abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 februari 2014 @ 17:34:34 #251
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_137096527
quote:
7s.gif Op maandag 24 februari 2014 17:31 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Hoelang hebben ze erin gezeten dan? Mijne zitten nu ongeveer 20k erin en ze vonken nog goed.
Geen idee, was al toen ik kocht :?
Vonkte ook nog goed, maar tijdens mijn minor afgelopen tijd was het druk en geen tijd gehad om de motor te starten, na maandje in de kou te staan laatst proberen te starten, en is de ontsteking denk ik fucked want hij knalt :(
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  maandag 24 februari 2014 @ 17:38:10 #252
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_137096648
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 17:27 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Eigenlijk moet je de tank eraf slopen en de carbs ofzo. Maar blijkbaar is de tip om de radiateur eraf te halen goud en scheeld het een hoop werk. Vraag me nu alleen af of ik beter ff nieuwe bougies kan bestellen, of ff staalborsteltje.
Als je ze sinds aankoop nog niet hebt vernieuwd, dan zou ik het zeker ff doen.
pi_137096756
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 17:34 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Vonkte ook nog goed, maar tijdens mijn minor afgelopen tijd was het druk en geen tijd gehad om de motor te starten, na maandje in de kou te staan laatst proberen te starten, en is de ontsteking denk ik fucked want hij knalt :(
Dan toch maar vervangen, net wat Deka zegt. Je hebt toch maar 2 bougies(?) dus goedkoop. ;)
pi_137097008
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 17:34 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Knallen?

Ff carbs open maken en de sproeiers doorblazen. Staat gewoon te arm, waarschijnlijk iets van benzine bezinksel in gekomen.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_137097098
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 13:59 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Dat zijn ze dan allemaal op die pagina? :')

Waarschijnlijk is jouw definitie van de bandit een naked zonder scherm uit de jaren voor 2000....

Daarnaast kan het nog zo zijn dat een model uit 2009 pas in 2010 op kenteken is gezet.

http://www.motoroccasion.(...)50-s-bandit-abs.html
2011 model

"GSF650S with 656 cc (manufactured since 2005)"
:')

Mijn definitie van Bandit is simpelweg een motor die door Suzuki zo genoemd is.

En inderdaad, echte Bandits zijn naked, hebben een oliegekoeld SACS blol en zijn in 2002 uit productie gehaald. Maar de volgende modellen delen ook die naam. Zijn alleen nepperts.

Je hoeft trouwens niet zo aangebrand te doen. Er is niks mis met een import fiets of een met een later kenteken. Ik heb ook een Duitse importfiets.

[ Bericht 3% gewijzigd door BlackLining op 24-02-2014 18:00:14 ]
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  maandag 24 februari 2014 @ 17:53:17 #256
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_137097135
quote:
1s.gif Op maandag 24 februari 2014 17:49 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Knallen?

Ff carbs open maken en de sproeiers doorblazen. Staat gewoon te arm, waarschijnlijk iets van benzine bezinksel in gekomen.
Nee schijnt bekend probleem te zijn. Dus komt hopelijk helemaal goed.

Edit: schijnt dat als je net te lage spanning hebt na lange tijd stil staan de bougies vettig?! of iets dergelijk worden als je start. Slechte vonk. Als ie dan wel keer vonkt dan boem ontploffen de gassen.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_137097281
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 17:53 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Edit: schijnt dat als je net te lage spanning hebt na lange tijd stil staan de bougies vettig?! of iets dergelijk worden als je start. Slechte vonk. Als ie dan wel keer vonkt dan boem ontploffen de gassen.
Verzuipen dus, kort gezegd? :+

Kan me niet voorstellen dat ie daarvan gaat knallen. Maar bougies verwisselen kan nooit kwaad na onbekende tijd. Gaat ie hooguit rustiger van lopen. Overigens zegt een vonk buiten de cilinder niet veel over de vonk binnen de cilinder, in verband met luchtdruk, elektrische geleiding van gassen, etc.
pi_137097705
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 17:53 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

De benzine die niet verbrand komt in je uitlaat als de motor toch uitslaat zorgen de warme uitlaat gassen ervoor dat de benzine die niet verbrand is wordt ontstoken
  maandag 24 februari 2014 @ 18:41:01 #259
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_137098580
quote:
1s.gif Op maandag 24 februari 2014 17:51 schreef BlackLining het volgende:

[..]

:')

Mijn definitie van Bandit is simpelweg een motor die door Suzuki zo genoemd is.

En inderdaad, echte Bandits zijn naked, hebben een oliegekoeld SACS blol en zijn in 2002 uit productie gehaald. Maar de volgende modellen delen ook die naam. Zijn alleen nepperts.

Je hoeft trouwens niet zo aangebrand te doen. Er is niks mis met een import fiets of een met een later kenteken. Ik heb ook een Duitse importfiets.
Ook dat is weer jouw mening.
Voor een leek als mij, maakt het allemaal niet uit wat wel of niet geclassificeerd wordt als "echt".
Beetje hoog motor-forum gehalte krijg je dan als je onderscheid gaat maken tussen de enige echte en de "nepperts".

Dat is de reden dat ik zo aangebrand ben ;-)
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_137099397
quote:
5s.gif Op maandag 24 februari 2014 13:40 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Sinds wanneer heb jij een allroad? of heb ik ergens iets gemist? :+
ik heb een XR 600, maar dat is een enduro.
Maar het is ook meer off road reizen.
en het is zo dat je op veel reizen een motor van daar krijgt
we zijn met een paar man hier naar aan het kijken
trailblazers-pro.com
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
pi_137100540
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 18:41 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Voor een leek als mij, maakt het allemaal niet uit wat wel of niet geclassificeerd wordt als "echt".
Beetje hoog motor-forum gehalte krijg je dan als je onderscheid gaat maken tussen de enige echte en de "nepperts".

Nee hoor, is een feit :Y net zoals dat rode motoren sneller zijn :*
  maandag 24 februari 2014 @ 19:28:49 #262
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_137100633
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 17:27 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Eigenlijk moet je de tank eraf slopen en de carbs ofzo. Maar blijkbaar is de tip om de radiateur eraf te halen goud en scheeld het een hoop werk. Vraag me nu alleen af of ik beter ff nieuwe bougies kan bestellen, of ff staalborsteltje.
Dat weet je als je ze eruit hebt.

Persoonlijk zou ik niet de krentenkakker uithangen en er gewoon nieuwe in zetten, want je kunt ellende aan je pitjes niet altijd zien ;)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 24 februari 2014 @ 19:28:54 #263
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_137100634
quote:
1s.gif Op maandag 24 februari 2014 19:26 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Nee hoor, is een feit :Y net zoals dat rode motoren sneller zijn :*
Ging je de remklauwen nu rood spuiten, ja toch? Remt'ie sneller :Y)
  maandag 24 februari 2014 @ 19:32:27 #264
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_137100822
quote:
1s.gif Op maandag 24 februari 2014 17:49 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Knallen?

'Staat' niet te arm, maar er is idd wel iets mis met het mengsel door vervuiling of vocht ofzo in de carbs :Y
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_137101025
quote:
14s.gif Op maandag 24 februari 2014 19:32 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

'Staat' niet te arm, maar er is idd wel iets mis met het mengsel door vervuiling of vocht ofzo in de carbs :Y
Mm stimmt, bedoelde inderdaad dat er één en ander (deels) verstopt is waardoor het mengsel armer wordt. Hoeft inderdaad niks mis te zijn met de gebruikte afstelling opzich. :)

Dat klapperen is wel vet trouwens. Hard rijden, paar versnellingen terug een dan laten opkomen. Is lachen man :7 alleen kunnen je uitlaatkleppen er niet zo om lachen. Maar goed. Details.

Ik zou hem in zo'n geval gewoon even een kleine beurt geven. Nieuwe pitten, carbs schoon, wellicht wat verse olie.. Dat lost zulk soort ellende vaak wel op.
  maandag 24 februari 2014 @ 19:38:49 #266
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_137101129
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 18:41 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Laat em man, hij probeert alleen zijn ouwe barrel te classificeren als de enige ekte :+ In die-hard-ik-rijd-al-25-jaar-Bandit-land zullen er best adepten zijn die oliekoeling iets heel geweldigs vinden, maar als Mr. Soe-s-oeki het zelf niet beter vond om er een waterkoker van te maken zou het niet veranderd zijn lijkt me :)

De enige ekte Africa Twin is ook die antieke RD01 met 650cc ipv de bazenversie die ik reed met 750cc; lekker belangrijk 8-)
  maandag 24 februari 2014 @ 19:39:53 #267
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_137101190
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 19:02 schreef densmee het volgende:

[..]

ik heb een XR 600, maar dat is een enduro.
Maar het is ook meer off road reizen.
en het is zo dat je op veel reizen een motor van daar krijgt
we zijn met een paar man hier naar aan het kijken
trailblazers-pro.com
Ik zou hem op mijn eigen motor willen doen als ik er eentje had die dat kon. Gewoon, omdat het kan :7
pi_137101292
quote:
14s.gif Op maandag 24 februari 2014 19:39 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik zou hem op mijn eigen motor willen doen als ik er eentje had die dat kon. Gewoon, omdat het kan :7
met de xr die kant op is nogal een klote eind, en met het vliegtuig wordt ook aardig prijzig.
dan daar maar eens een ktm 530 ^O^ proberen, die zijn ook aardig rap.
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
pi_137101329
quote:
14s.gif Op maandag 24 februari 2014 19:38 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Laat em man, hij probeert alleen zijn ouwe barrel te classificeren als de enige ekte :+ In die-hard-ik-rijd-al-25-jaar-Bandit-land zullen er best adepten zijn die oliekoeling iets heel geweldigs vinden, maar als Mr. Soe-s-oeki het zelf niet beter vond om er een waterkoker van te maken zou het niet veranderd zijn lijkt me :)

De enige ekte Africa Twin is ook die antieke RD01 met 650cc ipv de bazenversie die ik reed met 750cc; lekker belangrijk 8-)
Alleen waren het in dit geval vooral overheden die liepen te janken over de uitstoot van SACS blokken, en niet Suzuki zelf :s)
pi_137114758
Afgelopen jaar een beetje gelest, in Juni AVB gehaald, maar daarna door een verhuizing niet meer verder gegaan met lessen. Morgen (eindelijk :')) theorie-examen doen en dan maar snel even lessen voor AVD :P
pi_137117969
Ik vraag mij af, hoeveel van jullie zijn lid van de KNMV?
Zijn er daadwerkelijk voordelen aan het lidmaatschap, of valt het allemaal wel mee?

Oh en afgelopen zondag een motorpak gescoord op de beurs voor ruim de helft van de prijs :)
Volgende week afrijden en dan hopelijk snel een motor scoren!
  dinsdag 25 februari 2014 @ 10:25:46 #272
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_137118916
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 09:42 schreef Scheringa het volgende:
Zijn er daadwerkelijk voordelen aan het lidmaatschap, of valt het allemaal wel mee?
Ik niet in elk geval. Zit niet echt een voordeel aan wat mij betreft.
pi_137119423
Met KNMV heb je ook pechservice toch? En soms krijg je korting bij evenementen etc.

En je steunt ook gewoon de vereniging voor motorrijders, ik neem aan dat ze achter de schermen wel meer doen dan alleen nieuwsbrieven sturen. Belangenbehartiging bij politiek und so.
  dinsdag 25 februari 2014 @ 10:56:07 #274
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_137119531
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 00:24 schreef vincm het volgende:
Afgelopen jaar een beetje gelest, in Juni AVB gehaald, maar daarna door een verhuizing niet meer verder gegaan met lessen. Morgen (eindelijk :')) theorie-examen doen en dan maar snel even lessen voor AVD :P
Goed zo, als je een beetje opschiet kun je nog mee in de vrolijke lenteoptochten op zondag, lekker zwaaien :W
  dinsdag 25 februari 2014 @ 10:57:25 #275
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_137119559
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 09:42 schreef Scheringa het volgende:

Oh en afgelopen zondag een motorpak gescoord op de beurs voor ruim de helft van de prijs :)
Volgende week afrijden en dan hopelijk snel een motor scoren!
Anne wás lid.. op de beurs stonden ze te hosselen, Anne d'r commentaar; "geen toegevoegde waarde" :W
Die knakker stond meteen met zijn bek vol tanden _O-

Als je zo nodig ergens lid van wilt zijn, steun dan de MAG, die doen wél wat..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')