P+R achter Rijkswaterstaat, bij de... A12 ergens.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:07 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dat is aan de verkeerde kant van Utrecht voor ons, P+R is beter.
Mwah, 'erg' is een groot woord, maar een half uur doen over een kippenstukkie vanaf de A12 naar de Jaarbeurs wat je normaliter in 5 minuten doet is gewoon qud. Zeker als je je ook nog bedenkt dat je daar flink voor mag lappen ook, terwijl de brommer er grattisjh staat.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:06 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Is het zo erg ja? Ik ben de afgelopen jaren met de trein gegaan maar ga nu met de auto. We kunnen 'm dus beter niet bij de Jaarbeurs neerzetten?
Altijd met een beurs. En dan komt er nog eten en drinken bij die 100% over de kop gaan. Das altijd jammer met een beurs.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:56 schreef Vinniiee het volgende:
Kaartjes zijn ook wel belachelijk duur zag ik.
Volgend jaar Januari zet ik alvast in de agendaquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:15 schreef Anne het volgende:
Daarom altijd zorgen voor gratis kaartjes.
april ben je er dus niet bij?quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:55 schreef Maegrim het volgende:
morgen ff buurten bij de stand van mobike, de mensen van am tunnel zijn daar![]()
in mei er weer heen, zin in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:21 schreef Salatrel het volgende:
[..]
april ben je er dus niet bij?vakantie in mei staat al een half jaar vastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat is geen antwoordquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:47 schreef Maegrim het volgende:
[..]
vakantie in mei staat al een half jaar vast
De laatste keer dat ik ben geweest (2 jaar geleden) was het volgens mij 'maar' 12 euro.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:12 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Altijd met een beurs. En dan komt er nog eten en drinken bij die 100% over de kop gaan. Das altijd jammer met een beurs.
Ja ja ja ja, nu weet ik het welquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:15 schreef Anne het volgende:
Daarom altijd zorgen voor gratis kaartjes.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:21 schreef Salatrel het volgende:
[..]
april ben je er dus niet bij?Dit is de route voor kampeerrit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 van de 2 hoezo?quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik ben geweest (2 jaar geleden) was het volgens mij 'maar' 12 euro.
[..]
Ja ja ja ja, nu weet ik het wel
[..]
Dit is de route voor kampeerrit?
is het ook nietquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dat in mei was
Je kunt em ook inslijpen met een Dremel of zo, gegarandeerd dat jij wint.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:34 schreef BlackLining het volgende:
Krijg alleen de binnenring van het onderste lager niet van de stuurpen af. Da's een beetje jammer. Maar dan neem ik die stuurpen wel een keer mee naar een garage, moet geen probleem zijn om dat ff te laten doen.
Hmm, da's ook wel een optie ja. En dan bijna door tot de stuurpen en dan uit elkaar hengsten met een hamer en schroevendraaier of iets?quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:38 schreef vannelle het volgende:
[..]
Je kunt em ook inslijpen met een Dremel of zo, gegarandeerd dat jij wint.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |