Ja, is handig als je wat kooptquote:
Jeh, dat heb ik ook; snel doorlopenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:49 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Enige wat ik eigenlijk ècht interessant vond dit jaar was het kraampje met gereedschap. Snoepwinkel
hoop dat ze passenquote:
niet goed geld terug of opnieuw laten aanmetenquote:
Dit. Beetje eentonig en weinig spectaculaire dingen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:57 schreef Sounddragon het volgende:
Ik vond het een beetje flauwtjes eigenlijk... weinig aktie, weinig toffe aanbiedingen, weinig variatie in kleding.. had het vrij rap gezien.. zelfs voor mijn doen![]()
Volgend jaar maar eens overslaan denk ik, of ik moet écht iets nodig hebben ofzo..
Dat vooral, alle winkels hadden dezelfde collectie mee.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:57 schreef Sounddragon het volgende:
Ik vond het een beetje flauwtjes eigenlijk... weinig aktie, weinig toffe aanbiedingen, weinig variatie in kleding.. had het vrij rap gezien.. zelfs voor mijn doen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
Ik ga natuurlijk niet met een crosshelm woon-werk rijden, en dat stukje snelweg al helemaal nietquote:
Goed puntquote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:21 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik ga natuurlijk niet met een crosshelm woon-werk rijden, en dat stukje snelweg al helemaal niet
Voor de zomerse plezierritjes koop ik wel een aparte crosshelm ipv zo'n wannabe alles-in-1 ding![]()
Shoei DS hornet was gewoon te duurquote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:21 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik ga natuurlijk niet met een crosshelm woon-werk rijden, en dat stukje snelweg al helemaal niet
Voor de zomerse plezierritjes koop ik wel een aparte crosshelm ipv zo'n wannabe alles-in-1 ding![]()
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:17 schreef mstx het volgende:
[..]
Dat vooral, alle winkels hadden dezelfde collectie mee.Ik heb dus ook niks gekocht omdat ze allemaal net niet hadden wat ik zocht.
Vanochtend dus maar even naar Termaat geweest en alles gekocht wat ik nodig had, en ik denk zelfs voor een mooiere prijs dan ik op de beurs zou moeten betalen.En bijkomend voordeel was dat het daar lekker rustig was dus ik was er ruim 1,5 uur.
Termaat lekker rustig? Hoe laat was je er? 8 uurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Zit je nou mijn Hornet DS af te zeiken?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:21 schreef mstx het volgende:
[..]
9:15, idd expres vroeg gegaan zodat ik ook nog normaal kon parkeren daar.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:54 schreef Anne het volgende:
[..]
Termaat lekker rustig? Hoe laat was je er? 8 uur?
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zit je nou mijn Hornet DS af te zeiken?
Echt niet?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:16 schreef mstx het volgende:
[..]
9:15, idd expres vroeg gegaan zodat ik ook nog normaal kon parkeren daar.
[..]
Dat is overigens wel een mooi ding, maar voor zover ik kan zien is die er niet in het oranje![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Echt niet?Oh toch wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar nu je het zegt heb ik die op de beurs ook wel zien liggen. Leuk spul maar voor woon-werk leek me integraal wat praktischer, anders haalde ik die klep er waarschijnlijk toch vanaf ivm snelweg.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
Ik heb er een tonnetje ofzo mee weg, en weinig last gehad van de klep. Alleen als je op de snelweg halverwege omgedraaid gaat zitten pakt ie wind, voor de rest valt het allemaal wel mee. Wereld helmquote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:35 schreef mstx het volgende:
[..]
Oh toch wel.Maar nu je het zegt heb ik die op de beurs ook wel zien liggen. Leuk spul maar voor woon-werk leek me integraal wat praktischer, anders haalde ik die klep er waarschijnlijk toch vanaf ivm snelweg.
Ben de beurs voorbij gereden vandaag. Wel naast een TA geparkeerd vandaag bij de Ikeaquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:28 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Kijk, iemand die het begrijpt
Omfg die ga ik bestellenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:21 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Bij de zadelboer op het toilet
Roestbakken dat wel. Veel onderdelen zijn echt zo door geroest.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:47 schreef Dekatria het volgende:
Overigens stond bij de zadelboer (tevens motorsloop) ook nog zo'n ding:
[ afbeelding ]
Vet ding. Die kleurstelling
Je zit redelijk bij me in de regio maar ik heb helaas andere dingen te doen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:23 schreef Nero22 het volgende:
Wie heeft er morgen niks te doen en is in voor een klein ritje (omgeving Zuid-West Gelderland) met een n00bie?![]()
#durftevragen
Jammer maar helaas.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:50 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Je zit redelijk bij me in de regio maar ik heb helaas andere dingen te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's funny
But not ha-ha funny.
waar ligt; 'zuid-west Gelderland'?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:23 schreef Nero22 het volgende:
Wie heeft er morgen niks te doen en is in voor een klein ritje (omgeving Zuid-West Gelderland) met een n00bie?![]()
#durftevragen
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:54 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Jammer maar helaas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet niet of ik anders ja had gezegd, normaal ben ik voor zoiets wel te porren maar ik heb vandaag ook alweer 400km ww achter de rug en maandagochtend mag ik weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jouw woonplaats kan ik anders ook niet vinden op google mapsquote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
waar ligt; 'zuid-west Gelderland'?
In je profiel staat iets héél anders![]()
Vlak bij Yoooo!; is naast me buuf jeweetzquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:01 schreef Salatrel het volgende:
[..]
jouw woonplaats kan ik anders ook niet vinden op google maps
Hehe, dat was vorig jaar nog. Zit nu in Tiel.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
waar ligt; 'zuid-west Gelderland'?
In je profiel staat iets héél anders![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tussen Utrecht, Arnhem en Den Bosch.
[ Bericht 10% gewijzigd door Nero22 op 22-02-2014 20:22:32 ]It's funny
But not ha-ha funny.
moewerkenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:23 schreef Nero22 het volgende:
#durftevragen
Dat was de volgende optie, jaquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:30 schreef Erasmo het volgende:
Je kunt alvast de de Newbie-rit gaan voorrijden
O my.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:52 schreef Vrieskist het volgende:
Ik ben nog een pareltje tegengekomen op het parkeerterrein voor "motoren":
[ afbeelding ]
ik vond die goldwingcloon van BMW ook wel aardigquote:
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:17 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Hehe, dat was vorig jaar nog. Zit nu in Tiel.Tiel vinnik te ver, azzie nou in de regio Nijmegen had gezeten ofzo...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tussen Utrecht, Arnhem en Den Bosch.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
K1600gtl 34.500,-quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:24 schreef Maegrim het volgende:
R1200RT? begon bij de 20k ja... vond de MV agusta F4 vanaf 28k een stuk erger
Hebbie dat gratis ticket nog, Dekra?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:42 schreef Dekatria het volgende:
Da's ook de laatste keer dat ik tot 's morgens vroeg ga stappen voor de Motorbeursgratis ticket vergeten en ook nog inchecken met de trein waar dat niet hoeft.
Wel geslaagd dagje verders.
Pfff weer zo een hipster iemand een flamethrowerquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:50 schreef Dekatria het volgende:
Nu we het daar toch over hebben:
Je zal maar zoveel geld voor een cadeau overhebben
DMquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hebbie dat gratis ticket nog, Dekra?
Wauw.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:50 schreef Dekatria het volgende:
Vind het wel geinig. Doet me een beetje denken aan de BMW 328 hommage op de een of andere manier.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:11 schreef Dekatria het volgende:
Die LED streep in de koplamp is echt het slechtste idee van Ducati van de laatste jaren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's funny
But not ha-ha funny.
zag em liggen, verschrikkelijk dingquote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:14 schreef Daantke het volgende:
M'n broer en ik waren allebei positief verrast over de Schuberth J1, een lelijk ding maar hij combineert veiligheid van integraalhelm met het zicht van een jethelm en is nog net niet zo lelijk als een systeemhelm. Ze lagen er echter niet meer in de goede kleur en of maat, weet iemand alternatieven voor deze helm? Dus een jethelm met laag vizier en zo'n beugel erin. Hij wordt namelijk niet meer geproduceerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:50 schreef Dekatria het volgende:
[ Bericht 5% gewijzigd door Maegrim op 22-02-2014 22:27:59 ]
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:14 schreef Daantke het volgende:
M'n broer en ik waren allebei positief verrast over de Schuberth J1, een lelijk ding maar hij combineert veiligheid van integraalhelm met het zicht van een jethelm en is nog net niet zo lelijk als een systeemhelm.
Lol, dat gedrocht is nog 100x lelijker dan een gemiddelde systeemhelm.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:14 schreef Daantke het volgende:
M'n broer en ik waren allebei positief verrast over de Schuberth J1, een lelijk ding maar hij combineert veiligheid van integraalhelm met het zicht van een jethelm en is nog net niet zo lelijk als een systeemhelm.
Die hebben denk ik nog nooit met -10/15 gereden systeem helm heerlijk man colletje even omhoog trekken tussen de wangen, klep dicht gaan met die banaan,quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:20 schreef Salatrel het volgende:
Wat is er nou weer lelijk aan een systeem helm?
Had een integraal maar heb gelest met systeem, en miste het soms wel om lekker met de klep open te rijden. Maar ja, ff in die winkel kijken of er nog andere maten zijn, en anders gewoon een systeemhelm zoeken.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:52 schreef Dekatria het volgende:
Ik heb eigenlijk enkel langere tijd met dat ding open gereden toen het echt kneiterwarm werd van de zomer. Voor de rest gewoon dicht.
Die komt er bij mij ook nogquote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:08 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Wauw.![]()
En ach, het lijkt er wel een beetje op dat elke kind een auto krijgt van hun oude man.
Als ik ooit (_!) eens geld overhoud en mijn pa is zo gek om eens aan motorrijden te beginnen koop ik een Ducati Diavel voor hem. Dat was de enige motor op de beurs waarvan hij zei: "Wauw...". Hij moest er ook per se op gaan zitten.
[ afbeelding ]
Gewoon terugschroeven dan.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:31 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Die komt er bij mij ook nog
Zag hem voor het eerst in Wolverine 3D.
Wilde hem gelijk hebben..
Maar zal eerst keurig een beginnersbrommertje aanschaffen hoor...
Dat hoeft niet, ik heb gelukkig geen last van dat geneuzelquote:
Aangepast. Je kan zo echt een wout worden, met het altijd denken in zwart of wit, en je eigen mening als feit zienquote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:11 schreef Dekatria het volgende:
Ik vind die LED streep in de koplamp echt het slechtste idee van Ducati van de laatste jaren.
Al enig idee wat het zal worden?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:31 schreef ManageTheAnger het volgende:
Maar zal eerst keurig een beginnersbrommertje aanschaffen hoor...
Werkelijk ja? Dat was zo'n beetje de lelijkste motor op heel die beursquote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:08 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Wauw.![]()
En ach, het lijkt er wel een beetje op dat elke kind een auto krijgt van hun oude man.
Als ik ooit (_!) eens geld overhoud en mijn pa is zo gek om eens aan motorrijden te beginnen koop ik een Ducati Diavel voor hem. Dat was de enige motor op de beurs waarvan hij zei: "Wauw...". Hij moest er ook per se op gaan zitten.
[ afbeelding ]
Niet zo bijdehand he, anders schrijf ik een prentquote:Op zondag 23 februari 2014 10:02 schreef KneusTeun het volgende:
Aangepast. Je kan zo echt een wout worden, met het altijd denken in zwart of wit, en je eigen mening als feit zien
en fixed!quote:Op zondag 23 februari 2014 10:09 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Werkelijk ja? Ik vond dat zo'n beetje de lelijkste motor op heel die beurs
quote:Op zondag 23 februari 2014 10:28 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
en fixed!
weer een wout
Vind het zelf ook niet een mooie brommer overigens.
Die verlengde Öhlins-MSX kwam anders aardig in de buurt hoor.quote:Op zondag 23 februari 2014 10:09 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Werkelijk ja? Dat was zo'n beetje de lelijkste motor op heel die beurs
Die vond ik op zich nog wel wat hebben.quote:Op zondag 23 februari 2014 10:30 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Die verlengde Öhlins-MSX kwam anders aardig in de buurt hoor.
tis lekker weer buitenquote:Op zondag 23 februari 2014 11:27 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Die vond ik op zich nog wel wat hebben.
Over Öhlins gesprokenben weer onderweg naar de motor, even kijken of de lak op de voorvork goed gelukt is. Dan verder met de tank opschuren en plamuren, overbodige zaken van het frame af slijpen en de kabelboom van nieuwe isolatie voorzien
Je riep heel hard boe in de helm?quote:Op zondag 23 februari 2014 13:42 schreef Nero22 het volgende:
Vandaag toch nog een stukje gereden met mjan. Was leuk om eens met iemand samen te rijden.Samen hebben we de Maasdijk afgereden vanuit Den Bosch en ik ben toen later weer overgestoken naar de goede kant van de rivier. Ook weer een stuk dijk gepakt. Sturen gaat steeds beter. Nog wel een keertje mezelf laten schrikken.
quote:
quote:Op zondag 23 februari 2014 13:53 schreef Anne het volgende:
[..]
Hij zag de weerspiegeling van zichzelf in zijn vizier.
Ik moet eerlijk toegeven dat de vangrail hier soms opeens ook wel erg dichtbij komt.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:53 schreef Nero22 het volgende:
[..]
[..]![]()
Nee, ik reed weer eens bijna de bocht uit. Ook echt na zo'n matrix bord: "U rijdt te snel"
Ja,quote:
Het was lekker weer, en dus idd best druk.. allemaal zwaaien natuurlijk; helemaal blijquote:Op zondag 23 februari 2014 15:56 schreef Salatrel het volgende:
Zo heeft er iemand een blik mooiweerrijders opengetrokken? Zoveel motoren ben ik al maanden niet meer tegen gekomen op weg naar werk
Net ook een heel vrolijk duo dat zelfs op de snelweg ging zwaaien terwijl ik aan de overkant reedquote:Op zondag 23 februari 2014 16:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Het was lekker weer, en dus idd best druk.. allemaal zwaaien natuurlijk; helemaal blij [ afbeelding ]
Zwaaien op de snelweg is eng.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:47 schreef mjan het volgende:
[..]
Net ook een heel vrolijk duo dat zelfs op de snelweg ging zwaaien terwijl ik aan de overkant reed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |