SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Guard op 29-01-2014 14:43:41 ]Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik vermoed ook dat het overbelasting is door te snel te veel is. Bij de runnersworld hebben ze geen half werk gedaan met die loopanalyse, dus ik verwacht niet dat er nu ineens uitgaat komen dat ik toch als een malle proneer of supineer.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:32 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]Autsj!
Ben ook benieuwd wat je te horen krijgt. Maar kan het niet gewoon zo zijn dat je net wat te snel iets hebt opgebouwd, ineens meer kilometers of meer snelheid? Dat was bij mij het probleem, dus het hoeft niet persé aan je schoenen te liggen natuurlijk.
Maar ik blijf dat intressant vinden, van die vertraagde beelden van je loopstijl, en ik kan er allicht iets van leren.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Als ik de stats van Jero_nimo bekijk denk ik dat zijn talent ligt op de kortere afstanden.Op de 5 kilometer is hij wel sneller (zeker sinds zijn laatste poging) maar het zijn de 200m, 400m, 1km blokjes waar het gat echt groot is. Maar ja, mijnheer kiest ervoor om 50 km's te trailen.![]()
Enfin, zelfs echt helemaal naar de klote, dus de goede berichten over jullie trainingen doen mij opfleuren. 25 minuten aan een stuk:![]()
En tja, Duits... Nee daar ga ik niets van zeggen.Hopenlijk in de herkansing!
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Ook weer klaar voor vandaag.
Weer eens iets anders gedaan, 15 minuten érg rustig inlopen (8min/km) en dan 5 series van 5 minuten waarbij de hartslag tussen de 160-180 moest blijven en tussen iedere sessie 2 minuten wandelen en afgesloten met een rustig tempo naar huis.
Ging op zich wel aardig, 5:34, 5:10, 5:01, 5:07 en 5:14 p/km. In ieder geval weer ruim een uur kunnen lopen en weer ruim 10km op de klok.![]()
![]()
@Lastpost: klinkt netjes. Die 160/180, waar komen die waarden vandaan? Is dat de beproefde WFM (Wet Finger Method), of schuilt er meer achter?Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Ik heb zo'n huisbroek van Asics, en ik wil er nog wel 1 bij. Draag 'm ook alleen naar de vereniging en naar wedstrijdjes.
En dan straks op Jero's tempo voor de Asselronde 200 meters "knallen"
@Levitas: balen man, maar gelukkig kun je over 8 weken weer herkansen. Je diploma zo laat ophalen valt wel mee. Ik loop waarschijnlijk een klein beetje uit, studeer dan in september 2014 af en krijg m'n diploma dan, jawel, in november 2015.![]()
Vergeet niet dat (zeker) 200 meter wedstrijden van stilstaand in startblokken worden gedaan. Dat is, lijkt me, best een verschil met al rennend versnellen. En juist op kortere afstanden is het starten zo belangrijk. Oké, bij 200 meters kun je nog een hoop goed maken, daar is Usain Bolt het levende bewijs van.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:41 schreef Corniel het volgende:
Als ik de stats van Jero_nimo bekijk denk ik dat zijn talent ligt op de kortere afstanden.Op de 5 kilometer is hij wel sneller (zeker sinds zijn laatste poging) maar het zijn de 200m, 400m, 1km blokjes waar het gat echt groot is. Maar ja, mijnheer kiest ervoor om 50 km's te trailen.
Nog meer mensen problemen met het uploaden van files naar Endomondo? Ik lijk niks te kunnen uploaden. Ook niet met verschilledende browers en verschillende computers.
Stukje fietsen heeft me goed gedaan.Dan mag ik eigenlijk niet zeurenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:47 schreef hatsaflats het volgende:
studeer dan in september 2014 af en krijg m'n diploma dan, jawel, in november 2015.![]()
![]()
Ik mag aannemen dat je diploma dan door een Grieks orthodoxe priester wordt gecalligrafeerd met het bloed van een eenhoorn, als ze er zo lang over doenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:47 schreef hatsaflats het volgende:
Ik heb zo'n huisbroek van Asics, en ik wil er nog wel 1 bij. Draag 'm ook alleen naar de vereniging en naar wedstrijdjes.
En dan straks op Jero's tempo voor de Asselronde 200 meters "knallen"
@Levitas: balen man, maar gelukkig kun je over 8 weken weer herkansen. Je diploma zo laat ophalen valt wel mee. Ik loop waarschijnlijk een klein beetje uit, studeer dan in september 2014 af en krijg m'n diploma dan, jawel, in november 2015.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik krijg nu ook pas mijn diploma half juli! En dat terwijl ik m'n scriptie al eind september 2013 heb ingeleverd!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:48 schreef Levitas het volgende:
[..]
Vergeet niet dat (zeker) 200 meter wedstrijden van stilstaand in startblokken worden gedaan. Dat is, lijkt me, best een verschil met al rennend versnellen. En juist op kortere afstanden is het starten zo belangrijk. Oké, bij 200 meters kun je nog een hoop goed maken, daar is Usain Bolt het levende bewijs van.
Nog meer mensen problemen met het uploaden van files naar Endomondo? Ik lijk niks te kunnen uploaden. Ook niet met verschilledende browers en verschillende computers.
Stukje fietsen heeft me goed gedaan.
[..]
Dan mag ik eigenlijk niet zeuren
Ja doei.![]()
@Levitas: Ik denk dat Jero_nimo relatief het beste is op een 800 tot 1500 meter. Voor korter werk is hij zeker minder geschikt (hoewel geschikter dan ik). En die afstanden worden ook vaak beslist in een eindsprint.
Als je het hebt gehaald boeit het toch niet zo wanneer je dat papierjte dan ook fysiek in huis hebt? Of ligt dat aan mij? #earlydropoutZolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
En weer terug van rondje en het ging zoo lekker!
Ik had geen cent zin, want gewerkt en moe en nu blij dat ik toch ben gegaan,![]()
Tegen dijkje op zonder wandelen, viaduct omhoog zonder wandelenen het was te kort.
blij als evy over is.![]()
Neuh. Ze hebben besloten ipv persoonlijke uitreikingen in kleine groepjes besloten er een feestelijke "graduation day" met de hele faculteit van te maken. Met "interessante lezingen" ipv een toespraak van je begeleider hoe superdupergoed je wel niet was.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:52 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik mag aannemen dat je diploma dan door een Grieks orthodoxe priester wordt gecalligrafeerd met het bloed van een eenhoorn, als ze er zo lang over doen![]()
Even iets anders, iemand een idee hoe je functioneel je hartslagzones invult wanneer je rusthartslag al rond de 95 zit?![]()
Dat probleem heb ik dus, als ik niets doe zit ie al tegen de 100 aan, zodra ik ga wandelen (dus gewoon rustig lopen) schiet ie al richting de 120 en bij héel langzaam joggen al tussen de 135-145.![]()
Zodra ik voor m'n gevoel écht begin met hardlopen in het tempo dat ik altijd al deed in trainingen (6.10 m/km) gaat ie richting de 155-160 en wanneer ik op m'n wedstrijdtempo loop richting 170-180 en pas als ik echt max. ga richting de 200.
Nu 'moet' ik geregeld lopen in zone 1, maar volgens verschillende sites (en klokje) kom ik dan in een hartslagzone terecht van 100-120 en dat heb ik dus al bij het wandelen.
Iemand een idee hoe ik dat dan beter kan instellen zonder dat zone-verhaal spontaan onzin wordt?![]()
Hier ook.. lange zit ook. Maar, mag wel in een jurk en een hoedje en dit doen (dit is van een andere zomeruitreiking in Hull)!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:59 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Neuh. Ze hebben besloten ipv persoonlijke uitreikingen in kleine groepjes besloten er een feestelijke "graduation day" met de hele faculteit van te maken. Met "interessante lezingen" ipv een toespraak van je begeleider hoe superdupergoed je wel niet was.
Ja doei.![]()
wel met borrel?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:59 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Neuh. Ze hebben besloten ipv persoonlijke uitreikingen in kleine groepjes besloten er een feestelijke "graduation day" met de hele faculteit van te maken. Met "interessante lezingen" ipv een toespraak van je begeleider hoe superdupergoed je wel niet was.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Rusthartslag is niet de hartslag wanneer je niets doet op de bank, maar de hartslag als je net wakker bent en nog in je bed ligt. Daar kan nog best wel een groot verschil in zitten.. Mijn rust/ochtendpols is rond de 50, maar als ik gewoon opsta van de bank o.i.d. is hij ook al rond de 100quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:00 schreef Lastpost het volgende:
Even iets anders, iemand een idee hoe je functioneel je hartslagzones invult wanneer je rusthartslag al rond de 95 zit?![]()
Dat probleem heb ik dus, als ik niets doe zit ie al tegen de 100 aan, zodra ik ga wandelen (dus gewoon rustig lopen) schiet ie al richting de 120 en bij héel langzaam joggen al tussen de 135-145.![]()
Zodra ik voor m'n gevoel écht begin met hardlopen in het tempo dat ik altijd al deed in trainingen (6.10 m/km) gaat ie richting de 155-160 en wanneer ik op m'n wedstrijdtempo loop richting 170-180 en pas als ik echt max. ga richting de 200.
Nu 'moet' ik geregeld lopen in zone 1, maar volgens verschillende sites (en klokje) kom ik dan in een hartslagzone terecht van 100-120 en dat heb ik dus al bij het wandelen.
Iemand een idee hoe ik dat dan beter kan instellen zonder dat zone-verhaal spontaan onzin wordt?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Een k..dagafgesloten met een rondje trail over de St.Jansberg. 1:44/18km om de gedachten te verzetten.
![]()
Misschien, maar de VU doet aan Heineken en tegen die tijd ken ik helemaal niemand meer daar. Ik ga heen omdat m'n ouders het leuk vinden, maar van mij hoeft het allemaal niet. En wij hebben ook geen jurken en hoedjes!quote:
Nouja. Eerst maar afstuderen. Maandag beginnen met stage![]()
![]()
Maar het is toch ook geen reet aan als je binnen 5 minuten al weer klaar bent?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:41 schreef Corniel het volgende:
Als ik de stats van Jero_nimo bekijk denk ik dat zijn talent ligt op de kortere afstanden.Op de 5 kilometer is hij wel sneller (zeker sinds zijn laatste poging) maar het zijn de 200m, 400m, 1km blokjes waar het gat echt groot is. Maar ja, mijnheer kiest ervoor om 50 km's te trailen.![]()
![]()
Dan kan je ook nog wel afzien, maar het is zo kort! Liever inderdaad lekker een halve dag prutsen in de Ardennen!![]()
![]()
Wat L_T zegt inderdaad. Doe anders eens je hartslagmeter om als je gaat slapen. Horloge naast je bed en dan 's ochtends kijken wat je hartslag deed. Dat doe ik af en toe wel eens, weet niet of dat geldig is voor rusthartslag, maar rusten is het zeker!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:00 schreef Lastpost het volgende:
Iemand een idee hoe ik dat dan beter kan instellen zonder dat zone-verhaal spontaan onzin wordt?![]()
![]()
@Lastpost. Er zijn recent wat topics gewijd aan het bepalen van je omslagpunt. Op basis daarvan kan je veel beter je zones bepalen dan welke andere methode dan ook.
Aangaande rusthartslag. Dat is van zoveel factoren afhankelijk. Als ik echt ben uitgerust in een seizoen dat ik wel in top-conditie ben (voor het laatst in 2012) kan ik als ik bed klok waarden tussen de 38 en 43 halen. Als ik oto rijd, of op de bank zit ligt dit momenteel rond de 58/65. En je hoeft maar dit te doen en hij gaat hoger.
De rusthartslag (die als je nog in bed ligt dus) is vooral nuttig om te bepalen hoe uitgerust je bent. Je kan daar mee goed monitoren of het tijd is om een tandje zwaarder te gaan trainen, of juist een rustperiode in te lasten. Als je niet meer dan 2 keer per week traint hoef je je daar geen zorgen over te maken (tenzij je elke training volle bak gaat, maar dat hopelijk niemand).Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Vandaag don't-push-Q-dag. Een al-lang-hangende bom gedropt op mijn werk. Baas stalkt me met foontjes, maar ik trek mijn hardloopkloffie aan en doe mijn foon uit.
![]()
ik ben hier niet goed in![]()
Vanavond bij de fysio geweest, verhaal uitgelegd , klein beetje gerekt/gekraak.. Conclusie volgens hem: Geen external snapping hip (zoals ik dacht, al vond hij het goed gevonden) maar wat immobiel in mijn heup (links) waardoor het naar mijn bovenbeen trekt. Simpel oefeningetje meegekregen die ik 3 x per dag moet doen en ik zou geen last meer moeten krijgen, anders terug komen.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Heinekenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:16 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Misschien, maar de VU doet aan Heineken en tegen die tijd ken ik helemaal niemand meer daar. Ik ga heen omdat m'n ouders het leuk vinden, maar van mij hoeft het allemaal niet. En wij hebben ook geen jurken en hoedjes!
Nouja. Eerst maar afstuderen. Maandag beginnen met stage![]()
Gewoon lekker met je ouders uit eten of zo dan
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Na zondag ben ik natuurlijk super gemotiveerd om zodirect te gaan intervallen![]()
En waarom zijn jullie eigenlijk bezig over Jero zijn korte afstanden? Die gast gaat zijn hart volgen en (ooit) ultratrailen. Dan eet hij korte afstanden voor zijn ontbijt![]()
![]()
Hopen dat het over is dan!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:50 schreef Daywalk3r het volgende:
Vanavond bij de fysio geweest, verhaal uitgelegd , klein beetje gerekt/gekraak.. Conclusie volgens hem: Geen external snapping hip (zoals ik dacht, al vond hij het goed gevonden) maar wat immobiel in mijn heup (links) waardoor het naar mijn bovenbeen trekt. Simpel oefeningetje meegekregen die ik 3 x per dag moet doen en ik zou geen last meer moeten krijgen, anders terug komen.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:53 schreef Nirak het volgende:
Na zondag ben ik natuurlijk super gemotiveerd om zodirect te gaan intervallen![]()
En waarom zijn jullie eigenlijk bezig over Jero zijn korte afstanden? Die gast gaat zijn hart volgen en (ooit) ultratrailen. Dan eet hij korte afstanden voor zijn ontbijtGoed bezig!
Dan wil je in juli vast ook wel meedoen met de 5k bij de Ekiden?![]()
Sowieso, de Ekiden. Misschien al een idee om een beetje te kijken wie/wat/wanneer? Ik wil best wel meeregelen trouwen, weet niet of daar nog meer gegadigden voor zijn? MD heb jij nog zin om er weer wat tijd in te steken?![]()
Sterkte, en lekker rennen om je hoofd ff leeg te maken!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:48 schreef Quoi het volgende:
Vandaag don't-push-Q-dag. Een al-lang-hangende bom gedropt op mijn werk. Baas stalkt me met foontjes, maar ik trek mijn hardloopkloffie aan en doe mijn foon uit.
![]()
ik ben hier niet goed in
Ik heb net ook even gelopen met Evy na een dag rennen op 't werk, en ging verbazingwekkend goed. Totdat ik opeens steken in m'n linkerbal (don't laugh) kreeg, toen maar iets rustiger gaan lopen. Wel gewoon les 3 van Evy uitgelopen!
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
Zwabber de problemen die jij omschrijft met de 620 heb ik totaal geen last van. Mijn kaartjes zijn net zo strak als bij de 610 en afstanden komen vrijwel overeen. Ik kan eventueel wel de helicon asselronde met zowel de 610 als 620 gaan lopen.
Echt probleemvrij is hij echter inderdaad niet. Toevallig kreeg ik vandaag de melding dat er een update is. Hopelijk is het enige minpuntje dat ik heb nu opgelost en geeft hij mijn actuele snelheid nu wel goed aan.Voor de rest vind ik hem zeker een verbetering ten opzichte van de 610.![]()
You can run but you can't hide....quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:48 schreef Quoi het volgende:
![]()
ik ben hier niet goed in'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Ik zal er eens over nadenkenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:02 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]Goed bezig!
Sowieso, de Ekiden. Misschien al een idee om een beetje te kijken wie/wat/wanneer? Ik wil best wel meeregelen trouwen, weet niet of daar nog meer gegadigden voor zijn? MD heb jij nog zin om er weer wat tijd in te steken?![]()
![]()
Kleine 10 KM gelopen, waaronder een coopertest. Dat was flink bikkelen. Mag tevreden met mijn 3.11 KM zijn. Al zegt endomondo gemiddeldIemand enig idee dit klopt? Als we het niet in Jero-maatstaven, maar in menselijke maatstaven meten?
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Gemiddeld? Gemiddeld van wat?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:48 schreef _MvN_ het volgende:
Kleine 10 KM gelopen, waaronder een coopertest. Dat was flink bikkelen. Mag tevreden met mijn 3.11 KM zijn. Al zegt endomondo gemiddeldIemand enig idee dit klopt? Als we het niet in Jero-maatstaven, maar in menselijke maatstaven meten?
Mijn cooper zit nu op ommenabij de 2,4km ofzo en daar ben ik meer dan tevreden mee.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Google is your friend: http://nl.wikipedia.org/wiki/Coopertest
Lijkt me een zeer nette uitslag. Zelf heb ik alleen een Coopertest-resutlaat binnen een 5km wedstrijd, en dat was 3,29km. Maar goed, ik ben dan ook geen Jero_nimo.Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Al sla je mij doodquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:53 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Gemiddeld? Gemiddeld van wat?
Mijn cooper zit nu op ommenabij de 2,4km ofzo en daar ben ik meer dan tevreden mee.![]()
Dat staat bij Fitheidsniveau. Zo vaak gebruik ik endomondo niet.
Mijn vriendin is afgehaakt met Evy. Ze vind er geen ruk aan.
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Is dat een Premium feature ofzo? Ik kan 't niet vinden.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:59 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
Al sla je mij dood![]()
Dat staat bij Fitheidsniveau. Zo vaak gebruik ik endomondo niet.
Mijn vriendin is afgehaakt met Evy. Ze vind er geen ruk aan.
Evy is ook niet leuk.Maar stopt ze helemaal of wil ze nog wel zelf een beetje lopen?
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Ah tnx!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:56 schreef Corniel het volgende:
Lijkt me een zeer nette uitslag. Zelf heb ik alleen een Coopertest-resutlaat binnen een 5km wedstrijd, en dat was 3,29km. Maar goed, ik ben dan ook geen Jero_nimo.![]()
Dit geeft een heel ander beeld. Vreemde berekening gebruikt Endomondo dan."The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Das echt niet gemiddeld...quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:48 schreef _MvN_ het volgende:
Nee, ik heb geen premium. Staat gewoon bij de workout erbij. Bij gemiddelde snelheid etc. Zowel op de site als bij de app.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:01 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Is dat een Premium feature ofzo? Ik kan 't niet vinden.
Evy is ook niet leuk.Maar stopt ze helemaal of wil ze nog wel zelf een beetje lopen?
Bij mij staat er toch echt dit:quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:03 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen premium. Staat gewoon bij de workout erbij. Bij gemiddelde snelheid etc. Zowel op de site als bij de app.Niet dat ik dat belangrijk vind...quote:Upgrade to Endomondo Premium to see the development in your personal bests over time and compare with your peersMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Dat is pas gek. Gelukkig zijn er zaken in het leven om je wel druk over te maken
Heb je de app pas geleden gedownload? Ze hebben nl. nu een actie dat je hem de eerste tijd gratis als premium krijgt. Je ziet via de site ook zo'n 'zilveren dingetje' naast je foto dan.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:03 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen premium. Staat gewoon bij de workout erbij. Bij gemiddelde snelheid etc. Zowel op de site als bij de app.
Ik ga nog even een rondje...gewoon omdat het kan. (En omdat ik graag nog even wil kijken of ik echt wel 4 kilometer kan lopen zondag.)
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Ja, maar het stomme is dat ik het soms tijdens het hardlopen heb.. Heb ik ook verteld en hij gaf me gewoon aan die oefening te doen en dan te kijken hoe en wat.quote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Maar ik hou nog mooi even rust ook. Heb wat last van mijn scheen dus ik ga donderdag weer. Morgen maar weer eens naar de sportschool. Mooi 4 dagen genikst, ook wel eens lekker.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Succes! En nee, ruim een jaar ofzo.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:12 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Heb je de app pas geleden gedownload? Ze hebben nl. nu een actie dat je hem de eerste tijd gratis als premium krijgt. Je ziet via de site ook zo'n 'zilveren dingetje' naast je foto dan.
Ik ga nog even een rondje...gewoon omdat het kan. (En omdat ik graag nog even wil kijken of ik echt wel 4 kilometer kan lopen zondag.)
Actieve rust.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:20 schreef Daywalk3r het volgende: Mooi 4 dagen genikst, ook wel eens lekker.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:22 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Maar het is toch ook geen reet aan als je binnen 5 minuten al weer klaar bent?![]()
Dan kan je ook nog wel afzien, maar het is zo kort! Liever inderdaad lekker een halve dag prutsen in de Ardennen!![]()
Ik snap je helemaal.
Dat is voor mij ook de reden dat ik nog nooit een 5k wedstrijd heb gelopen. Je bent veel meer tijd kwijt met heel die poespas eromheen dan het daadwerkelijk lopen
Maar... Misschien loop ik dit jaar een 5k wedstrijd met de AV.![]()
Ik wil er dit jaar graag aan meedoen. Het liefst aan de 7,195 km, want daar heb ik nog geen PR staan volgens de Wet van Pijll.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:02 schreef Jero_nimo het volgende:Sowieso, de Ekiden. Misschien al een idee om een beetje te kijken wie/wat/wanneer?
Damn, maak me nou niet aan het twijfelen. Niettemin bedankt voor de info. Instant Pace gebruik ikzelf nooit, altijd Lap Pace. Instant Pace schijnt op de 620 afgerond te worden op 5-tallen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:21 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Zwabber de problemen die jij omschrijft met de 620 heb ik totaal geen last van. Mijn kaartjes zijn net zo strak als bij de 610 en afstanden komen vrijwel overeen. Ik kan eventueel wel de helicon asselronde met zowel de 610 als 620 gaan lopen.
Echt probleemvrij is hij echter inderdaad niet. Toevallig kreeg ik vandaag de melding dat er een update is. Hopelijk is het enige minpuntje dat ik heb nu opgelost en geeft hij mijn actuele snelheid nu wel goed aan.Voor de rest vind ik hem zeker een verbetering ten opzichte van de 610.Jij kunt op dat vakantieeiland toch wel een keertje in het laatste halfuurtje voor zonsondergang een coopertestje eruit persen?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:56 schreef Corniel het volgende:
Lijkt me een zeer nette uitslag. Zelf heb ik alleen een Coopertest-resutlaat binnen een 5km wedstrijd, en dat was 3,29km. Maar goed, ik ben dan ook geen Jero_nimo.![]()
Nou, dat is dus einde relatiequote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:59 schreef _MvN_ het volgende:Mijn vriendin is afgehaakt met Evy. Ze vind er geen ruk aan.
![]()
![]()
Ik heb me zojuist opgegeven voor het NK RUC over 2 weken. Toch mooi dat de sport nog wel zo klein is dat dat kan.
Ik was 2 weken geleden 112e van de 123, dus echt hoge verwachtingen heb ik er niet bepaald van
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Toch bizar hoe je in 4 dagen tijd probleemloos 25, 11 en 15,5km loopt en je dan ook nog zit te verheugen op een pittige intervaltraining morgenavond omdat je dan hopelijk eindelijk lekker los kan gaan...F means you're fucked![]()
Welkome to the dark sidequote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:07 schreef streamnl het volgende:
[..]![]()
Ik snap je helemaal.
Dat is voor mij ook de reden dat ik nog nooit een 5k wedstrijd heb gelopen. Je bent veel meer tijd kwijt met heel die poespas eromheen dan het daadwerkelijk lopen
Maar... Misschien loop ik dit jaar een 5k wedstrijd met de AV.
Zelf net lekker op de baan gehobbeld. Ik ben wel weer in vorm, geloof ik. Zonder al teveel moeite 15x200 in 3:45/3:50. Fijn tempo wel.
O, en blijkbaar ligt m'n pasfrequentie op de baan ietsje hoger dan op de weg. Tijdens intervallen 186-192ish. Misschien eens wat gaan experimenteren met iets grotere passen, kijken wat dat doet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah, een survival run! De voorvader van de obstacle runs. Wel zwaar! Vroeger (toen ik nog klein was) ooit wezen kijken bij zo'n event. Enorm slopend. Maar over het algemeen geen grote evenementen. Dus dat een NK toegankelijk is en niet zoveel mensen aantrekt is niet zo verrassend. Hoewel de populariteit van obstacle runs natuurlijk ook wat mensen die kant op kan zuigen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:18 schreef Cynic het volgende:
Ik heb me zojuist opgegeven voor het NK RUC over 2 weken. Toch mooi dat de sport nog wel zo klein is dat dat kan.
Ik was 2 weken geleden 112e van de 123, dus echt hoge verwachtingen heb ik er niet bepaald vanNT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Gezelligheidquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:02 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Sowieso, de Ekiden. Misschien al een idee om een beetje te kijken wie/wat/wanneer? Ik wil best wel meeregelen trouwen, weet niet of daar nog meer gegadigden voor zijn? MD heb jij nog zin om er weer wat tijd in te steken?
Beetje inventariseren hoeveel teams er ingeschreven kunnen worden kan nooit kwaad.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Patserquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:22 schreef YUR het volgende:
Toch bizar hoe je in 4 dagen tijd probleemloos 25, 11 en 15,5km loopt en je dan ook nog zit te verheugen op een pittige intervaltraining morgenavond omdat je dan hopelijk eindelijk lekker los kan gaan...![]()
![]()
Goed bezig jij. Nu blessurevrij blijven en de motivatie vasthouden, om vervolgens in Rotterdam revanche te nemen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:22 schreef YUR het volgende:
Toch bizar hoe je in 4 dagen tijd probleemloos 25, 11 en 15,5km loopt en je dan ook nog zit te verheugen op een pittige intervaltraining morgenavond omdat je dan hopelijk eindelijk lekker los kan gaan...
Wat staat er op het programma bij de intervallen?![]()
Zojuist m'n eerste rondje op m'n nieuwe Brooks Pure gelopen. Grappig dat je direct meer voorvoet land door minder drop.
7KM zonder enig probleem. Schoenen zijn dus geslaagd.![]()
Wat zien jouw intervallen er netjes gelijkmatig uit Hats! Ik heb nog nooit echt op die manier intervallen gelopen maar heb het wel in de planning voor eind deze week.
Ik heb vandaag mijn eerste (ruime) half uur aan één stuk gelopen. Ik wilde persé de 4 kilometer halen om te zien of het wel zou gaan lukken die wedstrijd zonder wandelen te doen en ik kan het.
http://www.endomondo.com/workouts/291186748/13622849
Wel weer met Evy gelopen (en de Endomondo time tracker) ik merk dat ik beter loop als ik weet waar ik naar toe loop en hoe lang ik nog moet. Anders denk ik elke 2 minuten hoe ver ben ik nu/hoe lang moet ik nog...en nu weet ik dat die 'dame' van Endomondo vanzelf roept als er weer 5 minuten om zijn."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Een duurloop, maar tijdens die duurloop een piramide van 4-6-8-6-4 minuten DL3 met tussen de versnellingen 3 minuten pauzequote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:33 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Goed bezig jij. Nu blessurevrij blijven en de motivatie vasthouden, om vervolgens in Rotterdam revanche te nemen.
Wat staat er op het programma bij de intervallen?
F means you're fucked![]()
Ekiden![]()
elke afstand is goed
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Mmmm.....fartlek werd 10km duurloop (tempoloop dus) Heerlijk gelopen & gebabbeld met iedereen. Ook voor het eerst sinds tijden weer.
Of ik vrijdag van mijn trainert (die in het zkh ligt met pijn op de borst) de groep wil meenemen voor de 17k (
) duurloop. Route krijg ik
Is nog steeds de langzamere groep dus qua tempo voor mij erg comfortabel. Best leuk
![]()
![]()
Dan is er nog hoopquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:34 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat is het effect van de Brooks Pure-schoenen
Ach ik ben zeker niet ontevreden over hoe ik afgelopen week gelopen hebt. 65KM in de laatste 10 dagen die ik allemaal heel lekker liep. En mijn maand totaal eindigt 30 tot 35KM hoger dan wat ik ooit tevoren hebt gelopen.![]()
Da's leuk Quoi! Ik mag ook een training doen binnenkort, best zin inquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:36 schreef Quoi het volgende:
Mmmm.....fartlek werd 10km duurloop (tempoloop dus) Heerlijk gelopen & gebabbeld met iedereen. Ook voor het eerst sinds tijden weer.
Of ik vrijdag van mijn trainert (die in het zkh ligt met pijn op de borst) de groep wil meenemen voor de 17k (
Is nog steeds de langzamere groep dus qua tempo voor mij erg comfortabel. Best leuk
Jij wilt graag alle afstanden lopen, dus gewoon je eerste marathon dan maar doen?quote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:36 schreef Quoi het volgende:
Dat klinkt alweer een stuk positiever! Succes met de 17k vrijdag, dat komt al heel dicht in de buurt van de HM!
![]()
![]()
17KMquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:36 schreef Quoi het volgende:
Das nog ff aanzetten en je hebt een HM gelopen.
![]()
Ja, ik dacht 16km, maar het is dus 17. Nouja, die ene kmIk zie het wel zitten sinds die 16,5km van 2 weken terug.
Zo, bordje Brinta en een IPA biertje![]()
![]()
Die gelijkmatige intervallen komen later wel. Of niet. Eerst gewoon lekker met Evy lopen, en daarna zien wat je leuk vindt! Ik ben dol op intervallenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:34 schreef Nanook24 het volgende:
Wat zien jouw intervallen er netjes gelijkmatig uit Hats! Ik heb nog nooit echt op die manier intervallen gelopen maar heb het wel in de planning voor eind deze week.
Ik heb vandaag mijn eerste (ruime) half uur aan één stuk gelopen. Ik wilde persé de 4 kilometer halen om te zien of het wel zou gaan lukken die wedstrijd zonder wandelen te doen en ik kan het.
http://www.endomondo.com/workouts/291186748/13622849
Wel weer met Evy gelopen (en de Endomondo time tracker) ik merk dat ik beter loop als ik weet waar ik naar toe loop en hoe lang ik nog moet. Anders denk ik elke 2 minuten hoe ver ben ik nu/hoe lang moet ik nog...en nu weet ik dat die 'dame' van Endomondo vanzelf roept als er weer 5 minuten om zijn.![]()
![]()
Mooi YUR, tijd voor een revanche inderdaad. Dus hoop dat je jezelf zo goed blijft voelen
Hats, ik dacht dat ik mijn best had gedaan net met 6 x 200 op 5 min/km, maar dat verbleekt bij jou inspanning![]()
Nanook, als jij over een jaar een intervaltraining doet ziet het er heel anders uit dan nu, dat is bij mij ook zo
Ik ben net dus ook even de deur uit geweest. Garmin wilde geen satellieten vangen, dus maar gestart zonder. Na wat rustig inlopen 6 x 200 rond de 5min/km en daarna weer wat uitgelopen. Nu voor het eerst zonder wandelen tussendoor maar dus continue blijven lopen. Heerlijk was datMaar ik wil hogere temperaturen want ik zweet amper met dit weer en het duurt tegenwoordig langer voordat ik het warm heb..
Linkje:http://www.endomondo.com/workouts/291199944/8270328![]()
Welnee, gekkerd! Erg nette training! En ik heb wel tussendoor gewandeldquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:04 schreef Nirak het volgende:
Mooi YUR, tijd voor een revanche inderdaad. Dus hoop dat je jezelf zo goed blijft voelen
Hats, ik dacht dat ik mijn best had gedaan net met 6 x 200 op 5 min/km, maar dat verbleekt bij jou inspanning![]()
Nanook, als jij over een jaar een intervaltraining doet ziet het er heel anders uit dan nu, dat is bij mij ook zo
Ik ben net dus ook even de deur uit geweest. Garmin wilde geen satellieten vangen, dus maar gestart zonder. Na wat rustig inlopen 6 x 200 rond de 5min/km en daarna weer wat uitgelopen. Nu voor het eerst zonder wandelen tussendoor maar dus continue blijven lopen. Heerlijk was datMaar ik wil hogere temperaturen want ik zweet amper met dit weer en het duurt tegenwoordig langer voordat ik het warm heb..
![]()
En ik moet natuurlijk niet vergeten dat jij met 8 zakken aardappels als bagage ook niet zo hard kan lopenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:09 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Welnee, gekkerd! Erg nette training! En ik heb wel tussendoor gewandeld![]()
Ik blijf het mooi vinden hoe alle niveaus hier samen gaan![]()
![]()
ik verlang ook weer naar het begin van de training voor de GNWR, gewoon maar "doelloos" lopen is leuk voor een paar weken maar eigenlijk niets voor mij.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:22 schreef YUR het volgende:
Toch bizar hoe je in 4 dagen tijd probleemloos 25, 11 en 15,5km loopt en je dan ook nog zit te verheugen op een pittige intervaltraining morgenavond omdat je dan hopelijk eindelijk lekker los kan gaan...
Ik heb echt een doel nodig om naar toe te werken.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Iedereen doet het gewoon op z'n eigen manier goed iddquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:13 schreef Nirak het volgende:
[..]
En ik moet natuurlijk niet vergeten dat jij met 8 zakken aardappels als bagage ook niet zo hard kan lopen![]()
Ik blijf het mooi vinden hoe alle niveaus hier samen gaan
En dar gebrek aan zakken aardappels scheelt een hoop.![]()
Stond hier al sinds 7 juli 2013 op de planningquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:02 schreef Jero_nimo het volgende:
Sowieso, de Ekiden. Misschien al een idee om een beetje te kijken wie/wat/wanneer?![]()
![]()
Net met mn loopmaatjes binnen een ruim 11km loopje mijn snelste 10km ooit in training gelopen. En nog redelijk gemakkelijk ook. Mooie (en gezellige) sport is het toch.![]()
![]()
Dat is toch een super mooie training, of ben ik nou gek?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:04 schreef Nirak het volgende:
Ekidenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:02 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Dat wordt mijn verjaardagsloopje dit jaar![]()
Maar eerst komende zondag de Asselronde. Ik heb er zin in, al begin ik stiekem die afstand toch wel een beetje spannend te vinden.![]()
![]()
Volgens mij niet.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:55 schreef Levitas het volgende:
[..]
Dat is toch een super mooie training, of ben ik nou gek?
Als het lopen lekker gaat (zoals dat ook bij mij ging vanavond) is dat wat mij betreft het enige dat telt. Of je dan regelmatig om onregelmatig loopt. Maar dit is ook gewoon een mooie regelmatige interval.
Ik zou evt. ook wel willen lopen met de Ekiden maar ben er nog niet zeker van of wij dan wel of niet op vakantie zijn...
En ik heb een luxe probleem qua verjaardagsloopjes. Er zijn er 2 in het weekend voor mijn verjaardag en ik kan nog niet kiezen of het de Stoomtram- of de Marquette-loop wordt."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Tegen de bovenbazen en bovenbazinnen valt qua tempo niet aan te lopen. Wel interessant om de trainingsvormen te zien en daar eens wat mee te gaan doen.
Vanavond er ook even uit voor een loopje. Begint een vervelende traditie te worden dat de eerste loop van de werkweek beroerd voelt. Tempo en afstand nog ok, 9 km in 6:00/km maar genieten ho maar. Donderdag weer een kansje. Met wat mazzel net zo traditioneel dan wel genieten.
Geïnspireerd door alle loopgroepers trouwens ook eens bij mij in de regio gekeken en zaterdag héél vroeg eens kijken bij een clubje die een duinrondje doen.If at first you fail, re-define your objective.![]()
Nee je bent niet gekquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:55 schreef Levitas het volgende:
[..]
Dat is toch een super mooie training, of ben ik nou gek?, ik vond het een fijne training en ben er ook heel blij mee. Ik kan het gelukkig in perspectief plaatsen maar maak af en toe een grapje
Ik ga dit denk ik eens per week doen![]()
![]()
Stoomtram doen. Heb ik vorig jaar ook gelopen (en ga dit jaar weer overigens). Goed geregelde loop, leuke 'extra' met de stoomtram, toch heel betaalbaar en qua sfeer gewoon klein en leuk.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:05 schreef Nanook24 het volgende:
[..] Er zijn er 2 in het weekend voor mijn verjaardag en ik kan nog niet kiezen of het de Stoomtram- of de Marquette-loop wordt.![]()
Vorig jaar en het jaar daarvoor aan de Marquetteloop meegedaan. Weinig bijzonder, maar ja, thuiswedstrijd he.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:05 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Volgens mij niet.
Als het lopen lekker gaat (zoals dat ook bij mij ging vanavond) is dat wat mij betreft het enige dat telt. Of je dan regelmatig om onregelmatig loopt. Maar dit is ook gewoon een mooie regelmatige interval.
Ik zou evt. ook wel willen lopen met de Ekiden maar ben er nog niet zeker van of wij dan wel of niet op vakantie zijn...
En ik heb een luxe probleem qua verjaardagsloopjes. Er zijn er 2 in het weekend voor mijn verjaardag en ik kan nog niet kiezen of het de Stoomtram- of de Marquette-loop wordt.Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Die stoomtramloop ziet er leuk uit! Trip down memorylane zou dat zijn![]()
Eens bedenken of een HM er over 5 maanden in zit..I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Quoi! Gaat hard! Hier volgende week zaterdag pas die 16 a 17km. Dan staat er 1.45 uur op het programma. Komende zaterdag nog 1.30 uur. Maar eerst morgenavond nog met de AV. Staat als kern 6x(5min D3, 5 min D1). Wordt weer een kilometer of 14 in totaal, met het in- en uitlopen erbij in totaal.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Er is ook een 10quote:Op woensdag 29 januari 2014 08:10 schreef E.T. het volgende:
Eens bedenken of een HM er over 5 maanden in zit..![]()
![]()
Ik heb iets waarvan ik vind dat ik er iets mee moet in 2014.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier gaat het schema in een golfbeweging qua duurloop. Als ik de vrijdagen terugkijk was dat 12 - 14 - 12 - 14 - 16 - 14 - 16 - 14 km en dan nu 16 - 18 - 16 km. Dus we gaan ook telkens een stapje terug. En de 16 is dus nu 17quote:Op woensdag 29 januari 2014 08:11 schreef mosselmossel het volgende:
Quoi! Gaat hard! Hier volgende week zaterdag pas die 16 a 17km. Dan staat er 1.45 uur op het programma. Komende zaterdag nog 1.30 uur. Maar eerst morgenavond nog met de AV. Staat als kern 6x(5min D3, 5 min D1). Wordt weer een kilometer of 14 in totaal, met het in- en uitlopen erbij in totaal.
Voel trouwens een beetje mijn pezen (je weet wel welke). Eerst maar even 2 dgn rust.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 08:41 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik heb iets waarvan ik vind dat ik er iets mee moet in 2014.Leuk! Je hebt vást al een ideetje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
die is ook leuk, maar voor 10km ga ik niet zo'n eind reizenquote:
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
maar op dutchrunners staat ook de vooroeverloop 2014 gemeld... 10 augustus..I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Die golfbewegingen zijn prima. Zelf probeer ik altijd drie weken de intensiteit en duur op te voeren gevolgd door een weekje rustiger.quote:Op woensdag 29 januari 2014 09:04 schreef Quoi het volgende:
[..]
Hier gaat het schema in een golfbeweging qua duurloop. Als ik de vrijdagen terugkijk was dat 12 - 14 - 12 - 14 - 16 - 14 - 16 - 14 km en dan nu 16 - 18 - 16 km. Dus we gaan ook telkens een stapje terug. En de 16 is dus nu 17Te veel ideetjes, dat is nu juist het probleemquote:Leuk! Je hebt vást al een ideetje?. En te weinig tijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb iets waarvan ik vind dat ik er iets mee moet in 2014.Ga er allemaal product reviews op zetten zoals dcrainmaker. Voor je het weet* sturen ze allemaal gratis spullen toe om te reviewen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* your mileage may vary...NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Hier dan ook maar melden, al is het alleen maar omdat het volume in dit topic wat hoger is
Ik loop alweer ruim vijf jaar, waarvan de laatste twee eindelijk zonder al te groot lichamelijk ongemak. Vorig jaar mijn PR's verbeterd naar 40'21" (10k) en 19'15" (5k), dit jaar zijn de doelen respectievelijk <40' en <19'.
Nou, veel loopplezier allemaal![]()
![]()
Vanmorgen de bevestiging van mn vader gekregen dat ie ook dit jaar met fiets en al aanwezig is in Rotterdam. Scheelt mij weer eten en drinken meeslepen
En uiteraard welkom hier knnth
Welkom!quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:30 schreef knnth het volgende:
Hier dan ook maar melden, al is het alleen maar omdat het volume in dit topic wat hoger is
Ik loop alweer ruim vijf jaar, waarvan de laatste twee eindelijk zonder al te groot lichamelijk ongemak. Vorig jaar mijn PR's verbeterd naar 40'21" (10k) en 19'15" (5k), dit jaar zijn de doelen respectievelijk <40' en <19'.
Nou, veel loopplezier allemaal
Had eigenlijk al wel verwacht dat je onderhand onder de 40 minuten was gedoken met die verbetering die je laatst ineens doormaakte met de 5 in 19.nogiets. Niet veel 10's meer gelopen? Of beetje blijven steken weer?
Al heb je nu natuurlijk ook al een ontzettend goede tijd staan!![]()
![]()
Das ook een gekke welkomstpost.... "Hoi, welkom! Valt me wel een beetje tegen van je"quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:00 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Welkom!
Had eigenlijk al wel verwacht dat je onderhand onder de 40 minuten was gedoken met die verbetering die je laatst ineens doormaakte met de 5 in 19.nogiets. Niet veel 10's meer gelopen? Of beetje blijven steken weer?
Al heb je nu natuurlijk ook al een ontzettend goede tijd staan!F means you're fucked![]()
Eentje nog, in september. Vredesloop in 40'31". Viel zwaar maar desondanks toch behoorlijk voorin geeindigd (40/3900), ik was blijkbaar niet de enige die het die dag zwaar hadquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:00 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Welkom!
Had eigenlijk al wel verwacht dat je onderhand onder de 40 minuten was gedoken met die verbetering die je laatst ineens doormaakte met de 5 in 19.nogiets. Niet veel 10's meer gelopen? Of beetje blijven steken weer?Daarna door geboorte van dochter drie maanden alleen maar rustige souplesse-intervallen gedraaid om de benen in beweging te houden maar dat mocht geen naam hebben, gemiddeld 40k/maand zal het geweest zijn.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:01 schreef YUR het volgende:
Das ook een gekke welkomstpost.... "Hoi, welkom! Valt me wel een beetje tegen van je"Ik ken hem ook van wat andere fora (CnR, GoT)), hij mag dat wel zeggen hoor
![]()
![]()
Ook eens voor 't eerst body weight excercises met focus op core/upper body als aanvulling op mijn loopschema ingevoerd. Nu overal spierpijn alsof ze vannacht overal naalden in mij zijn komen prikken...![]()
Zo dadelijk intervaltraining. No pain, no game![]()
![]()
Kun je dat schema eens doorsturen, Mossel? Zou het kunnen zijn dat het schema gebaseerd is op dat van Runnersweb? Het lijkt er iig heel veel opquote:Op woensdag 29 januari 2014 08:11 schreef mosselmossel het volgende:
Quoi! Gaat hard! Hier volgende week zaterdag pas die 16 a 17km. Dan staat er 1.45 uur op het programma. Komende zaterdag nog 1.30 uur. Maar eerst morgenavond nog met de AV. Staat als kern 6x(5min D3, 5 min D1). Wordt weer een kilometer of 14 in totaal, met het in- en uitlopen erbij in totaal.
Waarom valt zoiets me dan weer op?![]()
Ik ben ook benieuwd hoe de rest van het schema eruit ziet. Niet dat ik er op dit moment überhaupt iets mee kan![]()
![]()
Afgelopen zaterdag liep ik voor het eerst weer eens met mn rugzak op. Zak gevuld met water, maar nu had ik ook 2 van deze flesjes bij me:
http://www.salomon.com/nl/product/soft-flask-237ml-8oz.html
Die flesjes had ik gevuld met wat sportdrank. Samen pasten ze precies in een voorvakje van mn rugzak. Was ideaal
Oh, dacht dat je samen met het zoontje was gaan hardlopen in de speciaal daarvoor bestemde kinderwagen natuurlijkquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:34 schreef YUR het volgende:
Zak gevuld met water, maar nu had ik ook 2 van deze flesjes bij me:![]()
Dat kan jammer genoeg nog niet...quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:40 schreef Levitas het volgende:
[..]
Oh, dacht dat je samen met het zoontje was gaan hardlopen in de speciaal daarvoor bestemde kinderwagen natuurlijkF means you're fucked![]()
In voorbereiding op de Regte Heide Cross vanmorgen maar eens het bos in gegaan. Plassen ontwijken, over omgevallen bomen springen en laagvliegende takken ontwijken, dat Is toch wel een stukje zwaarder dan mooi glad asfalt!
Maar wel lekker gelopen
http://www.strava.com/activities/109723984![]()
Kan hij zich ook af laten zakken naar de prutsers in het peloton? Kan hij mijn drinken ook meenemenquote:Op woensdag 29 januari 2014 10:41 schreef YUR het volgende:
Vanmorgen de bevestiging van mn vader gekregen dat ie ook dit jaar met fiets en al aanwezig is in Rotterdam. Scheelt mij weer eten en drinken meeslepen
En uiteraard welkom hier knnth![]()
![]()
Gewoon bij mij in de buurt blijven lopen joh, net zo makkelijkquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Kan hij zich ook af laten zakken naar de prutsers in het peloton? Kan hij mijn drinken ook meenemen
Spindame van de sportschool in Hull liep echt al heel snel met dat joch in een kinderwagen te rennen.Ja doei.![]()
Zodra hij zelfstandig rechtop kan zitten...en de buitentemperatuur wat aangenamer isquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:00 schreef Levitas het volgende:
[..]
Vanaf hoeveel maanden/ jaar kan dat? [/babyn00b]Ik hoop deze zomer wat kilometers met m te kunnen gaan maken
@YUR: misschien al tijdens de marathon. Kan je het drinken en het eten gewoon voor je uitduwen.
Ik ben trouwens ook een enorme faler. Mijn (Pijll-aproved) p.r. op de 10 km staat nog steeds op 43:06. En ik heb nooit, niet in training, niet als onderdeel van de 15 km of HM sneller gelopen dan 40:20. Misschien moet ik daar maar eens verandering in brengen. Ik wil Jero_nimo natuurlijk niet nog verder teleurstellen.Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Gelukkig!quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:10 schreef knnth het volgende:
[..]
Eentje nog, in september. Vredesloop in 40'31". Viel zwaar maar desondanks toch behoorlijk voorin geeindigd (40/3900), ik was blijkbaar niet de enige die het die dag zwaar hadDaarna door geboorte van dochter drie maanden alleen maar rustige souplesse-intervallen gedraaid om de benen in beweging te houden maar dat mocht geen naam hebben, gemiddeld 40k/maand zal het geweest zijn.
[..]Ik ken hem ook van wat andere fora (CnR, GoT)), hij mag dat wel zeggen hoor
![]()
Dacht al zoiets inderdaad. Kan jij nu ook al bijna lopen met de kleine?Kan je straks racen met YUR samen!
![]()
quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:39 schreef Corniel het volgende:
@YUR: misschien al tijdens de marathon. Kan je het drinken en het eten gewoon voor je uitduwen.
Ik ben trouwens ook een enorme faler. Mijn (Pijll-aproved) p.r. op de 10 km staat nog steeds op 43:06. En ik heb nooit, niet in training, niet als onderdeel van de 15 km of HM sneller gelopen dan 40:20. Misschien moet ik daar maar eens verandering in brengen. Ik wil Jero_nimo natuurlijk niet nog verder teleurstellen.__!
Prutser...
Wanneer ben je weer bij je schoonouders?![]()
![]()
Lijkt totaal niet op het runnersweb-schema.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:19 schreef Levitas het volgende:
[..]
Kun je dat schema eens doorsturen, Mossel? Zou het kunnen zijn dat het schema gebaseerd is op dat van Runnersweb? Het lijkt er iig heel veel op
Waarom valt zoiets me dan weer op?![]()
Ik ben ook benieuwd hoe de rest van het schema eruit ziet. Niet dat ik er op dit moment überhaupt iets mee kanEnige wat er op lijkt is dat je elke paar weken weer een stukkie verder gaat.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Bedoelde eigenlijk ook het runnersworld.nl HM schema.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:10 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Lijkt totaal niet op het runnersweb-schema.Enige wat er op lijkt is dat je elke paar weken weer een stukkie verder gaat.
![]()
Voor de 015 regio-genoten onder een spoilertje de 17 km route die ik mag gaan lopen met 'mijn' groepje. Vrij gesneden koek qua route, alleen bij De Lier nieuw (dat moet ik even in mijn hoofd knopen!)![]()
Ik vind het ongelofelijk hoe ver je wel niet komt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:31 schreef Quoi het volgende:
Voor de 015 regio-genoten onder een spoilertje de 17 km route die ik mag gaan lopen met 'mijn' groepje. Vrij gesneden koek qua route, alleen bij De Lier nieuw (dat moet ik even in mijn hoofd knopen!)![]()
Ik vind het ongelofelijk hoe ver je wel niet komt.Ziet er uit als een mooi stukje lopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:31 schreef Quoi het volgende:
Ik vind het ongelofelijk hoe ver je wel niet komt.Dat ziet er op papier veul verder uit dan de route van de CPC. Dus die CPC wordt een makkie voor jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked![]()
Ik zit nog een beetje in dubio... Vorig jaar heb ik er natuurlijk heel veel effort in gestoken, weet niet of ik daar tijd voor heb dit jaar. Ik wil best de inschrijvingen regelen, met als stelregel dat je zelf voor vervanging moet zorgen als je afhaakt na het opgeven van de teams...quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:02 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]Goed bezig!
Sowieso, de Ekiden. Misschien al een idee om een beetje te kijken wie/wat/wanneer? Ik wil best wel meeregelen trouwen, weet niet of daar nog meer gegadigden voor zijn? MD heb jij nog zin om er weer wat tijd in te steken?<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Dat lijkt me fair!quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik zit nog een beetje in dubio... Vorig jaar heb ik er natuurlijk heel veel effort in gestoken, weet niet of ik daar tijd voor heb dit jaar. Ik wil best de inschrijvingen regelen, met als stelregel dat je zelf voor vervanging moet zorgen als je afhaakt na het opgeven van de teams...
Ik wil heel graag meedoen maar het valt ook in het laatste wedstrijdweekend van het roeiseizoen dus dat wil ik niet missen
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Je durft het pas net weer online aan!quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:19 schreef YUR het volgende:
Over de Ekiden moet ik nog even nadenken hoor...![]()
![]()
Precies...ik ben nu pas weer een beetje mezelf, die ekiden van 2013 heeft er flink ingehakt....quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:22 schreef Quoi het volgende:
[..]
Je durft het pas net weer online aan!F means you're fucked![]()
Mag ik er bij in de OP
1
2
3
4[b]18 mei 2014 - [url=www.marathon.nl]Marathon Leiden (Leiden)[/url][/b]
[*] AtseBenjamin - HM
[*] TheWhiteCowboy - Marathon
[*] De_Kluizenaar - 10kmIk ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Done!quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:32 schreef De_kluizenaar het volgende:
Mag ik er bij in de OP
[ code verwijderd ]Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Kom op Nerds!![]()
![]()
Ik wil even kijken of er animo is bij mijn hardloopclub. Zo nee, dan haak ik meer dan graag aan bij een Fok!ing leuk team![]()
![]()
Ieder team verdeelt een marathon in 6 afstanden. 3x5km, 2x10km en 1x7,195kmquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:25 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Welke afstanden zijn er te lopen?F means you're fucked![]()
Jawel hoor, ik offer graag mijn verjaardag voor opquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:23 schreef Zwabberhark het volgende:
Nou, zo leuk was het vorig jaar dus blijkbaar niet![]()
Het mag alleen wel iets koeler worden dan vorig jaar.![]()
Ik zou ook wel mee willen doen. Het liefst loop ik dan een courante afstand. De 7,195 heb ik niet zoveel mee.![]()
Dan loop je wel de slotafstand en rent de rest van het team samen met je over de finish (als ze je bij kunnen houden.....)quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:30 schreef pijll het volgende:
Ik zou ook wel mee willen doen. Het liefst loop ik dan een courante afstand. De 7,195 heb ik niet zoveel mee.![]()
Het gaat ook vooral om de gezelligheid! Lopen is maar een beetje bijzaakHet is dat het moet.
Maar was echt heel leuk vorig jaar!![]()
![]()
Maar als je een andere afstand loopt, dan mag je met de slotloper samen over de finish rennen!quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:33 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Dan loop je wel de slotafstand en rent de rest van het team samen met je over de finish (als ze je bij kunnen houden.....)![]()
Op de een of andere manier heeft de slotloper altijd een onnavolgbare eindsprintF means you're fucked![]()
Ehh... da's logica waar ik geen weerwoord op hebquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:36 schreef pijll het volgende:
[..]
Maar als je een andere afstand loopt, dan mag je met de slotloper samen over de finish rennen!![]()
![]()
Die vind ik ook nog wel gaan, maar korter moet ik als diesel niet doen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:30 schreef pijll het volgende:
of de achtervolgers hadden al teveel bier op...quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:37 schreef YUR het volgende:
Op de een of andere manier heeft de slotloper altijd een onnavolgbare eindsprint![]()
Ik heb er nog spierpijn van!quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:37 schreef YUR het volgende:
Op de een of andere manier heeft de slotloper altijd een onnavolgbare eindsprintIk ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
ja die 10 van jou was vorig jaar niet zo goed he?quote:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:56 schreef YUR het volgende:
[..]
Gewoon bij mij in de buurt blijven lopen joh, net zo makkelijk
If only I could![]()
Als ik meedoe (en ik moet echt nog even kijken), dan graag een 10 km.Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Hoe moet dat dan met dat winnen van mij?quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:09 schreef hatsaflats het volgende:
Ik wil dit jaar 5 lopen bij Ekiden. Vorig jaar duurde de 10 veel te lang.![]()
![]()
Ik wil best voor de internationale noot komen zorgen, tenminste al sik niet moet werken en het niet te ver rijden is...Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
Mag ik in de buggy dan?quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:42 schreef YUR het volgende:
Ik doe alleen mee als het met hardloopbuggy mag![]()
ik twijfel nog een beetje over de Ekidan, kan 's avonds ook nog "met de vlam meelopen" en dat lijkt me ook leukSPOILER: warning, lange uitleg en gedachtenkronkelOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kortom, ik weet het nog niet...
maar stiekem vind ik de Ekiden wel heel gezelligMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Misschien kunnen we zo'n buggy voor tweelingen regelen, dan finishen we tenminste gegarandeerd samen.quote:![]()
En hebben we gegarandeerd pijn in onze heupen na 10KM lang opgevouwen in die buggy gezeten te hebben.quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:54 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Misschien kunnen we zo'n buggy voor tweelingen regelen, dan finishen we tenminste gegarandeerd samen.![]()
En jullie moeten dan ff een andere duwer zoeken, want ik krijg jullie samen natuurlijk nooit in bewegingquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En hebben we gegarandeerd pijn in onze heupen na 10KM lang opgevouwen in die buggy gezeten te hebben.F means you're fucked![]()
Ik zeg: mooi klusje voor super Jero_nimo. Kunnen anderen hem ook bijhouden.Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Die is lichter dan een buggy zonder inhoud...quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:06 schreef Corniel het volgende:
Ik zeg: mooi klusje voor super Jero_nimo. Kunnen anderen hem ook bijhouden.F means you're fucked![]()
En als YUR dan ook nog eens sneller loopt dan ons PR...quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En hebben we gegarandeerd pijn in onze heupen na 10KM lang opgevouwen in die buggy gezeten te hebben.Niet miepen maar duwen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:03 schreef YUR het volgende:
[..]
En jullie moeten dan ff een andere duwer zoeken, want ik krijg jullie samen natuurlijk nooit in beweging![]()
Duwen gaat ook makkelijker met de buggy voor je.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Daar sta ik niet helemaal achter.quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:39 schreef Wolve000 het volgende:
Duwen gaat ook makkelijker met de buggy voor je.![]()
We doen gewoon mijn tijd x 2 en kijken wie er dan de snelste is. Of we delen jouw tijd door 2. Of je loopt ook de 5, dat is misschien het eerlijkstquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:31 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Hoe moet dat dan met dat winnen van mij?![]()
![]()
Vandaag ook nog gewoon nog de sportschool overslaan hoorquote:Zere keel, snel moe laatste dagen... Ik vind het allemaal wel even goed. Morgenavond maar weer
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:07 schreef YUR het volgende:
[..]
Die is lichter dan een buggy zonder inhoud...![]()
![]()
2x getraind in 4 dagen, het moet niet gekker worden.
Het is nog wel verdomde koud met dat windje erbij zeg, thank god voor m'n windstopper jasje.
Jack does it in real time...![]()
Eigenlijk was de 10km me op de Ekiden ook niet zo goed bevallen.. Vooral omdat je eigenlijk 4 keer hetzelfde stukje loopt. Heen, terug, heen en terug. "Omkeren" op de baan is nog wel prima, dat is toch al een rondje. Maar dat keerpunt is echt 180 graden draaien, waarbij je vrijwel stil komt te leggen en uit je ritme gehaald wordt.
Plus, het was lekker warm afgelopen jaar![]()
![]()
Vond het hier gisteren nog wel meevallen eigenlijk. Was prima te doen met een t-shirt en longsleeve er overheen. Moet wel zeggen dat ik het altijd wel snel warm heb.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:20 schreef DeeBee het volgende:
2x getraind in 4 dagen, het moet niet gekker worden.
Het is nog wel verdomde koud met dat windje erbij zeg, thank god voor m'n windstopper jasje.![]()
Ik heb iets waarvan ik vind dat ik er iets mee moet in 2014.ikbenhardaanh@rennen.nlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ikwilmeteenp@rennen.nl
chiqueinhetn@rennen.nl
[ Bericht 2% gewijzigd door Daywalk3r op 29-01-2014 18:55:39 ]Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Die software update voor m'n 610:quote:Changes made from version 2.80 to 2.90:
Improved battery capacity reporting._
Jack does it in real time...![]()
ik fietste net naar huis met het plan om nog te lopen vanavond, want dit weekend overgeslagen door drukte. Vandaag wat eerder klaar met alles dus het kan.
En dan loop je naar binnen en denk je pff toch nog wat eten eerst.
Maar nee, mijn boodschappen ben ik in de fietstas vergeten dus ik moet nu naar buiten om ze te halen
en de honger GROEIT dus ik moet wel!![]()
quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:38 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
ikbenhardaanh@rennen.nl
ikwilmeteenp@rennen.nl
chiqueinhetn@rennen.nl![]()
![]()
RD, ken je deze al?
http://thehillary.co.nz/wordpress/Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Een rustig loopje van 7 KM werd een duurloop van 17 KM. Hoezo hardlopen is verslavend
quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:31 schreef Guard het volgende:
RD, ken je deze al?
http://thehillary.co.nz/wordpress/
alleen in de verkeerde tijd van het jaar voor mij (en op het verkeerde eiland maar dat is met een vliegticket op te lossen), als er iets is waar je echt voor moet trainen, dus alles zeg maar boven de 30km, dan kan ik eigenlijk alleen aan de grote winter/voorjaar evenementen mee doe ivm met mijn werk.
verleden week was er iemand die, voor het eerst, unsupported, de Double Hillary, heeft gerend.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Vanochtend weer lekker naar het werk gelopen
Halverwege even last van mijn schenen, maar dat ging na een paar kilometer vanzelf over. Vaag altijd, die pijntjes die komen en gaan
http://www.endomondo.com/workouts/user/14083692It has to mean something
quote:Op woensdag 29 januari 2014 08:04 schreef Frsh het volgende:
Vorig jaar en het jaar daarvoor aan de Marquetteloop meegedaan. Weinig bijzonder, maar ja, thuiswedstrijd he.Voor mij zijn de redenen precies contra. Stoomtram = thuiswedstrijd en Marquette = Memory lane.quote:Op woensdag 29 januari 2014 08:10 schreef E.T. het volgende:
Maar ik denk ook dat het stoomtram rondje leuker is. Alleen nog even zien welke afstand ik ga doen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 08:41 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik heb iets waarvan ik vind dat ik er iets mee moet in 2014.Ik zou deze zeker in de verkoop gooien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:38 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
ikbenhardaanh@rennen.nl
ikwilmeteenp@rennen.nl
chiqueinhetn@rennen.nlDie zien er inderdaad super handig uit ook voor de kortere afstanden zodat je niet perse een bidon o.i.d. mee hoeft te nemen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:34 schreef YUR het volgende:
Afgelopen zaterdag liep ik voor het eerst weer eens met mn rugzak op. Zak gevuld met water, maar nu had ik ook 2 van deze flesjes bij me:
Was ideaal
Ik had van de week anti-pronatie zooltjes besteld omdat mijn fysio aangaf dat de stand van mijn benen ook in het dagelijks leven wel beter. Ik moet zeggen dat de zooltjes een verademing zijn en ben benieuwd hoe dat op de lange termijn doorwerkt in mijn (loop)houding."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Zo, Evy 9 gehad! Het schiet alweer opIk ga deze wel dit weekend nog een keertje overdoen voor de zekerheid, dan ga ik veilig de nieuwe week in.
http://www.endomondo.com/workouts/291465055/8778461
Ondertussen zijn trouwens de Garmin horloges bij de mediamarkt met 21% korting. Ik keek, zag dat de 210 onder de 140 euro was, dacht even na, en toen was hij online uitverkocht. Maar in de winkels misschien nog wel?![]()
@Twinky: goed bezig blije meid! Ik weet de verschillen niet zo goed, maar waarom specifiek een 210? Wegens de kosten? Of omdat ie nog engiszins elegant oogt?
@stippelstreep: Ik weet eventueel wel wat content voor je site: http://www.corniel.nl/runsZolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
vooral vanwege de kosten ja, inmiddels is er een nieuw model en dat is duurderquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:55 schreef Corniel het volgende:
@Twinky: goed bezig blije meid! Ik weet de verschillen niet zo goed, maar waarom specifiek een 210? Wegens de kosten? Of omdat ie nog engiszins elegant oogt?en de 210 kan heel veel!
hier van fok hebben ze allemaal eigenlijk een 610 maar die vind ik nog steeds eigenlijk te duur.![]()
Ik kom uit de lurkstand![]()
Drie weken geleden vanuit het niets begonnen met hardlopen met Evy. Eerste week samen met een vriendin maar die kreeg de griep in week twee en ik ging door. Aangezien zij week 1 met Evy niet volhield en ik dat te slapjes vond, hebben we besloten ieder ons eigen weg te gaan. Ondertussen ben ik aanbeland bij les 9, die ik morgen hoop te gaan lopen op mijn nieuwe hardloopschoenen (die ik heel netjes de afgelopen twee dagen een paar uur ingelopen heb. Ik hoop dat het al lukt om er op te rennen).
Ondertussen laat ik Run.GPS meelopen: http://www.gps-sport.net/users/lizan![]()
@Twnky: Zwabberhark heeft (nog een 305) en ik heb een 310, en volgens mij lopen er genoeg met een mobiele telefoon als gps-logger. Dus allemaal gaat me wat ver.Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Als het voor jou maar werktquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:10 schreef Twinky het volgende:
[..]
vooral vanwege de kosten ja, inmiddels is er een nieuw model en dat is duurderen de 210 kan heel veel!
hier van fok hebben ze allemaal eigenlijk een 610 maar die vind ik nog steeds eigenlijk te duur.![]()
Ik vind jou hartstikke goed bezig, volhouder!![]()
![]()
Welkom en eh...wow, dat zijn al behoorlijke snelheden voor les 9! Ik kan daar echt nog niet verder dan een kilometer of 3.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:11 schreef Lizan het volgende:
Drie weken geleden vanuit het niets begonnen met hardlopen met Evy. Eerste week samen met een vriendin maar die kreeg de griep in week twee en ik ging door. Aangezien zij week 1 met Evy niet volhield en ik dat te slapjes vond, hebben we besloten ieder ons eigen weg te gaan. Ondertussen ben ik aanbeland bij les 9, die ik morgen hoop te gaan lopen op mijn nieuwe hardloopschoenen (die ik heel netjes de afgelopen twee dagen een paar uur ingelopen heb. Ik hoop dat het al lukt om er op te rennen).
Ondertussen laat ik Run.GPS meelopen: http://www.gps-sport.net/users/lizan
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
@Lizan: Welkom! Dat gps-sport.net ziet er imho niet zo gebruikersvriendelijk uit. De meesten (om wille van conformisme) hebben zich aangesloten bij endomondo.com. Ik denk (maar weet niet zeker) dat alle gebruikers van een Garmin ook Garmin connect gebruiken. Tot slot is Samshrun in opmars, enkel en alleen omdat die gewoon de leukste stats bij houdt. Ik zelf zit ook (net als nog wat anderen) op strava.com, maar dat is vooral een site voor "wie heeft de langste", en eerlijk is eerlijk, dat is Jero_nimo.Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Ja ik zat net die blog van Twinky te bekijken en daar zag ik ook qua km's dat het een stuk minder was... Meestal ren ik nog een stukje nadat de les afgelopen is, ik moet toch nog een stuk naar huis dan. En verder houd ik het goed vol, dus gewoon zo doorgaan denk ik....quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:16 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Welkom en eh...wow, dat zijn al behoorlijke snelheden voor les 9! Ik kan daar echt nog niet verder dan een kilometer of 3.![]()
ja maar ik ben ook echt HEEL sloom. HEEL.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:17 schreef Lizan het volgende:
[..]
Ja ik zat net die blog van Twinky te bekijken en daar zag ik ook qua km's dat het een stuk minder was... Meestal ren ik nog een stukje nadat de les afgelopen is, ik moet toch nog een stuk naar huis dan. En verder houd ik het goed vol, dus gewoon zo doorgaan denk ik....
edit: ik ren ongeveer 8 km/u, vaak nog wat langzamer. Veel normale hardlopers zitten als ze rustig rennen tussen 9 en 10 km/u.![]()
MediaMarkt is een franchise, dat betekent dat de prijs per MediaMarkt kan verschillen, inclusief het online gedeelte.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:48 schreef Twinky het volgende:Ondertussen zijn trouwens de Garmin horloges bij de mediamarkt met 21% korting. Ik keek, zag dat de 210 onder de 140 euro was, dacht even na, en toen was hij online uitverkocht. Maar in de winkels misschien nog wel?
Ze zijn wel duidelijk het goedkoopst met die 210 inclusief HRM op dit moment. De op één na goedkoopste optie is 169 euro.![]()
Dat zag ik al en heb het net geïnstalleerd op de telefoon. Ik laat ze morgen beide meelopen, kijken of het goed werkt en of er verschil in zit. Verder vraag ik mij af in hoeverre mijn telefoon precies is in de gps, hij heeft af en toe wat uitschieters. dus waarschijnlijk ben ik iets langzamer dan er staatquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:17 schreef Corniel het volgende:
@Lizan: Welkom! Dat gps-sport.net ziet er imho niet zo gebruikersvriendelijk uit. De meesten (om wille van conformisme) hebben zich aangesloten bij endomondo.com. Ik denk (maar weet niet zeker) dat alle gebruikers van een Garmin ook Garmin connect gebruiken. Tot slot is Samshrun in opmars, enkel en alleen omdat die gewoon de leukste stats bij houdt. Ik zelf zit ook (net als nog wat anderen) op strava.com, maar dat is vooral een site voor "wie heeft de langste", en eerlijk is eerlijk, dat is Jero_nimo.Ik zat de laatste keer op 8,5, maar de lessen ervoor ook wel rond de 8. Maar meestal doe ik nog iets langer dan Evy zegtquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:19 schreef Twinky het volgende:
[..]
ja maar ik ben ook echt HEEL sloom. HEEL.
edit: ik ren ongeveer 8 km/u, vaak nog wat langzamer. Veel normale hardlopers zitten als ze rustig rennen tussen 9 en 10 km/u.![]()
![]()
Heus niet, dit is mijn les 9.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:19 schreef Twinky het volgende:
[..]
edit: ik ren ongeveer 8 km/u, vaak nog wat langzamer. Veel normale hardlopers zitten als ze rustig rennen tussen 9 en 10 km/u.
Edit: Ik realiseer me ineens dat ik hier onderweg heb staan praten met iemand. Dat verklaart die rare tijd op de laatste kilometer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar inmiddels zit ik ong. rond de 8 min/km nog niet snel genoeg naar mijn zin. Maar gewoon door trainen dan komt het vanzelf goed."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Ik ga morgen ten strijde op mijn werk. Ik geloof dat ik daarna de wereld aankan. Na dat gesprek kan ik die HM met 2 vingers in mijn neus![]()
Welkom, Lizan!![]()
bluf.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:26 schreef Quoi het volgende:
Ik ga morgen ten strijde op mijn werk. Ik geloof dat ik daarna de wereld aankan. Na dat gesprek kan ik die HM met 2 vingers in mijn neus![]()
Welkom, Lizan!![]()
Ik doe nu inderdaad ook mijn gegevens op Garmin Connect zetten, en op Endomondo. Laatstgenoemde snap ik nog niet helemaal trouwens, krijg het op de een of andere manier niet voor elkaar om mijn loopjes op facebook te zetten, omdat-ie aangeeft dat het er al op staat. Maar dat kan ik dan weer niet zien.
Ohja, en die Fok! Endomondo groep, wordt die nog bijgehouden? Heb me laatst aangemeld en een PM gestuurd hier.It has to mean something
Wat wil je eigenlijk wat hij allemaal kan?quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:10 schreef Twinky het volgende:
[..]
vooral vanwege de kosten ja, inmiddels is er een nieuw model en dat is duurderen de 210 kan heel veel!
Ik heb een 210 en meer dan tevreden mee
Ik ben ook zo sloom.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:19 schreef Twinky het volgende:
[..]
edit: ik ren ongeveer 8 km/u, vaak nog wat langzamer. Veel normale hardlopers zitten als ze rustig rennen tussen 9 en 10 km/u.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
Eindelijk mn hartslag weer eens buiten de zone "schijndood" gedwongen. Was lekker! Interval met piramide: 4-6-8-6-4. De 8 was heerlijk vol tegen de wind door de duinen pal langs het strand, en de laatste 4 begon tegen de wind in, om vervolgens linksaf te draaien en naar boven te gaan naar Kijkduin.
Niet voor niets naar deze training uitgekeken
Als ik op de site zoek, zie ik wel de de garmin 10, 110 en 910xt, maar zie de 210 er dan niet bijstaan. Zonder de btw is het nog wel de moeite bij de MM.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:20 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
MediaMarkt is een franchise, dat betekent dat de prijs per MediaMarkt kan verschillen, inclusief het online gedeelte.
Ze zijn wel duidelijk het goedkoopst met die 210 inclusief HRM op dit moment. De op één na goedkoopste optie is 169 euro.![]()
Dat ligt eraan wat je normaal vindquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:19 schreef Twinky het volgende:
[..]
edit: ik ren ongeveer 8 km/u, vaak nog wat langzamer. Veel normale hardlopers zitten als ze rustig rennen tussen 9 en 10 km/u.ik hal bij doorlopen 6,5 tot 7 km per uur. Ik doe op mijn gemak 9,5 tot 10 minuten over een km, maar kan dan wel 1,5 uur bezig blijven.
En afgelopen zondag moest ik veel moeite doen voor 7 min/km en dat was "maar" 2,5 km.
Je moet vooral niet vergeten dat sommige mensen gemaakt zijn om te lopen en anderen (zoals wij) misschien niet. Maar we hebben plezier en het helpt ons de dag/week verwerken. Dus doel bereiktVoor ons is "sloom" dus heel normaal en de manier om het zonder pijn en net plezier te doen.
Dus: op sloom rennen! (eigenlijk heet dat joggen, maar dat is een vies woord hier)
![]()
Hey welkom!quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:11 schreef Lizan het volgende:
n geleden vanuit het niets begonnen met hardlopen met Evy. Eerste week samen met een vriendin maar die kreeg de griep in week twee en ik ging door. Aangezien zij week 1 met Evy niet volhield en ik dat te slapjes vond, hebben we besloten ieder ons eigen weg te gaan. Ondertussen ben ik aanbeland bij les 9, die ik morgen hoop te gaan lopen op mijn nieuwe hardloopschoenen (die ik heel netjes de afgelopen twee dagen een paar uur ingelopen heb. Ik hoop dat het al lukt om er op te rennen).
Ondertussen laat ik Run.GPS meelopen: http://www.gps-sport.net/users/lizan
Welke schoentjes heb je gekocht?Goed bezig in ieder geval!
Dat Run.GPS heb ik ook als eerste programmaatje gebruikt toen ik 2.5 jaar geleden begon met hardlopen! Had toen nog een verouderd windows mobile toestel en dat was zo'n beetje het enige programma wat dat kon. Maar het is wel een minder fijn programma. Ik zou inderdaad ook meer kijken naar Endomondo of Strava. Weet niet wat voor mobiel je hebt trouwens? Of heb je ook nog een wat ouder model?![]()
Welkom!quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:11 schreef Lizan het volgende:
Ondertussen laat ik Run.GPS meelopen: http://www.gps-sport.net/users/lizanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:51 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Welkom!Waar vind jij het ijs het lekkerst? Je kan een goed of fout antwoord geven, want mijn vriend werkt bij een zaak waar ze het allerlekkerste ijs verkopen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nike dart 9!quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:50 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Hey welkom!
Welke schoentjes heb je gekocht?Goed bezig in ieder geval!
Dat Run.GPS heb ik ook als eerste programmaatje gebruikt toen ik 2.5 jaar geleden begon met hardlopen! Had toen nog een verouderd windows mobile toestel en dat was zo'n beetje het enige programma wat dat kon. Maar het is wel een minder fijn programma. Ik zou inderdaad ook meer kijken naar Endomondo of Strava. Weet niet wat voor mobiel je hebt trouwens? Of heb je ook nog een wat ouder model?![]()
Eigenlijk vooral hartslag realtime en in een grafiekje achteraf. En van de Garmin vind ik het dan super dat je ook de route bijhoudt en ook realtime afstand en snelheid enzo weergeeft (al doet mijn iphone dat nu ook). En dan kun je ook nog eens waarschuwingen krijgen als je te hard gaat qua snelheid of hart.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:30 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Wat wil je eigenlijk wat hij allemaal kan?quote:okay zullen we team FOK!king sloom doen?quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:50 schreef Nirak het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wat je normaal vindik hal bij doorlopen 6,5 tot 7 km per uur. Ik doe op mijn gemak 9,5 tot 10 minuten over een km, maar kan dan wel 1,5 uur bezig blijven.
En afgelopen zondag moest ik veel moeite doen voor 7 min/km en dat was "maar" 2,5 km.
Je moet vooral niet vergeten dat sommige mensen gemaakt zijn om te lopen en anderen (zoals wij) misschien niet. Maar we hebben plezier en het helpt ons de dag/week verwerken. Dus doel bereiktVoor ons is "sloom" dus heel normaal en de manier om het zonder pijn en net plezier te doen.
Dus: op sloom rennen! (eigenlijk heet dat joggen, maar dat is een vies woord hier)
![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:04 schreef Twinky het volgende:
[..]
okay zullen we team FOK!king sloom doen?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Jij bent al teamcaptain van Fok!ing determinationquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:04 schreef Twinky het volgende:
okay zullen we team FOK!king sloom doen?
Dan heb je aan een 210 voldoende een 610 zou echt overkill zijn. Alhoewel de 210 misschien niet die waarschuwingen kan geven.quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:04 schreef Twinky het volgende:
[..]
Eigenlijk vooral hartslag realtime en in een grafiekje achteraf. En van de Garmin vind ik het dan super dat je ook de route bijhoudt en ook realtime afstand en snelheid enzo weergeeft (al doet mijn iphone dat nu ook). En dan kun je ook nog eens waarschuwingen krijgen als je te hard gaat qua snelheid of hart.
[..]
[..]
okay zullen we team FOK!king sloom doen?![]()
ja maar volgens mij is dat eigenlijk hetzelfde. Nirak is ook zo'n slome doorzetterquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:10 schreef Guard het volgende:
[..]
Jij bent al teamcaptain van Fok!ing determination![]()
![]()
Jullie lopen hard, niet sloom!quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:12 schreef Twinky het volgende:
[..]
ja maar volgens mij is dat eigenlijk hetzelfde. Nirak is ook zo'n slome doorzetterMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Vanavond mijn laatste loopje gedaan voor de uitputtingsslag van komende zondag.
Een heerlijke 6km met een leuk aflopend trappetje qua km tijden(niet echt op de Garmin gelet, gewoon gelopen wat ik lekker vond)
http://www.endomondo.com/workouts/291517951/2436456
En nu: rust tot komende zondag!!![]()
![]()
Mijn eerste HM'etje
http://www.gps-sport.net/trainings/running_661520
![]()
Toch wel grappig die ouwe trainingkjes bekijken. Naïeve ik nog toen, altijd veel te hard en te veel...![]()
![]()
IK ZIT NU OP DE BANK!quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:18 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Juist! Bankzitters, die zijn sloom!![]()
Het is een fijne gedachten dat je met die tijd toch eens langzamer bent dan ikquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:22 schreef Jero_nimo het volgende:
Mijn eerste HM'etje
![]()
Toch wel grappig die ouwe trainingkjes bekijken. Naïeve ik nog toen, altijd veel te hard en te veel...
Nee hoor, ik heb een 110. En zelfs de losse hartslagband gebruik ik eigenlijk nooitquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:10 schreef Twinky het volgende:
[..]
hier van fok hebben ze allemaal eigenlijk een 610 maar die vind ik nog steeds eigenlijk te duur.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
De naam die je daar voor jezelf bedacht had zegt ook wel genoeg.quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:22 schreef Jero_nimo het volgende:
Mijn eerste HM'etje
![]()
Toch wel grappig die ouwe trainingkjes bekijken. Naïeve ik nog toen, altijd veel te hard en te veel...![]()
* Nanook24 ook op de bank hangt. Overmorgen intervallen, zondag eens kijken of zo'n wedstrijd lopen nou echt zo leuk is als iedereen hier beweert."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Okay, kom dan gaan we planken!quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:24 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Kom eraf dan!
Ik zit op een stoel..![]()
![]()
Still lapping everybody on the couchquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:19 schreef Twinky het volgende:
[..]
ja maar ik ben ook echt HEEL sloom. HEEL.![]()
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik heb niet eens een bank.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
I call that bullshit! Als je de mindset hebt om je ene been voor het andere te zetten en dat uitvoert op een tempo wat harder is dan normaal wandelen (wat ook bij iedereen verschilt), en als je dat dan ook nog een x aantal keer in de week doet dan ben je hardloper.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:50 schreef Nirak het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wat je normaal vindik hal bij doorlopen 6,5 tot 7 km per uur. Ik doe op mijn gemak 9,5 tot 10 minuten over een km, maar kan dan wel 1,5 uur bezig blijven.
Sommigen hebben een makkelijkere bouw om dat makkelijker uit te voeren. Zoals Jero of Corniel ofzo.. maar die zijn echt niks niet meer hardloper dan jij, twinky of mijzelf.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Op de bank toch?quote:En zo is het!!!quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:39 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
I call that bullshit! Als je de mindset hebt om je ene been voor het andere te zetten en dat uitvoert op een tempo wat harder is dan normaal wandelen (wat ook bij iedereen verschilt), en als je dat dan ook nog een x aantal keer in de week doet dan ben je hardloper.
Sommigen hebben een makkelijkere bouw om dat makkelijker uit te voeren. Zoals Jero of Corniel ofzo.. maar die zijn echt niks niet meer hardloper dan jij, twinky of mijzelf."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Talamini!quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:01 schreef Lizan het volgende:
[..]
Waar vind jij het ijs het lekkerst? Je kan een goed of fout antwoord geven, want mijn vriend werkt bij een zaak waar ze het allerlekkerste ijs verkopen...![]()
Van der Valk ijs HengelooooooJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Een vriendin van me zegt ook dat ze niet kan rennen. Ze is er niet voor gemaakt ofzo en ze heeft nooit geleerd om te rennen.... Ik vind het vaag![]()
Ik heb even een vraagje over die garmins. Ik vond een vergelijkingssite maar die maken het niet duidelijkers.
Ik wil graag leren op constand tempo te lopen, dus huidige snelheid/pace en piepjes zijn vereist.
Nu zegt de site van dat forerunner 10,110 en 210 dit allemaal niet kunnen.
Verwacht ik dan teveel? Welke kunnen dat wel?
En ik heb hele dunne polsen dus liefst niet zon joekel als de 910....![]()
dat is juist de reden waarom ik ben gaan hardlopenquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:44 schreef Tyler-Girl het volgende:
Een vriendin van me zegt ook dat ze niet kan rennen. Ze is er niet voor gemaakt ofzo en ze heeft nooit geleerd om te rennen.... Ik vind het vaag![]()
omdat ik het wel wilde kunnen terwijl iedereen (en ikzelf) dacht dat ik het niet kon! want ik denk dat je alles kan, als je maar rustig opbouwt en je lijf eraan laat wennen.
![]()
Winterswijkquote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Bleek, ik ben misselijk want ik heb 3 postcodeloterij bonbons gegeten.. 20 kg geleden kon ik met gemak een hele zak op voordat ik misselijk werd
Morgenavond ga ik met 11 collega's uit eten, en daarvoor met 2 van hen een stukje hardlopen. Een van hen loopt bij een AV, misschien leer ik er nog wel wat van
Tyler girl, ik heb geen verstand van die dingen.. Ik heb een 610 gekregen van mijn mevrouw en benut hem nog niet zoals het kan. Moet me er nog eens in verdiepenmaar daar heb jij niet aan, er is hier vast iemand die je vraag kan beantwoorden.
![]()
quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:47 schreef Twinky het volgende:
[..]
dat is juist de reden waarom ik ben gaan hardlopenomdat ik het wel wilde kunnen terwijl iedereen (en ikzelf) dacht dat ik het niet kon! want ik denk dat je alles kan, als je maar rustig opbouwt en je lijf eraan laat wennen.
Ik weet het niet, ik herken hier mezelf in
Ik denk dat ook elke wedstrijd: laat ik iedereen eens bewijzen dat ik 't wel kan
Ik heb dit ook altijd geroepen. Zei altijd zet mij maar op een fiets, dan kan ik het wel, maar lopen kan ik écht niet. Inmiddels heb ik mezelf ruimschoots van het tegendeel bewezen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:44 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ze zooltjes in mijn dagelijkse schoenen hebben inmiddels bewezen dat ze de last van mijn enkel van het hardlopen opheffen. Dat is dus toch een soort van spierpijn van de correctie in mijn schoenen geweest al die tijd.
Edit: Ik krijg net een mailtje...de 5km van de 20 van Alphen zijn 2 rondes.![]()
http://www.afstandmeten.nl/index.php?id=1238371
[ Bericht 5% gewijzigd door Nanook24 op 29-01-2014 23:07:37 ]"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Verplancke FTW!quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Haha jij bent goed bezig.quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:47 schreef Twinky het volgende:
[..]
dat is juist de reden waarom ik ben gaan hardlopenomdat ik het wel wilde kunnen terwijl iedereen (en ikzelf) dacht dat ik het niet kon! want ik denk dat je alles kan, als je maar rustig opbouwt en je lijf eraan laat wennen.
Ik zei tegen mn vriendin dat ze het dan ook maar gewoon moest gaan doen, maar er kwamen wat excusen enzo. Druk, kind thuis, man werken of zelf hobby, geen tijd... Blablabla. Heb ook gezegd dat ze zich aan kon/moest sluiten bij zo'n start to rungroep maar dat kost geld, geen tijd en onregelmatig werk.
(Volgens haar was meerdan de helft van de mensen met onregelmatige mensen te dik omdat ze niet kunnen sporten.... Sporten voor werktijd,bij bijv een avonddienst, gaat niet want dan had ze dr krachten nodig voor het werk.)
Je moet er idd gewoon zelf in geloven en die knop omzetten. En daarna gewoon doen!
Iedereen hier is een doorzetter. De ene kost het wat meer moeite maar we doen het wel met zn alle!!!![]()
Nirak, wat een geluk! Ik denk niet dat ik een garmin bij vriendlief kan lospeuteren... Mag ik jouw vrouw even lenen?![]()
![]()
Dan maakt het ook niet uit wat jij zegt volgens mij, ze is er gewoon niet klaar voorquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:59 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Haha jij bent goed bezig.
Ik zei tegen mn vriendin dat ze het dan ook maar gewoon moest gaan doen, maar er kwamen wat excusen enzo. Druk, kind thuis, man werken of zelf hobby, geen tijd... Blablabla. Heb ook gezegd dat ze zich aan kon/moest sluiten bij zo'n start to rungroep maar dat kost geld, geen tijd en onregelmatig werk.
(Volgens haar was meerdan de helft van de mensen met onregelmatige mensen te dik omdat ze niet kunnen sporten.... Sporten voor werktijd,bij bijv een avonddienst, gaat niet want dan had ze dr krachten nodig voor het werk.)
Je moet er idd gewoon zelf in geloven en die knop omzetten. En daarna gewoon doen!
Iedereen hier is een doorzetter. De ene kost het wat meer moeite maar we doen het wel met zn alle!!!![]()
als je het wil, dan doe je het gewoon, denk ik.
![]()
220,610 en 620 kunnen het volgens mij. 610 zou ik niet doen met dunne polsen, het bandje is hier minder geschikt voor. Zelf lijkt mij het behoorlijk irritant lopen met die piepjes en trillinkjes continue, dat constanter lopen komt wel vanzelf of gewoon wat vaker op het klokje kijken.quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:44 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik heb even een vraagje over die garmins. Ik vond een vergelijkingssite maar die maken het niet duidelijkers.
Ik wil graag leren op constand tempo te lopen, dus huidige snelheid/pace en piepjes zijn vereist.
Nu zegt de site van dat forerunner 10,110 en 210 dit allemaal niet kunnen.
Verwacht ik dan teveel? Welke kunnen dat wel?
En ik heb hele dunne polsen dus liefst niet zon joekel als de 910....![]()
Tsss jogger.quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:39 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
I call that bullshit! Als je de mindset hebt om je ene been voor het andere te zetten en dat uitvoert op een tempo wat harder is dan normaal wandelen (wat ook bij iedereen verschilt), en als je dat dan ook nog een x aantal keer in de week doet dan ben je hardloper.
Sommigen hebben een makkelijkere bouw om dat makkelijker uit te voeren. Zoals Jero of Corniel ofzo.. maar die zijn echt niks niet meer hardloper dan jij, twinky of mijzelf.![]()
![]()
Bij haar moet gewoon nog een knop om net zoals bij mij en jaar geleden. Op 14 januari 2013, ik weet het nog precies. Ik zat op de bank en dacht: wat doe ik mezelf aan.. Ik heb een vies, vet, ranzig lijf zonder conditie en zit met mijn luie zuignap weer op de bank te denken aan welke zak chips ik vanavond gedachteloos naar binnen schuif .... Ik ben me om gaan kleden en les 1 van Evy gaan lopen. Jeetje wat voel je dan dat je leeft!quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:59 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Nirak, wat een geluk! Ik denk niet dat ik een garmin bij vriendlief kan lospeuteren... Mag ik jouw vrouw even lenen?![]()
Natuurlijk heb ik daarvoor ook alle smoezen uit het smoezenboek gebruikt. Ik heb een kind, een baan, hobby's, een rotte knie en een longembolie gehad. Maar ik had al die smoezen eerder moeten elimineren want ik heb me nog nooit zo goed gevoelt als het laatste jaarDus geef die dame snel en schop onder haar kont
En mijn vrouw mag je niet lenenIk kan haar echt niet missen
![]()
![]()
Pak Hengelo dan ook even meequote:Op woensdag 29 januari 2014 22:52 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Als ik weer eens in de achterhoek ben zal ik eens een vergelijkend warenonderzoek uitvoeren.Is 40km. Van der Valk ijs.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik loop onregelmatige diensten, ik heb eerder het idee dat mensen met 9-5 werk meer problemen hebben om er tijd voor vrij te maken. Bij nachtdiensten kan ik me welvoorstellen dat je die week er iets minder zin in hebt doordeweeks.quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:59 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
![]()
Over ijs:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
610 doet het prima met mijn dunne polsjes. Ook geen last van loslatende bandjes oid gehad.
Huidige snelheid is lastig doordat GPS eigenlijk te onnauwkeurig is om dat goed weer te kunnen geven. Ik denk ook dat het alleen maar irritanter loopt.
Als je met hartslag wilt lopen vallen de 10 en 110 af. Op de 610 kun je wat meer variatie qua intervallen inprogrammeren en die heeft een trilfunctie. Als het prijsverschil niet al te groot is zou ik voor de 610 gaan, maar anders heb je hoogstwaarschijnlijk aan de 210 genoeg.![]()
Dat moet wel by far t saaiste parcours ooit zijn...quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:57 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Ik heb dit ook altijd geroepen. Zei altijd zet mij maar op een fiets, dan kan ik het wel, maar lopen kan ik écht niet. Inmiddels heb ik mezelf ruimschoots van het tegendeel bewezen.
Ze zooltjes in mijn dagelijkse schoenen hebben inmiddels bewezen dat ze de last van mijn enkel van het hardlopen opheffen. Dat is dus toch een soort van spierpijn van de correctie in mijn schoenen geweest al die tijd.
Edit: Ik krijg net een mailtje...de 5km van de 20 van Alphen zijn 2 rondes.![]()
http://www.afstandmeten.nl/index.php?id=1238371Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Ik ben er ook bang voor, als ik dit van te voren had geweten had ik deze waarschijnlijk overgeslagen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:29 schreef Frsh het volgende:
[..]
Dat moet wel by far t saaiste parcours ooit zijn..."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Mooi is dat.. 1:50 lopen op je eerste HMquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:22 schreef Jero_nimo het volgende:
Mijn eerste HM'etje
![]()
Toch wel grappig die ouwe trainingkjes bekijken. Naïeve ik nog toen, altijd veel te hard en te veel...
Ik zit nu ook m`n eerste keren hardlopen te bekijken, toen ik nét gestopt was met roken.
De eerste keer: 2.61 km (5:40 min/km)
Vervolgens:
3.2 km (6:19 min/km)
3.78 km (5:58 min/km)
3.78 km (5:46 min/km)
4.83 km (6" min/km)
4.91 km (5:43 min/km)
Vervolgens 1,5 maand na beginnen m`n eerste keer 10 km gelopen (5:43 min/km)
Een week daarna eerste keer > 1 uur (5:48 min/km)
Die tempo'sHet verbaast me dat ik in april 2013 geen shin splints had.. Toen liep ik écht onverantwoord, terwijl ik nu júist zo voorzichtig aan het lopen was haha
Het is heel simpel: Snelheid (of tempo) = Staplengte * stapfrequentiequote:Op woensdag 29 januari 2014 22:39 schreef Daywalk3r het volgende:
Als je de mindset hebt om je ene been voor het andere te zetten en dat uitvoert op een tempo wat harder is dan normaal wandelen (wat ook bij iedereen verschilt), en als je dat dan ook nog een x aantal keer in de week doet dan ben je hardloper.
Wil je sneller, zul je je stapfrequentie en/of staplengte moeten vergroten. En dat kan iedereen, of je nou gemaakt bent om te hardlopen of niet![]()
![]()
Zoals ik het bekijk zijn het er zelfs 3 (of 2,5)... Dat is niet tof, erg makkelijk er vanaf gemaakt zo.. Balenquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:57 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Ik heb dit ook altijd geroepen. Zei altijd zet mij maar op een fiets, dan kan ik het wel, maar lopen kan ik écht niet. Inmiddels heb ik mezelf ruimschoots van het tegendeel bewezen.
http://www.afstandmeten.nl/index.php?id=1238371![]()
![]()
Knap werk van je schenen destijds inderdaad!quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:32 schreef Levitas het volgende:
[..]
Mooi is dat.. 1:50 lopen op je eerste HM
Ik zit nu ook m`n eerste keren hardlopen te bekijken, toen ik nét gestopt was met roken.
De eerste keer: 2.61 km (5:40 min/km)
Vervolgens:
3.2 km (6:19 min/km)
3.78 km (5:58 min/km)
3.78 km (5:46 min/km)
4.83 km (6" min/km)
4.91 km (5:43 min/km)
Vervolgens 1,5 maand na beginnen m`n eerste keer 10 km gelopen (5:43 min/km)
Een week daarna eerste keer > 1 uur (5:48 min/km)
Die tempo'sHet verbaast me dat ik in april 2013 geen shin splints had.. Toen liep ik écht onverantwoord, terwijl ik nu júist zo voorzichtig aan het lopen was haha
[..]
Het is heel simpel: Snelheid (of tempo) = Staplengte * stapfrequentie
Wil je sneller, zul je je stapfrequentie en/of staplengte moeten vergroten. En dat kan iedereen, of je nou gemaakt bent om te hardlopen of niet
Die laatste opmerking is wel waar, maar daar heb je meer voor nodig: conditie en/of spierkracht. Dat duurt bij mij wat langer helaasmaar ooit kom ik er wel
![]()
![]()
Bij de 110 krijg je een losse hartslagband. Praktisch is het niet, maar ermee lopen kan wel degelijk.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:23 schreef hatsaflats het volgende:
Als je met hartslag wilt lopen vallen de 10 en 110 af. Op de 610 kun je wat meer variatie qua intervallen inprogrammeren en die heeft een trilfunctie. Als het prijsverschil niet al te groot is zou ik voor de 610 gaan, maar anders heb je hoogstwaarschijnlijk aan de 210 genoeg.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Dit kwam ik net nog tegen met het opzoeken van wat verslagjes voor op FB
Bij de 7^^ niet gehad, dus dan maar bij de Sallandtrail!!!quote:Op maandag 9 september 2013 22:35 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Krijg je bij de 7^^ een biertje van me. Bij Café Samson, daar hebben ze wel een paar lekkere biertjes.Ik zal het nog even proberen te onthouden!
![]()
![]()
Bedoel je niet Van der Poel?quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:18 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Pak Hengelo dan ook even meeIs 40km. Van der Valk ijs.
Natuurlijk loopt de een wat makkelijker dan de ander, maar gaat er vooral om of je er plezier in hebt/houdt. Dan zal het als je het blijft doen steeds beter gaan. Zie bij meerdere mensen dat zij flink vooruit zijn gegaan, terwijl ze dit niet verwacht hadden.![]()
Oh, en ik ga dus de sportschool aan m'n repertoire toevoegen!
En ik krijg wat 'centjes voor m'n rapport', en daarvan ga ik een paar mooie Fell geschikte schoenen a la mudclaw of fellraiser aanschaffen!
Ja doei.![]()
Een uur eerder starten en vervolgens de loop zelf ook nog ruim een half uur sneller doen is niet goed voor het na-de-loop-bier-drinken.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:45 schreef Jero_nimo het volgende:
Dit kwam ik net nog tegen met het opzoeken van wat verslagjes voor op FB
[..]
Bij de 7^^ niet gehad, dus dan maar bij de Sallandtrail!!!Ik zal het nog even proberen te onthouden!
Dus... Salland-trail it is!NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Vooruit, op aanraden van mede [KAA]´er motorbloempje kom ik hier trots melden dat ik vandaag, 40 jaar oud en een conditie van een oud opaatje, dag 1 van mijn "5 km in 7 weken" schema heb gedaan. Een nog lager schema kon ik niet vinden, was echt bang dat ik niet eens 1 minuut zou kunnen hardlopen.
Vrouwlief ging mee, nadat ze haar kin van de grond had opgeraapt want die was daar terechtgekomen toen ik het zeiDe schop onder de kont die ik nodig had was de weegschaal die me vorige week opeens out of the blue (al een paar maanden niet gekeken) wist te vertellen dat ik 90kg woog. Say what?!? Dat is me nog nooit gebeurd
![]()
Eerste minuut overleefd, compleet buiten adem. De 3 minuten wandelen waren érg welkom. De 2e minuut hardlopen ook overleefd, nog meer buiten adem. En vanaf dat moment ging het eigenlijk steeds makkelijker? Weird... Flink lopen stretchen na afloop, ben benieuwd of ik morgen nog uit mijn bed kan komen. En dan vrijdag 10x een minuut hollen en maar 2 minuten wandelen tussendoorDat red ik toch nooit?? Had vandaag iedere keer de 3 minuten écht wel nodig...
Bijkomend probleempje is overigens dat ik in een bergachtige omgeving woon, maakt het er niet makkelijker op. Gelukkig ligt er hier in "de achtertuin" een hotel met een enorme oprijlaan die een rondje maakt, en dat ging vandaag erg leuk: 1 minuut hard en 3 minuten wandelen was exact 1 rondjeOok 1 hond mee die we gewoon los kunnen laten rennen, dus die had de tijd van haar leven. De ander proberen we vrijdag mee te nemen, aan de lijn. Ben benieuwd of dat niet teveel afleidt, maar we zullen zien.
Nog wel een vraagje: is er voor Windows Phone nou écht geen (gratis) app om in ieder geval een loopschema in te kunnen geven met piepjes? Heb nu een veredelde timer erop gezet, maar ik wil graag iets uitgebreider. Zag wel een NL app, maar die kan ik hier (Argentinie) niet installeren jammer genoeg.
Goed, vrijdag misschien meer nieuws, óf ik heb het gered, óf ik heb de sportschoenen alweer aan de wilgen gehangen
Edit: En bij geen update lig ik in het ziekenhuis of erger
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Ik kan wel kijken of ik iets kan maken...lijkt mij wel leuk. Wat zou je willen zien? En is het voor een Windows Phone 8 of 7?quote:Op donderdag 30 januari 2014 01:07 schreef flipsen het volgende:
[..]
Nog wel een vraagje: is er voor Windows Phone nou écht geen (gratis) app om in ieder geval een loopschema in te kunnen geven met piepjes? Heb nu een veredelde timer erop gezet, maar ik wil graag iets uitgebreider. Zag wel een NL app, maar die kan ik hier (Argentinie) niet installeren jammer genoeg.
[..]![]()
Volgens mij is er een markt voor! WP8 heb ik (Lumia 720 geloof ik). Gewoon iets simpels, schemaatjes waarbij je aangeeft hoeveel rondes x hoe lang rennen / hoe lang wandelen, met piepjes na iedere interval uiteraard. Grootste probleem dat ik nu heb (Simple Training Timer) is dat de timer stopt als de telefoon in screen lock mode gaat. Dus heb ik "prevent automatic screenlock" aangevinkt, maar dan kan ik hem niet in mijn broekzak stoppen omdat ie dan steeds reageert op aanrakingen op het scherm (waardoor je de pauze activeert).quote:Op donderdag 30 januari 2014 01:21 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik kan wel kijken of ik iets kan maken...lijkt mij wel leuk. Wat zou je willen zien? En is het voor een Windows Phone 8 of 7?
Uitbreiden kan daarna altijd nog natuurlijk, met muziek, met GPS, stappenteller ofzo, afgelegde afstand, gemiddelde snelheid, je prestaties saven, noem de usual stuff maar op die je voor Android en iPhone overal kan krijgen.
Ben wel benieuwd
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Zo. Ik ben wakker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
quote:Op donderdag 30 januari 2014 07:11 schreef Yuki het volgende:
Zo. Ik ben wakker.wauw! goeiemorgen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En Welkom! Doe rustig aan met je eerste trainingen. Helemaal kapot buiten adem na 1 minuut hoeft niet. Bouw rustig aan op.quote:Op donderdag 30 januari 2014 01:07 schreef flipsen het volgende:
Vooruit, op aanraden van mede [KAA]´er motorbloempje kom ik hier trots melden dat ik vandaag, 40 jaar oud en een conditie van een oud opaatje, dag 1 van mijn "5 km in 7 weken" schema heb gedaan. Een nog lager schema kon ik niet vinden, was echt bang dat ik niet eens 1 minuut zou kunnen hardlopen.
Vrouwlief ging mee, nadat ze haar kin van de grond had opgeraapt want die was daar terechtgekomen toen ik het zeiDe schop onder de kont die ik nodig had was de weegschaal die me vorige week opeens out of the blue (al een paar maanden niet gekeken) wist te vertellen dat ik 90kg woog. Say what?!? Dat is me nog nooit gebeurd
![]()
Eerste minuut overleefd, compleet buiten adem. De 3 minuten wandelen waren érg welkom. De 2e minuut hardlopen ook overleefd, nog meer buiten adem. En vanaf dat moment ging het eigenlijk steeds makkelijker? Weird... Flink lopen stretchen na afloop, ben benieuwd of ik morgen nog uit mijn bed kan komen. En dan vrijdag 10x een minuut hollen en maar 2 minuten wandelen tussendoorDat red ik toch nooit?? Had vandaag iedere keer de 3 minuten écht wel nodig...
Bijkomend probleempje is overigens dat ik in een bergachtige omgeving woon, maakt het er niet makkelijker op. Gelukkig ligt er hier in "de achtertuin" een hotel met een enorme oprijlaan die een rondje maakt, en dat ging vandaag erg leuk: 1 minuut hard en 3 minuten wandelen was exact 1 rondjeOok 1 hond mee die we gewoon los kunnen laten rennen, dus die had de tijd van haar leven. De ander proberen we vrijdag mee te nemen, aan de lijn. Ben benieuwd of dat niet teveel afleidt, maar we zullen zien.
Goed, vrijdag misschien meer nieuws, óf ik heb het gered, óf ik heb de sportschoenen alweer aan de wilgen gehangen
Edit: En bij geen update lig ik in het ziekenhuis of erger![]()
En 90kg. Er zijn hier mensen die van (veel) verder komen, en die lopen ook nog steeds. Dat ga jij dus ook kunnen.
En ik ben benieuwd wie nu de meest zuidelijke Fok!ker is. Zit je lager dan Nieuw Zeeland of Zuid Afrika?Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
46'22'34.36" Southquote:Op donderdag 30 januari 2014 07:41 schreef Frsh het volgende:
Zit je lager dan Nieuw Zeeland of Zuid Afrika?
beat that!!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
verder off topic... wat is internet ook een mooi medium, vanaf de andere kant van de wereld live bekijken of mijn pioenen nog wat opbrengen op de veiling van Aalsmeer'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
En brengen ze wat op?quote:Op donderdag 30 januari 2014 07:50 schreef rechtsedirecte het volgende:
verder off topic... wat is internet ook een mooi medium, vanaf de andere kant van de wereld live bekijken of mijn pioenen nog wat opbrengen op de veiling van AalsmeerMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
1.40 per steel.... best geld!quote:
Op deze manier kan er binnenkort weer een paar nieuwe hardloopschoenen vanaf
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Jawel, waarschijnlijk en tikje te snel voor een beginner. Mijn broer doet dat nu ook en had vrij snel last van zijn knie en ligt nu al en werk stil. Je lichaam moet wennen aan de belasting, en hogere snelheid is hogere belasting. Denk ik.. Met dat voorbehoud dat ik hier over beginnende lopers praat zonder looptechniek...quote:Op donderdag 30 januari 2014 01:12 schreef thettes het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat? Het zijn toch prima tempo's?
En goedemorgen! Vroeg gelopen al!
Welkom ook aan SP... Hoor was het nou.. Owja, flipsenkomt WK goed vrijdag. Conditie opbouw gaat best snel hoor
![]()
![]()
Dus als ik pioenrozen zou kopen zouden ze zomaar bij jou vandaan kunnen komen, rd?
Welkom flipsen en veel succes met lopen!
Ik mag vanavond weer. Waarschijnlijk ga ik in m'n eentje, dan kan ik zaterdag een LDL doen. Dat lukt me niet als ik voluit bij de AV ga en rustig aan doen vind ik alleen makkelijker dan in een groep. Peer pressure.![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 januari 2014 07:52 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
1.40 per steel.... best geld!
Op deze manier kan er binnenkort weer een paar nieuwe hardloopschoenen vanaf
Welkom!quote:Op donderdag 30 januari 2014 01:42 schreef flipsen het volgende:
[..]
Volgens mij is er een markt voor! WP8 heb ik (Lumia 720 geloof ik). Gewoon iets simpels, schemaatjes waarbij je aangeeft hoeveel rondes x hoe lang rennen / hoe lang wandelen, met piepjes na iedere interval uiteraard. Grootste probleem dat ik nu heb (Simple Training Timer) is dat de timer stopt als de telefoon in screen lock mode gaat. Dus heb ik "prevent automatic screenlock" aangevinkt, maar dan kan ik hem niet in mijn broekzak stoppen omdat ie dan steeds reageert op aanrakingen op het scherm (waardoor je de pauze activeert).
Uitbreiden kan daarna altijd nog natuurlijk, met muziek, met GPS, stappenteller ofzo, afgelegde afstand, gemiddelde snelheid, je prestaties saven, noem de usual stuff maar op die je voor Android en iPhone overal kan krijgen.
Ben wel benieuwd
Volgens mij is er een runkeeper app voor Windows Phone.
Maar wat jij wilt kunnen de meeste eenvoudige sporthorloges ook wel volgens mij
Edit: wat ik ook wel een prettige app vond is mapmyrun, weet niet of die precies doet wat jij wilt, maar is er ook voor Windows Phone, zie ik![]()
Salomonquote:Op donderdag 30 januari 2014 00:21 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, en ik ga dus de sportschool aan m'n repertoire toevoegen!
En ik krijg wat 'centjes voor m'n rapport', en daarvan ga ik een paar mooie Fell geschikte schoenen a la mudclaw of fellraiser aanschaffen!
Ik werk vandaag thuis, dus kan ik eens een keer een (mini) lunchronde gaan doen.
Ik mag alleen niet echt ver van de fysio, dus dat wordt rustig wandelen als warming up, kilometertje tempo en weer uitwandelen. Binnen 10 minuten terug waarschijnlijk...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: