Inderdaad. Daarom heb ik het op de eerste 2 posts na niet gelezenquote:Op zondag 9 februari 2014 01:00 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Als je dat wel zou doen ben je nog drie uur bezig en dat is het niet waard.
Ross en Rachel.quote:Op zondag 9 februari 2014 01:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jullie lijken net twee personages uit een sitcom die uiteindelijk bij elkaar terecht komen.
Ik heb je al trusten gewenst, dus rot nou maar op.quote:
Je post wel meer m.b.t darten dat puur ''pestend'' bedoeld isquote:Op zondag 9 februari 2014 00:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een groot theater?Ik postte één reactie mbt darten, meer niet. Wat lul je nou joh.
Houd jezelf niet voor de gek en houd jezelf deze spiegel ook eens voor. Jij bent hier net zo goed in. Alleen probeer je dat te verbergen op een vrij treurige manier.quote:[..]
Dat doe je zelf ook met je smilies en one-liners.
maar wie is dan Ross en wie is Rachel?quote:Op zondag 9 februari 2014 01:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ross en Rachel.
[..]
Ik heb je al trusten gewenst, dus rot nou maar op.
Ajacied422 beoefend een vrouwensport en GGMM zijn hobies hebben de dinosauriërs weten te overlevenquote:Op zondag 9 februari 2014 01:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
maar wie is dan Ross en wie is Rachel?
oh he daar speel jij in mee dus kijk ik liever niet, andere?quote:Op zondag 9 februari 2014 01:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
gayniggers from outer space.
quote:Op zondag 9 februari 2014 01:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ajacied422 beoefend een vrouwensport en GGMM zijn hobies hebben de dinosauriërs weten te overleven![]()
horny asians 2quote:Op zondag 9 februari 2014 01:06 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
oh he daar speel jij in mee dus kijk ik liever niet, andere?
oh ja, hoe kon ik dat over het hoofd zien? Stom van me.quote:Op zondag 9 februari 2014 01:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ajacied422 beoefend een vrouwensport en GGMM zijn hobies hebben de dinosauriërs weten te overleven![]()
quote:Op zondag 9 februari 2014 01:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Baas Heino
Knut, Adames alle fans
[ afbeelding ]
Baas Heino
Knut, Adames alle fans
[ afbeelding ]
Baas Heino
Knut, Adames alle fans
Daar daal je even in mijn achting zeg...quote:
Er staan zoveel films op youtube, ook Hollywood producties.quote:Op zondag 9 februari 2014 01:43 schreef Pascalus het volgende:
SS Doomtrooper is zo slecht dat het niet eens van Youtube is verwijderd vanwege copyrightschending.
gastquote:Op zondag 9 februari 2014 01:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Baas Heino
Knut, Adames alle fans
alleen films van voor 1940 verderquote:Op zondag 9 februari 2014 01:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Er staan zoveel films op youtube, ook Hollywood producties.
Vanwaar deze belachelijk ramkoers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |