Erg gezellig van jequote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:47 schreef Typisch het volgende:
ik besloten deze avond op den foks door te brengen en eens niet te gaan stappen
einde bericht
Ik ga zo alweer slapen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:47 schreef Typisch het volgende:
einde bericht
Ok, misschien vinden je GC vriendjes dat wel leuk om te horen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:47 schreef Typisch het volgende:
einde bericht
Waar op FOK. Hier of nachtbagger?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:47 schreef Typisch het volgende:
einde bericht
Was best een leuke wedstrijd.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:49 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV v FC Twente was kwalitatief echt pure armoede.
Joden gaan eraan olé oléquote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ook.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ga zo alweer slapen..
Ik moest lachen om jouw grapje in de FLKG-chat.
Geen idee.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waar op FOK. Hier of nachtbagger?
Dat denk ik ook wel. Jij niet dan?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ok, misschien vinden je GC vriendjes dat wel leuk om te horen.
Zo ben ik.quote:
Deel het met ons.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ga zo alweer slapen..
Ik moest lachen om jouw grapje in de FLKG-chat.
Trouwens. Da wief wa Charmed bij zich had hé. Aardige meid enzo hoor. Maar die heeft echt VMBO-K gedaan én is eraf getrapt want niet intelligent genoeg.quote:
Ik denk dat je eens een weekend naar ome HMF moet, je bent erg depressief de laatste tijd.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik snoep niet uit de pillendoos van HMF.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik denk dat je eens een weekend naar ome HMF moet, je bent erg depressief de laatste tijd.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Trouwens. Da wief wa Charmed bij zich had hé. Aardige meid enzo hoor. Maar die heeft echt VMBO-K gedaan én is eraf getrapt want niet intelligent genoeg..
De Panzerfaust is afgeschaft.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:58 schreef Doublepain het volgende:
Ben ik de enige denk dat ze bij Biatlon met een laffe wapen schieten?
Zo'n ding weegt waarschijnlijk niks, geen terugslag en het lijkt net alsof het nietjes afschiet
Living in poverty: 47million.quote:
Leuke wedstrij dwel.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:49 schreef Ajacied422 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |