Ik ben een Griekenland fan. Macedonië is nieuw voor me.quote:Op zondag 9 februari 2014 09:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Leuk. NRC trip naar de klassieke oudheid
Daar waar niemand ooit van hem heeft gehoord. Een nieuw bestaan opbouwen of zoiets. Met de lokauto door Turkije toeren. De achterbank van Maher wordt een toeristische attractie daar.quote:Op zondag 9 februari 2014 09:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volgend jaar naar Turkse middenmoter
Godverquote:Op zondag 9 februari 2014 09:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar waar niemand ooit van hem heeft gehoord. Een nieuw bestaan opbouwen of zoiets. Met de lokauto door Turkije toeren. De achterbank van Maher wordt een toeristische attractie daar.
Toch 1 van z'n mindere nummers imoquote:
Wat ga je lezen, vriend?quote:Op zondag 9 februari 2014 09:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga me verdiepen in de Nederlandse literatuur.
Waar in Macedonië?quote:Op zondag 9 februari 2014 09:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben een Griekenland fan. Macedonië is nieuw voor me.
Ik denk dat als ik nog een keer een Netflipper of Fokstok! in dit topic zie gebeuren, het definitief over is.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:20 schreef Doublepain het volgende:
Wat is het saai, meestal is er wel een rel ofzo maar de VBLSC doet daar niet meer aan helaas.
Dit onderscheidt de mannen van de ventjes.quote:Op zondag 9 februari 2014 08:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nu ben ik bang dat er een hoer boven me woont.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |