Lol, dat gedrocht is nog 100x lelijker dan een gemiddelde systeemhelm.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:14 schreef Daantke het volgende:
M'n broer en ik waren allebei positief verrast over de Schuberth J1, een lelijk ding maar hij combineert veiligheid van integraalhelm met het zicht van een jethelm en is nog net niet zo lelijk als een systeemhelm.
Die hebben denk ik nog nooit met -10/15 gereden systeem helm heerlijk man colletje even omhoog trekken tussen de wangen, klep dicht gaan met die banaan,quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:20 schreef Salatrel het volgende:
Wat is er nou weer lelijk aan een systeem helm?
Had een integraal maar heb gelest met systeem, en miste het soms wel om lekker met de klep open te rijden. Maar ja, ff in die winkel kijken of er nog andere maten zijn, en anders gewoon een systeemhelm zoeken.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:52 schreef Dekatria het volgende:
Ik heb eigenlijk enkel langere tijd met dat ding open gereden toen het echt kneiterwarm werd van de zomer. Voor de rest gewoon dicht.
Die komt er bij mij ook nogquote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:08 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Wauw.![]()
En ach, het lijkt er wel een beetje op dat elke kind een auto krijgt van hun oude man.
Als ik ooit (_!) eens geld overhoud en mijn pa is zo gek om eens aan motorrijden te beginnen koop ik een Ducati Diavel voor hem. Dat was de enige motor op de beurs waarvan hij zei: "Wauw...". Hij moest er ook per se op gaan zitten.
[ afbeelding ]
Gewoon terugschroeven dan.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:31 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Die komt er bij mij ook nog
Zag hem voor het eerst in Wolverine 3D.
Wilde hem gelijk hebben..
Maar zal eerst keurig een beginnersbrommertje aanschaffen hoor...
Dat hoeft niet, ik heb gelukkig geen last van dat geneuzelquote:
Aangepast. Je kan zo echt een wout worden, met het altijd denken in zwart of wit, en je eigen mening als feit zienquote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:11 schreef Dekatria het volgende:
Ik vind die LED streep in de koplamp echt het slechtste idee van Ducati van de laatste jaren.
Al enig idee wat het zal worden?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:31 schreef ManageTheAnger het volgende:
Maar zal eerst keurig een beginnersbrommertje aanschaffen hoor...
Werkelijk ja? Dat was zo'n beetje de lelijkste motor op heel die beursquote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:08 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Wauw.![]()
En ach, het lijkt er wel een beetje op dat elke kind een auto krijgt van hun oude man.
Als ik ooit (_!) eens geld overhoud en mijn pa is zo gek om eens aan motorrijden te beginnen koop ik een Ducati Diavel voor hem. Dat was de enige motor op de beurs waarvan hij zei: "Wauw...". Hij moest er ook per se op gaan zitten.
[ afbeelding ]
Niet zo bijdehand he, anders schrijf ik een prentquote:Op zondag 23 februari 2014 10:02 schreef KneusTeun het volgende:
Aangepast. Je kan zo echt een wout worden, met het altijd denken in zwart of wit, en je eigen mening als feit zien
en fixed!quote:Op zondag 23 februari 2014 10:09 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Werkelijk ja? Ik vond dat zo'n beetje de lelijkste motor op heel die beurs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |