gaaf ding idd. Typische opvolger voor de Soes.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:08 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Wauw.![]()
En ach, het lijkt er wel een beetje op dat elke kind een auto krijgt van hun oude man.
Als ik ooit (_!) eens geld overhoud en mijn pa is zo gek om eens aan motorrijden te beginnen koop ik een Ducati Diavel voor hem. Dat was de enige motor op de beurs waarvan hij zei: "Wauw...". Hij moest er ook per se op gaan zitten.
[ afbeelding ]
Echt hequote:Op zondag 23 februari 2014 15:56 schreef Salatrel het volgende:
Zo heeft er iemand een blik mooiweerrijders opengetrokken? Zoveel motoren ben ik al maanden niet meer tegen gekomen op weg naar werk
Dit zei ook altijd tot je niet meer hoeft te rijden vboor werk etcquote:Op zondag 23 februari 2014 15:56 schreef Salatrel het volgende:
Zo heeft er iemand een blik mooiweerrijders opengetrokken? Zoveel motoren ben ik al maanden niet meer tegen gekomen op weg naar werk
ik niet begrijpquote:Op zondag 23 februari 2014 19:10 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dit zei ook altijd tot je niet meer hoeft te rijden vboor werk etc
Dat zei ik ook altijdquote:
ik hoefde nooit want ik had ook een auto. Die heb ik vorig jaar verkocht omdat ik toch altijd op de motor gingquote:Op zondag 23 februari 2014 19:28 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat zei ik ook altijdTot het niet meer hoeft dan wacht je wel tot het wat beter weer is
Chinees eten en typen gaat niet
Mee eens, veel kleding en wat dure tweedehands motorenquote:Op zondag 23 februari 2014 19:32 schreef densmee het volgende:
Vandaag ook in Utrecht geweest, het viel mij wat tegen. Veel handschoenen helmen en pakken. Wel een paar leuke allroad reizen bekeken, voor volgend jaar misschien
Oke dan, nooit gehad een auto, nam die van me pa wel mee.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:20 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik hoefde nooit want ik had ook een auto. Die heb ik vorig jaar verkocht omdat ik toch altijd op de motor ging
idd, de dag dat ik mijn 1e lease auto kreeg was de dag dat de motor de stalling in ging. Dat half jaar tussendoor zonder leasebak meer km's gemaakt dan in de 4 jaar ervoorquote:Op zondag 23 februari 2014 19:10 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dit zei ook altijd tot je niet meer hoeft te rijden vboor werk etc
Je bedoeld de GSX 650F.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:18 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ja,
Ik wil nog steeds erg graag op die kawasaki Z750 een proefrit maken, maar dan wel één met een ruitje erop aangezien ik hem ook voor woon-werk wil gebruiken.
De Suzuki GSF 650 S(a?) ook. Dit omdat deze motor meer toer-achtig is, dat handiger is met bagage en dergelijke en deze meer comfort schijnt te bieden tijdens de rit.
De prijs van deze motor staat mij ook erg aan (bouwjaar/kilometerstand)
Fuel consumption is ook beter op die motor.
Tevens, vind ik een gear indicator ook wel verdomd handig.
Suzuki GSF 650 S Is de sport uitvoering van de Bandit toch? Is ook een soort tourmotor.quote:Op maandag 24 februari 2014 08:09 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Je bedoeld de GSX 650F.
Fijne motor, rij hem zelf ook.
quote:
quote:Op maandag 24 februari 2014 02:23 schreef punkmuis het volgende:
Groeten uit Finland. Sneeuw, regen, ijs en kou. Eerste motor moet nog gespot worden.
Mooie motor heeft iequote:
Weinig aanbiedingen inderdaad, nog wel heel goedkoop een doorwaai-jas kunnen scoren.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:57 schreef Sounddragon het volgende:
Ik vond het een beetje flauwtjes eigenlijk... weinig aktie, weinig toffe aanbiedingen, weinig variatie in kleding.. had het vrij rap gezien.. zelfs voor mijn doen![]()
Volgend jaar maar eens overslaan denk ik, of ik moet écht iets nodig hebben ofzo..
Nee ik bedoel toch echt de GSF 650 S(a)quote:Op maandag 24 februari 2014 08:09 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Je bedoeld de GSX 650F.
Fijne motor, rij hem zelf ook.
Klopt, met windscherm en kleine windkuip voor? (noem je dat zo?quote:Op maandag 24 februari 2014 08:28 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Suzuki GSF 650 S Is de sport uitvoering van de Bandit toch? Is ook een soort tourmotor.
Mijn jas is standaard een doorwaai jas als ik alles eruit haalquote:Op maandag 24 februari 2014 11:58 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Weinig aanbiedingen inderdaad, nog wel heel goedkoop een doorwaai-jas kunnen scoren.
Kan jij daar aan zien welke motor dat is?quote:
Suomy jas, in de uit-uit-uitverkoopquote:Op maandag 24 februari 2014 13:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mijn jas is standaard een doorwaai jas als ik alles eruit haal![]()
Hebbie gekauft dan?
Bouwjaar? Bandits in de GSF serie worden al een hele tijd niet meer gemaakt. Sinds vorig jaar weer, maar dan in de GSR serie.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:10 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Nee ik bedoel toch echt de GSF 650 S(a)
[..]
Klopt, met windscherm en kleine windkuip voor? (noem je dat zo?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |