Aangepast. Je kan zo echt een wout worden, met het altijd denken in zwart of wit, en je eigen mening als feit zienquote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:11 schreef Dekatria het volgende:
Ik vind die LED streep in de koplamp echt het slechtste idee van Ducati van de laatste jaren.

Al enig idee wat het zal worden?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:31 schreef ManageTheAnger het volgende:
Maar zal eerst keurig een beginnersbrommertje aanschaffen hoor...

Werkelijk ja? Dat was zo'n beetje de lelijkste motor op heel die beursquote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:08 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Wauw.![]()
En ach, het lijkt er wel een beetje op dat elke kind een auto krijgt van hun oude man.
Als ik ooit (_!) eens geld overhoud en mijn pa is zo gek om eens aan motorrijden te beginnen koop ik een Ducati Diavel voor hem. Dat was de enige motor op de beurs waarvan hij zei: "Wauw...". Hij moest er ook per se op gaan zitten.
[ afbeelding ]

Niet zo bijdehand he, anders schrijf ik een prentquote:Op zondag 23 februari 2014 10:02 schreef KneusTeun het volgende:
Aangepast. Je kan zo echt een wout worden, met het altijd denken in zwart of wit, en je eigen mening als feit zien

en fixed!quote:Op zondag 23 februari 2014 10:09 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Werkelijk ja? Ik vond dat zo'n beetje de lelijkste motor op heel die beurs

quote:Op zondag 23 februari 2014 10:28 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
en fixed!
weer een wout
Vind het zelf ook niet een mooie brommer overigens.

Die verlengde Öhlins-MSX kwam anders aardig in de buurt hoor.quote:Op zondag 23 februari 2014 10:09 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Werkelijk ja? Dat was zo'n beetje de lelijkste motor op heel die beurs

Die vond ik op zich nog wel wat hebben.quote:Op zondag 23 februari 2014 10:30 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Die verlengde Öhlins-MSX kwam anders aardig in de buurt hoor.

tis lekker weer buitenquote:Op zondag 23 februari 2014 11:27 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Die vond ik op zich nog wel wat hebben.
Over Öhlins gesprokenben weer onderweg naar de motor, even kijken of de lak op de voorvork goed gelukt is. Dan verder met de tank opschuren en plamuren, overbodige zaken van het frame af slijpen en de kabelboom van nieuwe isolatie voorzien

Je riep heel hard boe in de helm?quote:Op zondag 23 februari 2014 13:42 schreef Nero22 het volgende:
Vandaag toch nog een stukje gereden met mjan. Was leuk om eens met iemand samen te rijden.Samen hebben we de Maasdijk afgereden vanuit Den Bosch en ik ben toen later weer overgestoken naar de goede kant van de rivier. Ook weer een stuk dijk gepakt. Sturen gaat steeds beter. Nog wel een keertje mezelf laten schrikken.

quote:
quote:Op zondag 23 februari 2014 13:53 schreef Anne het volgende:
[..]
Hij zag de weerspiegeling van zichzelf in zijn vizier.

Ik moet eerlijk toegeven dat de vangrail hier soms opeens ook wel erg dichtbij komt.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:53 schreef Nero22 het volgende:
[..]
[..]![]()
Nee, ik reed weer eens bijna de bocht uit. Ook echt na zo'n matrix bord: "U rijdt te snel"

Ja,quote:

Het was lekker weer, en dus idd best druk.. allemaal zwaaien natuurlijk; helemaal blijquote:Op zondag 23 februari 2014 15:56 schreef Salatrel het volgende:
Zo heeft er iemand een blik mooiweerrijders opengetrokken? Zoveel motoren ben ik al maanden niet meer tegen gekomen op weg naar werk

Net ook een heel vrolijk duo dat zelfs op de snelweg ging zwaaien terwijl ik aan de overkant reedquote:Op zondag 23 februari 2014 16:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Het was lekker weer, en dus idd best druk.. allemaal zwaaien natuurlijk; helemaal blij [ afbeelding ]

Zwaaien op de snelweg is eng.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:47 schreef mjan het volgende:
[..]
Net ook een heel vrolijk duo dat zelfs op de snelweg ging zwaaien terwijl ik aan de overkant reed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |