Niet echt.quote:Op zondag 9 februari 2014 01:47 schreef Adames het volgende:
[..]
alleen films van voor 1940 verder
net trouwens in de bios geweest, die andere heimat.
vrij droog, aangezien het een 4 uur durende zwart wit film is over een klein dorpje in duitsland anno 1840 waarin de armoede en de emigratie naar Brazilië centraal staat.
oh ok sorryquote:Op zondag 9 februari 2014 01:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet echt.
Pak nu een totaal willekeurige
en zo zijn er nog honderden
Zo makkelijk kom je er niet vanaf met zowel je Heino als SS Doomtrooper gehaat.quote:Op zondag 9 februari 2014 01:55 schreef Pascalus het volgende:
Oh, dat wist ik niet.
Ik dacht dat tegenwoordig alles waar copyright op zit direct door Youtube zelf verwijderd werd.
Flauw dit, maar oké. Vergeten en vergevenquote:Op zondag 9 februari 2014 01:56 schreef Pascalus het volgende:
Overigens ben ik zeer dankbaar voor het uploaden van SS Doomtrooper.
Pauper film manb.quote:Op zondag 9 februari 2014 01:56 schreef Saind het volgende:
Enemy of the state is moeilijk geniaal
Die film heb ik makkelijk 50x gezien toen ik klein was
Videoband letterlijk grijs gedraaid
Kwam ik stomtoevallig vorige week achter jaquote:Op zondag 9 februari 2014 02:01 schreef Pascalus het volgende:
Er is trouwens ook een dorp in Overijssel dat Heino heet, maar dat is niet zo rullevant.
quote:Op maandag 3 februari 2014 12:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan het hebben. Ik trek mij toch spoedig terug in http://nl.wikipedia.org/wiki/Heino_(plaats)
Kluizenaarsbestaan en alles
Ja, geloof ik eerlijk gezegd niet.quote:Op zondag 9 februari 2014 08:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb nog een verhaal trouwens.
Wij hebben dus een nieuwe bovenbuurvrouw. Om 4 uur snachts ging ineens de belDat gebeurt wel vaker omdat we in een uitgaansstraat zitten en dronken volwassenen worden ineens weer 8 na wat bier; belletjelellen. Toen ging ineens nogmaals de bel, dit keer heel lang. Ik neem de intercom op, HOU EENS OP GODVERDOMME.
Toen was het 30 seconden stil maar toen ging nogmaals de bel. Ik: WAT MOET JE. Hij: Ik zoek Saskia. Ik: ER WOONT HIER GEEN SASKIA DEBIEL. Maar toen hoorde ik de deur van de bovenbuurvrouw open gaan die zachtjes riep: snel kom hier..
Toen gingen ze neuken en een half uur later ging hij weer weg.
Nu ben ik bang dat er een hoer boven me woont.
Dit was mijn verhaal. Ik ga dit morgen ook in het kringgesprek vertellen.
Hier is het prachtig.quote:Op zondag 9 februari 2014 09:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik wierp een eerste blik naar buiten en ik zag dat het net zulk shitweer als gisteren is.
Toch is het waar. Al was ik wel iets minder stoer in het antwoorden. He ik sliep nog halfquote:Op zondag 9 februari 2014 09:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja, geloof ik eerlijk gezegd niet.
Oh nee, dat geloof ik wel. Ik denk niet dat je een hoer boven je hebt wonen. Je zou het kunnen testen door haar geld te bieden voor seks.quote:Op zondag 9 februari 2014 09:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Toch is het waar. Al was ik wel iets minder stoer in het antwoorden. He ik sliep nog half
ik kan mijn lange broek nergens vinden. Anders zou ik wel een stukje gaan.quote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 09:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
ik kan mijn lange broek nergens vinden. Anders zou ik wel een stukje gaan.
Leuke pot gisteren hè.quote:
Hier heerst een grijze lucht. De rukwinden zorgen voor veel lawaai. De regen is er ook, maar die wordt door niemand gehoord.quote:
Vanmorgen al een flinke wandeling gemaakt. Heerlijk.quote:Op zondag 9 februari 2014 09:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier heerst een grijze lucht. De rukwinden zorgen voor veel lawaai. De regen is er ook, maar die wordt door niemand gehoord.
Hotseknotsebegoniavoetbal. Bal wegtrappen en er achteraan rennen.quote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 09:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
ik kan mijn lange broek nergens vinden. Anders zou ik wel een stukje gaan.
Ik ben een half uurtje geleden uit bed gerold. Straks wat schoolwerk doen en daarna genieten van de knotsgekke Eredivisie.quote:Op zondag 9 februari 2014 09:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vanmorgen al een flinke wandeling gemaakt. Heerlijk.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |