Ik ook, wat dat betreft is Italië echt een kutland.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik vind het zielig voor hem.
Ik ben fan van Balo.
Wat je dan hebt is een ondoorscrollbare OP.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:34 schreef Doublepain het volgende:
Ik had een idee om bij elke nieuwe topic dat de TS dan 1 nieuw plaatje er in zet. Zo heb je na 200 topic een creatieve OP pure epische plaatjes
Je vergeet dat jongens als Mikey in Nederland rondlopen he?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ook, wat dat betreft is Italië echt een kutland.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 08-02-2014 23:41:43 ]
de VBLSC is ook uniek, dus dat lijkt me ok.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat je dan hebt is een ondoorscrollbare OP.
Toch een apart landquote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je vergeet dat jongens als Mikey in Nederland rondlopen he?
Alle negurs zijn apuh afblijvuh van blanke weffeh.
Maar even serieus. Het voorgaande geldt voornamelijk voor turken.Turken
Nee, ik distantieer me volledig van die enge boel.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Geef mij eens de beelden van de 5km van Kramer en Co. van vanmiddag Stijn?
Hij is dat nu gewend. Speelde jarenlang toen Berlusconi nog president was.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:41 schreef Smoofie het volgende:
Hoe zou clarence reageren op het racisme?
WTFquote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Toch een apart land
https://www.facebook.com/(...)iana/533851150025566
Nu begrijp ik Mikey zijn Strootman filmpje, er zat een gedachte achter
Hoe ze die kop van Strootman gebruiken.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kijk deze dan
[ afbeelding ]
Gervinho
kanjergrappig
Ik vond het dan ook heel grappig.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:43 schreef Ajacied422 het volgende:
HMF moet het plaatje overal even delen
Het is te merken, in ieder geval fijn dat je 't zo grappig vondquote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik vond het dan ook heel grappig.
Omdat ik het alleen kan ontwijken als ik 24/7 op mijn zolderkamer zitquote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:45 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Hoe heb jij last van de olympische spelen ?
Erg gezellig van jequote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:47 schreef Typisch het volgende:
ik besloten deze avond op den foks door te brengen en eens niet te gaan stappen
einde bericht
Ik ga zo alweer slapen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:47 schreef Typisch het volgende:
einde bericht
Ok, misschien vinden je GC vriendjes dat wel leuk om te horen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:47 schreef Typisch het volgende:
einde bericht
Waar op FOK. Hier of nachtbagger?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:47 schreef Typisch het volgende:
einde bericht
Was best een leuke wedstrijd.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:49 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV v FC Twente was kwalitatief echt pure armoede.
Joden gaan eraan olé oléquote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ook.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ga zo alweer slapen..
Ik moest lachen om jouw grapje in de FLKG-chat.
Geen idee.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waar op FOK. Hier of nachtbagger?
Dat denk ik ook wel. Jij niet dan?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ok, misschien vinden je GC vriendjes dat wel leuk om te horen.
Zo ben ik.quote:
Deel het met ons.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ga zo alweer slapen..
Ik moest lachen om jouw grapje in de FLKG-chat.
Trouwens. Da wief wa Charmed bij zich had hé. Aardige meid enzo hoor. Maar die heeft echt VMBO-K gedaan én is eraf getrapt want niet intelligent genoeg.quote:
Ik denk dat je eens een weekend naar ome HMF moet, je bent erg depressief de laatste tijd.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik snoep niet uit de pillendoos van HMF.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik denk dat je eens een weekend naar ome HMF moet, je bent erg depressief de laatste tijd.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Trouwens. Da wief wa Charmed bij zich had hé. Aardige meid enzo hoor. Maar die heeft echt VMBO-K gedaan én is eraf getrapt want niet intelligent genoeg..
De Panzerfaust is afgeschaft.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:58 schreef Doublepain het volgende:
Ben ik de enige denk dat ze bij Biatlon met een laffe wapen schieten?
Zo'n ding weegt waarschijnlijk niks, geen terugslag en het lijkt net alsof het nietjes afschiet
Living in poverty: 47million.quote:
Leuke wedstrij dwel.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:49 schreef Ajacied422 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |