quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:56 schreef YUR het volgende:
[..]
Gewoon bij mij in de buurt blijven lopen joh, net zo makkelijk
Hoe moet dat dan met dat winnen van mij?quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:09 schreef hatsaflats het volgende:
Ik wil dit jaar 5 lopen bij Ekiden. Vorig jaar duurde de 10 veel te lang.
Mag ik in de buggy dan?quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:42 schreef YUR het volgende:
Ik doe alleen mee als het met hardloopbuggy mag
SPOILER: warning, lange uitleg en gedachtenkronkelOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kortom, ik weet het nog niet...
maar stiekem vind ik de Ekiden wel heel gezelligMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Misschien kunnen we zo'n buggy voor tweelingen regelen, dan finishen we tenminste gegarandeerd samen.quote:
En hebben we gegarandeerd pijn in onze heupen na 10KM lang opgevouwen in die buggy gezeten te hebben.quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:54 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Misschien kunnen we zo'n buggy voor tweelingen regelen, dan finishen we tenminste gegarandeerd samen.
En jullie moeten dan ff een andere duwer zoeken, want ik krijg jullie samen natuurlijk nooit in bewegingquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En hebben we gegarandeerd pijn in onze heupen na 10KM lang opgevouwen in die buggy gezeten te hebben.
Die is lichter dan een buggy zonder inhoud...quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:06 schreef Corniel het volgende:
Ik zeg: mooi klusje voor super Jero_nimo. Kunnen anderen hem ook bijhouden.
En als YUR dan ook nog eens sneller loopt dan ons PR...quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En hebben we gegarandeerd pijn in onze heupen na 10KM lang opgevouwen in die buggy gezeten te hebben.
Niet miepen maar duwen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:03 schreef YUR het volgende:
[..]
En jullie moeten dan ff een andere duwer zoeken, want ik krijg jullie samen natuurlijk nooit in beweging
Daar sta ik niet helemaal achter.quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:39 schreef Wolve000 het volgende:
Duwen gaat ook makkelijker met de buggy voor je.
We doen gewoon mijn tijd x 2 en kijken wie er dan de snelste is. Of we delen jouw tijd door 2. Of je loopt ook de 5, dat is misschien het eerlijkstquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:31 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Hoe moet dat dan met dat winnen van mij?
Vandaag ook nog gewoon nog de sportschool overslaan hoorquote:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:07 schreef YUR het volgende:
[..]
Die is lichter dan een buggy zonder inhoud...
Vond het hier gisteren nog wel meevallen eigenlijk. Was prima te doen met een t-shirt en longsleeve er overheen. Moet wel zeggen dat ik het altijd wel snel warm heb.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:20 schreef DeeBee het volgende:
2x getraind in 4 dagen, het moet niet gekker worden.
Het is nog wel verdomde koud met dat windje erbij zeg, thank god voor m'n windstopper jasje.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 08:41 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik heb iets waarvan ik vind dat ik er iets mee moet in 2014.ikbenhardaanh@rennen.nlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ikwilmeteenp@rennen.nl
chiqueinhetn@rennen.nl
[ Bericht 2% gewijzigd door Daywalk3r op 29-01-2014 18:55:39 ]Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
quote:Changes made from version 2.80 to 2.90:
Improved battery capacity reporting.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:38 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
ikbenhardaanh@rennen.nl
ikwilmeteenp@rennen.nl
chiqueinhetn@rennen.nl
quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:31 schreef Guard het volgende:
RD, ken je deze al?
http://thehillary.co.nz/wordpress/
quote:Op woensdag 29 januari 2014 08:04 schreef Frsh het volgende:
Vorig jaar en het jaar daarvoor aan de Marquetteloop meegedaan. Weinig bijzonder, maar ja, thuiswedstrijd he.
Voor mij zijn de redenen precies contra. Stoomtram = thuiswedstrijd en Marquette = Memory lane.quote:Op woensdag 29 januari 2014 08:10 schreef E.T. het volgende:
Die stoomtramloop ziet er leuk uit! Trip down memorylane zou dat zijn![]()
quote:Op woensdag 29 januari 2014 08:41 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik heb iets waarvan ik vind dat ik er iets mee moet in 2014.Ik zou deze zeker in de verkoop gooien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:38 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
ikbenhardaanh@rennen.nl
ikwilmeteenp@rennen.nl
chiqueinhetn@rennen.nlDie zien er inderdaad super handig uit ook voor de kortere afstanden zodat je niet perse een bidon o.i.d. mee hoeft te nemen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:34 schreef YUR het volgende:
Afgelopen zaterdag liep ik voor het eerst weer eens met mn rugzak op. Zak gevuld met water, maar nu had ik ook 2 van deze flesjes bij me:
Was ideaal
Ik had van de week anti-pronatie zooltjes besteld omdat mijn fysio aangaf dat de stand van mijn benen ook in het dagelijks leven wel beter. Ik moet zeggen dat de zooltjes een verademing zijn en ben benieuwd hoe dat op de lange termijn doorwerkt in mijn (loop)houding."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
vooral vanwege de kosten ja, inmiddels is er een nieuw model en dat is duurderquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:55 schreef Corniel het volgende:
@Twinky: goed bezig blije meid! Ik weet de verschillen niet zo goed, maar waarom specifiek een 210? Wegens de kosten? Of omdat ie nog engiszins elegant oogt?
Als het voor jou maar werktquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:10 schreef Twinky het volgende:
[..]
vooral vanwege de kosten ja, inmiddels is er een nieuw model en dat is duurderen de 210 kan heel veel!
hier van fok hebben ze allemaal eigenlijk een 610 maar die vind ik nog steeds eigenlijk te duur.
Welkom en eh...wow, dat zijn al behoorlijke snelheden voor les 9! Ik kan daar echt nog niet verder dan een kilometer of 3.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:11 schreef Lizan het volgende:
Ik kom uit de lurkstand![]()
Drie weken geleden vanuit het niets begonnen met hardlopen met Evy. Eerste week samen met een vriendin maar die kreeg de griep in week twee en ik ging door. Aangezien zij week 1 met Evy niet volhield en ik dat te slapjes vond, hebben we besloten ieder ons eigen weg te gaan. Ondertussen ben ik aanbeland bij les 9, die ik morgen hoop te gaan lopen op mijn nieuwe hardloopschoenen (die ik heel netjes de afgelopen twee dagen een paar uur ingelopen heb. Ik hoop dat het al lukt om er op te rennen).
Ondertussen laat ik Run.GPS meelopen: http://www.gps-sport.net/users/lizan
Ja ik zat net die blog van Twinky te bekijken en daar zag ik ook qua km's dat het een stuk minder was... Meestal ren ik nog een stukje nadat de les afgelopen is, ik moet toch nog een stuk naar huis dan. En verder houd ik het goed vol, dus gewoon zo doorgaan denk ik....quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:16 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Welkom en eh...wow, dat zijn al behoorlijke snelheden voor les 9! Ik kan daar echt nog niet verder dan een kilometer of 3.
ja maar ik ben ook echt HEEL sloom. HEEL.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:17 schreef Lizan het volgende:
[..]
Ja ik zat net die blog van Twinky te bekijken en daar zag ik ook qua km's dat het een stuk minder was... Meestal ren ik nog een stukje nadat de les afgelopen is, ik moet toch nog een stuk naar huis dan. En verder houd ik het goed vol, dus gewoon zo doorgaan denk ik....
MediaMarkt is een franchise, dat betekent dat de prijs per MediaMarkt kan verschillen, inclusief het online gedeelte.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:48 schreef Twinky het volgende:Ondertussen zijn trouwens de Garmin horloges bij de mediamarkt met 21% korting. Ik keek, zag dat de 210 onder de 140 euro was, dacht even na, en toen was hij online uitverkocht. Maar in de winkels misschien nog wel?
Dat zag ik al en heb het net geïnstalleerd op de telefoon. Ik laat ze morgen beide meelopen, kijken of het goed werkt en of er verschil in zit. Verder vraag ik mij af in hoeverre mijn telefoon precies is in de gps, hij heeft af en toe wat uitschieters. dus waarschijnlijk ben ik iets langzamer dan er staatquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:17 schreef Corniel het volgende:
@Lizan: Welkom! Dat gps-sport.net ziet er imho niet zo gebruikersvriendelijk uit. De meesten (om wille van conformisme) hebben zich aangesloten bij endomondo.com. Ik denk (maar weet niet zeker) dat alle gebruikers van een Garmin ook Garmin connect gebruiken. Tot slot is Samshrun in opmars, enkel en alleen omdat die gewoon de leukste stats bij houdt. Ik zelf zit ook (net als nog wat anderen) op strava.com, maar dat is vooral een site voor "wie heeft de langste", en eerlijk is eerlijk, dat is Jero_nimo.
Ik zat de laatste keer op 8,5, maar de lessen ervoor ook wel rond de 8. Maar meestal doe ik nog iets langer dan Evy zegtquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:19 schreef Twinky het volgende:
[..]
ja maar ik ben ook echt HEEL sloom. HEEL.
edit: ik ren ongeveer 8 km/u, vaak nog wat langzamer. Veel normale hardlopers zitten als ze rustig rennen tussen 9 en 10 km/u.
Heus niet, dit is mijn les 9.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:19 schreef Twinky het volgende:
[..]
edit: ik ren ongeveer 8 km/u, vaak nog wat langzamer. Veel normale hardlopers zitten als ze rustig rennen tussen 9 en 10 km/u.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar inmiddels zit ik ong. rond de 8 min/km nog niet snel genoeg naar mijn zin. Maar gewoon door trainen dan komt het vanzelf goed."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
bluf.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:26 schreef Quoi het volgende:
Ik ga morgen ten strijde op mijn werk. Ik geloof dat ik daarna de wereld aankan. Na dat gesprek kan ik die HM met 2 vingers in mijn neus![]()
Welkom, Lizan!
Wat wil je eigenlijk wat hij allemaal kan?quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:10 schreef Twinky het volgende:
[..]
vooral vanwege de kosten ja, inmiddels is er een nieuw model en dat is duurderen de 210 kan heel veel!
hier van fok hebben ze allemaal eigenlijk een 610 maar die vind ik nog steeds eigenlijk te duur.
Ik ben ook zo sloom.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:19 schreef Twinky het volgende:
[..]
Als ik op de site zoek, zie ik wel de de garmin 10, 110 en 910xt, maar zie de 210 er dan niet bijstaan. Zonder de btw is het nog wel de moeite bij de MM.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:20 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
MediaMarkt is een franchise, dat betekent dat de prijs per MediaMarkt kan verschillen, inclusief het online gedeelte.
Ze zijn wel duidelijk het goedkoopst met die 210 inclusief HRM op dit moment. De op één na goedkoopste optie is 169 euro.
Dat ligt eraan wat je normaal vindquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:19 schreef Twinky het volgende:
[..]
Hey welkom!quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:11 schreef Lizan het volgende:
n geleden vanuit het niets begonnen met hardlopen met Evy. Eerste week samen met een vriendin maar die kreeg de griep in week twee en ik ging door. Aangezien zij week 1 met Evy niet volhield en ik dat te slapjes vond, hebben we besloten ieder ons eigen weg te gaan. Ondertussen ben ik aanbeland bij les 9, die ik morgen hoop te gaan lopen op mijn nieuwe hardloopschoenen (die ik heel netjes de afgelopen twee dagen een paar uur ingelopen heb. Ik hoop dat het al lukt om er op te rennen).
Welkom!quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:11 schreef Lizan het volgende:
Ik kom uit de lurkstand![]()
Drie weken geleden vanuit het niets begonnen met hardlopen met Evy. Eerste week samen met een vriendin maar die kreeg de griep in week twee en ik ging door. Aangezien zij week 1 met Evy niet volhield en ik dat te slapjes vond, hebben we besloten ieder ons eigen weg te gaan. Ondertussen ben ik aanbeland bij les 9, die ik morgen hoop te gaan lopen op mijn nieuwe hardloopschoenen (die ik heel netjes de afgelopen twee dagen een paar uur ingelopen heb. Ik hoop dat het al lukt om er op te rennen).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:51 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Welkom!Waar vind jij het ijs het lekkerst? Je kan een goed of fout antwoord geven, want mijn vriend werkt bij een zaak waar ze het allerlekkerste ijs verkopen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nike dart 9!quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:50 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Hey welkom!
Welke schoentjes heb je gekocht?Goed bezig in ieder geval!
Dat Run.GPS heb ik ook als eerste programmaatje gebruikt toen ik 2.5 jaar geleden begon met hardlopen! Had toen nog een verouderd windows mobile toestel en dat was zo'n beetje het enige programma wat dat kon. Maar het is wel een minder fijn programma. Ik zou inderdaad ook meer kijken naar Endomondo of Strava. Weet niet wat voor mobiel je hebt trouwens? Of heb je ook nog een wat ouder model?
Eigenlijk vooral hartslag realtime en in een grafiekje achteraf. En van de Garmin vind ik het dan super dat je ook de route bijhoudt en ook realtime afstand en snelheid enzo weergeeft (al doet mijn iphone dat nu ook). En dan kun je ook nog eens waarschuwingen krijgen als je te hard gaat qua snelheid of hart.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:30 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Wat wil je eigenlijk wat hij allemaal kan?
quote:
okay zullen we team FOK!king sloom doen?quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:50 schreef Nirak het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wat je normaal vindik hal bij doorlopen 6,5 tot 7 km per uur. Ik doe op mijn gemak 9,5 tot 10 minuten over een km, maar kan dan wel 1,5 uur bezig blijven.
En afgelopen zondag moest ik veel moeite doen voor 7 min/km en dat was "maar" 2,5 km.
Je moet vooral niet vergeten dat sommige mensen gemaakt zijn om te lopen en anderen (zoals wij) misschien niet. Maar we hebben plezier en het helpt ons de dag/week verwerken. Dus doel bereiktVoor ons is "sloom" dus heel normaal en de manier om het zonder pijn en net plezier te doen.
Dus: op sloom rennen! (eigenlijk heet dat joggen, maar dat is een vies woord hier)
quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:04 schreef Twinky het volgende:
[..]
okay zullen we team FOK!king sloom doen?
Jij bent al teamcaptain van Fok!ing determinationquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:04 schreef Twinky het volgende:
Dan heb je aan een 210 voldoende een 610 zou echt overkill zijn. Alhoewel de 210 misschien niet die waarschuwingen kan geven.quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:04 schreef Twinky het volgende:
[..]
Eigenlijk vooral hartslag realtime en in een grafiekje achteraf. En van de Garmin vind ik het dan super dat je ook de route bijhoudt en ook realtime afstand en snelheid enzo weergeeft (al doet mijn iphone dat nu ook). En dan kun je ook nog eens waarschuwingen krijgen als je te hard gaat qua snelheid of hart.
[..]
[..]
ja maar volgens mij is dat eigenlijk hetzelfde. Nirak is ook zo'n slome doorzetterquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:10 schreef Guard het volgende:
[..]
Jij bent al teamcaptain van Fok!ing determination
Jullie lopen hard, niet sloom!quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:12 schreef Twinky het volgende:
[..]
ja maar volgens mij is dat eigenlijk hetzelfde. Nirak is ook zo'n slome doorzetter
IK ZIT NU OP DE BANK!quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:18 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Juist! Bankzitters, die zijn sloom!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |