DMquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hebbie dat gratis ticket nog, Dekra?
Wauw.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:50 schreef Dekatria het volgende:
Nu we het daar toch over hebben:
Je zal maar zoveel geld voor een cadeau overhebben
Vind het wel geinig. Doet me een beetje denken aan de BMW 328 hommage op de een of andere manier.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:11 schreef Dekatria het volgende:
Die LED streep in de koplamp is echt het slechtste idee van Ducati van de laatste jaren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's funny
But not ha-ha funny.
zag em liggen, verschrikkelijk dingquote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:14 schreef Daantke het volgende:
M'n broer en ik waren allebei positief verrast over de Schuberth J1, een lelijk ding maar hij combineert veiligheid van integraalhelm met het zicht van een jethelm en is nog net niet zo lelijk als een systeemhelm. Ze lagen er echter niet meer in de goede kleur en of maat, weet iemand alternatieven voor deze helm? Dus een jethelm met laag vizier en zo'n beugel erin. Hij wordt namelijk niet meer geproduceerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:50 schreef Dekatria het volgende:
Nu we het daar toch over hebben:
Je zal maar zoveel geld voor een cadeau overhebben
[ Bericht 5% gewijzigd door Maegrim op 22-02-2014 22:27:59 ]
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:14 schreef Daantke het volgende:
M'n broer en ik waren allebei positief verrast over de Schuberth J1, een lelijk ding maar hij combineert veiligheid van integraalhelm met het zicht van een jethelm en is nog net niet zo lelijk als een systeemhelm.
Lol, dat gedrocht is nog 100x lelijker dan een gemiddelde systeemhelm.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:14 schreef Daantke het volgende:
M'n broer en ik waren allebei positief verrast over de Schuberth J1, een lelijk ding maar hij combineert veiligheid van integraalhelm met het zicht van een jethelm en is nog net niet zo lelijk als een systeemhelm.
Die hebben denk ik nog nooit met -10/15 gereden systeem helm heerlijk man colletje even omhoog trekken tussen de wangen, klep dicht gaan met die banaan,quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:20 schreef Salatrel het volgende:
Wat is er nou weer lelijk aan een systeem helm?
Had een integraal maar heb gelest met systeem, en miste het soms wel om lekker met de klep open te rijden. Maar ja, ff in die winkel kijken of er nog andere maten zijn, en anders gewoon een systeemhelm zoeken.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:52 schreef Dekatria het volgende:
Ik heb eigenlijk enkel langere tijd met dat ding open gereden toen het echt kneiterwarm werd van de zomer. Voor de rest gewoon dicht.
Die komt er bij mij ook nogquote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:08 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Wauw.![]()
En ach, het lijkt er wel een beetje op dat elke kind een auto krijgt van hun oude man.
Als ik ooit (_!) eens geld overhoud en mijn pa is zo gek om eens aan motorrijden te beginnen koop ik een Ducati Diavel voor hem. Dat was de enige motor op de beurs waarvan hij zei: "Wauw...". Hij moest er ook per se op gaan zitten.
[ afbeelding ]
Gewoon terugschroeven dan.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:31 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Die komt er bij mij ook nog
Zag hem voor het eerst in Wolverine 3D.
Wilde hem gelijk hebben..
Maar zal eerst keurig een beginnersbrommertje aanschaffen hoor...
Dat hoeft niet, ik heb gelukkig geen last van dat geneuzelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |