Qua toegankelijk misschien wel ja, je ziet alleen geen flikker omdat iedereen ervoor staatquote:Op woensdag 19 februari 2014 17:55 schreef Salatrel het volgende:
[..]
jaarbeurs is rolstoelvriendelijk hoor.
Niks, dat is juist het rarequote:Op woensdag 19 februari 2014 17:55 schreef Salatrel het volgende:
ik bedoel wat heb je nou weer uitgespookt
jazekerquote:Op woensdag 19 februari 2014 18:13 schreef Vinniiee het volgende:
Kaartjes gewonnen? Kon dat überhaupt?
naar keuze.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nice, voor een willekeurige dag?
quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:13 schreef Vinniiee het volgende:
Oh ik wist niet eens dat FOK! een actie hadquote:Op woensdag 19 februari 2014 18:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
naar keuze.
hier op FOK! gewonnen
ik ga er vrijdagmiddag/avond heen.
Dan zou ik voor vrijdag gaan, zaterdag is het focking druk altijdquote:Op woensdag 19 februari 2014 18:49 schreef mjan het volgende:
[..]Vrijdagavond/zaterdagochtend, even kijken wat handig uitkomt.
stond gewoon hier in PTA en links naar dat topic zijn zelfs hier voorbij gekomenquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh ik wist niet eens dat FOK! een actie hadIk kijk nooit op de FP
Gemist, ben vervroegd uit m'n winterslaap gekomenquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:17 schreef Salatrel het volgende:
[..]
stond gewoon hier in PTA en links naar dat topic zijn zelfs hier voorbij gekomen
Newbie, elk jaar in januari jonguh!quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:13 schreef Vinniiee het volgende:
Misschien moet ik m'n winterslaap voortaan maar overslaan danquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Newbie, elk jaar in januari jonguh!
misschien effe de wekker zetten halverwege januari?quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Misschien moet ik m'n winterslaap voortaan maar overslaan dan
Hmm ja dat is ook een optiequote:Op woensdag 19 februari 2014 20:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
misschien effe de wekker zetten halverwege januari?
Ze hebben wèl een zonnevizier dan hoor.quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:41 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je bij alle drie de merken alleen de mogelijkheid om inderdad kinstuk open te klappen, maar heb je vervolgens geen vizier.
Iets wat de Shark wel heeft.
Mjah, heb ook nog iets van werk te doen schijnt.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh ik wist niet eens dat FOK! een actie hadIk kijk nooit op de FP
[..]
Dan zou ik voor vrijdag gaan, zaterdag is het focking druk altijd
De beurs is open tot 22.00 uur héquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:05 schreef mjan het volgende:
[..]
Mjah, heb ook nog iets van werk te doen schijnt.
Weet iemand of die motorparkeerplaats een beetje te doen is of is die overvol en kan ik dan alsnog op de stoep een plekje opsnorren?
Het is ook nog wel 170 km rijden voordat ik er benquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
De beurs is open tot 22.00 uur hé
Hmm, dat werkt in de spits niet zo goed neequote:Op woensdag 19 februari 2014 21:10 schreef mjan het volgende:
[..]
Het is ook nog wel 170 km rijden voordat ik er ben
Half uurtje, topsquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:10 schreef mjan het volgende:
[..]
Het is ook nog wel 170 km rijden voordat ik er ben
En, gaan jullie weer motorbeurzen in de file?quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:27 schreef Sounddragon het volgende:
Half uurtje, tops![]()
![]()
Ik ging vroegah ook altijd op de motor, maar vanuit Limburg is dat ook wat minder aantrekkelijk, dus de laatste 2 jaar maar met de autow, maar dan heb je het laatste half uur standaard de schurft er op in omdat je in de freakin' rij staat vanaf de snelweg terwijl de motoren je links en rechts lekker voorbij tuffen
Uhuh. Jij op de motor en ik met de auto.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Half uurtje, tops![]()
![]()
Ik ging vroegah ook altijd op de motor, maar vanuit Limburg is dat ook wat minder aantrekkelijk, dus de laatste 2 jaar maar met de autow, maar dan heb je het laatste half uur standaard de schurft er op in omdat je in de freakin' rij staat vanaf de snelweg terwijl de motoren je links en rechts lekker voorbij tuffen
Hehe, bij ons is de rolverdeling dus precies omgekeerdquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:29 schreef Anne het volgende:
[..]
Uhuh. Jij op de motor en ik met de auto.
En jij dan een hele hoop zooi kopen, die IK dan met de auto mee terug mag nemen.
Goed plan om op de motor te gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's funny
But not ha-ha funny.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:37 schreef Nero22 het volgende:
Of gewoon met de trein die voor de deur van de Jaarbeurs stopt.neehoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:37 schreef Nero22 het volgende:
Of gewoon met de trein die voor de deur van de Jaarbeurs stopt.Met de snelste treinverbinding ben ik sowieso al 3 uur onderwegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
Dan is het niet zo sjiek nee, en waarschijnlijk nog hartstikke duur ook.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:44 schreef mjan het volgende:
[..]
Met de snelste treinverbinding ben ik sowieso al 3 uur onderweg
29 euro incl entree voor de beursquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:53 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Dan is het niet zo sjiek nee, en waarschijnlijk nog hartstikke duur ook.
Was KT idd.quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:59 schreef Daantke het volgende:
Had iemand nou nog interesse in de Laser uitlaat van mijn TA? KT geloof ik?
quote:
Kwam deze ook al tegen op motormeuk, hachelijk momentje inderdaad!quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:50 schreef mstx het volgende:
Nou zo ziet het er dus uit als er een auto op je afkomt, gelukkig reed er bij deze meneer een bus voor
Wat wil je nou met een E-keur Laser?quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:51 schreef KneusTeun het volgende:
motorbeurs too much bmw rijders rondom
Bmw stand wou me de nine-T aansmeren.
Voor de rest was wel wat minder dan vorig jaar, wel lekker rustig.
Ja die laser was die e-keur?
Is het zo erg ja? Ik ben de afgelopen jaren met de trein gegaan maar ga nu met de auto. We kunnen 'm dus beter niet bij de Jaarbeurs neerzetten?quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Half uurtje, tops![]()
![]()
bij maarseveenseplassen, ideaal. Vandaag werkte het perfect en gratisch dus Hollands goedquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:06 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Is het zo erg ja? Ik ben de afgelopen jaren met de trein gegaan maar ga nu met de auto. We kunnen 'm dus beter niet bij de Jaarbeurs neerzetten?
gewoon gas durven geven in Duutslandquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:05 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Wat wil je nou met een E-keur Laser?
Dat is aan de verkeerde kant van Utrecht voor ons, P+R is beter.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:07 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
bij maarseveenseplassen, ideaal. Vandaag werkte het perfect en gratisch dus Hollands goed
Oja..quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:07 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
gewoon gas durven geven in Duutsland
Je kon hem er vandaag makkelijk kwijt (de auto)quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:06 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Is het zo erg ja? Ik ben de afgelopen jaren met de trein gegaan maar ga nu met de auto. We kunnen 'm dus beter niet bij de Jaarbeurs neerzetten?
P+R achter Rijkswaterstaat, bij de... A12 ergens.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:07 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dat is aan de verkeerde kant van Utrecht voor ons, P+R is beter.
Mwah, 'erg' is een groot woord, maar een half uur doen over een kippenstukkie vanaf de A12 naar de Jaarbeurs wat je normaliter in 5 minuten doet is gewoon qud. Zeker als je je ook nog bedenkt dat je daar flink voor mag lappen ook, terwijl de brommer er grattisjh staat.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:06 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Altijd met een beurs. En dan komt er nog eten en drinken bij die 100% over de kop gaan. Das altijd jammer met een beurs.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:56 schreef Vinniiee het volgende:
Kaartjes zijn ook wel belachelijk duur zag ik.
Volgend jaar Januari zet ik alvast in de agendaquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:15 schreef Anne het volgende:
Daarom altijd zorgen voor gratis kaartjes.
april ben je er dus niet bij?quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:55 schreef Maegrim het volgende:
morgen ff buurten bij de stand van mobike, de mensen van am tunnel zijn daar![]()
in mei er weer heen, zin in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:21 schreef Salatrel het volgende:
[..]
april ben je er dus niet bij?vakantie in mei staat al een half jaar vastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat is geen antwoordquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:47 schreef Maegrim het volgende:
[..]
vakantie in mei staat al een half jaar vast
De laatste keer dat ik ben geweest (2 jaar geleden) was het volgens mij 'maar' 12 euro.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:12 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Altijd met een beurs. En dan komt er nog eten en drinken bij die 100% over de kop gaan. Das altijd jammer met een beurs.
Ja ja ja ja, nu weet ik het welquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:15 schreef Anne het volgende:
Daarom altijd zorgen voor gratis kaartjes.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:21 schreef Salatrel het volgende:
[..]
april ben je er dus niet bij?Dit is de route voor kampeerrit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 van de 2 hoezo?quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik ben geweest (2 jaar geleden) was het volgens mij 'maar' 12 euro.
[..]
Ja ja ja ja, nu weet ik het wel
[..]
Dit is de route voor kampeerrit?
is het ook nietquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dat in mei was
Je kunt em ook inslijpen met een Dremel of zo, gegarandeerd dat jij wint.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:34 schreef BlackLining het volgende:
Krijg alleen de binnenring van het onderste lager niet van de stuurpen af. Da's een beetje jammer. Maar dan neem ik die stuurpen wel een keer mee naar een garage, moet geen probleem zijn om dat ff te laten doen.
Hmm, da's ook wel een optie ja. En dan bijna door tot de stuurpen en dan uit elkaar hengsten met een hamer en schroevendraaier of iets?quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:38 schreef vannelle het volgende:
[..]
Je kunt em ook inslijpen met een Dremel of zo, gegarandeerd dat jij wint.
11,50 - 13,50 is belachelijk duur? Ik heb vanaf december ongeveer elke week een mail gekregen waar je met korting de kaartjes kan bestellen. Van verschillende bedrijven, motorbeurs zelf, motoport, suzuki importeur. Niemand hoeft de volledige prijs te betalen volgens mijquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:56 schreef Vinniiee het volgende:
Kaartjes zijn ook wel belachelijk duur zag ik.
Beetje water ga je niet dood aan hoorquote:Op vrijdag 21 februari 2014 08:10 schreef Nero22 het volgende:
Ik dacht vandaag lekker met de brommert naar school te kunnen, voorspellen ze regen in Amsterdam. Dan maar de trein van half 7 's ochtends.
Maar het is mijn 1e keer dat ik zoveel km maak op de snelweg.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 08:20 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Beetje water ga je niet dood aan hoor
Beetje tussen de buien door slalommenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 08:10 schreef Nero22 het volgende:
Ik dacht vandaag lekker met de brommert naar school te kunnen, voorspellen ze regen in Amsterdam. Dan maar de trein van half 7 's ochtends.
Lekker knus en warm toch?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:17 schreef BlackLining het volgende:
Lekker voor sardientje aan het spelen in de trein naar Utrecht
had ze wel paar keer gezien geloof ik, twijfelde namelijk meteen of ik die stand in de fik zou zettenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:14 schreef Tunafish het volgende:
Ongelofeloos. Heul die beurs afgestruind en niet één tent met van die oortjes voor op je helm![]()
[ afbeelding ]
Zo'n beetje de enige reden voor mijn broer om mee te gaan
Boh, wij nergens. Wel mutsen met vage lange oortjes eraan, maar niet de plakoortjes.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:25 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
had ze wel paar keer gezien geloof ik, twijfelde namelijk meteen of ik die stand in de fik zou zetten
Gewoon in de parkeertoren naast de ingang; kostte 9¤ en binnen 2 minuten binnenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:48 schreef Daantke het volgende:
Auto kun je best bij P+R parkeren ja, of buitenwijk zoals iemand al zei. Overvecht-Zuid (kun je gelijk ff koffie komen doen) en Zuilen (vanaf mertenssstraat) bijvoorbeeld is gratis parkeren en met de bus ben je er in 10 minuut.
Laser is voor racing use only trouwens
Top, drukte op de weg valt mee?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Gewoon in de parkeertoren naast de ingang; kostte 9¤ en binnen 2 minuten binnen
File vanaf de A12 tot aan de jaarbeurs, maar de slimmerds rijden dan een afslagje door en maken een ommetje via de nieuwe brugquote:
Enige wat ik eigenlijk ècht interessant vond dit jaar was het kraampje met gereedschap. Snoepwinkelquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:57 schreef Sounddragon het volgende:
Ik vond het een beetje flauwtjes eigenlijk... weinig aktie, weinig toffe aanbiedingen, weinig variatie in kleding.. had het vrij rap gezien.. zelfs voor mijn doen![]()
Volgend jaar maar eens overslaan denk ik, of ik moet écht iets nodig hebben ofzo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |