Ik ook, wat dat betreft is Italië echt een kutland.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik vind het zielig voor hem.
Ik ben fan van Balo.
Wat je dan hebt is een ondoorscrollbare OP.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:34 schreef Doublepain het volgende:
Ik had een idee om bij elke nieuwe topic dat de TS dan 1 nieuw plaatje er in zet. Zo heb je na 200 topic een creatieve OP pure epische plaatjes
Je vergeet dat jongens als Mikey in Nederland rondlopen he?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ook, wat dat betreft is Italië echt een kutland.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 08-02-2014 23:41:43 ]
de VBLSC is ook uniek, dus dat lijkt me ok.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat je dan hebt is een ondoorscrollbare OP.
Toch een apart landquote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je vergeet dat jongens als Mikey in Nederland rondlopen he?
Alle negurs zijn apuh afblijvuh van blanke weffeh.
Maar even serieus. Het voorgaande geldt voornamelijk voor turken.Turken
Nee, ik distantieer me volledig van die enge boel.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Geef mij eens de beelden van de 5km van Kramer en Co. van vanmiddag Stijn?
Hij is dat nu gewend. Speelde jarenlang toen Berlusconi nog president was.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:41 schreef Smoofie het volgende:
Hoe zou clarence reageren op het racisme?
WTFquote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Toch een apart land
https://www.facebook.com/(...)iana/533851150025566
Nu begrijp ik Mikey zijn Strootman filmpje, er zat een gedachte achter
Hoe ze die kop van Strootman gebruiken.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kijk deze dan
[ afbeelding ]
Gervinho
kanjergrappig
Ik vond het dan ook heel grappig.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:43 schreef Ajacied422 het volgende:
HMF moet het plaatje overal even delen
Het is te merken, in ieder geval fijn dat je 't zo grappig vondquote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik vond het dan ook heel grappig.
Omdat ik het alleen kan ontwijken als ik 24/7 op mijn zolderkamer zitquote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:45 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Hoe heb jij last van de olympische spelen ?
Erg gezellig van jequote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:47 schreef Typisch het volgende:
ik besloten deze avond op den foks door te brengen en eens niet te gaan stappen
einde bericht
Ik ga zo alweer slapen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:47 schreef Typisch het volgende:
einde bericht
Ok, misschien vinden je GC vriendjes dat wel leuk om te horen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:47 schreef Typisch het volgende:
einde bericht
Waar op FOK. Hier of nachtbagger?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:47 schreef Typisch het volgende:
einde bericht
Was best een leuke wedstrijd.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:49 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV v FC Twente was kwalitatief echt pure armoede.
Joden gaan eraan olé oléquote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ook.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ga zo alweer slapen..
Ik moest lachen om jouw grapje in de FLKG-chat.
Geen idee.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waar op FOK. Hier of nachtbagger?
Dat denk ik ook wel. Jij niet dan?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ok, misschien vinden je GC vriendjes dat wel leuk om te horen.
Zo ben ik.quote:
Deel het met ons.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ga zo alweer slapen..
Ik moest lachen om jouw grapje in de FLKG-chat.
Trouwens. Da wief wa Charmed bij zich had hé. Aardige meid enzo hoor. Maar die heeft echt VMBO-K gedaan én is eraf getrapt want niet intelligent genoeg.quote:
Ik denk dat je eens een weekend naar ome HMF moet, je bent erg depressief de laatste tijd.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik snoep niet uit de pillendoos van HMF.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik denk dat je eens een weekend naar ome HMF moet, je bent erg depressief de laatste tijd.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Trouwens. Da wief wa Charmed bij zich had hé. Aardige meid enzo hoor. Maar die heeft echt VMBO-K gedaan én is eraf getrapt want niet intelligent genoeg..
De Panzerfaust is afgeschaft.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:58 schreef Doublepain het volgende:
Ben ik de enige denk dat ze bij Biatlon met een laffe wapen schieten?
Zo'n ding weegt waarschijnlijk niks, geen terugslag en het lijkt net alsof het nietjes afschiet
Living in poverty: 47million.quote:
Leuke wedstrij dwel.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben ik niet, ik vind het alleen hypocriet dat je hem per se in elk topic moet uiten, omdat je altijd loopt te janken als mensen dit met b.v. darts doen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:56 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM, waarom ben je zo verzuurd als ik een negatieve mening heb over de Olympische Winterspelen?
Het slechte uitverdedigen van PSV was wel vermakelijk.quote:
Tweede helft niet. Tenzij je lachwekkend als leuk ervaart. Wat zijn er toen een hoop onbegrijpelijke en totaal achterlijke passen gegevenquote:
Ga slapen jij.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tweede helft niet. Tenzij je lachwekkend als leuk ervaart. Wat zijn er toen een hoop onbegrijpelijke en totaal achterlijke passen gegeven
Dat jij in elk topic, waar ik dat doe, dan moet posten ''dartenquote:Op zondag 9 februari 2014 00:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben ik niet, ik vind het alleen hypocriet dat je hem per se in elk topic moet uiten, omdat je altijd loopt te janken als mensen dit met b.v. darts doen.
Het feit dat je dit al zegt bewijst dat je zelf ook wel weet dat je onzin verkondigt.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Al zal je je vast hier slim uit weten te lullen.
Je moet je muil houden.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het feit dat je dit al zegt bewijst dat je zelf ook wel weet dat je onzin verkondigt.
Verder nogal treurig dat je niet op je eigen gedrag ingaat maar de aanval kiest.
Mwah, nee. Bij een spatje kritiek begin je je toch wat vreemd te gedragen.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het feit dat je dit al zegt bewijst dat je zelf ook wel weet dat je onzin verkondigt.
Verder nogal treurig dat je niet op je eigen gedrag ingaat maar de aanval kiest.
Hahaha lekker voor je GGMM. Nu moet je veel gaan lezen, want al zijn argumenten worden zo lang.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mwah, nee. Bij een spatje kritiek begin je je toch wat vreemd te gedragen.
Ik heb het recht om mijn mening te verkondigen, of je het er nou wel of niet mee eens bent. Ik zie geen enkele reden om mijn mening terug te trekken op dat gebied. Ik vind het gewoon kinderachtig dat jij bij elke negatieve uitlating van mij over een andere sport me loopt te backfiren op het gebied van darten.
Ik heb zelf nooit gezegd dat darten een sport is, alleen op psychisch gebied veel belangrijker dan de gemiddelde sport
Je mist het punt volledig.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mwah, nee. Bij een spatje kritiek begin je je toch wat vreemd te gedragen.
Ik heb het recht om mijn mening te verkondigen, of je het er nou wel of niet mee eens bent. Ik zie geen enkele reden om mijn mening terug te trekken op dat gebied. Ik vind het gewoon kinderachtig dat jij bij elke negatieve uitlating van mij over een andere sport me loopt te backfiren op het gebied van darten.
Ik heb zelf nooit gezegd dat darten een sport is, alleen op psychisch gebied veel belangrijker dan de gemiddelde sport
Ben die kwijt.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:13 schreef Pascalus het volgende:
[..]
MrStylo heeft ooit een prachtige wallpaper gemaakt.
Dat begrijp ik ten zeerste. Maar nog steeds begrijp ik niet waar het voor nodig is dat je me in elk topic moet backfiren over het feit dat darten geen sport is? Je kan toch best via DM zeggen dat het irritant begint te worden oid?quote:Op zondag 9 februari 2014 00:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je mist het punt volledig.
Ik vind het hypocriet omdat jij altijd begint te janken als mensen hun mening geven over darts terwijl jij het naar je zin hebt wanneer je er over post.
Ik zeg nergens dat je die specifieke mening niet mag hebben.
Hopelijk begrijp je het nu.
Dus jij mag wel uit het niets over de OS beginnen maar ik mag niet uit het niets over darten beginnen?quote:Op zondag 9 februari 2014 00:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ten zeerste. Maar nog steeds begrijp ik niet waar het voor nodig is dat je me in elk topic moet backfiren over het feit dat darten geen sport is? Je kan toch best via DM zeggen dat het irritant begint te worden oid?
Verklaar de definitie van ''uit het niets''. Als er iets over de OS gaat in een topic of op TV, geef ik in het desbetreffende topic mijn mening erover of ik wakker de discussie aan om meer meningen te horen op het gebied van het karakter van de Olympische Spelen. Jij probeert mij gewoon specifiek weer te pakken op het feit dat ik darten een leuk iets vind.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus jij mag wel uit het niets over de OS beginnen maar ik mag niet uit het niets over darten beginnen?
Je geeft geen mening, je braakt one-liners uit en vervolgens als iemand daar iets van zegt begin je te janken dat je toch wel een mening mag hebben. Gewoon puur popie-jopie doen dus.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Verklaar de definitie van ''uit het niets''. Als er iets over de OS gaat in een topic of op TV, geef ik in het desbetreffende topic mijn mening erover of ik wakker de discussie aan om meer meningen te horen op het gebied van het karakter van de Olympische Spelen. Jij probeert mij gewoon specifiek weer te pakken op het feit dat ik darten een leuk iets vind.
Al zal het vast weer komen omdat ik de jongste van iedereen ben en makkelijk te pakken ben. Er zijn nog veel meer users die rare trekjes hebben of die vertonen.
in before F010quote:Op zondag 9 februari 2014 00:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik vind hem gewoon mooi.
Maar als je leuke alternatieven hebt hoor ik het graag.
The Thing.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:24 schreef Doublepain het volgende:
Ik wil een goede film kijken
GGMM
Moet actie, actie en actie in zitten.
nee dan hebben we gelijk een ban van 40-45 wekenquote:Op zondag 9 februari 2014 00:20 schreef Doublepain het volgende:
Wat is het saai, meestal is er wel een rel ofzo maar de VBLSC doet daar niet meer aan helaas.
Graag Blu Ray en veel uitzicht kwaliteit enzquote:
quote:]Op zondag 9 februari 2014 00:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je geeft geen mening, je braakt one-liners uit
Ik verzet me gewoon tegen de vaak slappe argumentatie van users over een bepaald punt. Ik word vaak erg simpel afgekraakt als ik een mening heb over iets heb, makkelijk te pakken dat ik ben, hé!! Dat jij het vanuit een heel ander oogpunt bekijkt, is dan je eigen gebrekquote:en vervolgens als iemand daar iets van zegt begin je te janken dat je toch wel een mening mag hebben.
Ach, jij zal vast weer het meest geniale persoon op de aardbol zijn. Een user die ieder ander op waarde weet te schatten, zorgt voor eenheid, sociale cohesie en alles wat daar bijhoort. Blijf vooral lekker de waarheid ontlopen en denken dat het niet zo gek is om een user constant te backfiren over het feit dat hij/zij iets als leuk bestempelt. Als je problemen met mijn posts hebt, zoek me dan gewoon in de direct message op. Ga niet omslachtig zitten doen en vaag zitten schreeuwen: ''DARTEN IS GEEN SPORT''!!!!quote:Gewoon puur popie-jopie doen dus.
Pacific Rimquote:Op zondag 9 februari 2014 00:24 schreef Doublepain het volgende:
GGMM
The Punisher.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:24 schreef Doublepain het volgende:
GGMM
Oké. Geen foto's van mijn douchebeurt van zojuist danquote:
al gezienquote:
Gordon Travoltaquote:Op zondag 9 februari 2014 00:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
The Punisher.
[..]
Oké. Geen foto's van mijn douchebeurt van zojuist dan
quote:Op zondag 9 februari 2014 00:26 schreef Ajacied422 het volgende:
. Ik heb er gewoon een keurige mening over. I
Dat maakt niet uit, de helft is toch al weg, beetje actie kan geen kwaad.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee dan hebben we gelijk een ban van 40-45 weken
Wat. Speelde Travolta in The Punisher?quote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 00:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sinds hij een Toine UI heeft blijft hij maar janken.
Lekker makkelijk om er 1 post uit te pikken die toevallig niet onderbouwd is. Heel erg knap van je om vervolgens de rest van mijn post volledig te negerenquote:
Dude, ga slapen man.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker makkelijk om er 1 post uit te pikken die toevallig niet onderbouwd is. Heel erg knap van je om vervolgens de rest van mijn post volledig te negeren.
Films met Liam Neeson, altijd goedquote:Op zondag 9 februari 2014 00:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tevens: Taken.Leuke hersenloze actie-film.
Eentje zoals dit heb je niet denk ik?quote:Op zondag 9 februari 2014 00:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tevens: Taken.Leuke hersenloze actie-film.
Ja, omdat de rest van je post gebaseerd is op een onjuiste constatering. Ik begon over darten toen jij deze post plaatste.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker makkelijk om er 1 post uit te pikken die toevallig niet onderbouwd is. Heel erg knap van je om vervolgens de rest van mijn post volledig te negeren.
Ken ik niet eens zelfs.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Eentje zoals dit heb je niet denk ik?
Elysium (2013) - IMDb
Oblivion.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Eentje zoals dit heb je niet denk ik?
Elysium (2013) - IMDb
Ik moet zeggen dat ik Seeking Justice en Unknown ook erg goed vond, maar niet echt met veel actiequote:Op zondag 9 februari 2014 00:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
al gezien
[..]
Gordon Travolta
tevens een 6.4
geen blu ray
nee
Wat een onzin. Erg jammer om het laf te beëindigen met een simpele truc die je aan de discussie doet ontsnappen (Davy be like).quote:Op zondag 9 februari 2014 00:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, omdat de rest van je post gebaseerd is op een onjuiste constatering. Ik begon over darten toen jij deze post plaatste.
Dan houd het op.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Helft van gezien, dat een kind een hoofdrol heeft maakt het gewoon minder plezant..
Nee, dat is geen onzin, jij post hier waarom ik over darten begin slechts seconde nadat ik dat deed na de post die ik zojuist aanhaal. Jij probeert er een andere discussie van te maken en de slachtofferrol te zoeken omdat je geen mening zou mogen hebben van mij maar daar gaat het helemaal niet om, het gaat er om dat je al dagen lang popie-jopie doet met je overigens zeer beperkte mening. terwijl het pas de 1ste dag van de OS is. Je grijpt hier werkelijk ELKE mogelijkheid voor aan. Daarnaast is het gewoon zeer hypocriet want je begint als een klein kind te janken als iemand dit over darts doet. Daarom vind ik het grappig om je hier mee te confronteren als je zo'n beperkte inhoudsloze kutpost met enkel een smilie plaatst.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een onzin. Erg jammer om het laf te beëindigen met een simpele truc die je aan de discussie doet ontsnappen (Davy be like).
*houdtquote:
Ik denk dat je maar moet slapen, Mikey.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Krul
Janmaat Vlaar Kongolo Indi
Strootman
Sneijder Immers
Robben Van Persie De Boet.
Alstublieft Louis doe er je voordeel mee kan je straks weer schreeuwen van je balkon.
Kom jij met een betere dan inplaats van je gtst doodoener.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat je maar moet slapen, Mikey.
Ga desnoods GTST kijken.
Triest van hem idd om een discussie uit te weg te gaan en persoonlijk te worden.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kom jij met een betere dan inplaats van je gtst doodoener.
Ik kan niet zeggen dat ik je keuze begrijpt, maar ik respecteer hem wel.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:40 schreef Doublepain het volgende:
Oke dit gaat hem worden
Europa Report (2013) - IMDb
Ik snap het. Het verschil tussen een 6.4 en 6.5 is gewoonweg aanwezig en niet te onderschatten.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:40 schreef Doublepain het volgende:
Oke dit gaat hem worden
Knotsgekke keuze natuurlijkquote:Op zondag 9 februari 2014 00:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen dat ik je keuze begrijpt, maar ik respecteer hem wel.
Dat heb je goed gezienquote:Op zondag 9 februari 2014 00:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat is geen onzin, jij post hier waarom ik over darten begin slechts seconde nadat ik dat deed na de post die ik zojuist aanhaal.
Dat probeer je vaag en onduidelijk te houden om ook inhoudsloos te gaan baggeren. Je onderneemt totaal geen actie om me erop te wijzen dat ik ermee moet stoppen of dat ik teveel mensen ermee stoor. Lekker cryptisch blijven baggeren in de hoop dat ik het dan begrijp.quote:Jij probeert er een andere discussie van te maken en de slachtofferrol te zoeken omdat je geen mening zou mogen hebben van mij maar daar gaat het helemaal niet om, het gaat er om dat je al dagen lang popie-jopie doet met je overigens zeer beperkte mening.
Al dagen maakt Nederland zich druk om de Olympische Spelen. Toevallig omdat het in dat Rusland gehouden wordt.quote:terwijl het pas de 1ste dag van de OS is. Je grijpt hier werkelijk ELKE mogelijkheid voor aan.
Omdat ik de diepere mening wil weten. Vaak wordt het gewoon zwak onderbouwd. Nu probeer je me vast weer neer te zetten als iemand die zijn posts niet onderbouwt, hopelijk heb je nu je zin.quote:Daarnaast is het gewoon zeer hypocriet want je begint als een klein kind te janken als iemand dit over darts doet. Daarom vind ik het grappig om je hier mee te confronteren als je zo'n beperkte inhoudsloze kutpost met enkel een smilie plaatst.
Ok.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat heb je goed gezien
[..]
Dat probeer je vaag en onduidelijk te houden om ook inhoudsloos te gaan baggeren. Je onderneemt totaal geen actie om me erop te wijzen dat ik ermee moet stoppen of dat ik teveel mensen ermee stoor. Lekker cryptisch blijven baggeren in de hoop dat ik het dan begrijp.
[..]
Al dagen maakt Nederland zich druk om de Olympische Spelen. Toevallig omdat het in dat Rusland gehouden wordt.
Poetin dit, Poetin dat. Wat mensjes die namens de staat langshobbelen bij wat sporten daar. Waar gaat het over, iedereen moet interessant lopen doen waaronder de homofiele BN'ers om te laten zien hoe zwaar ze het hebben (gehad) omdat Putin homo's onderdrukt. De delegatie zou teveel eer aan Poetin toebrengen, fucking boehoe. Het is de Olympische Spelen, niet de Homo-top die gehouden wordt. Houd het gewoon waar het om gaat. Niet om die hele randzaak.
In mijn ogen wordt de Olympische Spelen gewoon overschaduwd door al dat gezanik en dat politiek correcte gelul. In elk ander land is er ook genoeg mis maar daar hoor je niemand over klagen.
Verder vind ik het zeer storend dat heel Nederland weer op zijn kop staat omdat Sven Kramer goud gewonnen heeft terwijl dit al jaren niet anders is. Heel dat schaatsen is met hem eentonig en saai geworden. Je kijkt alleen voor de overmacht.
[..]
Omdat ik de diepere mening wil weten. Vaak wordt het gewoon zwak onderbouwd. Nu probeer je me vast weer neer te zetten als iemand die zijn posts niet onderbouwt, hopelijk heb je nu je zin.
Mag ik overigens vragen of je je net zo huilerig op zou stellen over mijn kritiek op de OWS als je niet moderator was van dat forum?
Die is wel echt leuk.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:47 schreef Doublepain het volgende:
Nog eentje voor het geval dat de andere tegenvalt
Now You See Me (2013) - IMDb
Kijk maar eens in de reclamebanners na maximaal 2x refreshen.quote:
Nou dan, hoe kom je er dan op om te zeggen dat m'n post niet relevant was? Jij stelt dat het TOEVALLIG de enige post is zonder inhoud, terwijl precies dat de post is waar ik op in ga.quote:
Precies zoals jij jouw mening vaag en onduidelijk houdt met je zielige one-liners met één smilie er bij. Ik hou mensen graag een spiegel voor.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat probeer je vaag en onduidelijk te houden om ook inhoudsloos te gaan baggeren.
Leuk, open er een topic over of discussieer mee in één van de gangbare topics, maar val niet iedereen er mee lastig in werkelijk elk topic waar je post.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Al dagen maakt Nederland zich druk om de Olympische Spelen. Toevallig omdat het in dat Rusland gehouden wordt.
Poetin dit, Poetin dat. Wat mensjes die namens de staat langshobbelen bij wat sporten daar. Waar gaat het over, iedereen moet interessant lopen doen waaronder de homofiele BN'ers om te laten zien hoe zwaar ze het hebben (gehad) omdat Putin homo's onderdrukt. De delegatie zou teveel eer aan Poetin toebrengen, fucking boehoe. Het is de Olympische Spelen, niet de Homo-top die gehouden wordt. Houd het gewoon waar het om gaat. Niet om die hele randzaak.
In mijn ogen wordt de Olympische Spelen gewoon overschaduwd door al dat gezanik en dat politiek correcte gelul. In elk ander land is er ook genoeg mis maar daar hoor je niemand over klagen.
Ach meisje toch.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Verder vind ik het zeer storend dat heel Nederland weer op zijn kop staat omdat Sven Kramer goud gewonnen heeft
Dat ben je ook, dit is de eerste keer dat je meer dan 10 woorden typt.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Omdat ik de diepere mening wil weten. Vaak wordt het gewoon zwak onderbouwd. Nu probeer je me vast weer neer te zetten als iemand die zijn posts niet onderbouwt
Ja, uiteraard, dit gaat om jou, niet om de OS.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Mag ik overigens vragen of je je net zo huilerig op zou stellen over mijn kritiek op de OWS als je niet moderator was van dat forum?
ik zit mobiel dus ik zie vrij weinig banners.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kijk maar eens in de reclamebanners na maximaal 2x refreshen.
Waarom heet de SC weer VBL overigens?
Bij mij worden de banners mobiel nog wel eensquote:Op zondag 9 februari 2014 00:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ik zit mobiel dus ik zie vrij weinig banners.
Lekker hoor en met jou?quote:
Ik neem Stijn absoluut niet serieus.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Stijn en Rene, volgens mij nemen jullie elkaar iets te serieus.
Ja prima. Geen gekke dingen gedaan deze avond. Beetje rustig biertje gedronken enzo, je kent het welquote:
#delevenquote:Op zondag 9 februari 2014 00:56 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ja prima. Geen gekke dingen gedaan deze avond. Beetje rustig biertje gedronken enzo, je kent het wel
En Twente punten zien verspelen uiteraard
leuk dat je even reclame maakt voor de website van DonRaja.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij mij worden de banners mobiel nog wel eens [ afbeelding ] midden in een post weergegeven, vraag me af of er meer mensen zijn die daar last van hebben.
Ik heb juist posts m.b.t Olympische Spelen onderbouwd, alleen was dit een van de weinige die ik niet onderbouwd heb. Toevallig val je juist over deze post uitgebreid heen en ga je een groot theater zitten maken.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou dan, hoe kom je er dan op om te zeggen dat m'n post niet relevant was? Jij stelt dat het TOEVALLIG de enige post is zonder inhoud, terwijl precies dat de post is waar ik op in ga.
Kan je mij eens voorbeelden aanwijzen van 'zielige' oneliners wat ik in de toekomst minder zou kunnen doen? Ik heb in ieder geval zo mijn redenen waar ik wel of niet serieus wil posten.quote:[..]
Precies zoals jij jouw mening vaag en onduidelijk houdt met je zielige one-liners met één smilie er bij. Ik hou mensen graag een spiegel voor.
Vertel dat dan ook direct en doe niet zo omslachtig.quote:[..]
Leuk, open er een topic over of discussieer mee in één van de gangbare topics, maar val niet iedereen er mee lastig in werkelijk elk topic waar je post.
En nu? Mag ik niets meer zeggen omdat er toch niets gaat veranderen?quote:[..]
Ach meisje toch.
Dat vond ik ook van die kale randdebiel. Toen mocht het niet van jou.
Je weet hoe dat soort dingen gaan, je zielige verzuurde gedrag tov de feestvreugde gaat hier niks aan veranderen hoor.
Juist ironisch dat jij hierover begint.quote:[..]
Dat ben je ook, dit is de eerste keer dat je meer dan 10 woorden typt.
Dat is fijn om te horen. Ik voelde vooraf een beetje nattigheid.quote:[..]
Ja, uiteraard, dit gaat om jou, niet om de OS.
Die is wel aardig ja.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:40 schreef Doublepain het volgende:
Oke dit gaat hem worden
Een groot theater?quote:Op zondag 9 februari 2014 00:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb juist posts m.b.t Olympische Spelen onderbouwd, alleen was dit een van de weinige die ik niet onderbouwd heb. Toevallig val je juist over deze post uitgebreid heen en ga je een groot theater zitten maken.
Dat doe je zelf ook met je smilies en one-liners.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Vertel dat dan ook direct en doe niet zo omslachtig.
Dat zou je sieren. Je verzuurde puberale gedrag zit niemand op te wachten namelijk.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:58 schreef Ajacied422 het volgende:
En nu? Mag ik niets meer zeggen omdat er toch niets gaat veranderen?
Hahahaha. Zo begon het ook bij GGMM. Succes met je lange nutteloze discussie.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:59 schreef Mansjester het volgende:
De discussie niet gelezen, maar eens met GGMM.
Beetje vreemd om overal maar te blijven verkondigen dat je niks met de olympische spelen hebt Stijn. Dat weten we nu wel
Verder hou ik mij buiten deze discussie
Als je dat wel zou doen ben je nog drie uur bezig en dat is het niet waard.quote:
Inderdaad. Daarom heb ik het op de eerste 2 posts na niet gelezenquote:Op zondag 9 februari 2014 01:00 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Als je dat wel zou doen ben je nog drie uur bezig en dat is het niet waard.
Ross en Rachel.quote:Op zondag 9 februari 2014 01:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jullie lijken net twee personages uit een sitcom die uiteindelijk bij elkaar terecht komen.
Ik heb je al trusten gewenst, dus rot nou maar op.quote:
Je post wel meer m.b.t darten dat puur ''pestend'' bedoeld isquote:Op zondag 9 februari 2014 00:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een groot theater?Ik postte één reactie mbt darten, meer niet. Wat lul je nou joh.
Houd jezelf niet voor de gek en houd jezelf deze spiegel ook eens voor. Jij bent hier net zo goed in. Alleen probeer je dat te verbergen op een vrij treurige manier.quote:[..]
Dat doe je zelf ook met je smilies en one-liners.
maar wie is dan Ross en wie is Rachel?quote:Op zondag 9 februari 2014 01:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ross en Rachel.
[..]
Ik heb je al trusten gewenst, dus rot nou maar op.
Ajacied422 beoefend een vrouwensport en GGMM zijn hobies hebben de dinosauriërs weten te overlevenquote:Op zondag 9 februari 2014 01:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
maar wie is dan Ross en wie is Rachel?
oh he daar speel jij in mee dus kijk ik liever niet, andere?quote:Op zondag 9 februari 2014 01:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
gayniggers from outer space.
quote:Op zondag 9 februari 2014 01:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ajacied422 beoefend een vrouwensport en GGMM zijn hobies hebben de dinosauriërs weten te overleven![]()
horny asians 2quote:Op zondag 9 februari 2014 01:06 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
oh he daar speel jij in mee dus kijk ik liever niet, andere?
oh ja, hoe kon ik dat over het hoofd zien? Stom van me.quote:Op zondag 9 februari 2014 01:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ajacied422 beoefend een vrouwensport en GGMM zijn hobies hebben de dinosauriërs weten te overleven![]()
quote:Op zondag 9 februari 2014 01:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Baas Heino
Knut, Adames alle fans
[ afbeelding ]
Baas Heino
Knut, Adames alle fans
[ afbeelding ]
Baas Heino
Knut, Adames alle fans
Daar daal je even in mijn achting zeg...quote:
Er staan zoveel films op youtube, ook Hollywood producties.quote:Op zondag 9 februari 2014 01:43 schreef Pascalus het volgende:
SS Doomtrooper is zo slecht dat het niet eens van Youtube is verwijderd vanwege copyrightschending.
gastquote:Op zondag 9 februari 2014 01:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Baas Heino
Knut, Adames alle fans
alleen films van voor 1940 verderquote:Op zondag 9 februari 2014 01:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Er staan zoveel films op youtube, ook Hollywood producties.
Vanwaar deze belachelijk ramkoers?
Niet echt.quote:Op zondag 9 februari 2014 01:47 schreef Adames het volgende:
[..]
alleen films van voor 1940 verder
net trouwens in de bios geweest, die andere heimat.
vrij droog, aangezien het een 4 uur durende zwart wit film is over een klein dorpje in duitsland anno 1840 waarin de armoede en de emigratie naar Brazilië centraal staat.
oh ok sorryquote:Op zondag 9 februari 2014 01:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet echt.
Pak nu een totaal willekeurige
en zo zijn er nog honderden
Zo makkelijk kom je er niet vanaf met zowel je Heino als SS Doomtrooper gehaat.quote:Op zondag 9 februari 2014 01:55 schreef Pascalus het volgende:
Oh, dat wist ik niet.
Ik dacht dat tegenwoordig alles waar copyright op zit direct door Youtube zelf verwijderd werd.
Flauw dit, maar oké. Vergeten en vergevenquote:Op zondag 9 februari 2014 01:56 schreef Pascalus het volgende:
Overigens ben ik zeer dankbaar voor het uploaden van SS Doomtrooper.
Pauper film manb.quote:Op zondag 9 februari 2014 01:56 schreef Saind het volgende:
Enemy of the state is moeilijk geniaal
Die film heb ik makkelijk 50x gezien toen ik klein was
Videoband letterlijk grijs gedraaid
Kwam ik stomtoevallig vorige week achter jaquote:Op zondag 9 februari 2014 02:01 schreef Pascalus het volgende:
Er is trouwens ook een dorp in Overijssel dat Heino heet, maar dat is niet zo rullevant.
quote:Op maandag 3 februari 2014 12:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan het hebben. Ik trek mij toch spoedig terug in http://nl.wikipedia.org/wiki/Heino_(plaats)
Kluizenaarsbestaan en alles
Ja, geloof ik eerlijk gezegd niet.quote:Op zondag 9 februari 2014 08:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb nog een verhaal trouwens.
Wij hebben dus een nieuwe bovenbuurvrouw. Om 4 uur snachts ging ineens de belDat gebeurt wel vaker omdat we in een uitgaansstraat zitten en dronken volwassenen worden ineens weer 8 na wat bier; belletjelellen. Toen ging ineens nogmaals de bel, dit keer heel lang. Ik neem de intercom op, HOU EENS OP GODVERDOMME.
Toen was het 30 seconden stil maar toen ging nogmaals de bel. Ik: WAT MOET JE. Hij: Ik zoek Saskia. Ik: ER WOONT HIER GEEN SASKIA DEBIEL. Maar toen hoorde ik de deur van de bovenbuurvrouw open gaan die zachtjes riep: snel kom hier..
Toen gingen ze neuken en een half uur later ging hij weer weg.
Nu ben ik bang dat er een hoer boven me woont.
Dit was mijn verhaal. Ik ga dit morgen ook in het kringgesprek vertellen.
Hier is het prachtig.quote:Op zondag 9 februari 2014 09:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik wierp een eerste blik naar buiten en ik zag dat het net zulk shitweer als gisteren is.
Toch is het waar. Al was ik wel iets minder stoer in het antwoorden. He ik sliep nog halfquote:Op zondag 9 februari 2014 09:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja, geloof ik eerlijk gezegd niet.
Oh nee, dat geloof ik wel. Ik denk niet dat je een hoer boven je hebt wonen. Je zou het kunnen testen door haar geld te bieden voor seks.quote:Op zondag 9 februari 2014 09:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Toch is het waar. Al was ik wel iets minder stoer in het antwoorden. He ik sliep nog half
ik kan mijn lange broek nergens vinden. Anders zou ik wel een stukje gaan.quote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 09:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
ik kan mijn lange broek nergens vinden. Anders zou ik wel een stukje gaan.
Leuke pot gisteren hè.quote:
Hier heerst een grijze lucht. De rukwinden zorgen voor veel lawaai. De regen is er ook, maar die wordt door niemand gehoord.quote:
Vanmorgen al een flinke wandeling gemaakt. Heerlijk.quote:Op zondag 9 februari 2014 09:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier heerst een grijze lucht. De rukwinden zorgen voor veel lawaai. De regen is er ook, maar die wordt door niemand gehoord.
Hotseknotsebegoniavoetbal. Bal wegtrappen en er achteraan rennen.quote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 09:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
ik kan mijn lange broek nergens vinden. Anders zou ik wel een stukje gaan.
Ik ben een half uurtje geleden uit bed gerold. Straks wat schoolwerk doen en daarna genieten van de knotsgekke Eredivisie.quote:Op zondag 9 februari 2014 09:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vanmorgen al een flinke wandeling gemaakt. Heerlijk.
quote:
Ga je ook nog os kijken of distantieer jij je daarvan?quote:Op zondag 9 februari 2014 09:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben een half uurtje geleden uit bed gerold. Straks wat schoolwerk doen en daarna genieten van de knotsgekke Eredivisie.
Dat is weer helemaal in.quote:Op zondag 9 februari 2014 09:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Chamakh wat heeft die z'n haar debiel zeg
De filosoof Willems heeft voor de tweede keer succes gehad met zijn briljante technische actie waar spelers van Ajax ook intraptenquote:Op zondag 9 februari 2014 09:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hotseknotsebegoniavoetbal. Bal wegtrappen en er achteraan rennen.
Slopestyle voor Maas ging vanmorgen wat mis.quote:Op zondag 9 februari 2014 09:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ga je ook nog os kijken of distantieer jij je daarvan?
Is dit een retorische vraag?quote:Op zondag 9 februari 2014 09:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ga je ook nog os kijken of distantieer jij je daarvan?
Dan ben je als tegenstander eerlijk gezegd te dom om te poepen. Goeie kol wel van Locagod.quote:Op zondag 9 februari 2014 09:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De filosoof Willems heeft voor de tweede keer succes gehad met zijn briljante technische actie waar spelers van Ajax ook intrapten.
Chabab of wat?quote:Op zondag 9 februari 2014 09:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik moet zo voetballen tegen de neven van stylo.
Leek nergens opquote:Op zondag 9 februari 2014 09:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Slopestyle voor Maas ging vanmorgen wat mis.
Meteen neer. Geweldig.quote:
Zoals die commentator zei zijn Bjelland en Bengtzon (oid) niet de minste koppers inderdaad. Hij gaat steeds meer betere dingen doen. Depay had eens randement met een geweldige assist bij die kool.quote:Op zondag 9 februari 2014 09:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dan ben je als tegenstander eerlijk gezegd te dom om te poepen. Goeie kol wel van Locagod.
quote:Op zondag 9 februari 2014 09:31 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik kan met trots vertellen dat we dit jaar 3 keer met vakantie gaan. Wie wil me aanraken? (Nee, niet jij Rens)
Alleen de samenvatting gezien, PSV meer kansen, grappigste vond ik nog die Janssen van Twente die dan zegt dat het kampioenschap nooit hun bedoeling is geweest.quote:
Ik moet lachen met de naam van jullie leider.quote:
Mensen die serieus waren dat Arias nog minder is dan Manolev.quote:Op zondag 9 februari 2014 09:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zoals die commentator zei zijn Bjelland en Bengtzon (oid) niet de minste koppers inderdaad. Hij gaat steeds meer betere dingen doen. Depay had eens randement met een geweldige assist bij die kool.
Ik begin ook meer te geloven in Arias. Die heeft het gevoel.
quote:Op zondag 9 februari 2014 09:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik moet lachen met de naam van jullie leider.
Maher heeft ook eindelijk zijn plaats gevonden, foutloosquote:Op zondag 9 februari 2014 09:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mensen die serieus waren dat Arias nog minder is dan Manolev.
Als Arias ook goals gaat maken met het linkerbeen weet je dat het een geweldenaar is.quote:Op zondag 9 februari 2014 09:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mensen die serieus waren dat Arias nog minder is dan Manolev.
Disneylande, Griekenland en Macedonië. Al is die eerste natuurlijk niet echt vakantie. Meer een uitje.quote:Op zondag 9 februari 2014 09:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Met de caravan naar Zeeland ?
quote:Op zondag 9 februari 2014 09:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maher heeft ook eindelijk zijn plaats gevonden, foutloos
Als ouder meer helquote:Op zondag 9 februari 2014 09:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Disneylande, Griekenland en Macedonië. Al is die eerste natuurlijk niet echt vakantie. Meer een uitje.
Lekker weg laten rotten op de bank. Niemand die er problemen mee heeft.quote:Op zondag 9 februari 2014 09:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is sowieso een enorme vage man.quote:Op zondag 9 februari 2014 09:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Alleen de samenvatting gezien, PSV meer kansen, grappigste vond ik nog die Janssen van Twente die dan zegt dat het kampioenschap nooit hun bedoeling is geweest.![]()
Waar voetbal je dan voor?
Die ja.quote:
Leuk. NRC trip naar de klassieke oudheidquote:Op zondag 9 februari 2014 09:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Disneylande, Griekenland en Macedonië. Al is die eerste natuurlijk niet echt vakantie. Meer een uitje.
quote:Op zondag 9 februari 2014 09:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Volgend jaar naar Turkse middenmoterquote:Op zondag 9 februari 2014 09:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker weg laten rotten op de bank. Niemand die er problemen mee heeft.
Gewoon een goeie back. Heeft wel veel overtredingen nodig, maar dat wijt ik aan jeugdige onbezonnenheid.quote:Op zondag 9 februari 2014 09:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Arias ook goals gaat maken met het linkerbeen weet je dat het een geweldenaar is.
Ach, schoonouders zijn er bij dus kunnen we een beetje afwisselen.quote:
Ik ben een Griekenland fan. Macedonië is nieuw voor me.quote:Op zondag 9 februari 2014 09:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Leuk. NRC trip naar de klassieke oudheid
Daar waar niemand ooit van hem heeft gehoord. Een nieuw bestaan opbouwen of zoiets. Met de lokauto door Turkije toeren. De achterbank van Maher wordt een toeristische attractie daar.quote:Op zondag 9 februari 2014 09:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volgend jaar naar Turkse middenmoter
Godverquote:Op zondag 9 februari 2014 09:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar waar niemand ooit van hem heeft gehoord. Een nieuw bestaan opbouwen of zoiets. Met de lokauto door Turkije toeren. De achterbank van Maher wordt een toeristische attractie daar.
Toch 1 van z'n mindere nummers imoquote:
Wat ga je lezen, vriend?quote:Op zondag 9 februari 2014 09:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga me verdiepen in de Nederlandse literatuur.
Waar in Macedonië?quote:Op zondag 9 februari 2014 09:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben een Griekenland fan. Macedonië is nieuw voor me.
Ik denk dat als ik nog een keer een Netflipper of Fokstok! in dit topic zie gebeuren, het definitief over is.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:20 schreef Doublepain het volgende:
Wat is het saai, meestal is er wel een rel ofzo maar de VBLSC doet daar niet meer aan helaas.
Dit onderscheidt de mannen van de ventjes.quote:Op zondag 9 februari 2014 08:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nu ben ik bang dat er een hoer boven me woont.
Ja lachen man, constante aanloop van smeerlappen door het portaal tot diep in de nacht.quote:Op zondag 9 februari 2014 10:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dit onderscheidt de mannen van de ventjes.Knut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |