Wat denken jullie?twitter:jadehare twitterde op zaterdag 08-02-2014 om 23:14:58@FOXSportsnl #NapMil lol, FOXsportsNL zijn als NSB. Boeit hun nix. Fransen verzonnen Fifa en Olympics om testosteron te reguleren in mannen reageer retweet
Dat was toch met die president, weet zijn naam even niet.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:35 schreef ajacied4lf het volgende:
Geloof er niks van. Beetje FIFA bashen.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat was toch met die president, weet zijn naam even niet.
Panda is onderdeel van het NWO illuminatie plan van de reptilians,quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Shit just got real
Heb je meer uitleg?
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat was toch met die president, weet zijn naam even niet.
twitter:Double_Pain twitterde op zaterdag 08-02-2014 om 23:38:36@jadehare @FOXSportsnl Hoe kom je hierop? Ik geloof je tevens, maar wil weten waarom.gr gr reageer retweet
Bedankt.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb trouwens voor TS om uitleg gevraagd.twitter:Double_Pain twitterde op zaterdag 08-02-2014 om 23:38:36@jadehare @FOXSportsnl Hoe kom je hierop? Ik geloof je tevens, maar wil weten waarom.gr gr reageer retweet
Ik heb toch liever een KIAquote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:41 schreef PandaDrop het volgende:
FIFA staat voor Fédération Internationale de Football Association.
FIA staat voor Fédération Internationale de l'Automobile
is een reptilian die de wereld wil overnemen door middel van voetbal toch?quote:
Welnee! Voetbal bestaat niet. De spelers zijn Computer Generated Identities.quote:Op zondag 9 februari 2014 01:14 schreef theguyver het volgende:
[..]
is een reptilian die de wereld wil overnemen door middel van voetbal toch?
Nee, de voetballers zijn gewoon producten uit China.quote:Op zondag 9 februari 2014 01:14 schreef theguyver het volgende:
[..]
is een reptilian die de wereld wil overnemen door middel van voetbal toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |