Hehe, bij ons is de rolverdeling dus precies omgekeerdquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:29 schreef Anne het volgende:
[..]
Uhuh. Jij op de motor en ik met de auto.
En jij dan een hele hoop zooi kopen, die IK dan met de auto mee terug mag nemen.
Goed plan om op de motor te gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's funny
But not ha-ha funny.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:37 schreef Nero22 het volgende:
Of gewoon met de trein die voor de deur van de Jaarbeurs stopt.neehoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:37 schreef Nero22 het volgende:
Of gewoon met de trein die voor de deur van de Jaarbeurs stopt.Met de snelste treinverbinding ben ik sowieso al 3 uur onderwegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
Dan is het niet zo sjiek nee, en waarschijnlijk nog hartstikke duur ook.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:44 schreef mjan het volgende:
[..]
Met de snelste treinverbinding ben ik sowieso al 3 uur onderweg
29 euro incl entree voor de beursquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:53 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Dan is het niet zo sjiek nee, en waarschijnlijk nog hartstikke duur ook.
Was KT idd.quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:59 schreef Daantke het volgende:
Had iemand nou nog interesse in de Laser uitlaat van mijn TA? KT geloof ik?
quote:
Kwam deze ook al tegen op motormeuk, hachelijk momentje inderdaad!quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:50 schreef mstx het volgende:
Nou zo ziet het er dus uit als er een auto op je afkomt, gelukkig reed er bij deze meneer een bus voor
Wat wil je nou met een E-keur Laser?quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:51 schreef KneusTeun het volgende:
motorbeurs too much bmw rijders rondom
Bmw stand wou me de nine-T aansmeren.
Voor de rest was wel wat minder dan vorig jaar, wel lekker rustig.
Ja die laser was die e-keur?
Is het zo erg ja? Ik ben de afgelopen jaren met de trein gegaan maar ga nu met de auto. We kunnen 'm dus beter niet bij de Jaarbeurs neerzetten?quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Half uurtje, tops![]()
![]()
Ik ging vroegah ook altijd op de motor, maar vanuit Limburg is dat ook wat minder aantrekkelijk, dus de laatste 2 jaar maar met de autow, maar dan heb je het laatste half uur standaard de schurft er op in omdat je in de freakin' rij staat vanaf de snelweg terwijl de motoren je links en rechts lekker voorbij tuffen
bij maarseveenseplassen, ideaal. Vandaag werkte het perfect en gratisch dus Hollands goedquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:06 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Is het zo erg ja? Ik ben de afgelopen jaren met de trein gegaan maar ga nu met de auto. We kunnen 'm dus beter niet bij de Jaarbeurs neerzetten?
gewoon gas durven geven in Duutslandquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:05 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Wat wil je nou met een E-keur Laser?
Dat is aan de verkeerde kant van Utrecht voor ons, P+R is beter.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:07 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
bij maarseveenseplassen, ideaal. Vandaag werkte het perfect en gratisch dus Hollands goed
Oja..quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:07 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
gewoon gas durven geven in Duutsland
Je kon hem er vandaag makkelijk kwijt (de auto)quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:06 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Is het zo erg ja? Ik ben de afgelopen jaren met de trein gegaan maar ga nu met de auto. We kunnen 'm dus beter niet bij de Jaarbeurs neerzetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |