quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:56 schreef YUR het volgende:
[..]
Gewoon bij mij in de buurt blijven lopen joh, net zo makkelijk
Hoe moet dat dan met dat winnen van mij?quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:09 schreef hatsaflats het volgende:
Ik wil dit jaar 5 lopen bij Ekiden. Vorig jaar duurde de 10 veel te lang.
Mag ik in de buggy dan?quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:42 schreef YUR het volgende:
Ik doe alleen mee als het met hardloopbuggy mag
SPOILER: warning, lange uitleg en gedachtenkronkelOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kortom, ik weet het nog niet...
maar stiekem vind ik de Ekiden wel heel gezelligMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Misschien kunnen we zo'n buggy voor tweelingen regelen, dan finishen we tenminste gegarandeerd samen.quote:
En hebben we gegarandeerd pijn in onze heupen na 10KM lang opgevouwen in die buggy gezeten te hebben.quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:54 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Misschien kunnen we zo'n buggy voor tweelingen regelen, dan finishen we tenminste gegarandeerd samen.
En jullie moeten dan ff een andere duwer zoeken, want ik krijg jullie samen natuurlijk nooit in bewegingquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En hebben we gegarandeerd pijn in onze heupen na 10KM lang opgevouwen in die buggy gezeten te hebben.
Die is lichter dan een buggy zonder inhoud...quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:06 schreef Corniel het volgende:
Ik zeg: mooi klusje voor super Jero_nimo. Kunnen anderen hem ook bijhouden.
En als YUR dan ook nog eens sneller loopt dan ons PR...quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En hebben we gegarandeerd pijn in onze heupen na 10KM lang opgevouwen in die buggy gezeten te hebben.
Niet miepen maar duwen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:03 schreef YUR het volgende:
[..]
En jullie moeten dan ff een andere duwer zoeken, want ik krijg jullie samen natuurlijk nooit in beweging
Daar sta ik niet helemaal achter.quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:39 schreef Wolve000 het volgende:
Duwen gaat ook makkelijker met de buggy voor je.
We doen gewoon mijn tijd x 2 en kijken wie er dan de snelste is. Of we delen jouw tijd door 2. Of je loopt ook de 5, dat is misschien het eerlijkstquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:31 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Hoe moet dat dan met dat winnen van mij?
Vandaag ook nog gewoon nog de sportschool overslaan hoorquote:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:07 schreef YUR het volgende:
[..]
Die is lichter dan een buggy zonder inhoud...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |