Meteen neer. Geweldig.quote:
Zoals die commentator zei zijn Bjelland en Bengtzon (oid) niet de minste koppers inderdaad. Hij gaat steeds meer betere dingen doen. Depay had eens randement met een geweldige assist bij die kool.quote:Op zondag 9 februari 2014 09:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dan ben je als tegenstander eerlijk gezegd te dom om te poepen. Goeie kol wel van Locagod.
quote:Op zondag 9 februari 2014 09:31 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik kan met trots vertellen dat we dit jaar 3 keer met vakantie gaan. Wie wil me aanraken? (Nee, niet jij Rens)
Alleen de samenvatting gezien, PSV meer kansen, grappigste vond ik nog die Janssen van Twente die dan zegt dat het kampioenschap nooit hun bedoeling is geweest.quote:
Ik moet lachen met de naam van jullie leider.quote:
Mensen die serieus waren dat Arias nog minder is dan Manolev.quote:Op zondag 9 februari 2014 09:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zoals die commentator zei zijn Bjelland en Bengtzon (oid) niet de minste koppers inderdaad. Hij gaat steeds meer betere dingen doen. Depay had eens randement met een geweldige assist bij die kool.
Ik begin ook meer te geloven in Arias. Die heeft het gevoel.
quote:Op zondag 9 februari 2014 09:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik moet lachen met de naam van jullie leider.
Maher heeft ook eindelijk zijn plaats gevonden, foutloosquote:Op zondag 9 februari 2014 09:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mensen die serieus waren dat Arias nog minder is dan Manolev.
Als Arias ook goals gaat maken met het linkerbeen weet je dat het een geweldenaar is.quote:Op zondag 9 februari 2014 09:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mensen die serieus waren dat Arias nog minder is dan Manolev.
Disneylande, Griekenland en Macedonië. Al is die eerste natuurlijk niet echt vakantie. Meer een uitje.quote:Op zondag 9 februari 2014 09:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Met de caravan naar Zeeland ?
quote:Op zondag 9 februari 2014 09:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maher heeft ook eindelijk zijn plaats gevonden, foutloos
Als ouder meer helquote:Op zondag 9 februari 2014 09:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Disneylande, Griekenland en Macedonië. Al is die eerste natuurlijk niet echt vakantie. Meer een uitje.
Lekker weg laten rotten op de bank. Niemand die er problemen mee heeft.quote:Op zondag 9 februari 2014 09:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is sowieso een enorme vage man.quote:Op zondag 9 februari 2014 09:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Alleen de samenvatting gezien, PSV meer kansen, grappigste vond ik nog die Janssen van Twente die dan zegt dat het kampioenschap nooit hun bedoeling is geweest.![]()
Waar voetbal je dan voor?
Die ja.quote:
Leuk. NRC trip naar de klassieke oudheidquote:Op zondag 9 februari 2014 09:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Disneylande, Griekenland en Macedonië. Al is die eerste natuurlijk niet echt vakantie. Meer een uitje.
quote:Op zondag 9 februari 2014 09:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Volgend jaar naar Turkse middenmoterquote:Op zondag 9 februari 2014 09:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker weg laten rotten op de bank. Niemand die er problemen mee heeft.
Gewoon een goeie back. Heeft wel veel overtredingen nodig, maar dat wijt ik aan jeugdige onbezonnenheid.quote:Op zondag 9 februari 2014 09:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Arias ook goals gaat maken met het linkerbeen weet je dat het een geweldenaar is.
Ach, schoonouders zijn er bij dus kunnen we een beetje afwisselen.quote:
Ik ben een Griekenland fan. Macedonië is nieuw voor me.quote:Op zondag 9 februari 2014 09:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Leuk. NRC trip naar de klassieke oudheid
Daar waar niemand ooit van hem heeft gehoord. Een nieuw bestaan opbouwen of zoiets. Met de lokauto door Turkije toeren. De achterbank van Maher wordt een toeristische attractie daar.quote:Op zondag 9 februari 2014 09:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volgend jaar naar Turkse middenmoter
Godverquote:Op zondag 9 februari 2014 09:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar waar niemand ooit van hem heeft gehoord. Een nieuw bestaan opbouwen of zoiets. Met de lokauto door Turkije toeren. De achterbank van Maher wordt een toeristische attractie daar.
Toch 1 van z'n mindere nummers imoquote:
Wat ga je lezen, vriend?quote:Op zondag 9 februari 2014 09:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga me verdiepen in de Nederlandse literatuur.
Waar in Macedonië?quote:Op zondag 9 februari 2014 09:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben een Griekenland fan. Macedonië is nieuw voor me.
Ik denk dat als ik nog een keer een Netflipper of Fokstok! in dit topic zie gebeuren, het definitief over is.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:20 schreef Doublepain het volgende:
Wat is het saai, meestal is er wel een rel ofzo maar de VBLSC doet daar niet meer aan helaas.
Dit onderscheidt de mannen van de ventjes.quote:Op zondag 9 februari 2014 08:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nu ben ik bang dat er een hoer boven me woont.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |