11,50 - 13,50 is belachelijk duur? Ik heb vanaf december ongeveer elke week een mail gekregen waar je met korting de kaartjes kan bestellen. Van verschillende bedrijven, motorbeurs zelf, motoport, suzuki importeur. Niemand hoeft de volledige prijs te betalen volgens mijquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:56 schreef Vinniiee het volgende:
Kaartjes zijn ook wel belachelijk duur zag ik.
Beetje water ga je niet dood aan hoorquote:Op vrijdag 21 februari 2014 08:10 schreef Nero22 het volgende:
Ik dacht vandaag lekker met de brommert naar school te kunnen, voorspellen ze regen in Amsterdam. Dan maar de trein van half 7 's ochtends.
Maar het is mijn 1e keer dat ik zoveel km maak op de snelweg.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 08:20 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Beetje water ga je niet dood aan hoor
Beetje tussen de buien door slalommenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 08:10 schreef Nero22 het volgende:
Ik dacht vandaag lekker met de brommert naar school te kunnen, voorspellen ze regen in Amsterdam. Dan maar de trein van half 7 's ochtends.
Lekker knus en warm toch?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:17 schreef BlackLining het volgende:
Lekker voor sardientje aan het spelen in de trein naar Utrecht
had ze wel paar keer gezien geloof ik, twijfelde namelijk meteen of ik die stand in de fik zou zettenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:14 schreef Tunafish het volgende:
Ongelofeloos. Heul die beurs afgestruind en niet één tent met van die oortjes voor op je helm![]()
[ afbeelding ]
Zo'n beetje de enige reden voor mijn broer om mee te gaan
Boh, wij nergens. Wel mutsen met vage lange oortjes eraan, maar niet de plakoortjes.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:25 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
had ze wel paar keer gezien geloof ik, twijfelde namelijk meteen of ik die stand in de fik zou zetten
Gewoon in de parkeertoren naast de ingang; kostte 9¤ en binnen 2 minuten binnenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:48 schreef Daantke het volgende:
Auto kun je best bij P+R parkeren ja, of buitenwijk zoals iemand al zei. Overvecht-Zuid (kun je gelijk ff koffie komen doen) en Zuilen (vanaf mertenssstraat) bijvoorbeeld is gratis parkeren en met de bus ben je er in 10 minuut.
Laser is voor racing use only trouwens
Top, drukte op de weg valt mee?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Gewoon in de parkeertoren naast de ingang; kostte 9¤ en binnen 2 minuten binnen
File vanaf de A12 tot aan de jaarbeurs, maar de slimmerds rijden dan een afslagje door en maken een ommetje via de nieuwe brugquote:
Enige wat ik eigenlijk ècht interessant vond dit jaar was het kraampje met gereedschap. Snoepwinkelquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:57 schreef Sounddragon het volgende:
Ik vond het een beetje flauwtjes eigenlijk... weinig aktie, weinig toffe aanbiedingen, weinig variatie in kleding.. had het vrij rap gezien.. zelfs voor mijn doen![]()
Volgend jaar maar eens overslaan denk ik, of ik moet écht iets nodig hebben ofzo..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |