Je zal maar zoveel geld voor een cadeau overhebben
DMquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hebbie dat gratis ticket nog, Dekra?
Wauw.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:50 schreef Dekatria het volgende:
Vind het wel geinig. Doet me een beetje denken aan de BMW 328 hommage op de een of andere manier.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:11 schreef Dekatria het volgende:
Die LED streep in de koplamp is echt het slechtste idee van Ducati van de laatste jaren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's funny
But not ha-ha funny.
zag em liggen, verschrikkelijk dingquote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:14 schreef Daantke het volgende:
M'n broer en ik waren allebei positief verrast over de Schuberth J1, een lelijk ding maar hij combineert veiligheid van integraalhelm met het zicht van een jethelm en is nog net niet zo lelijk als een systeemhelm. Ze lagen er echter niet meer in de goede kleur en of maat, weet iemand alternatieven voor deze helm? Dus een jethelm met laag vizier en zo'n beugel erin. Hij wordt namelijk niet meer geproduceerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:50 schreef Dekatria het volgende:
[ Bericht 5% gewijzigd door Maegrim op 22-02-2014 22:27:59 ]
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:14 schreef Daantke het volgende:
M'n broer en ik waren allebei positief verrast over de Schuberth J1, een lelijk ding maar hij combineert veiligheid van integraalhelm met het zicht van een jethelm en is nog net niet zo lelijk als een systeemhelm.
Lol, dat gedrocht is nog 100x lelijker dan een gemiddelde systeemhelm.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:14 schreef Daantke het volgende:
M'n broer en ik waren allebei positief verrast over de Schuberth J1, een lelijk ding maar hij combineert veiligheid van integraalhelm met het zicht van een jethelm en is nog net niet zo lelijk als een systeemhelm.
Die hebben denk ik nog nooit met -10/15 gereden systeem helm heerlijk man colletje even omhoog trekken tussen de wangen, klep dicht gaan met die banaan,quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:20 schreef Salatrel het volgende:
Wat is er nou weer lelijk aan een systeem helm?
Had een integraal maar heb gelest met systeem, en miste het soms wel om lekker met de klep open te rijden. Maar ja, ff in die winkel kijken of er nog andere maten zijn, en anders gewoon een systeemhelm zoeken.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:52 schreef Dekatria het volgende:
Ik heb eigenlijk enkel langere tijd met dat ding open gereden toen het echt kneiterwarm werd van de zomer. Voor de rest gewoon dicht.
Die komt er bij mij ook nogquote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:08 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Wauw.![]()
En ach, het lijkt er wel een beetje op dat elke kind een auto krijgt van hun oude man.
Als ik ooit (_!) eens geld overhoud en mijn pa is zo gek om eens aan motorrijden te beginnen koop ik een Ducati Diavel voor hem. Dat was de enige motor op de beurs waarvan hij zei: "Wauw...". Hij moest er ook per se op gaan zitten.
[ afbeelding ]
Gewoon terugschroeven dan.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:31 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Die komt er bij mij ook nog
Zag hem voor het eerst in Wolverine 3D.
Wilde hem gelijk hebben..
Maar zal eerst keurig een beginnersbrommertje aanschaffen hoor...
Dat hoeft niet, ik heb gelukkig geen last van dat geneuzelquote:
Aangepast. Je kan zo echt een wout worden, met het altijd denken in zwart of wit, en je eigen mening als feit zienquote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:11 schreef Dekatria het volgende:
Ik vind die LED streep in de koplamp echt het slechtste idee van Ducati van de laatste jaren.
Al enig idee wat het zal worden?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:31 schreef ManageTheAnger het volgende:
Maar zal eerst keurig een beginnersbrommertje aanschaffen hoor...
Werkelijk ja? Dat was zo'n beetje de lelijkste motor op heel die beursquote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:08 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Wauw.![]()
En ach, het lijkt er wel een beetje op dat elke kind een auto krijgt van hun oude man.
Als ik ooit (_!) eens geld overhoud en mijn pa is zo gek om eens aan motorrijden te beginnen koop ik een Ducati Diavel voor hem. Dat was de enige motor op de beurs waarvan hij zei: "Wauw...". Hij moest er ook per se op gaan zitten.
[ afbeelding ]
Niet zo bijdehand he, anders schrijf ik een prentquote:Op zondag 23 februari 2014 10:02 schreef KneusTeun het volgende:
Aangepast. Je kan zo echt een wout worden, met het altijd denken in zwart of wit, en je eigen mening als feit zien
en fixed!quote:Op zondag 23 februari 2014 10:09 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Werkelijk ja? Ik vond dat zo'n beetje de lelijkste motor op heel die beurs
quote:Op zondag 23 februari 2014 10:28 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
en fixed!
weer een wout
Vind het zelf ook niet een mooie brommer overigens.
Die verlengde Öhlins-MSX kwam anders aardig in de buurt hoor.quote:Op zondag 23 februari 2014 10:09 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Werkelijk ja? Dat was zo'n beetje de lelijkste motor op heel die beurs
Die vond ik op zich nog wel wat hebben.quote:Op zondag 23 februari 2014 10:30 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Die verlengde Öhlins-MSX kwam anders aardig in de buurt hoor.
tis lekker weer buitenquote:Op zondag 23 februari 2014 11:27 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Die vond ik op zich nog wel wat hebben.
Over Öhlins gesprokenben weer onderweg naar de motor, even kijken of de lak op de voorvork goed gelukt is. Dan verder met de tank opschuren en plamuren, overbodige zaken van het frame af slijpen en de kabelboom van nieuwe isolatie voorzien
Je riep heel hard boe in de helm?quote:Op zondag 23 februari 2014 13:42 schreef Nero22 het volgende:
Vandaag toch nog een stukje gereden met mjan. Was leuk om eens met iemand samen te rijden.Samen hebben we de Maasdijk afgereden vanuit Den Bosch en ik ben toen later weer overgestoken naar de goede kant van de rivier. Ook weer een stuk dijk gepakt. Sturen gaat steeds beter. Nog wel een keertje mezelf laten schrikken.
quote:
quote:Op zondag 23 februari 2014 13:53 schreef Anne het volgende:
[..]
Hij zag de weerspiegeling van zichzelf in zijn vizier.
Ik moet eerlijk toegeven dat de vangrail hier soms opeens ook wel erg dichtbij komt.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:53 schreef Nero22 het volgende:
[..]
[..]![]()
Nee, ik reed weer eens bijna de bocht uit. Ook echt na zo'n matrix bord: "U rijdt te snel"
Ja,quote:
Het was lekker weer, en dus idd best druk.. allemaal zwaaien natuurlijk; helemaal blijquote:Op zondag 23 februari 2014 15:56 schreef Salatrel het volgende:
Zo heeft er iemand een blik mooiweerrijders opengetrokken? Zoveel motoren ben ik al maanden niet meer tegen gekomen op weg naar werk
Net ook een heel vrolijk duo dat zelfs op de snelweg ging zwaaien terwijl ik aan de overkant reedquote:Op zondag 23 februari 2014 16:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Het was lekker weer, en dus idd best druk.. allemaal zwaaien natuurlijk; helemaal blij [ afbeelding ]
Zwaaien op de snelweg is eng.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:47 schreef mjan het volgende:
[..]
Net ook een heel vrolijk duo dat zelfs op de snelweg ging zwaaien terwijl ik aan de overkant reed
gaaf ding idd. Typische opvolger voor de Soes.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:08 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Wauw.![]()
[ afbeelding ]
Echt hequote:Op zondag 23 februari 2014 15:56 schreef Salatrel het volgende:
Zo heeft er iemand een blik mooiweerrijders opengetrokken? Zoveel motoren ben ik al maanden niet meer tegen gekomen op weg naar werk
Dit zei ook altijd tot je niet meer hoeft te rijden vboor werk etcquote:Op zondag 23 februari 2014 15:56 schreef Salatrel het volgende:
ik niet begrijpquote:Op zondag 23 februari 2014 19:10 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dit zei ook altijd tot je niet meer hoeft te rijden vboor werk etc
Dat zei ik ook altijdquote:
ik hoefde nooit want ik had ook een auto. Die heb ik vorig jaar verkocht omdat ik toch altijd op de motor gingquote:Op zondag 23 februari 2014 19:28 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat zei ik ook altijdTot het niet meer hoeft dan wacht je wel tot het wat beter weer is
Chinees eten en typen gaat niet
Mee eens, veel kleding en wat dure tweedehands motorenquote:Op zondag 23 februari 2014 19:32 schreef densmee het volgende:
Vandaag ook in Utrecht geweest, het viel mij wat tegen. Veel handschoenen helmen en pakken. Wel een paar leuke allroad reizen bekeken, voor volgend jaar misschien
Oke dan, nooit gehad een auto, nam die van me pa wel mee.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:20 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik hoefde nooit want ik had ook een auto. Die heb ik vorig jaar verkocht omdat ik toch altijd op de motor ging
idd, de dag dat ik mijn 1e lease auto kreeg was de dag dat de motor de stalling in ging. Dat half jaar tussendoor zonder leasebak meer km's gemaakt dan in de 4 jaar ervoorquote:Op zondag 23 februari 2014 19:10 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dit zei ook altijd tot je niet meer hoeft te rijden vboor werk etc
Je bedoeld de GSX 650F.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:18 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ja,
Ik wil nog steeds erg graag op die kawasaki Z750 een proefrit maken, maar dan wel één met een ruitje erop aangezien ik hem ook voor woon-werk wil gebruiken.
De Suzuki GSF 650 S(a?) ook. Dit omdat deze motor meer toer-achtig is, dat handiger is met bagage en dergelijke en deze meer comfort schijnt te bieden tijdens de rit.
De prijs van deze motor staat mij ook erg aan (bouwjaar/kilometerstand)
Fuel consumption is ook beter op die motor.
Tevens, vind ik een gear indicator ook wel verdomd handig.
Suzuki GSF 650 S Is de sport uitvoering van de Bandit toch? Is ook een soort tourmotor.quote:Op maandag 24 februari 2014 08:09 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Je bedoeld de GSX 650F.
Fijne motor, rij hem zelf ook.
quote:
quote:Op maandag 24 februari 2014 02:23 schreef punkmuis het volgende:
Groeten uit Finland. Sneeuw, regen, ijs en kou. Eerste motor moet nog gespot worden.
Mooie motor heeft iequote:
Weinig aanbiedingen inderdaad, nog wel heel goedkoop een doorwaai-jas kunnen scoren.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:57 schreef Sounddragon het volgende:
Nee ik bedoel toch echt de GSF 650 S(a)quote:Op maandag 24 februari 2014 08:09 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Je bedoeld de GSX 650F.
Fijne motor, rij hem zelf ook.
Klopt, met windscherm en kleine windkuip voor? (noem je dat zo?quote:Op maandag 24 februari 2014 08:28 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Suzuki GSF 650 S Is de sport uitvoering van de Bandit toch? Is ook een soort tourmotor.
Mijn jas is standaard een doorwaai jas als ik alles eruit haalquote:Op maandag 24 februari 2014 11:58 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Weinig aanbiedingen inderdaad, nog wel heel goedkoop een doorwaai-jas kunnen scoren.
Kan jij daar aan zien welke motor dat is?quote:
Suomy jas, in de uit-uit-uitverkoopquote:Op maandag 24 februari 2014 13:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mijn jas is standaard een doorwaai jas als ik alles eruit haal![]()
Hebbie gekauft dan?
Bouwjaar? Bandits in de GSF serie worden al een hele tijd niet meer gemaakt. Sinds vorig jaar weer, maar dan in de GSR serie.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:10 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Nee ik bedoel toch echt de GSF 650 S(a)
[..]
Klopt, met windscherm en kleine windkuip voor? (noem je dat zo?)
Ah, voor een geeltje kun je je geen buil vallen idd.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:34 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Suomy jas, in de uit-uit-uitverkoop
25e
Beetje als deze, kan de echte zo snel niet vinden
[ afbeelding ]
bijv:quote:Op maandag 24 februari 2014 13:35 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Bouwjaar? Bandits in de GSF serie worden al een hele tijd niet meer gemaakt. Sinds vorig jaar weer, maar dan in de GSR serie.
Sinds wanneer heb jij een allroad? of heb ik ergens iets gemist?quote:Op zondag 23 februari 2014 19:32 schreef densmee het volgende:
Vandaag ook in Utrecht geweest, het viel mij wat tegen. Veel handschoenen helmen en pakken. Wel een paar leuke allroad reizen bekeken, voor volgend jaar misschien
Dat is een SV650S uit 2005-2008quote:Op maandag 24 februari 2014 13:33 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Kan jij daar aan zien welke motor dat is?
Hoequote:
Als je er 2 jaar lang dagelijks zo tegenaan kijkt onthoud je wel hoe die er uit zietquote:
Bijzonderquote:
Dat zijn ze dan allemaal op die pagina?quote:Op maandag 24 februari 2014 13:44 schreef BlackLining het volgende:
[..]
BijzonderBandit was in 2010 niet eens in productie. Zal wel een import fietsje zijn. Is in ieder geval een Mark III, productie tussen 2005 en 2009 meen ik.
Prima dingen hoor, alleen de naam Bandit een beetje onwaardig met die waterkoker in het vooronder, maar het zijn verder nog steeds prima machines.
2014 model is wel veel mooier
Beetje te doen of valt het tegen?quote:Op maandag 24 februari 2014 02:23 schreef punkmuis het volgende:
Groeten uit Finland. Sneeuw, regen, ijs en kou. Eerste motor moet nog gespot worden.
groeten terugquote:Op maandag 24 februari 2014 02:23 schreef punkmuis het volgende:
Moet nog ff me bougies poetsen.... dan kan ik als het goed is weer mee.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:55 schreef Gummiebeer het volgende:
Vandaag effe lekker door de bagger gegaan, was mooi weer voor.
Vergeet de vonkjes niet bij te vullen.quote:Op maandag 24 februari 2014 15:38 schreef KneusTeun het volgende:
Moet nog ff me bougies poetsen.... dan kan ik als het goed is weer mee.
en helemaal aftoppen hequote:Op maandag 24 februari 2014 15:44 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Vergeet de vonkjes niet bij te vullen.
Inderdaad, dan laat ik het niet hangen.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ah, voor een geeltje kun je je geen buil vallen idd.
Ja lucifer kopjes allesquote:Op maandag 24 februari 2014 15:44 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Vergeet de vonkjes niet bij te vullen.
Ik heb een leuken paadje gevonden dus laat maar es weten wanneer die bougievonkjes klaar zijn.quote:Op maandag 24 februari 2014 15:38 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Moet nog ff me bougies poetsen.... dan kan ik als het goed is weer mee.
Aah, ik zie het al. Onbalans. 1 kant wil sneller en dat los je niet op met gewichtjes.quote:Op maandag 24 februari 2014 16:52 schreef pindaplukker het volgende:
Hate it or love it, zojuist een stuk van mijn velg gewrapt en bestickerd
[ afbeelding ]
Ja zal me best doen, moet bij de S10 alleen eerst de radiateur er half af.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:05 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik heb een leuken paadje gevonden dus laat maar es weten wanneer die bougievonkjes klaar zijn.
Kan nooit zo'n geklooi zijn als met een Alpquote:Op maandag 24 februari 2014 17:25 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja zal me best doen, moet bij de S10 alleen eerst de radiateur er half af.
Eigenlijk moet je de tank eraf slopen en de carbs ofzo. Maar blijkbaar is de tip om de radiateur eraf te halen goud en scheeld het een hoop werk. Vraag me nu alleen af of ik beter ff nieuwe bougies kan bestellen, of ff staalborsteltje.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:26 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Kan nooit zo'n geklooi zijn als met een Alp
Hoelang hebben ze erin gezeten dan? Mijne zitten nu ongeveer 20k erin en ze vonken nog goed.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:27 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je de tank eraf slopen en de carbs ofzo. Maar blijkbaar is de tip om de radiateur eraf te halen goud en scheeld het een hoop werk. Vraag me nu alleen af of ik beter ff nieuwe bougies kan bestellen, of ff staalborsteltje.
Geen idee, was al toen ik kochtquote:Op maandag 24 februari 2014 17:31 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Hoelang hebben ze erin gezeten dan? Mijne zitten nu ongeveer 20k erin en ze vonken nog goed.
Als je ze sinds aankoop nog niet hebt vernieuwd, dan zou ik het zeker ff doen.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:27 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je de tank eraf slopen en de carbs ofzo. Maar blijkbaar is de tip om de radiateur eraf te halen goud en scheeld het een hoop werk. Vraag me nu alleen af of ik beter ff nieuwe bougies kan bestellen, of ff staalborsteltje.
Dan toch maar vervangen, net wat Deka zegt. Je hebt toch maar 2 bougies(?) dus goedkoop.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:34 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Geen idee, was al toen ik kocht![]()
Vonkte ook nog goed, maar tijdens mijn minor afgelopen tijd was het druk en geen tijd gehad om de motor te starten, na maandje in de kou te staan laatst proberen te starten, en is de ontsteking denk ik fucked want hij knalt
Knallen?quote:Op maandag 24 februari 2014 17:34 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Geen idee, was al toen ik kocht![]()
Vonkte ook nog goed, maar tijdens mijn minor afgelopen tijd was het druk en geen tijd gehad om de motor te starten, na maandje in de kou te staan laatst proberen te starten, en is de ontsteking denk ik fucked want hij knalt
quote:Op maandag 24 februari 2014 13:59 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dat zijn ze dan allemaal op die pagina?
Waarschijnlijk is jouw definitie van de bandit een naked zonder scherm uit de jaren voor 2000....
Daarnaast kan het nog zo zijn dat een model uit 2009 pas in 2010 op kenteken is gezet.
http://www.motoroccasion.(...)50-s-bandit-abs.html
2011 model
"GSF650S with 656 cc (manufactured since 2005)"
Nee schijnt bekend probleem te zijn. Dus komt hopelijk helemaal goed.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:49 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Knallen?
Ff carbs open maken en de sproeiers doorblazen. Staat gewoon te arm, waarschijnlijk iets van benzine bezinksel in gekomen.
Verzuipen dus, kort gezegd?quote:Op maandag 24 februari 2014 17:53 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nee schijnt bekend probleem te zijn. Dus komt hopelijk helemaal goed.
Edit: schijnt dat als je net te lage spanning hebt na lange tijd stil staan de bougies vettig?! of iets dergelijk worden als je start. Slechte vonk. Als ie dan wel keer vonkt dan boem ontploffen de gassen.
De benzine die niet verbrand komt in je uitlaat als de motor toch uitslaat zorgen de warme uitlaat gassen ervoor dat de benzine die niet verbrand is wordt ontstokenquote:Op maandag 24 februari 2014 17:53 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nee schijnt bekend probleem te zijn. Dus komt hopelijk helemaal goed.
Edit: schijnt dat als je net te lage spanning hebt na lange tijd stil staan de bougies vettig?! of iets dergelijk worden als je start. Slechte vonk. Als ie dan wel keer vonkt dan boem ontploffen de gassen.
Ook dat is weer jouw mening.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:51 schreef BlackLining het volgende:
[..]![]()
Mijn definitie van Bandit is simpelweg een motor die door Suzuki zo genoemd is.
En inderdaad, echte Bandits zijn naked, hebben een oliegekoeld SACS blol en zijn in 2002 uit productie gehaald. Maar de volgende modellen delen ook die naam. Zijn alleen nepperts.
Je hoeft trouwens niet zo aangebrand te doen. Er is niks mis met een import fiets of een met een later kenteken. Ik heb ook een Duitse importfiets.
ik heb een XR 600, maar dat is een enduro.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij een allroad? of heb ik ergens iets gemist?
Nee hoor, is een feitquote:Op maandag 24 februari 2014 18:41 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ook dat is weer jouw mening.
Voor een leek als mij, maakt het allemaal niet uit wat wel of niet geclassificeerd wordt als "echt".
Beetje hoog motor-forum gehalte krijg je dan als je onderscheid gaat maken tussen de enige echte en de "nepperts".
Dat is de reden dat ik zo aangebrand ben ;-)
Dat weet je als je ze eruit hebt.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:27 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ging je de remklauwen nu rood spuiten, ja toch? Remt'ie snellerquote:Op maandag 24 februari 2014 19:26 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nee hoor, is een feitnet zoals dat rode motoren sneller zijn
'Staat' niet te arm, maar er is idd wel iets mis met het mengsel door vervuiling of vocht ofzo in de carbsquote:Op maandag 24 februari 2014 17:49 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Knallen?
Ff carbs open maken en de sproeiers doorblazen. Staat gewoon te arm, waarschijnlijk iets van benzine bezinksel in gekomen.
Mm stimmt, bedoelde inderdaad dat er één en ander (deels) verstopt is waardoor het mengsel armer wordt. Hoeft inderdaad niks mis te zijn met de gebruikte afstelling opzich.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
'Staat' niet te arm, maar er is idd wel iets mis met het mengsel door vervuiling of vocht ofzo in de carbs
Laat em man, hij probeert alleen zijn ouwe barrel te classificeren als de enige ektequote:Op maandag 24 februari 2014 18:41 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ook dat is weer jouw mening.
Voor een leek als mij, maakt het allemaal niet uit wat wel of niet geclassificeerd wordt als "echt".
Beetje hoog motor-forum gehalte krijg je dan als je onderscheid gaat maken tussen de enige echte en de "nepperts".
Dat is de reden dat ik zo aangebrand ben ;-)
Ik zou hem op mijn eigen motor willen doen als ik er eentje had die dat kon. Gewoon, omdat het kanquote:Op maandag 24 februari 2014 19:02 schreef densmee het volgende:
[..]
ik heb een XR 600, maar dat is een enduro.
Maar het is ook meer off road reizen.
en het is zo dat je op veel reizen een motor van daar krijgt
we zijn met een paar man hier naar aan het kijken
trailblazers-pro.com
met de xr die kant op is nogal een klote eind, en met het vliegtuig wordt ook aardig prijzig.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik zou hem op mijn eigen motor willen doen als ik er eentje had die dat kon. Gewoon, omdat het kan
Alleen waren het in dit geval vooral overheden die liepen te janken over de uitstoot van SACS blokken, en niet Suzuki zelfquote:Op maandag 24 februari 2014 19:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Laat em man, hij probeert alleen zijn ouwe barrel te classificeren als de enige ekteIn die-hard-ik-rijd-al-25-jaar-Bandit-land zullen er best adepten zijn die oliekoeling iets heel geweldigs vinden, maar als Mr. Soe-s-oeki het zelf niet beter vond om er een waterkoker van te maken zou het niet veranderd zijn lijkt me
![]()
De enige ekte Africa Twin is ook die antieke RD01 met 650cc ipv de bazenversie die ik reed met 750cc; lekker belangrijk
Ik niet in elk geval. Zit niet echt een voordeel aan wat mij betreft.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:42 schreef Scheringa het volgende:
Ik vraag mij af, hoeveel van jullie zijn lid van de KNMV?
Zijn er daadwerkelijk voordelen aan het lidmaatschap, of valt het allemaal wel mee?
Goed zo, als je een beetje opschiet kun je nog mee in de vrolijke lenteoptochten op zondag, lekker zwaaienquote:Op dinsdag 25 februari 2014 00:24 schreef vincm het volgende:
Afgelopen jaar een beetje gelest, in Juni AVB gehaald, maar daarna door een verhuizing niet meer verder gegaan met lessen. Morgen (eindelijk) theorie-examen doen en dan maar snel even lessen voor AVD
Anne wás lid.. op de beurs stonden ze te hosselen, Anne d'r commentaar; "geen toegevoegde waarde"quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:42 schreef Scheringa het volgende:
Zijn er daadwerkelijk voordelen aan het lidmaatschap, of valt het allemaal wel mee?
Oh en afgelopen zondag een motorpak gescoord op de beurs voor ruim de helft van de prijs
Volgende week afrijden en dan hopelijk snel een motor scoren!
Da's datzelfde ding als wat je eerder postte volgens mij, servicecontract tijdens rally's tegen meerprijs.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:04 schreef Dekatria het volgende:
Leuk fietsje tegen een aardige prijs.
Hans Van wijk zoetermeerquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:26 schreef Den_Haag het volgende:
Binnenkort de motor maar eens wegbrengen voor een servicebeurt. Zelf er gewoon geen tijd voor. Iemand nog adrestips?
En nu hebben ze jequote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:16 schreef Sloggi het volgende:
Ik ben wel lid van de KNMV, ik kreeg een mail dat ik voor 20,- lid kon worden en kreeg er een gratis kaart voor de motorbeurs bij.
Mja, dan zou ik het wel doen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:16 schreef Sloggi het volgende:
Ik ben wel lid van de KNMV, ik kreeg een mail dat ik voor 20,- lid kon worden en kreeg er een gratis kaart voor de motorbeurs bij.
Welk ding? Dat van Speedmouse?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's datzelfde ding als wat je eerder postte volgens mij, servicecontract tijdens rally's tegen meerprijs.
Ben lid, maar voor de pechservice. Ohja en ik heb er een verzekering lopen van een 125cc'tje.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:42 schreef Scheringa het volgende:
tja de pechservice krijg ik van de ANWB al in heel europa. de verzekering was zelfs met ledenkorting duurder als bij univé zeker als je bekijkt dat ze op een gegeven moment de premie gingen verhogen ipv verlagen omdat ik niet geclaimd had.....quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:19 schreef JK het volgende:
[..]
Ben lid, maar voor de pechservice. Ohja en ik heb er een verzekering lopen van een 125cc'tje.
KNMV geeft mooie gala's van je centen, dat dan weer wel. Eerst had je ook autopechhulp er gratis bij, nu niet meer. Daar werd laatst dat gala van betaald.
Univéquote:Op woensdag 26 februari 2014 01:28 schreef Salatrel het volgende:
[..]
tja de pechservice krijg ik van de ANWB al in heel europa. de verzekering was zelfs met ledenkorting duurder als bij univé zeker als je bekijkt dat ze op een gegeven moment de premie gingen verhogen ipv verlagen omdat ik niet geclaimd had.....
Moet het goed, of moet het perfect?quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:40 schreef ErkendFokker het volgende:
Weet iemand in het noorden van het land een plek waar ik mijn carbs van de gs500 goedkoop kan laten afstellen? Hij loopt net niet lekker nu (houdt eerst een halve seconde in en gaat daarna pas "als de bliksem") Moet eigenlijk alleen een afr meter hebben en dan moet ik het toch goed kunnen afstellen?
Of met een colortune bougie? (afr meter is wel beter)
Dan nog even de carbs synchroniseren en dan moet het goed zijn
de onderste moet je achter het contactslot zetten. dat is er denk ik voor dat ie de accu niet leegtrekt als de motor niet loopt.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:37 schreef Sloggi het volgende:
Ik heb totaal geen verstand van elektronica, dus ik vraag het hier maar even. Kan ik de twee onderstaande dingen gewoon aansluiten op mijn accu? Ik zal hem toch alleen maar gebruiken voor USB, maar bij de tweede staat het volgende: IMPORTANT: Only connect to switched ignition positive and use a 3A fuse.
http://www.louis.de/_3093(...)gr&artnr_gr=10032955
http://www.louis.de/_3093(...)gr&artnr_gr=10032977
Alternatieven zijn natuurlijk welkom.
Merk je nog verschil met lopen nu ze er uit zijn?quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:14 schreef Daantke het volgende:
[ afbeelding ]
Deze jongens vandaag weg laten halen
Je allebei recht op de accu zetten. Zijn dezelfde dingen, maar met iets andere waarschuwings labels op.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:41 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
de onderste moet je achter het contactslot zetten. dat is er denk ik voor dat ie de accu niet leegtrekt als de motor niet loopt.
De bovenste kun je rechtstreeks achter de accu zetten. ik zou er wel een zekering tussen zetten.
Zit er niet al een zekering in dat ding?quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:41 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
de onderste moet je achter het contactslot zetten. dat is er denk ik voor dat ie de accu niet leegtrekt als de motor niet loopt.
De bovenste kun je rechtstreeks achter de accu zetten. ik zou er wel een zekering tussen zetten.
Als er niks in de lader zit trekt 'ie de accu toch ook niet leeg?quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:45 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Je allebei recht op de accu zetten. Zijn dezelfde dingen, maar met iets andere waarschuwings labels op.
Het is altijd verstandig zo'n ding achter het contact te schakelen tenzij je ook stroom nodig hebt als je geen contact maakt maar dan kan zo niet echt een toepassing voor bedenken.
Een zekering moet je er altijd tussen zetten.
er stond wel iets tussen dat er een zekering bij zat. maar ik zou sowieso het ding afgezekerd willen hebbenquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:46 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Zit er niet al een zekering in dat ding?
maar zal die usb-trafo niet stilletjes aan de accu leegtrekken? ook als er niks in zit?quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:45 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Je allebei recht op de accu zetten. Zijn dezelfde dingen, maar met iets andere waarschuwings labels op.
Het is altijd verstandig zo'n ding achter het contact te schakelen tenzij je ook stroom nodig hebt als je geen contact maakt maar dan kan zo niet echt een toepassing voor bedenken.
Een zekering moet je er altijd tussen zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |