Roestbakken dat wel. Veel onderdelen zijn echt zo door geroest.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:47 schreef Dekatria het volgende:
Overigens stond bij de zadelboer (tevens motorsloop) ook nog zo'n ding:
[ afbeelding ]
Vet ding. Die kleurstelling
Je zit redelijk bij me in de regio maar ik heb helaas andere dingen te doen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:23 schreef Nero22 het volgende:
Wie heeft er morgen niks te doen en is in voor een klein ritje (omgeving Zuid-West Gelderland) met een n00bie?![]()
#durftevragen
Jammer maar helaas.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:50 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Je zit redelijk bij me in de regio maar ik heb helaas andere dingen te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's funny
But not ha-ha funny.
waar ligt; 'zuid-west Gelderland'?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:23 schreef Nero22 het volgende:
Wie heeft er morgen niks te doen en is in voor een klein ritje (omgeving Zuid-West Gelderland) met een n00bie?![]()
#durftevragen
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:54 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Jammer maar helaas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet niet of ik anders ja had gezegd, normaal ben ik voor zoiets wel te porren maar ik heb vandaag ook alweer 400km ww achter de rug en maandagochtend mag ik weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jouw woonplaats kan ik anders ook niet vinden op google mapsquote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
waar ligt; 'zuid-west Gelderland'?
In je profiel staat iets héél anders![]()
Vlak bij Yoooo!; is naast me buuf jeweetzquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:01 schreef Salatrel het volgende:
[..]
jouw woonplaats kan ik anders ook niet vinden op google maps
Hehe, dat was vorig jaar nog. Zit nu in Tiel.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
waar ligt; 'zuid-west Gelderland'?
In je profiel staat iets héél anders![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tussen Utrecht, Arnhem en Den Bosch.
[ Bericht 10% gewijzigd door Nero22 op 22-02-2014 20:22:32 ]It's funny
But not ha-ha funny.
moewerkenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:23 schreef Nero22 het volgende:
#durftevragen
Dat was de volgende optie, jaquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:30 schreef Erasmo het volgende:
Je kunt alvast de de Newbie-rit gaan voorrijden
O my.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:52 schreef Vrieskist het volgende:
Ik ben nog een pareltje tegengekomen op het parkeerterrein voor "motoren":
[ afbeelding ]
ik vond die goldwingcloon van BMW ook wel aardigquote:
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:17 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Hehe, dat was vorig jaar nog. Zit nu in Tiel.Tiel vinnik te ver, azzie nou in de regio Nijmegen had gezeten ofzo...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tussen Utrecht, Arnhem en Den Bosch.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
K1600gtl 34.500,-quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:24 schreef Maegrim het volgende:
R1200RT? begon bij de 20k ja... vond de MV agusta F4 vanaf 28k een stuk erger
Hebbie dat gratis ticket nog, Dekra?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:42 schreef Dekatria het volgende:
Da's ook de laatste keer dat ik tot 's morgens vroeg ga stappen voor de Motorbeursgratis ticket vergeten en ook nog inchecken met de trein waar dat niet hoeft.
Wel geslaagd dagje verders.
Pfff weer zo een hipster iemand een flamethrowerquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:50 schreef Dekatria het volgende:
Nu we het daar toch over hebben:
Je zal maar zoveel geld voor een cadeau overhebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |