Ik neem Stijn absoluut niet serieus.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Stijn en Rene, volgens mij nemen jullie elkaar iets te serieus.
Ja prima. Geen gekke dingen gedaan deze avond. Beetje rustig biertje gedronken enzo, je kent het welquote:
#delevenquote:Op zondag 9 februari 2014 00:56 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ja prima. Geen gekke dingen gedaan deze avond. Beetje rustig biertje gedronken enzo, je kent het wel
En Twente punten zien verspelen uiteraard
leuk dat je even reclame maakt voor de website van DonRaja.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij mij worden de banners mobiel nog wel eens [ afbeelding ] midden in een post weergegeven, vraag me af of er meer mensen zijn die daar last van hebben.
Ik heb juist posts m.b.t Olympische Spelen onderbouwd, alleen was dit een van de weinige die ik niet onderbouwd heb. Toevallig val je juist over deze post uitgebreid heen en ga je een groot theater zitten maken.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou dan, hoe kom je er dan op om te zeggen dat m'n post niet relevant was? Jij stelt dat het TOEVALLIG de enige post is zonder inhoud, terwijl precies dat de post is waar ik op in ga.
Kan je mij eens voorbeelden aanwijzen van 'zielige' oneliners wat ik in de toekomst minder zou kunnen doen? Ik heb in ieder geval zo mijn redenen waar ik wel of niet serieus wil posten.quote:[..]
Precies zoals jij jouw mening vaag en onduidelijk houdt met je zielige one-liners met één smilie er bij. Ik hou mensen graag een spiegel voor.
Vertel dat dan ook direct en doe niet zo omslachtig.quote:[..]
Leuk, open er een topic over of discussieer mee in één van de gangbare topics, maar val niet iedereen er mee lastig in werkelijk elk topic waar je post.
En nu? Mag ik niets meer zeggen omdat er toch niets gaat veranderen?quote:[..]
Ach meisje toch.
Dat vond ik ook van die kale randdebiel. Toen mocht het niet van jou.
Je weet hoe dat soort dingen gaan, je zielige verzuurde gedrag tov de feestvreugde gaat hier niks aan veranderen hoor.
Juist ironisch dat jij hierover begint.quote:[..]
Dat ben je ook, dit is de eerste keer dat je meer dan 10 woorden typt.
Dat is fijn om te horen. Ik voelde vooraf een beetje nattigheid.quote:[..]
Ja, uiteraard, dit gaat om jou, niet om de OS.
Die is wel aardig ja.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:40 schreef Doublepain het volgende:
Oke dit gaat hem worden
Europa Report (2013) - IMDb
Een groot theater?quote:Op zondag 9 februari 2014 00:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb juist posts m.b.t Olympische Spelen onderbouwd, alleen was dit een van de weinige die ik niet onderbouwd heb. Toevallig val je juist over deze post uitgebreid heen en ga je een groot theater zitten maken.
Dat doe je zelf ook met je smilies en one-liners.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Vertel dat dan ook direct en doe niet zo omslachtig.
Dat zou je sieren. Je verzuurde puberale gedrag zit niemand op te wachten namelijk.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:58 schreef Ajacied422 het volgende:
En nu? Mag ik niets meer zeggen omdat er toch niets gaat veranderen?
Hahahaha. Zo begon het ook bij GGMM. Succes met je lange nutteloze discussie.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:59 schreef Mansjester het volgende:
De discussie niet gelezen, maar eens met GGMM.
Beetje vreemd om overal maar te blijven verkondigen dat je niks met de olympische spelen hebt Stijn. Dat weten we nu wel
Verder hou ik mij buiten deze discussie
Als je dat wel zou doen ben je nog drie uur bezig en dat is het niet waard.quote:
Inderdaad. Daarom heb ik het op de eerste 2 posts na niet gelezenquote:Op zondag 9 februari 2014 01:00 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Als je dat wel zou doen ben je nog drie uur bezig en dat is het niet waard.
Ross en Rachel.quote:Op zondag 9 februari 2014 01:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jullie lijken net twee personages uit een sitcom die uiteindelijk bij elkaar terecht komen.
Ik heb je al trusten gewenst, dus rot nou maar op.quote:
Je post wel meer m.b.t darten dat puur ''pestend'' bedoeld isquote:Op zondag 9 februari 2014 00:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een groot theater?Ik postte één reactie mbt darten, meer niet. Wat lul je nou joh.
Houd jezelf niet voor de gek en houd jezelf deze spiegel ook eens voor. Jij bent hier net zo goed in. Alleen probeer je dat te verbergen op een vrij treurige manier.quote:[..]
Dat doe je zelf ook met je smilies en one-liners.
maar wie is dan Ross en wie is Rachel?quote:Op zondag 9 februari 2014 01:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ross en Rachel.
[..]
Ik heb je al trusten gewenst, dus rot nou maar op.
Ajacied422 beoefend een vrouwensport en GGMM zijn hobies hebben de dinosauriërs weten te overlevenquote:Op zondag 9 februari 2014 01:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
maar wie is dan Ross en wie is Rachel?
oh he daar speel jij in mee dus kijk ik liever niet, andere?quote:Op zondag 9 februari 2014 01:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
gayniggers from outer space.
quote:Op zondag 9 februari 2014 01:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ajacied422 beoefend een vrouwensport en GGMM zijn hobies hebben de dinosauriërs weten te overleven![]()
horny asians 2quote:Op zondag 9 februari 2014 01:06 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
oh he daar speel jij in mee dus kijk ik liever niet, andere?
oh ja, hoe kon ik dat over het hoofd zien? Stom van me.quote:Op zondag 9 februari 2014 01:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ajacied422 beoefend een vrouwensport en GGMM zijn hobies hebben de dinosauriërs weten te overleven![]()
quote:Op zondag 9 februari 2014 01:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Baas Heino
Knut, Adames alle fans
[ afbeelding ]
Baas Heino
Knut, Adames alle fans
[ afbeelding ]
Baas Heino
Knut, Adames alle fans
Daar daal je even in mijn achting zeg...quote:
Er staan zoveel films op youtube, ook Hollywood producties.quote:Op zondag 9 februari 2014 01:43 schreef Pascalus het volgende:
SS Doomtrooper is zo slecht dat het niet eens van Youtube is verwijderd vanwege copyrightschending.
gastquote:Op zondag 9 februari 2014 01:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Baas Heino
Knut, Adames alle fans
alleen films van voor 1940 verderquote:Op zondag 9 februari 2014 01:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Er staan zoveel films op youtube, ook Hollywood producties.
Vanwaar deze belachelijk ramkoers?
Niet echt.quote:Op zondag 9 februari 2014 01:47 schreef Adames het volgende:
[..]
alleen films van voor 1940 verder
net trouwens in de bios geweest, die andere heimat.
vrij droog, aangezien het een 4 uur durende zwart wit film is over een klein dorpje in duitsland anno 1840 waarin de armoede en de emigratie naar Brazilië centraal staat.
oh ok sorryquote:Op zondag 9 februari 2014 01:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet echt.
Pak nu een totaal willekeurige
en zo zijn er nog honderden
Zo makkelijk kom je er niet vanaf met zowel je Heino als SS Doomtrooper gehaat.quote:Op zondag 9 februari 2014 01:55 schreef Pascalus het volgende:
Oh, dat wist ik niet.
Ik dacht dat tegenwoordig alles waar copyright op zit direct door Youtube zelf verwijderd werd.
Flauw dit, maar oké. Vergeten en vergevenquote:Op zondag 9 februari 2014 01:56 schreef Pascalus het volgende:
Overigens ben ik zeer dankbaar voor het uploaden van SS Doomtrooper.
Pauper film manb.quote:Op zondag 9 februari 2014 01:56 schreef Saind het volgende:
Enemy of the state is moeilijk geniaal
Die film heb ik makkelijk 50x gezien toen ik klein was
Videoband letterlijk grijs gedraaid
Kwam ik stomtoevallig vorige week achter jaquote:Op zondag 9 februari 2014 02:01 schreef Pascalus het volgende:
Er is trouwens ook een dorp in Overijssel dat Heino heet, maar dat is niet zo rullevant.
quote:Op maandag 3 februari 2014 12:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan het hebben. Ik trek mij toch spoedig terug in http://nl.wikipedia.org/wiki/Heino_(plaats)
Kluizenaarsbestaan en alles
Ja, geloof ik eerlijk gezegd niet.quote:Op zondag 9 februari 2014 08:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb nog een verhaal trouwens.
Wij hebben dus een nieuwe bovenbuurvrouw. Om 4 uur snachts ging ineens de belDat gebeurt wel vaker omdat we in een uitgaansstraat zitten en dronken volwassenen worden ineens weer 8 na wat bier; belletjelellen. Toen ging ineens nogmaals de bel, dit keer heel lang. Ik neem de intercom op, HOU EENS OP GODVERDOMME.
Toen was het 30 seconden stil maar toen ging nogmaals de bel. Ik: WAT MOET JE. Hij: Ik zoek Saskia. Ik: ER WOONT HIER GEEN SASKIA DEBIEL. Maar toen hoorde ik de deur van de bovenbuurvrouw open gaan die zachtjes riep: snel kom hier..
Toen gingen ze neuken en een half uur later ging hij weer weg.
Nu ben ik bang dat er een hoer boven me woont.
Dit was mijn verhaal. Ik ga dit morgen ook in het kringgesprek vertellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |