Ben ik niet, ik vind het alleen hypocriet dat je hem per se in elk topic moet uiten, omdat je altijd loopt te janken als mensen dit met b.v. darts doen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:56 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM, waarom ben je zo verzuurd als ik een negatieve mening heb over de Olympische Winterspelen?
Het slechte uitverdedigen van PSV was wel vermakelijk.quote:
Tweede helft niet. Tenzij je lachwekkend als leuk ervaart. Wat zijn er toen een hoop onbegrijpelijke en totaal achterlijke passen gegevenquote:
Ga slapen jij.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tweede helft niet. Tenzij je lachwekkend als leuk ervaart. Wat zijn er toen een hoop onbegrijpelijke en totaal achterlijke passen gegeven
Dat jij in elk topic, waar ik dat doe, dan moet posten ''dartenquote:Op zondag 9 februari 2014 00:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben ik niet, ik vind het alleen hypocriet dat je hem per se in elk topic moet uiten, omdat je altijd loopt te janken als mensen dit met b.v. darts doen.
Het feit dat je dit al zegt bewijst dat je zelf ook wel weet dat je onzin verkondigt.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Al zal je je vast hier slim uit weten te lullen.
Je moet je muil houden.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het feit dat je dit al zegt bewijst dat je zelf ook wel weet dat je onzin verkondigt.
Verder nogal treurig dat je niet op je eigen gedrag ingaat maar de aanval kiest.
Mwah, nee. Bij een spatje kritiek begin je je toch wat vreemd te gedragen.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het feit dat je dit al zegt bewijst dat je zelf ook wel weet dat je onzin verkondigt.
Verder nogal treurig dat je niet op je eigen gedrag ingaat maar de aanval kiest.
Hahaha lekker voor je GGMM. Nu moet je veel gaan lezen, want al zijn argumenten worden zo lang.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mwah, nee. Bij een spatje kritiek begin je je toch wat vreemd te gedragen.
Ik heb het recht om mijn mening te verkondigen, of je het er nou wel of niet mee eens bent. Ik zie geen enkele reden om mijn mening terug te trekken op dat gebied. Ik vind het gewoon kinderachtig dat jij bij elke negatieve uitlating van mij over een andere sport me loopt te backfiren op het gebied van darten.
Ik heb zelf nooit gezegd dat darten een sport is, alleen op psychisch gebied veel belangrijker dan de gemiddelde sport
Je mist het punt volledig.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mwah, nee. Bij een spatje kritiek begin je je toch wat vreemd te gedragen.
Ik heb het recht om mijn mening te verkondigen, of je het er nou wel of niet mee eens bent. Ik zie geen enkele reden om mijn mening terug te trekken op dat gebied. Ik vind het gewoon kinderachtig dat jij bij elke negatieve uitlating van mij over een andere sport me loopt te backfiren op het gebied van darten.
Ik heb zelf nooit gezegd dat darten een sport is, alleen op psychisch gebied veel belangrijker dan de gemiddelde sport
Ben die kwijt.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:13 schreef Pascalus het volgende:
[..]
MrStylo heeft ooit een prachtige wallpaper gemaakt.
Dat begrijp ik ten zeerste. Maar nog steeds begrijp ik niet waar het voor nodig is dat je me in elk topic moet backfiren over het feit dat darten geen sport is? Je kan toch best via DM zeggen dat het irritant begint te worden oid?quote:Op zondag 9 februari 2014 00:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je mist het punt volledig.
Ik vind het hypocriet omdat jij altijd begint te janken als mensen hun mening geven over darts terwijl jij het naar je zin hebt wanneer je er over post.
Ik zeg nergens dat je die specifieke mening niet mag hebben.
Hopelijk begrijp je het nu.
Dus jij mag wel uit het niets over de OS beginnen maar ik mag niet uit het niets over darten beginnen?quote:Op zondag 9 februari 2014 00:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ten zeerste. Maar nog steeds begrijp ik niet waar het voor nodig is dat je me in elk topic moet backfiren over het feit dat darten geen sport is? Je kan toch best via DM zeggen dat het irritant begint te worden oid?
Verklaar de definitie van ''uit het niets''. Als er iets over de OS gaat in een topic of op TV, geef ik in het desbetreffende topic mijn mening erover of ik wakker de discussie aan om meer meningen te horen op het gebied van het karakter van de Olympische Spelen. Jij probeert mij gewoon specifiek weer te pakken op het feit dat ik darten een leuk iets vind.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus jij mag wel uit het niets over de OS beginnen maar ik mag niet uit het niets over darten beginnen?
Je geeft geen mening, je braakt one-liners uit en vervolgens als iemand daar iets van zegt begin je te janken dat je toch wel een mening mag hebben. Gewoon puur popie-jopie doen dus.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Verklaar de definitie van ''uit het niets''. Als er iets over de OS gaat in een topic of op TV, geef ik in het desbetreffende topic mijn mening erover of ik wakker de discussie aan om meer meningen te horen op het gebied van het karakter van de Olympische Spelen. Jij probeert mij gewoon specifiek weer te pakken op het feit dat ik darten een leuk iets vind.
Al zal het vast weer komen omdat ik de jongste van iedereen ben en makkelijk te pakken ben. Er zijn nog veel meer users die rare trekjes hebben of die vertonen.
in before F010quote:Op zondag 9 februari 2014 00:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik vind hem gewoon mooi.
Maar als je leuke alternatieven hebt hoor ik het graag.
The Thing.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:24 schreef Doublepain het volgende:
Ik wil een goede film kijken
GGMM
Moet actie, actie en actie in zitten.
nee dan hebben we gelijk een ban van 40-45 wekenquote:Op zondag 9 februari 2014 00:20 schreef Doublepain het volgende:
Wat is het saai, meestal is er wel een rel ofzo maar de VBLSC doet daar niet meer aan helaas.
Graag Blu Ray en veel uitzicht kwaliteit enzquote:
quote:]Op zondag 9 februari 2014 00:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je geeft geen mening, je braakt one-liners uit
Ik verzet me gewoon tegen de vaak slappe argumentatie van users over een bepaald punt. Ik word vaak erg simpel afgekraakt als ik een mening heb over iets heb, makkelijk te pakken dat ik ben, hé!! Dat jij het vanuit een heel ander oogpunt bekijkt, is dan je eigen gebrekquote:en vervolgens als iemand daar iets van zegt begin je te janken dat je toch wel een mening mag hebben.
Ach, jij zal vast weer het meest geniale persoon op de aardbol zijn. Een user die ieder ander op waarde weet te schatten, zorgt voor eenheid, sociale cohesie en alles wat daar bijhoort. Blijf vooral lekker de waarheid ontlopen en denken dat het niet zo gek is om een user constant te backfiren over het feit dat hij/zij iets als leuk bestempelt. Als je problemen met mijn posts hebt, zoek me dan gewoon in de direct message op. Ga niet omslachtig zitten doen en vaag zitten schreeuwen: ''DARTEN IS GEEN SPORT''!!!!quote:Gewoon puur popie-jopie doen dus.
Pacific Rimquote:Op zondag 9 februari 2014 00:24 schreef Doublepain het volgende:
GGMM
The Punisher.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:24 schreef Doublepain het volgende:
GGMM
Oké. Geen foto's van mijn douchebeurt van zojuist danquote:
al gezienquote:
Gordon Travoltaquote:Op zondag 9 februari 2014 00:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
The Punisher.
[..]
Oké. Geen foto's van mijn douchebeurt van zojuist dan
quote:Op zondag 9 februari 2014 00:26 schreef Ajacied422 het volgende:
. Ik heb er gewoon een keurige mening over. I
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |