Ah, voor een geeltje kun je je geen buil vallen idd.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:34 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Suomy jas, in de uit-uit-uitverkoop
25e
Beetje als deze, kan de echte zo snel niet vinden
[ afbeelding ]
bijv:quote:Op maandag 24 februari 2014 13:35 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Bouwjaar? Bandits in de GSF serie worden al een hele tijd niet meer gemaakt. Sinds vorig jaar weer, maar dan in de GSR serie.
Sinds wanneer heb jij een allroad? of heb ik ergens iets gemist?quote:Op zondag 23 februari 2014 19:32 schreef densmee het volgende:
Vandaag ook in Utrecht geweest, het viel mij wat tegen. Veel handschoenen helmen en pakken. Wel een paar leuke allroad reizen bekeken, voor volgend jaar misschien
Dat is een SV650S uit 2005-2008quote:Op maandag 24 februari 2014 13:33 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Kan jij daar aan zien welke motor dat is?
Hoequote:
Als je er 2 jaar lang dagelijks zo tegenaan kijkt onthoud je wel hoe die er uit zietquote:
Bijzonderquote:
Dat zijn ze dan allemaal op die pagina?quote:Op maandag 24 februari 2014 13:44 schreef BlackLining het volgende:
[..]
BijzonderBandit was in 2010 niet eens in productie. Zal wel een import fietsje zijn. Is in ieder geval een Mark III, productie tussen 2005 en 2009 meen ik.
Prima dingen hoor, alleen de naam Bandit een beetje onwaardig met die waterkoker in het vooronder, maar het zijn verder nog steeds prima machines.
2014 model is wel veel mooier
Beetje te doen of valt het tegen?quote:Op maandag 24 februari 2014 02:23 schreef punkmuis het volgende:
Groeten uit Finland. Sneeuw, regen, ijs en kou. Eerste motor moet nog gespot worden.
groeten terugquote:Op maandag 24 februari 2014 02:23 schreef punkmuis het volgende:
Groeten uit Finland. Sneeuw, regen, ijs en kou. Eerste motor moet nog gespot worden.
Moet nog ff me bougies poetsen.... dan kan ik als het goed is weer mee.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:55 schreef Gummiebeer het volgende:
Vandaag effe lekker door de bagger gegaan, was mooi weer voor.
Vergeet de vonkjes niet bij te vullen.quote:Op maandag 24 februari 2014 15:38 schreef KneusTeun het volgende:
Moet nog ff me bougies poetsen.... dan kan ik als het goed is weer mee.
en helemaal aftoppen hequote:Op maandag 24 februari 2014 15:44 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Vergeet de vonkjes niet bij te vullen.
Inderdaad, dan laat ik het niet hangen.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ah, voor een geeltje kun je je geen buil vallen idd.
Ja lucifer kopjes allesquote:Op maandag 24 februari 2014 15:44 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Vergeet de vonkjes niet bij te vullen.
Ik heb een leuken paadje gevonden dus laat maar es weten wanneer die bougievonkjes klaar zijn.quote:Op maandag 24 februari 2014 15:38 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Moet nog ff me bougies poetsen.... dan kan ik als het goed is weer mee.
Aah, ik zie het al. Onbalans. 1 kant wil sneller en dat los je niet op met gewichtjes.quote:Op maandag 24 februari 2014 16:52 schreef pindaplukker het volgende:
Hate it or love it, zojuist een stuk van mijn velg gewrapt en bestickerd
[ afbeelding ]
Ja zal me best doen, moet bij de S10 alleen eerst de radiateur er half af.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:05 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik heb een leuken paadje gevonden dus laat maar es weten wanneer die bougievonkjes klaar zijn.
Kan nooit zo'n geklooi zijn als met een Alpquote:Op maandag 24 februari 2014 17:25 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja zal me best doen, moet bij de S10 alleen eerst de radiateur er half af.
Eigenlijk moet je de tank eraf slopen en de carbs ofzo. Maar blijkbaar is de tip om de radiateur eraf te halen goud en scheeld het een hoop werk. Vraag me nu alleen af of ik beter ff nieuwe bougies kan bestellen, of ff staalborsteltje.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:26 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Kan nooit zo'n geklooi zijn als met een Alp
Hoelang hebben ze erin gezeten dan? Mijne zitten nu ongeveer 20k erin en ze vonken nog goed.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:27 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je de tank eraf slopen en de carbs ofzo. Maar blijkbaar is de tip om de radiateur eraf te halen goud en scheeld het een hoop werk. Vraag me nu alleen af of ik beter ff nieuwe bougies kan bestellen, of ff staalborsteltje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |