Hier is het prachtig.quote:Op zondag 9 februari 2014 09:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik wierp een eerste blik naar buiten en ik zag dat het net zulk shitweer als gisteren is.
Toch is het waar. Al was ik wel iets minder stoer in het antwoorden. He ik sliep nog halfquote:Op zondag 9 februari 2014 09:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja, geloof ik eerlijk gezegd niet.
Oh nee, dat geloof ik wel. Ik denk niet dat je een hoer boven je hebt wonen. Je zou het kunnen testen door haar geld te bieden voor seks.quote:Op zondag 9 februari 2014 09:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Toch is het waar. Al was ik wel iets minder stoer in het antwoorden. He ik sliep nog half
ik kan mijn lange broek nergens vinden. Anders zou ik wel een stukje gaan.quote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 09:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
ik kan mijn lange broek nergens vinden. Anders zou ik wel een stukje gaan.
Leuke pot gisteren hè.quote:
Hier heerst een grijze lucht. De rukwinden zorgen voor veel lawaai. De regen is er ook, maar die wordt door niemand gehoord.quote:
Vanmorgen al een flinke wandeling gemaakt. Heerlijk.quote:Op zondag 9 februari 2014 09:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier heerst een grijze lucht. De rukwinden zorgen voor veel lawaai. De regen is er ook, maar die wordt door niemand gehoord.
Hotseknotsebegoniavoetbal. Bal wegtrappen en er achteraan rennen.quote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 09:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
ik kan mijn lange broek nergens vinden. Anders zou ik wel een stukje gaan.
Ik ben een half uurtje geleden uit bed gerold. Straks wat schoolwerk doen en daarna genieten van de knotsgekke Eredivisie.quote:Op zondag 9 februari 2014 09:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vanmorgen al een flinke wandeling gemaakt. Heerlijk.
quote:
Ga je ook nog os kijken of distantieer jij je daarvan?quote:Op zondag 9 februari 2014 09:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben een half uurtje geleden uit bed gerold. Straks wat schoolwerk doen en daarna genieten van de knotsgekke Eredivisie.
Dat is weer helemaal in.quote:Op zondag 9 februari 2014 09:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Chamakh wat heeft die z'n haar debiel zeg
De filosoof Willems heeft voor de tweede keer succes gehad met zijn briljante technische actie waar spelers van Ajax ook intraptenquote:Op zondag 9 februari 2014 09:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hotseknotsebegoniavoetbal. Bal wegtrappen en er achteraan rennen.
Slopestyle voor Maas ging vanmorgen wat mis.quote:Op zondag 9 februari 2014 09:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ga je ook nog os kijken of distantieer jij je daarvan?
Is dit een retorische vraag?quote:Op zondag 9 februari 2014 09:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ga je ook nog os kijken of distantieer jij je daarvan?
Dan ben je als tegenstander eerlijk gezegd te dom om te poepen. Goeie kol wel van Locagod.quote:Op zondag 9 februari 2014 09:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De filosoof Willems heeft voor de tweede keer succes gehad met zijn briljante technische actie waar spelers van Ajax ook intrapten.
Chabab of wat?quote:Op zondag 9 februari 2014 09:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik moet zo voetballen tegen de neven van stylo.
Leek nergens opquote:Op zondag 9 februari 2014 09:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Slopestyle voor Maas ging vanmorgen wat mis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |