Geen idee, was al toen ik kochtquote:Op maandag 24 februari 2014 17:31 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Hoelang hebben ze erin gezeten dan? Mijne zitten nu ongeveer 20k erin en ze vonken nog goed.
Als je ze sinds aankoop nog niet hebt vernieuwd, dan zou ik het zeker ff doen.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:27 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je de tank eraf slopen en de carbs ofzo. Maar blijkbaar is de tip om de radiateur eraf te halen goud en scheeld het een hoop werk. Vraag me nu alleen af of ik beter ff nieuwe bougies kan bestellen, of ff staalborsteltje.
Dan toch maar vervangen, net wat Deka zegt. Je hebt toch maar 2 bougies(?) dus goedkoop.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:34 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Geen idee, was al toen ik kocht![]()
Vonkte ook nog goed, maar tijdens mijn minor afgelopen tijd was het druk en geen tijd gehad om de motor te starten, na maandje in de kou te staan laatst proberen te starten, en is de ontsteking denk ik fucked want hij knalt
Knallen?quote:Op maandag 24 februari 2014 17:34 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Geen idee, was al toen ik kocht![]()
Vonkte ook nog goed, maar tijdens mijn minor afgelopen tijd was het druk en geen tijd gehad om de motor te starten, na maandje in de kou te staan laatst proberen te starten, en is de ontsteking denk ik fucked want hij knalt
quote:Op maandag 24 februari 2014 13:59 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dat zijn ze dan allemaal op die pagina?
Waarschijnlijk is jouw definitie van de bandit een naked zonder scherm uit de jaren voor 2000....
Daarnaast kan het nog zo zijn dat een model uit 2009 pas in 2010 op kenteken is gezet.
http://www.motoroccasion.(...)50-s-bandit-abs.html
2011 model
"GSF650S with 656 cc (manufactured since 2005)"
Nee schijnt bekend probleem te zijn. Dus komt hopelijk helemaal goed.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:49 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Knallen?
Ff carbs open maken en de sproeiers doorblazen. Staat gewoon te arm, waarschijnlijk iets van benzine bezinksel in gekomen.
Verzuipen dus, kort gezegd?quote:Op maandag 24 februari 2014 17:53 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nee schijnt bekend probleem te zijn. Dus komt hopelijk helemaal goed.
Edit: schijnt dat als je net te lage spanning hebt na lange tijd stil staan de bougies vettig?! of iets dergelijk worden als je start. Slechte vonk. Als ie dan wel keer vonkt dan boem ontploffen de gassen.
De benzine die niet verbrand komt in je uitlaat als de motor toch uitslaat zorgen de warme uitlaat gassen ervoor dat de benzine die niet verbrand is wordt ontstokenquote:Op maandag 24 februari 2014 17:53 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nee schijnt bekend probleem te zijn. Dus komt hopelijk helemaal goed.
Edit: schijnt dat als je net te lage spanning hebt na lange tijd stil staan de bougies vettig?! of iets dergelijk worden als je start. Slechte vonk. Als ie dan wel keer vonkt dan boem ontploffen de gassen.
Ook dat is weer jouw mening.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:51 schreef BlackLining het volgende:
[..]![]()
Mijn definitie van Bandit is simpelweg een motor die door Suzuki zo genoemd is.
En inderdaad, echte Bandits zijn naked, hebben een oliegekoeld SACS blol en zijn in 2002 uit productie gehaald. Maar de volgende modellen delen ook die naam. Zijn alleen nepperts.
Je hoeft trouwens niet zo aangebrand te doen. Er is niks mis met een import fiets of een met een later kenteken. Ik heb ook een Duitse importfiets.
ik heb een XR 600, maar dat is een enduro.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij een allroad? of heb ik ergens iets gemist?
Nee hoor, is een feitquote:Op maandag 24 februari 2014 18:41 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ook dat is weer jouw mening.
Voor een leek als mij, maakt het allemaal niet uit wat wel of niet geclassificeerd wordt als "echt".
Beetje hoog motor-forum gehalte krijg je dan als je onderscheid gaat maken tussen de enige echte en de "nepperts".
Dat is de reden dat ik zo aangebrand ben ;-)
Dat weet je als je ze eruit hebt.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:27 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je de tank eraf slopen en de carbs ofzo. Maar blijkbaar is de tip om de radiateur eraf te halen goud en scheeld het een hoop werk. Vraag me nu alleen af of ik beter ff nieuwe bougies kan bestellen, of ff staalborsteltje.
Ging je de remklauwen nu rood spuiten, ja toch? Remt'ie snellerquote:Op maandag 24 februari 2014 19:26 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nee hoor, is een feitnet zoals dat rode motoren sneller zijn
'Staat' niet te arm, maar er is idd wel iets mis met het mengsel door vervuiling of vocht ofzo in de carbsquote:Op maandag 24 februari 2014 17:49 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Knallen?
Ff carbs open maken en de sproeiers doorblazen. Staat gewoon te arm, waarschijnlijk iets van benzine bezinksel in gekomen.
Mm stimmt, bedoelde inderdaad dat er één en ander (deels) verstopt is waardoor het mengsel armer wordt. Hoeft inderdaad niks mis te zijn met de gebruikte afstelling opzich.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
'Staat' niet te arm, maar er is idd wel iets mis met het mengsel door vervuiling of vocht ofzo in de carbs
Laat em man, hij probeert alleen zijn ouwe barrel te classificeren als de enige ektequote:Op maandag 24 februari 2014 18:41 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ook dat is weer jouw mening.
Voor een leek als mij, maakt het allemaal niet uit wat wel of niet geclassificeerd wordt als "echt".
Beetje hoog motor-forum gehalte krijg je dan als je onderscheid gaat maken tussen de enige echte en de "nepperts".
Dat is de reden dat ik zo aangebrand ben ;-)
Ik zou hem op mijn eigen motor willen doen als ik er eentje had die dat kon. Gewoon, omdat het kanquote:Op maandag 24 februari 2014 19:02 schreef densmee het volgende:
[..]
ik heb een XR 600, maar dat is een enduro.
Maar het is ook meer off road reizen.
en het is zo dat je op veel reizen een motor van daar krijgt
we zijn met een paar man hier naar aan het kijken
trailblazers-pro.com
met de xr die kant op is nogal een klote eind, en met het vliegtuig wordt ook aardig prijzig.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik zou hem op mijn eigen motor willen doen als ik er eentje had die dat kon. Gewoon, omdat het kan
Alleen waren het in dit geval vooral overheden die liepen te janken over de uitstoot van SACS blokken, en niet Suzuki zelfquote:Op maandag 24 februari 2014 19:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Laat em man, hij probeert alleen zijn ouwe barrel te classificeren als de enige ekteIn die-hard-ik-rijd-al-25-jaar-Bandit-land zullen er best adepten zijn die oliekoeling iets heel geweldigs vinden, maar als Mr. Soe-s-oeki het zelf niet beter vond om er een waterkoker van te maken zou het niet veranderd zijn lijkt me
![]()
De enige ekte Africa Twin is ook die antieke RD01 met 650cc ipv de bazenversie die ik reed met 750cc; lekker belangrijk
Ik niet in elk geval. Zit niet echt een voordeel aan wat mij betreft.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:42 schreef Scheringa het volgende:
Ik vraag mij af, hoeveel van jullie zijn lid van de KNMV?
Zijn er daadwerkelijk voordelen aan het lidmaatschap, of valt het allemaal wel mee?
Goed zo, als je een beetje opschiet kun je nog mee in de vrolijke lenteoptochten op zondag, lekker zwaaienquote:Op dinsdag 25 februari 2014 00:24 schreef vincm het volgende:
Afgelopen jaar een beetje gelest, in Juni AVB gehaald, maar daarna door een verhuizing niet meer verder gegaan met lessen. Morgen (eindelijk) theorie-examen doen en dan maar snel even lessen voor AVD
Anne wás lid.. op de beurs stonden ze te hosselen, Anne d'r commentaar; "geen toegevoegde waarde"quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:42 schreef Scheringa het volgende:
Ik vraag mij af, hoeveel van jullie zijn lid van de KNMV?
Zijn er daadwerkelijk voordelen aan het lidmaatschap, of valt het allemaal wel mee?
Oh en afgelopen zondag een motorpak gescoord op de beurs voor ruim de helft van de prijs
Volgende week afrijden en dan hopelijk snel een motor scoren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |